Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 101 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Voor beeld (schrik niet) The Mummy (de eerste met Brendan Fraser). Zijn baardstoppels, het vele zand en de prachtige panorama's doen de rest. Doordat de film zo over-the-top is wordt je ook niet zo snel afgeleid door het verhaal <grijns>.

    Voor geluid de woestijngevechtscène in het begin van Transformers (al is dat bij mij de HD versie). En qua videoscherpte is 'ie ook prima!

    In animatieland Cars (wanneer McQueen gas geeft) en de glitterdetails op de auto's!
    Laatst aangepast door EricO : 25-05-2009 om 13:55 Reden: spelfout
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Voor beeld (schrik niet) The Mummy (de eerste met Brendan Fraser). Zijn baardstoppels, het vele zand en de prachtige panorama's doen de rest. Doordat de film zo over-the-top is wordt je ook niet zo snel afgeleid door het verhaal <grijns>.

    Voor geluid de woestijngevechtscène in het begin van Transformers (al is dat bij mij de HD versie). En qua videoscherpte is 'ie ook prima!

    In animatieland Cars (wanneer McQueen gas geeft) en de glitterdetails op de auto's!
    Inderdaad, de openingscene is een erg goede demonstratie. Auto's die van alle kanten op je af komen, de sub die lekker meedoet, en de duizenden auto's die je om je heen ziet zien er behoorlijk gedetailleerd uit. Topper wat beeld en geluid betreft (film zelf is ietsje minder, maarja.)
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #53

    Standaard

    Ik heb een nieuwe Blu-ray van demo-kwaliteit: Foo Fighters: Live at Wembley Stadium. Het beeld is zo scherp dat je individuele mensen uit het publiek in bijna in ieder shot kunt onderscheiden. De montage en het camerawerk ondersteunen dat geweldig en daarbij is het geluid ook nog eens van heel hoogstaande kwaliteit. Qua muziek-BD's (en ik geef toe dat ik er daarvan nog niet veel heb) is dit voorlopig mijn "weapon of choice" in demo-situaties.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb een nieuwe Blu-ray van demo-kwaliteit: Foo Fighters: Live at Wembley Stadium. Het beeld is zo scherp dat je individuele mensen uit het publiek in bijna in ieder shot kunt onderscheiden. De montage en het camerawerk ondersteunen dat geweldig en daarbij is het geluid ook nog eens van heel hoogstaande kwaliteit. Qua muziek-BD's (en ik geef toe dat ik er daarvan nog niet veel heb) is dit voorlopig mijn "weapon of choice" in demo-situaties.
    Deze heb ik ook, en de beeldkwaliteit is inderdaad fantastisch. Ik moet er wel bij zeggen dat ik Live in Hyde Park eigenlijk een beter concert vond, maar die is alleen uit op DVD.

  5. #55

    Standaard

    Ik heb weer een nieuwe demo bluray gevonden. Metallica: Français Pour Une Nuit. Niet zo zeer om het beeld, want dat is 'slechts' 1080i, maar wel zeker voor het DTS-MA 5.1 geluid wat op deze disc staat. Zoveel detail en zo'n strak en zeer goed geplaatst geluid. Zo zou elke muziek bluray moeten klinken. In 1 woord: wow!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #56

    Standaard

    idd, al de titles die jullie hier aangeven zijn stuk voor stuk juweeltjes als het gaat om demonstratiemateriaal, en toch is er eentje dat ik nog niet heb zien aangehaald worden, eentje dat mij uit mijn stoel heeft geblazen op het moment dat ik hem voor de eerste keer heb gezien op bd: de patriot van mel Gibson, prachtig!!

  7. #57
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Batman The Dark Knight
    Zéér mooi met die imax beelden

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sir. K Bekijk bericht
    Batman The Dark Knight
    Zéér mooi met die imax beelden
    Als je er aan kan komen moet je maar de Transformers 2 big screen edition zien te bemachtigen het gevecht in het bos is zo freaking mooi en scherp dat het gewoon pijn aan je ogen doet :P

  9. #59

    Standaard

    Voor elk soort film heb ik een andere film...
    Animatie: Sleeping Beauty
    CGI: Up
    Gewoon: The Dark Knight...

    Heb gehoord dat de nieuwe Transformers erg goed is, maar ging bijna gillend de zaal uit, die films was echt te dlecht voor woorden

  10. #60

    Standaard

    Ik vind The Dark Night een tikkeltje te donker en een tikkeltje te grauw om als demo-BD te dienen. HD komt wat mij betreft toch het best tot z'n recht in films die wat lichter zijn en die wat meer kleuren hebben.

  11. #61

    Standaard

    GI Joe mag ook wel genoemd worden!


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb weer een nieuwe demo bluray gevonden. Metallica: Français Pour Une Nuit. Niet zo zeer om het beeld, want dat is 'slechts' 1080i, maar wel zeker voor het DTS-MA 5.1 geluid wat op deze disc staat. Zoveel detail en zo'n strak en zeer goed geplaatst geluid. Zo zou elke muziek bluray moeten klinken. In 1 woord: wow!
    +1

    Verder na alles wat al genoemd was:

    Nine Inch Nails - Besides You In Time

  13. #63
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Als je er aan kan komen moet je maar de Transformers 2 big screen edition zien te bemachtigen het gevecht in het bos is zo freaking mooi en scherp dat het gewoon pijn aan je ogen doet :P
    Thnx voor de tip! Ga ik zeker checken!
    Ben een enorme fan van comicverfilmingen, dus deze komt sowieso in de verzameling

    Al moet ik toegeven dat ik het verhaal op zich niet bijster vond, jammergenoeg

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik vind The Dark Night een tikkeltje te donker en een tikkeltje te grauw om als demo-BD te dienen. HD komt wat mij betreft toch het best tot z'n recht in films die wat lichter zijn en die wat meer kleuren hebben.
    Je bent niet de eerste die ik hierover hoor, en je hebt ook gelijk, de film is iets wat te donker, maar ga meestal ook niet verder dan de opening.
    Zonder twijfel een prachtig voorbeeld, verder is het wel goed... Maar heeft iemand een FullHD screencap voor me van Transformers 2? Wil weten of die nou echt zogoed als iedereen zegt

  15. #65

    Standaard

    Iets met muziek doet het altijd wel goed:
    -De genoemde Metallica ben ik zeer van onder de indruk, beeld in 1080i verhaal stoor ik mij niet echt aan (los van de trilling van 1 van de camera's). Mooie shots en idd goed geluid;
    -Mahler Symphony No.3 olv. Claudio Abbado (pas op voor jouw audio-installatie );
    -Tony Bennett, An American Classic (onderhoudend, met leuke stijlverschillen);
    -Cars (maar animatie ziet er in hd meestal wel aardig uit);
    -Gone With The Wind (voor een 70-jarige film);
    -Star Trek (de recente speelfilm).

    Transformers op BD ken ik niet. Heb de eerste film op HD-DVD, ben geen fan van deze reeks. Verhaal zozo maar de weergave: geweldig.

  16. #66

    Standaard

    Geluid
    3:10 To Yuma - LPCM 7.1 (48kHz, 16-bit)
    Terminator Salvation - DTS-HD Master Audio 5.1

    Beeld
    District 9
    Starship Troopers
    Iron Man
    Live from Texas, USA!

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Een BD schijf die je laat zien aan vrienden/kennissen om ze te laten kwijlen/gillen dan wel over te halen ook een paar duizend euro uit te geven aan een HT setup
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  19. #69

    Standaard

    Ah zo, wel ik heb Wall-e eens laten zien.
    Prachtig hé

  20. #70

    Standaard

    Qua surround geluid en mooie gedetailleerde kleurige beelden vind ik Saawariya heel goed.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #71

    Standaard

    Qua geluid,

    House of the Flying Dagger (Echo game) Krijg je de buren 10 deuren verder mee wakker

    Master and Commander (Het doorboren van de houten mast door een kanonskogel) en het kanonnengevecht zelf.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  22. #72

    Standaard

    The robe is ook van demo-niveau. Een goed voorbeeld van hoe mooi oude films er in HD uit kunnen zien. Vooral de technicolor kleuren komen prachtig naar voren.

  23. #73

    Standaard

    The Dark Knight is demomateriaal.

    Maar ik heb geen enkele behoefte om aan bezoek te laten zien hoe goed mijn set wel niet is. Ik hou niet van opscheppen, al heb ik de beste spullen van de wereld.

  24. #74

    Standaard

    De Madman editie van Visconti's 'The Leopard', extreem veel beter dan de Criterion/BFI.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    De Madman editie van Visconti's 'The Leopard', extreem veel beter dan de Criterion/BFI.
    Houd toch eens op, dadelijk ga ik hem ook bestellen in down under....
    Wat is nou de beste webshop daar
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •