De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard mediamarkt 2 voor 30 euro

    blu-ray actie bij de mediamarkt.

    2 films voor 30 euro.

    Zie link
    http://www.mediamarkt.nl/specials/bl...ril/index.html
    En dan een paar pagina's bladeren voor de lijst.

  2. #2

    Standaard

    Wow... dat zijn leuke aanbiedingen, ga zeker even kijken aankomende vrijdag

  3. #3

    Standaard

    Je mag er ook 1 voor 15 kopen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Je mag er ook 1 voor 15 kopen.
    Dat verschilt per winkel. Bij MM Deventer is het zo dat je 2 exemplaren met een speciale groene sticker bij elkaar moet pakken en daar dan speciaal een bon voor moet laten maken. Maar bijv. bij MM Zwolle kun je inderdaad wel gewoon 1 voor 15 euro afrekenen.

  5. #5

    Standaard

    Deze actie is alweer een paar weken oud hoor.

  6. #6

    Standaard

    En loopt nog tot eind april als ik het goed begrepen heb.

  7. #7

    Standaard

    In Groningen tot en met 31 april 2009, geen idee hoe ze er op komen. Heb Appleseed Ex-Machine en I Am Legend gekocht.

    Zit ik met het take-3 bonnetje bij de gratis blu-ray weer op 3 warner punten.

  8. #8

    Standaard

    In Groningen hebben ze 31 april? Wow.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Ik was pasgeleden in Den Haag en daar had de lokale Media markt een aparte stapel met een aantal titels voor 14,99 liggen. Nou vraag ik me af of dat ook bij deze actie hoort. De meeste titels uit die stapel staan volgens mij wel in die advertentie.

    Maar ze hadden een veel kleinere selectie en volgens mij ook een aantal titels die hier dan weer niet bij staan.

    Ik heb in ieder geval Batman begins en The prestige meegenomen. Maar er zaten nog wat titels bij die ik eigenlijk wel op later tijdstip wilde halen.

  10. #10

    Standaard

    MM Den Haag valt erg tegen qua collectie, al is het wel iets beter geworden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Vond het heel onduidelijk aangegeven bij MM Breda, lagen titels (meerdere exemplaren)door elkaar in de bak 2 voor 30 euro die niet in de actie zaten (prijsstickers waren niet aangepast). Sommige titels stonden voor regeliere prijzen in het vak (en werden bij de kassa zo gescand) die wel onder de actie vielen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •