De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Welke boxen

  1. #1

    Standaard Welke boxen

    Hallo,

    ik zoek een goed, niet al te duur setje speakers voor de volgende receiver: Onkyo TX-SR607
    Het volgende wil ik zeker hebben
    2 front speakers
    2 surround speakers
    2 back speakers
    2 front high speakers
    1 center speaker
    2 subwoofers

    die 2 front speaker moegen ABSOLUUT NIET van spaanderplaat zijn. De rest eventueel wel. De speakers mogen niet al te groot zijn, en het liefst zwart. Liefst een setje, maar ik denk dat dat niet mogelijk si, dus losse componentenzijn ook mogelijk.

  2. #2

    Standaard

    Heb je een budget ingedachten. wat voor de een goedkoop is is voor de ander duur.

    en je gaat 9.2spelen?
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door googlefreakje Bekijk bericht
    Hallo,

    ik zoek een goed, niet al te duur setje speakers voor de volgende receiver: Onkyo TX-SR607
    Het volgende wil ik zeker hebben
    2 front speakers
    2 surround speakers
    2 back speakers
    2 front high speakers
    1 center speaker
    2 subwoofers

    die 2 front speaker moegen ABSOLUUT NIET van spaanderplaat zijn. De rest eventueel wel. De speakers mogen niet al te groot zijn, en het liefst zwart. Liefst een setje, maar ik denk dat dat niet mogelijk si, dus losse componentenzijn ook mogelijk.
    Front speakers die niet uit spaanderplaat zijn gemaakt, zijn wel veel duurder en gezien jij een 607 hebt lijkt mij dit geen optie als je een set wilt hebben die goed aansluit op jouw budget. Je kunt daarom beter gewoon gaan kijken en vooral gaan luisteren naar wat er mogelijk is.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 19-04-2009 om 13:49 Reden: Onjuiste informatie
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    klinkt als 2 setjes KEF of Mordaunt Short.

    Pak je hamer en spaarvarken maar, want dat ga je onder de 2000,- euro niet redden.

  5. #5

    Standaard

    Lijkt me het makkelijkste als je eerst een budget vaststelt en dan gaat kijken wat reeel is.

    je kunt het ook andersom doen maar dan zul je waarschijnlijk nog even moeten sparen(neem ik aan. de meeste mensen kunnen niet even een paar duizend euro ophoesten. tenminste ik niet:P)
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  6. #6

    Standaard

    Ik ben eens bij de mediamarkt gaan luisteren, en zal het waarschijnlijk toch op 7.1 houden. Verder heb ik nog een vraagje.
    Nu heb ik de volgende apparaten
    TV, Blu-Ray speler en Popcorn Hour A-110 en een Harmony 885
    Later komt er nog een receiver en een setup-box van digital tv bij.
    Dit alles wordt aangesloten via HDMI.
    Nu kwam ik vandaag de slingbox PRO tegen, en ik moet zeggen, wat een apparaat.
    a) heeft iemand hier ervaring mee
    b) is het mogelijk om het op de volgende manier aan te sluiten


    sorry voor m'n gekrabbel

    kan ik dan m'n 3 apparaten aansturen over het internet?

  7. #7

    Standaard

    De Slingbox kun je alleen van analoog signaal voorzien. Hiervoor kun je gebruik maken van een composiet-, super- of component-video verbinding. De aansluiting die lijkt op een HDMI is in werkelijkheid bedoeld om de externe component-video splitter aan te sluiten. De TV moet je rechtstreeks op de "monitor out" van de receiver aansluiten en de HDMI splitter heb je dus niet nodig.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #8

    Standaard

    Maar dan kan ik mijn tv niet meer met hdmi verbinden met m'n receiver => geen 1080P
    is het dan niet beter om wel een hdmi splitter te gebruiken, en dan 1 uitgang met een adapter naar composiet om te zetten? Of kan een receiver via 2 uitgangen tegelijk uitzenden?

  9. #9

    Standaard

    De TV kun je altijd middels HDMI met de receiver verbinden. Op de slingbox sluit je dan de composiet- of super-video aan omdat je toch geen 1080P via het netwerk kan versturen.

    Een HDMI-splitter is bedoeld om meer HDMI bronnen aan te kunnen sluiten op de TV of de receiver en niet nog scherm of een projector erbij.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    De TV kun je altijd middels HDMI met de receiver verbinden. Op de slingbox sluit je dan de composiet- of super-video aan omdat je toch geen 1080P via het netwerk kan versturen.

    Een HDMI-splitter is bedoeld om meer HDMI bronnen aan te kunnen sluiten op de TV of de receiver en niet nog scherm of een projector erbij.
    Met een switch sluit je meerdere apparaten aan op een receiver of TV als deze tekort ingangen heeft.

    Op een splitter sluit je meerdere schermen of projectoren aan, de splitter sluit je aan op 1 uitgang die bedoeld was om 1 TV of 1 projector van beeld te voorzien.


    Je zult het vast goed bedoelen, maar het staat er een beetje verwarrend
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Het is de bedoeling dat ik op m'n tv 1080p vie hdmi he en op m'n slingbox composiet.
    Het is inderdaa een splitter dat ik bedoel, geen switch.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •