Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 101 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Baraka is te krijgen bij CD-Wow. Je kan er betalen met iDeal, mocht je geen creditcard hebben. De Blu-ray is inderdaad zeer goed gedaan, en het is ook een prachtfilm. Ik ben blij dat Ron Fricke's nieuwe film ook weer in 65mm wordt gefilmd.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Baraka is te krijgen bij CD-Wow. Je kan er betalen met iDeal, mocht je geen creditcard hebben. De Blu-ray is inderdaad zeer goed gedaan, en het is ook een prachtfilm. Ik ben blij dat Ron Fricke's nieuwe film ook weer in 65mm wordt gefilmd.
    Thanks, als ik persoonlijk 1 film prachtig vind dan is deze het wel. De dvd was al adembenemend maar ik denk de Blu-ray helemaal.
    Ikran is not horse!

  3. #28

    Standaard

    Ik had de film voor ik hem aan had geschaft nooit gezien, maar het feit dat hij van Ron Fricke was (Koyaanisqatsi vind ik geweldig) en dat er een 8K scan van de film gemaakt was speciaal voor de Blu-Ray, en het geluid behoorlijk opgepoetst, maakte het bij mij meteen al een aanrader. Dat de film zelf ook nog goed was bleek bijna een meevaller .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #29

    Standaard

    Ben eigenlijk ook wel benieuwd welke BR's er als demo materiaal gebruikt worden puur voor het HD-geluid....

    Dus.... iemand?

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd welke BR's er als demo materiaal gebruikt worden puur voor het HD-geluid....

    Dus.... iemand?
    Mylène Farmer: Avant Que L'Ombre.

    Concert blu ray die echt wel de perfectie benadert qua geluid.

    Verder ook nog The Rock, The Island, Terminator 2, Transformers.

  7. #32

    Standaard

    The Dark Knight is de enige bluray in mijn collectie die echte perfectie benaderd. Of beter gezegd die perfect is. Het beeld én geluid zijn beiden fenomenaal.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #33

    Standaard

    Gisteren Men In Black zitten kijken en het geluid viel me zeer positief op. Zeer helder geluid met zeer veer detaillering. Ook het beeld was prima, maar zeker een waardige BR om je geluid mee te showen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #34

    Standaard

    Into the Blue deed het destijds ook aardig goed met de mooie beelden van de exotische locaties.

  10. #35

    Standaard

    Dark Knight natuurlijk in combinatie met Transformers.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  11. #36

    Standaard

    Australia kan er ook wel bij.
    Prachtige plaatjes
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  12. #37

    Standaard

    Quantum of Solace, ziet er fantastisch uit.

  13. #38

    Standaard

    Quantum of Solace is qua beeld en geluid inderdaad erg goed. Op het gebied van geluid vind ik Cloverfield absoluut demo-materiaal.

    Bijzonder wel dat The Dark Knight zo vaak genoemd wordt in deze thread. De geluidstrack is uitstekend, maar in de 35mm scènes (de IMAX-scenes uitgezonderd dus) is de beeldkwaliteit zeer matig, Onbegrijpelijk gebruik van grainreductie en edge enhancement - vooral op grotere schermen zeer opvallend.

  14. #39

    Standaard

    Om HD in z'n algemeenheid te demonstreren gebruik ik geen BD maar een HD DVD: Grand Prix. En Planet Earth is natuurlijk ook uitstekend.

    Qua Blu-ray's scoort Chicago momenteel erg hoog, maar animatie-titels als Cars en Wall-E zijn ook goed voor demo-doeleinden.

    The Dark Knight of andere donkere films vind ik trouwens wat minder geschikt. Het haalt imo niet het onderste uit de kan.

  15. #40

    Standaard

    grand canyon-river at risk
    http://www.blu-ray.com/movies/movies...61&show=review

    op imax film niet alleen het beeld maar ook het geluid is betoverend zeker in het eerste deel
    De documentare hoe het gemaakt is is ook een echte aanrader
    voor 16 euri ongeveer op je deurmat
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #41

    Standaard

    Ik heb gisteren Black Hawk Down voor het eerst op BR zitten kijken. Buiten het feit om dat het uiteraard gewoon een erg goede oorlogsfilm is, is deze BR toch ook wel van demonstratiekwaliteit. Sommige scenes zit veel grain in, maar dit is met opzet gedaan. En vooral het ongecomprimeerde PCM 5.1 geluid is smullen geblazen. Deze ga ik dus voortaan gebruiken ter demo...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #42

    Standaard

    Wall-E werkt daar erg goed voor!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #43

    Standaard

    The DaVinci Code NL versie, vooral om het geluid
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Zodiac.

    Is de beste Blu-ray dat er op dit moment uit is als het gaat om beeldkwaliteit. Maar wat wil je, de film is opgenomen met een Viper Camera.
    Precies.
    Net als Benjamin Button
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-07-2012 om 12:08
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Zodiac.

    Is de beste Blu-ray dat er op dit moment uit is als het gaat om beeldkwaliteit. Maar wat wil je, de film is opgenomen met een Viper Camera.
    dit is inderdaad een schitterende transfer, maar alleen in het eerste stukje waarbij in de nacht op die tieners wordt geschoten in de auto heb ik wel last van wat macroblocking, is dit niemand opgevallen?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-07-2012 om 12:08
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fidelio Bekijk bericht
    dit is inderdaad een schitterende transfer, maar alleen in het eerste stukje waarbij in de nacht op die tieners wordt geschoten in de auto heb ik wel last van wat macroblocking, is dit niemand opgevallen?
    Ligt aan de film zelf. Zowel de DVD, de HD-DVD en de Blu-Ray hebben er last van.

    Als ik een beste Blu-Ray uit zou moeten kiezen, zou het denk ik How The West Was Won worden.
    Ten eerste is hij prachtig gefilmd, en het Cinerama beeld is erg indrukwekkend. Hier kan digitaal films opnemen nooit tegenop.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #47

    Standaard

    Qua beeld: Transformers, qua geluid: X-Men Trilogy, qua beeld en geluid: Hellboy 2 (vind ik toch echt perfectie).

    Bijna vergeten... die lobby-shootout van The Matrix, dient dan meer als vergelijkingsmateriaal t.o.v. de DVD.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  23. #48

    Standaard

    Qua beeld: Wall-E, Cars en Transformers.
    Qua geluid: Black Hawk Down en de explosie van Simpsons the movie (echt geweldig) toch wel eentje dat zelfs de buren omkijken of er geen gat in de grond zit
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  24. #49

    Standaard

    Voor geluid toch wel Transformers!


  25. #50

    Standaard

    Op gebied van beeld is dat voor mij Wall-e of Speedracer.
    Zeer fraaie beelden

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •