De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cinema sets vergelijker

    Weet iemand of er ergens op internet een site te vinden is waarop je kan zoeken naar een HTset, met de door jou geselecteerde eigenschappen/kwaliteiten?

    Ik ben bv op zoek naar een aardig setje die Blu-Ray af kan spelen, een DTS decoder heeft en een USB ingang heeft die DivX kan afspelen.
    Nu weet ik dat vrijwel alle Philips setjes de USB mogelijkheid hebben maar in combinatie met een Blu-Ray speler en DTS wordt het alweer een stukje moeilijker.
    Maar er moeten toch meer merken/types zijn die dit kunnen?

    Dus eigenlijk zoek ik een site waarop ik deze gegevens kan invoeren en dan een overzicht te zien krijg met setjes die aan de mij gestelde eisen voldoen.

    Kan iemand mij helpen?

  2. #2

    Standaard

    Zover ik weet is dat er nog niet.

    Maar bedenk het maar op deze manier zijn er verschillenden mensen in de quote 500 terecht gekomen . mischien is het wel ene gat in de markt
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    Probeer http://www.kieskeurig.nl/home_cinema_systeem eens.

    ga naar uitgebreid zoeken en je komt een heel eind.

    Tin

  4. #4

    Standaard

    Het grote probleem hiervan is dta er zoveel apparatuur bijkomt en dat er voor de verschillende markten verschillende modellen beschikbaar zijn die soms wel en soms niet geimporteerd kunnen worden. Het is een hoop zoekwerk maar het beste kun je de informatie op de site van de fabrikanten erbij pakken en de modellen die hebben wat jij wilt noteren en dat uiteindelijk zelf vergelijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •