Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 221 worden weergegeven.
  1. #26
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    FF afwachten wat hier in Nederland wordt gereleased en de UK release.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ziet er uit als een gave box! Ondanks het feit dat er wat dingetjes missen. Wel keurig de extended versies van wat episodes, en razor erbij!
    Maar i.v.m. douane geneuzel wacht ik toch even op de Uk box...
    Bij DVDPacific is hij wel te bestellen voor 255 dollar (=179 euro momenteel, incl priority verzending), hierbij is het risico op douane volgens velen op dit forum erg klein.
    Dit scheelt 30-35 euro met de UK versie, zoals die nu bij Play en Amazon staat. Daar komt ie trouwens ook twee maanden later uit...

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Wat ik wel vreemd vind bij de UK releases is dat er wel een DVD versie is met beeldje maar geen Blu-Ray versie met beeldje. De blikken doos is bij alle versie gelijk dus breng dan ook ff een Blu-Ray versie met beeldje uit...

    Daarnaast heeft de DVD versie het volgende;
    • Contains Cylon figurine available only in this very limited edition box set
    • 32-page Collectors' Booklet with full character bios
    • Additional 32-page booklet detailing the story so far
    En de Blu-Ray versie alleen maar dit;
    • Exclusive 25-page Battlestar Galactica Collector's Booklet
    Als je dus echt alles wilt hebben ben je gedwongen om de DVD en de Blu-Ray versie te kopen. :x

    De DVD versie met beeldje;

    Laatst aangepast door Varg : 22-07-2009 om 14:26

  4. #29

    Standaard

    TheDigitalBits heeft bevestigd dat de Amerikaanse release regiovrij is. Amazon heeft hem nu afgeprijsd naar 209 dollar. Met verzendkosten vertaald dat naar 153 euro.

    Dit is een verplichte aanschaf wat mij betreft. Ik zal en moet deze geweldige serie hebben. Audio en video schijnen geweldig te zijn + regiovrij. De prijs is naar verhouding en vergelijking met andere series niet eens zo duur.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De UK-versie is mischien wat minder mooi maar kost minder dan de helft:


    http://www.amazon.co.uk/Battlestar-G...4985163&sr=1-2

    Minder dan de helft?

    115 pond (bij Play)= 133 euro
    209 dollar ( bij Amazon.com) = 147 euro

    Je bespaart dus 15 euro, niet de helft.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    115 pond (bij Play)= 133 euro
    115 pond is volgens de wisselkoersen die Play hanteert € 149,49

  7. #32

    Standaard

    play is niet goed wijs met hun wisselkoers lol
    en
    amazon kun je bijna vergif op in nemen dat je en douane en inklaringskosten mag betalen.
    Net ook weer genaaid door tnt post 24,17 op een bedrag van 63 euro bah(lost1+2)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  8. #33

    Standaard

    Inderdaad, en je telt ook de verzendkosten (rond de 20 dollar in dit geval) van Amazon er niet bij...

    Daarbij is de set op amazon US van 249 dollar naar 209 gedaald, de UK is vooralsnog gelijk geblijven.
    Laatst aangepast door Jobe : 27-07-2009 om 17:05

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    play is niet goed wijs met hun wisselkoers lol
    en
    amazon kun je bijna vergif op in nemen dat je en douane en inklaringskosten mag betalen.
    Net ook weer genaaid door tnt post 24,17 op een bedrag van 63 euro bah(lost1+2)
    ?? Klopt dat wel joh?, Je zou volgens mij 3.5% douanerechten moeten betalen (€ 2.20) plus 19% over die 63 euro (€ 11.97) Totaal dus € 14.17. Scheelt nogal vind ik....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Inderdaad, en je telt ook de verzendkosten (rond de 20 dollar in dit geval) van Amazon er niet bij...

    Daarbij is de set op amazon US van 249 dollar naar 209 gedaald, de UK is vooralsnog gelijk geblijven.
    Die tel ik er inderdaad niet bij. Met verzendkosten komt je uit op een bedrag van 216 dollar. Ik betaal uiteindelijke 153 euro. Bij Amazon.co.uk is de europese versie ook 115 pond. Met verzendkosten ben je voordeliger uit bij hen dan bij Play, waar ik overigens al jaren niets meer koop.

    Ik heb al tijden geen extra douanekosten hoeven betalen. Ik heb onlabgs True Blood en John Adams gekocht zonder probleem. maar gezien de grootte van dit pakket zal ik er idd wel aan moeten geloven. Ach ja. Ik wil die discs gewoon zo snel mogelijk.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    ?? Klopt dat wel joh?, Je zou volgens mij 3.5% douanerechten moeten betalen (€ 2.20) plus 19% over die 63 euro (€ 11.97) Totaal dus € 14.17. Scheelt nogal vind ik....
    tja ze klooien maar wat aan, maar ga der geen 0900 nummer voor bellen
    ben goedkoper uit dan play en dacht ook als amazon uk
    die 24 euro was een beetje de korting via amazon
    ben nu iets meer als 87 euro kwijt tis niet anders
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  12. #37

    Standaard

    De inklaringskosten van de TNT bedragen 12 euro, ongeacht het bedrag van het pakket. Helaas.
    Ik ben nu al 2x genaaid achter elkaar met Amazon pakketjes. Logisch, want het logo staat met koeieletters op het pakket. En ik wil echt die Watchmen CE
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik heb al tijden geen extra douanekosten hoeven betalen. Ik heb onlabgs True Blood en John Adams gekocht zonder probleem. maar gezien de grootte van dit pakket zal ik er idd wel aan moeten geloven. Ach ja. Ik wil die discs gewoon zo snel mogelijk.
    Ik wil ze idd ook zo snel mogelijk, maar gezien de grootte van de box (meer dan 2kg) en mijn recente ervaringen met de douane (ook met True Blood en zelfs de Casablanca box, waar ik moest dokken), lijkt Amazon me echt geen slimme keus.
    Zelf heb ik dus 179 (255 dollar)-153 = 26 euro meer betaald bij DVD Pacific incl priority verzending, maar daar is het risico op douane het kleinst.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Ik wil ze idd ook zo snel mogelijk, maar gezien de grootte van de box (meer dan 2kg) en mijn recente ervaringen met de douane (ook met True Blood en zelfs de Casablanca box, waar ik moest dokken), lijkt Amazon me echt geen slimme keus.
    Zelf heb ik dus 179 (255 dollar)-153 = 26 euro meer betaald bij DVD Pacific incl priority verzending, maar daar is het risico op douane het kleinst.
    De boxset is al naar mij verstuurd, dus ik kan er niets meer aan doen. Ik heb geen moment stil gestaan bij inklaringskosten aangezien ik die zelden heb moeten betalen. In ieder geval bedankt voor de heads-up. Ik kan mij nu in ieder geval geestelijk en financieel op de klap voorbereiden, mocht ik de rekening krijgen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #40

    Standaard

    Laat het ook even weten als je niets hoeft te betalen, dan mag je voortaan ook mijn boxsets bestellen

  16. #41

    Standaard

    Ik heb hem binnen. Helaas wel 42 euro inklaringskosten. Jammer, volgende keer beter. Wel een geweldige boxset en de kwaliteit van de BD is super.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Is dit, in tegenstelling tot de dvd-box die reeds verkrijgbaar is, wel echt de gehele serie?
    Bij die dvd box ontbreekt namelijk de tweede helft van het vierde seizoen (het is echt oplichting als je ´t mij vraagt!!!).
    En zit de film razor hier ook bij?

    Is geen oplichting. Het is ook echt het complete 4e seizoen.
    In Amerika zijn de laatste afleveringen het 5e seizoen (The Final Season).
    Hier noemen we de laatste afleveringen seizoen 4.5.
    Gevolg van de schrijversstaking.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik heb hem binnen. Helaas wel 42 euro inklaringskosten. Jammer, volgende keer beter. Wel een geweldige boxset en de kwaliteit van de BD is super.
    Allemachtig zeg, volgens mij werkt er iemand met de naam Robin hood bij de Douane............
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieterrijkers Bekijk bericht
    Is geen oplichting. Het is ook echt het complete 4e seizoen.
    In Amerika zijn de laatste afleveringen het 5e seizoen (The Final Season).
    Hier noemen we de laatste afleveringen seizoen 4.5.
    Gevolg van de schrijversstaking.
    Uhm... het is juist omgedraaid. In Amerika noemen ze de laatste afleveringen season 4.5 (en ze noemde de 2de helft van seizoen 2 ook season 2.5). Universal playback in Engeland bracht seizoen 4 in twee delen uit en noemde de eerste 10 aflveringen Season 4 en de laatste 10 aflveringen The Final Season. Overigens had het splitsen van seizoen 4 niet alleen te maken met de schrijversstaking. SyFy had namelijk al lang voor de staking besloten om het laatste seizoen in 2 delen te hakken omdat BSG een hoog gewaardeerd programma is en zo dus langer om de buis kon bljiven.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  20. #45

    Standaard

    Ik geraak er niet meer zo goed aan uit. Waarom maken ze het altijd zo ingewikkeld met halve seizoenen, tv-films en web afleveringen die ook behoren tot het verhaal e.d. Maar brengen ze daarvan de helft onder een andere naam uit of helemaal niet in Europa...

    Heb ik het goed voor dat dit de juiste en volledige volgorde van de reeks is?
    * Miniseries
    * Season 1
    * Season 2
    * Webisodes: The Resistance
    * Season 3 Webisodes: Razor Flashbacks
    * Razor (TV movie)
    * Season 4 Episodes 3 to 12
    * Webisodes: The Face of the Enemy
    * Season 4Episodes 13 to 22
    * The Plan (TV movie)
    En welke van bovenstaande zit er nu in deze blu-ray "The Complete Series" release?
    Kan er iemand die de box eventueel al heeft dit even verduidelijken. Schrijf er aub ook bij of je de US release of de UK tinnen box release hebt of ...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KazMarBe Bekijk bericht



    Heb ik het goed voor dat dit de juiste en volledige volgorde van de reeks is?
    * Miniseries
    * Season 1
    * Season 2
    * Webisodes: The Resistance
    * Season 3

    * Webisodes: Razor Flashbacks
    * Razor (TV movie)
    * Season 4 Episodes 3 to 12
    * Webisodes: The Face of the Enemy
    * Season 4Episodes 13 to 22
    * The Plan (TV movie)
    En welke van bovenstaande zit er nu in deze blu-ray "The Complete Series" release?
    Kan er iemand die de box eventueel al heeft dit even verduidelijken. Schrijf er aub ook bij of je de US release of de UK tinnen box release hebt of ...
    Razor maakt technisch gezien geen deel uit van seizoen 4. De productie vond buiten het maken van de serie om plaats en had ook een apart budget. Seizoen 4 telt 20 afleveringen, niet 22. Maar als je Razor wel zou meerekenen dan klopt de hierboven genoemde indeling wel. Wat ontbreekt in de complete series box zijn "Face of the Enemy" en "The Plan". "The Plan" komt echter 27 oktober apart op Blu-Ray uit, aldus tvshowsonDVD.com.

    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  22. #47

    Standaard

    DVDtimes heeft net het persbericht van Universal playback voor de R2 versie van de set uitgegeven.

    Universal Playback have announced the UK DVD and Blu-ray Disc release of Battlestar Galactica: The Complete Series on 21st September 2009. The Sci-Fi Channel’s modern reimagining of Battlestar Galactica is released as a 20-disc Blu-ray Hi-Def set and a 25-disc standard DVD set containing every episode of the series. Packaged in Limited Edition tins and featuring extensive bonus materials, features are outlined below…

    Battlestar Galactica: The Complete Series (Limited Edition Blu-ray) - £159.99 RRP – This 20-disc Blu-ray set includes every episode (plus the Razor film), all of the season extras plus over 140 hours of exclusive blu-ray bonus content including 2 extended episodes, interactive quizzes, The Resistance Webisodes and much more.
    Het is te hopen dat het persbericht niet klopt want de US versie bevat 6 extended episodes (die allemaal 15 tot 30 minuten langer duren dan de uitgezonden versie). Het aantal discs is wel hetzelfde.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  23. #48

    Standaard

    'Via-via' (don't ask) gehoord dat Universal Nederland van plan is om de Blu-ray seizoenen eerst ... stuk ... voor ... stuk ... te ... releasen ... tot het eind 2010 is. En dan, als iedereen alles heeft aangeschaft, de complete Blu-ray box zoals die nu in de U.S. te koop is uit te brengen. Handig!

    Ik ben maar overgegaan tot aanschaf van de U.S. versie...
    Laatst aangepast door Mark Sleper : 12-08-2009 om 13:31
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  24. #49

    Standaard

    Zou er iemand foto's van zijn us versie willen plaatsen aub?

    Ik denk dat het bij mij de uk versie zal worden! Nu mijn 3 eerste seizoenen op dvd verkopen

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpArkY Bekijk bericht
    Zou er iemand foto's van zijn us versie willen plaatsen aub?

    Ik denk dat het bij mij de uk versie zal worden! Nu mijn 3 eerste seizoenen op dvd verkopen
    Hoi. Mijn postpakje moet nog komen, maar ik vond dit op youtube. Dit moet duidelijk genoeg zijn: http://www.youtube.com/watch?v=b16sN...eature=related

    Veel plezier!
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •