Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 80 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Animocheck Interviews

    Beste mensen,

    De laatste tijd is gebleken dat het animo voor de Interviews nogal aan het afnemen is. Als gevolg zijn de reacties op de Interviews ook behoorlijk aan het inkrimpen. De vraag is of we, nu ruim een jaar na de start van dit project, nog wel verder willen of kunnen gaan met het wekelijks afnemen van Interviews. Ik heb verscheidene malen gelezen dat sommige mensen best bereid zijn een Interview te maken. Daarom ook dit topic waarin ik de enthousiaste mensen die zich vrijwillig willen aanmelden voor een Interview in een lijst ga samenvoegen, waarna we deze op datum van aanmelding zullen aflopen.

    Het concept blijft hetzelfde, iedere maandag een nieuw interview, de vragen staan hier.
    Ik hoop op voldoende aanmeldingen zodat we ook dit deel van het forum wat nieuwe energie in kunnen blazen. Mochten er nog vragen zijn, stuur me dan gerust een PM

    Alvast bedankt!

    De Lijst

    * Axel de Mol: 7 September
    * Nico Mos: 14 September
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 02-09-2009 om 10:16

  2. #2

    Standaard

    ik wil best een interview schrijven hoor
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  3. #3

    Standaard

    Oke, mooi! Jij bent dan de eerste die aan de beurt is a.s. maandag. In de openingspost komt een lijst met namen met daarachter de datum waarop je verwacht wordt het Interview te plaatsen

  4. #4

    Standaard

    Ik wil ook best wel een interview schrijven. Ik neem aan dat de vorige geinterviewde nog steeds een vraag blijft stellen aan de volgende geinterviewde?
    Verder gaat een interview plaatsen op 4 mei (want dat is de volgende datum volgens mij) helaas niet lukken (vanwege de drukte deze en komende week en vooral het weekend voorafgaand aan 4 mei), dus als er nog een gegadigde is voor 4 mei, dan wil ik het wel voor 11 mei doen.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Ik wil ook best wel een interview schrijven. Ik neem aan dat de vorige geinterviewde nog steeds een vraag blijft stellen aan de volgende geinterviewde?
    Dat is juist

  6. #6

    Standaard

    Wil ik ook best doen, hoor. Ik lees de interviews bijna altijd, en ik vind het een leuk onderdeel van het forum.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Wil ik ook best doen, hoor. Ik lees de interviews bijna altijd, en ik vind het een leuk onderdeel van het forum.
    Met je goedkeuring zet ik jou dan op 4 mei, ok?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met je goedkeuring zet ik jou dan op 4 mei, ok?
    Prima hoor, doe maar!

  9. #9

    Standaard

    Ik wil mijn kronkels over film ook wel aan de rest toevertrouwen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #10

    Standaard

    hem mijne al klaarstaan :P
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    haha i know :P
    miss dat ik nog hele belangerijke info mis...
    kan ik dan nog mooi toevoegen haha
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  13. #13

    Standaard

    Ben wel wat minder actief de laatste tijd op de site, maar zou het best leuk vinden.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #14

    Standaard

    Goh, ik wist niet eens dat dat interview draadje bestond, leuk zeg, ik wil ook wel hoor....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Goh, ik wist niet eens dat dat interview draadje bestond, leuk zeg, ik wil ook wel hoor....
    Leuk geprobeerd

  16. #16

    Standaard

    Is het misschien een idee om de frequentie van interviews te verlagen? (bijvoorbeeld 1 interview per 2 a 3 weken).

    DVD's te koop aangeboden
    Merchandise te koop aangeboden
    'I hope we never lose some things of the past.' - Walt Disney

  17. #17

    Standaard

    ik lees ze nog iedere week!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #18

    Standaard

    Daar hebben we over nagedacht, maar als er voldoende animo blijft willen we het toch graag op wekelijkse basis blijven doen.

  19. #19

    Standaard

    Ik wil het ook wel doen. Lijkt me wel leuk!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk z'n interview hoe werkt dat precies.
    Komt er dan iemand bij je thuis met een cassette recorder.
    Wordt het ook gefilmd, dan moet ik eerst even stofzuigen en afstoffen.
    Worden er ook prive gevoelige vragen gesteld!

    Wat betaald dat!!!!!

    Wat zegt mijn onderschrift...., ik ben al geweest????
    Jeetje wat ben je scherp
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Jordy, misschien moet er wat meer ruchtbaarheid aan de interviews gegeven worden op bijv de homepage en diverse links binnen het forum om de animo wat te vergroten.
    Of een aanmeld gedeelte maken (zoiets als dit) waar men zich kan aanmelden voor het interview.
    Misschien een poll?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Jordy, misschien moet er wat meer ruchtbaarheid aan de interviews gegeven worden op bijv de homepage en diverse links binnen het forum om de animo wat te vergroten.
    Of een aanmeld gedeelte maken (zoiets als dit) waar men zich kan aanmelden voor het interview.
    Misschien een poll?
    Ik weet niet of dat technisch gezien allemaal mogelijk is, zal het er eens over hebben met de rest van de crew. Wat heb je in gedachten als je het hebt over een poll?

  23. #23

    Standaard

    Ik lees ze altijd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik weet niet of dat technisch gezien allemaal mogelijk is, zal het er eens over hebben met de rest van de crew. Wat heb je in gedachten als je het hebt over een poll?
    Of ze gelezen worden, of ze interessant genoeg gevonden worden, of iemand er aan mee zou willen doen, op die manier komt hij sowieso op de voorpagina en heeft hij net even meer aandacht. Ik denk dat een hoop leden (vooral nieuwere) het niet eens weten dat de interviews bestaan.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Of ze gelezen worden, of ze interessant genoeg gevonden worden, of iemand er aan mee zou willen doen, op die manier komt hij sowieso op de voorpagina en heeft hij net even meer aandacht. Ik denk dat een hoop leden (vooral nieuwere) het niet eens weten dat de interviews bestaan.
    Ik begrijp het. Echter de mate van interesse in een interview heeft ook veel te maken met het interview zelf! Lezers moeten aanknopingspunten vinden in een interview en van daaruit kunnen dan vragen of discussies ontstaan. In de huidige structuur van de site is het niet mogelijk de Interviews via andere middelen aan te prijzen. Daarom ook deze animocheck om te zien of het nog wel leeft, wat blijkt uit de 6 aanmeldingen die inmiddels binnen zijn.

    Nog meer mensen die zich graag aan willen melden voor de maand Juni? Schroom je niet

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •