Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 221 van 221 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Als jij even deze box besteld en voor ons even controleert of bovenstaande onzin is, en dit met ons deelt hebben we zekerheid
    Hahaha, ik zelf ga (als het wat goekoper is) voor de USA versie .

  2. #202

    Standaard

    Blijkbaar een uitzondering. Amazon verkoopt de serie ondertussen terug in de UK. Ik heb hem besteld voor de NL subs. Zal volgende week wel laten weten wat er van aan is.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Blijkbaar een uitzondering. Amazon verkoopt de serie ondertussen terug in de UK. Ik heb hem besteld voor de NL subs. Zal volgende week wel laten weten wat er van aan is.
    Super, ben heel benieuwd
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Super, ben heel benieuwd
    Zo, de disc en de afleveringen net nagekeken en daar scheelt niks mee hoor. Ze spelen prima.

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Zo, de disc en de afleveringen net nagekeken en daar scheelt niks mee hoor. Ze spelen prima.
    Bedankt voor het delen van deze info.

    Top actie
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #206

    Standaard

    Bedankt x-vision!
    De box is nu iets meer dan 32 pond bij amazon uk (excl. verzendkosten). Ik wacht nog wel op een prijsverlaging van de US box.

  7. #207

    Standaard

    Mooie foto's van de nieuwe box, zie hier.

    En ik wacht nog steeds op de prijsverlaging....
    Laatst aangepast door rogue : 15-05-2015 om 20:57

  8. #208

    Standaard

    Review van de Definitive Collection.
    Samenvatting is dat de Widesceen versie blijkbaar van een andere master komt, of misschien zo bewerkt is dat (niet ten goede) afwijkt van de fullscreen versie. Jammer, was toch leuk geweest voor ernaast.
    De prijs gaat nog wel omlaag, als ik deze een half jaartje later koop, is het ook goed. Ik heb nog genoeg liggen .

  9. #209

    Standaard

    Volgens tvshowsondvd ontbreekt er een scene in de widescreen versie:

    http://www.tvshowsondvd.com/news/Bat...isc-info/21172

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Volgens tvshowsondvd ontbreekt er een scene in de widescreen versie:

    http://www.tvshowsondvd.com/news/Bat...isc-info/21172
    Er is in de VS al een vervangingsprogramma gestart hiervoor.

  11. #211

    Standaard

    Ik kwam net deze tegen. Komt nu dus na Frankrijk en Duitsland ook een Engelse release van Caprica, zij het verzameld. Ik heb alles los al (Nederlandse box, Franse Caprica en Blood & Chrome los), maar wel een coole uitgave!
    Echte fans maak je hier niet blij mee, die hebben de box en eventuele losse uitgaven al en zullen waarschijnlijk alleen Caprica missen en dan moet je een hele box gaan kopen.
    Laatst aangepast door tmvde : 04-09-2015 om 10:15

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik kwam net deze tegen. Komt nu dus na Frankrijk en Duitsland ook een Engelse release van Caprica, zij het verzameld. Ik heb alles los al (Nederlandse box, Franse Caprica en Blood & Chrome los), maar wel een coole uitgave!
    Echte fans maak je hier niet blij mee, die hebben de box en eventuele losse uitgaven al en zullen waarschijnlijk alleen Caprica missen en dan moet je een hele box gaan kopen.
    .

    Echte fans hebben toch allang Caprica uit Frankrijk gekocht ? Daar is de serie al tijden uit. Alles met Engelse ondertiteling.
    Er is tegenwoordig ook eentje los in Duitsland te koop, maar als ik het goed heb staan daar niet alle extra's op van die uit Frankrijk.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Echte fans hebben toch allang Caprica uit Frankrijk gekocht ? Daar is de serie al tijden uit. Alles met Engelse ondertiteling.
    Er is tegenwoordig ook eentje los in Duitsland te koop, maar als ik het goed heb staan daar niet alle extra's op van die uit Frankrijk.
    Ik heb dat gedaan ja, maar weet niet of Engelsen dat zo snel zouden doen

  14. #214

    Standaard

    Aha, voor de Engelsen zelf.....ja, daar zijn de Fransen natuurlijk nog steeds niet zo populair .
    Ik heb ook wel alles 'los', tenminste die tin box van de serie, de steelbook van The Plan, Blood & Chrome los en Caprica los. En daar ben ik nog tevreden mee .


  15. #215

    Standaard

    Voor GBP 59,99 in de Lightning Deal, dit is inclusief Caprica en Blood & Chrome.

  16. #216

    Standaard

    Ik ben de afgelopen week eindelijk begonnen aan de originele serie in de Definitive Collection box die al even hier ligt maar nog onbekeken was.

    Ik zit (natuurlijk) de fullscreen versie te kijken en man, wat is het mooi opgeknapt. Er zijn heus wel wat kleine dingen op te merken, maar daar kijk ik wel overheen. De serie zelf is nog heel goed te noemen en ik zie dat ik heel veel vergeten ben. Ook leuk om te vergelijken met de reboot (die ik wel heel goed ken) om te kijken wat ze allemaal overgenomen hebben. Grappig dat je wel nog allerlei continuiteitsfoutjes ziet, Starbuck heeft de ene scene kort haar, de volgende lang haar en de volgende weer kort haar . En zo zijn er nog een paar, maar storend is het niet, het draagt meer bij als de nostalgische sfeer van de serie.

    Ik zit nu op de helft, dus ik heb nog eventjes te gaan .

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben de afgelopen week eindelijk begonnen aan de originele serie in de Definitive Collection box die al even hier ligt maar nog onbekeken was.

    Ik zit (natuurlijk) de fullscreen versie te kijken en man, wat is het mooi opgeknapt. Er zijn heus wel wat kleine dingen op te merken, maar daar kijk ik wel overheen. De serie zelf is nog heel goed te noemen en ik zie dat ik heel veel vergeten ben. Ook leuk om te vergelijken met de reboot (die ik wel heel goed ken) om te kijken wat ze allemaal overgenomen hebben. Grappig dat je wel nog allerlei continuiteitsfoutjes ziet, Starbuck heeft de ene scene kort haar, de volgende lang haar en de volgende weer kort haar . En zo zijn er nog een paar, maar storend is het niet, het draagt meer bij als de nostalgische sfeer van de serie.

    Ik zit nu op de helft, dus ik heb nog eventjes te gaan .
    Ik heb de Duitse Blu-ray set gehad. Ook in fullscreen gekeken en was ook erg te spreken over de restauratie. Was mijn eerste kijkbeurt en de serie deed mij om de een of andere manier aan de originele Star Wars film denken. Heb drie keer daarvoor geprobeerd om de reboot serie te kijken, maar kwam nooit verder dan de pilot. Veel te serieus voor mijn smaak. Het origineel is een stuk luchtiger, maar kan mij voorstelllen dat fans van de reboot dat juist weer minder vinden. Veel plezier nog met kijken .

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben de afgelopen week eindelijk begonnen aan de originele serie in de Definitive Collection box die al even hier ligt maar nog onbekeken was.

    Ik zit (natuurlijk) de fullscreen versie te kijken en man, wat is het mooi opgeknapt. Er zijn heus wel wat kleine dingen op te merken, maar daar kijk ik wel overheen. De serie zelf is nog heel goed te noemen en ik zie dat ik heel veel vergeten ben. Ook leuk om te vergelijken met de reboot (die ik wel heel goed ken) om te kijken wat ze allemaal overgenomen hebben. Grappig dat je wel nog allerlei continuiteitsfoutjes ziet, Starbuck heeft de ene scene kort haar, de volgende lang haar en de volgende weer kort haar . En zo zijn er nog een paar, maar storend is het niet, het draagt meer bij als de nostalgische sfeer van de serie.

    Ik zit nu op de helft, dus ik heb nog eventjes te gaan .
    Galactica 1980 is wel bizar slecht. Ik heb eerst de Ronald D Moore serie gezien en vorig jaar het origineel. Vond het grappig om te zien wat er van het origineel over is genomen in de reimagination, die ik wel een stuk beter vind. Origineel is mij als jaren 80 kind iets te camp.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Ik heb de Duitse Blu-ray set gehad. Ook in fullscreen gekeken en was ook erg te spreken over de restauratie. Was mijn eerste kijkbeurt en de serie deed mij om de een of andere manier aan de originele Star Wars film denken. Heb drie keer daarvoor geprobeerd om de reboot serie te kijken, maar kwam nooit verder dan de pilot. Veel te serieus voor mijn smaak. Het origineel is een stuk luchtiger, maar kan mij voorstelllen dat fans van de reboot dat juist weer minder vinden. Veel plezier nog met kijken .
    Niet onlogisch aangezien Ralph McQuarrie voor zowel SW als Battlestar de visuele stijl heeft bepaald en FX grootheden als Phil Tippett, Richard Edlund en John Dykstra aan beide producties hebben gewerkt.
    Fox is destijds ook een rechtzaak begonnen omdat men vond dat BSG veel van SW kopieerde.

    De oude serie is naar mijn mening het beste wat ooit voor TV is gemaakt.
    De reboot vind ik niet te pruimen.

  20. #220

    Standaard

    De reboot vind ik zelf de beste serie met een vervolgverhaal ooit, en stond bij de laatste serie top 50 dan ook op de tweede plaats voor mij (1ste plaats voor Star Trek: TNG). Het origineel stond er niet in, maar dat wordt de volgende keer wel gecorrigeerd .

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Niet onlogisch aangezien Ralph McQuarrie voor zowel SW als Battlestar de visuele stijl heeft bepaald en FX grootheden als Phil Tippett, Richard Edlund en John Dykstra aan beide producties hebben gewerkt.
    Fox is destijds ook een rechtzaak begonnen omdat men vond dat BSG veel van SW kopieerde.

    De oude serie is naar mijn mening het beste wat ooit voor TV is gemaakt.
    De reboot vind ik niet te pruimen.
    Nou je het benoemt, kan ik mij herinneren dat gelezen/gehoord te hebben.

    Ik had waarschijnlijk net daarvoor de Despecialized versie van Star Wars gezien, dus vandaar mijn vergelijking. Niet helemaal toevallig dus, haha.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •