Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 221 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    In het persbericht van de UK versie staat vermeld dat er 2 extended afleveringen inbegrepen zijn. Op de BBFC site heb ik echter al gezien dat alle extended episodes van seizoen 4 aanwezig zijn, en dat zijn er bij elkaar al 3. Ik neem aan dat de overige 2 er dan ook zijn. Je kan er dus vanuit gaan dat de releases (op de verpakking na) identiek zijn.

    Hier wat foto's van de verpakking gemaakt door Bill Hunt van The Digital Bits


    Foto van de box in zijn gehaal. De deksel moet je omhoog schuiven zodat je de individuele seizoenen eruit kan nemen.


    De disc zitten in een kartonnen "sleeves". Ze liggen dus los in de doosjes.


    Het uitnemen van de discs gaat vrij moeilijk. Het vereist wat schudwerk en vaak moet ik het doosje ondersteboven houden.

    Alles oogt mooi maar is niet echt sterk. Zeker de doosjes met de discs erin stellen weinig voor. Toch ben ik niet echt bang voor beschadigingen. Als je na het kijken de doosjes opbergt in de box kan er niks met de doosjes of de discs gebeuren.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #52

    Standaard

    mmmhhh
    us versie
    http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=5280
    uk versie
    http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=5914
    kijk eens bij video codec foutje?
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KazMarBe Bekijk bericht
    Ik geraak er niet meer zo goed aan uit. Waarom maken ze het altijd zo ingewikkeld met halve seizoenen, tv-films en web afleveringen die ook behoren tot het verhaal e.d. Maar brengen ze daarvan de helft onder een andere naam uit of helemaal niet in Europa...

    Heb ik het goed voor dat dit de juiste en volledige volgorde van de reeks is?
    * Miniseries
    * Season 1
    * Season 2
    * Webisodes: The Resistance
    * Season 3 Webisodes: Razor Flashbacks
    * Razor (TV movie)
    * Season 4 Episodes 3 to 12
    * Webisodes: The Face of the Enemy
    * Season 4Episodes 13 to 22
    * The Plan (TV movie)
    En welke van bovenstaande zit er nu in deze blu-ray "The Complete Series" release?
    Kan er iemand die de box eventueel al heeft dit even verduidelijken. Schrijf er aub ook bij of je de US release of de UK tinnen box release hebt of ...

    Hoezo zitten die webisodes ertussen? Moet je die kijken? Heb er zelf persoonlijk nooit 1 gezien, dus ben benieuwd naar die inhoud ervan.
    Wat Razor betreft, als je het opzoekt is die uitgezonden en uitgebracht vóór seizoen 3. Dat ie nu in de seizoen 4 box zit vind ik n beetje gek dus. Ik vond destijds dat de info die ik had uit Razor, een meerwaarde gaf aan datgene dat volgde in seizoen 3, dus ik denk dat je Razor na seizoen 2 kan kijken.
    Ik heb de US box, en het is werkelijk prachtig! Ik heb me ingehouden om seizoen 4 te kopen destijds, en die dus nog niet gezien. Maar ben gewoon weer vooraan begonnen, bij de Pilot. Inmiddels al bij seizoen 2 ergens. Ik vind het echt een te gekke serie en een mooie box. Idd jammer dat er geen boekje bijzit, maar via thedigitalbits.com heb ik al een soort van setje met leaflets gedownload, kan je evt. ook uitprinten dus. Elk leaflet (zwart met witte letters) bevat de info van 1 disc.

    En........Klein beetje off-topic.....
    Maar aangezien alle BSG fans hier komen op de thread, voel ik me redelijk veilig.
    Ik heb n cool BSG shirt voor de liefhebber. Wees er snel bij.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1609175
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Moet dat niet precies andersom zijn? Ik dacht dat de VC1 codec veel gebruikt wordt in de VS?

    Ik wil deze box echt wel hebben... Kan wellicht mijn drie dvd seizoenen voor 50-60 euro doorverpatsen
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Wat ontbreekt in de complete series box zijn "Face of the Enemy" en "The Plan". "The Plan" komt echter 27 oktober apart op Blu-Ray uit, aldus tvshowsonDVD.com.
    Zouden de webisodes "Face of the Enemy" op de bluray van "The Plan" worden gezet? Kan me niet voorstellen dat ze alles uitbrengen behalve die paar webisodes.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier vd D. Bekijk bericht
    Zouden de webisodes "Face of the Enemy" op de bluray van "The Plan" worden gezet? Kan me niet voorstellen dat ze alles uitbrengen behalve die paar webisodes.
    De specs van The Plan zijn onlangs bekend gemaakt. De webisodes werden niet vermeld.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  7. #57

    Standaard

    Bij dvd-home viel mijn oog op het volgende:
    Een overzicht van álle beschikbare boxsets kunt u hier in pdf-formaat downloaden, maar in deze fiche zetten we graag enkele indrukwekkende nieuwigheden in de kijker, zoals de complete series van Miami Vice, Columbo, Magnum P.I. en Battlestar Galactica, of “the story so far” van hitreeksen als House M.D. en Heroes.
    Zal wel niet om de blu-ray boxen gaan, maar ......... je weet het nooit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #58
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Bij dvd-home viel mijn oog op het volgende:

    Zal wel niet om de blu-ray boxen gaan, maar ......... je weet het nooit.
    Heb je ook een linkje naar dit schouwspel?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Heb je ook een linkje naar dit schouwspel?

    http://www.dvd-home.nl/pers/univers.htm#21
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Bij dvd-home viel mijn oog op het volgende:

    Zal wel niet om de blu-ray boxen gaan, maar ......... je weet het nooit.
    Nee, het is jammer genoeg de dvd-box.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #61

    Standaard

    Heb sinds gisteren de us versie binnen, heb gelijk de 1ste aflevering gekeken en ik moet zeggen dat de kwaliteit van het beeld inferieur is aan wat ik gewend ben van blu-ray(op lcd), ik heb gewone dvds die beter beeld geven. Vanavond ga ik eens testen met mijn hd projector, ben benieuwd

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan Bekijk bericht
    Heb sinds gisteren de us versie binnen, heb gelijk de 1ste aflevering gekeken en ik moet zeggen dat de kwaliteit van het beeld inferieur is aan wat ik gewend ben van blu-ray(op lcd), ik heb gewone dvds die beter beeld geven. Vanavond ga ik eens testen met mijn hd projector, ben benieuwd

    Deze kritiek is niet nieuw. Bij de eerste release van de eerste seizoenen op blu-ray was dit al te horen. Ben wel benieuwd naar jouw verdere onderbouwing. Wat mankeert er volgens jouw aan het beeld, scherpte, te veel grain, vletse kleuren????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #63

    Thumbs up niks mis met Galactica

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bij dvd-home viel mijn oog op het volgende:

    Zal wel niet om de blu-ray boxen gaan, maar ......... je weet het nooit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Deze kritiek is niet nieuw. Bij de eerste release van de eerste seizoenen op blu-ray was dit al te horen. Ben wel benieuwd naar jouw verdere onderbouwing. Wat mankeert er volgens jouw aan het beeld, scherpte, te veel grain, vletse kleuren????
    Jongens, we weten nu toch wel van alle reviews online uit Amerika, dat de beeldkwaliteit precies is zoals de makers het bedoeld hebben?

    http://www.thedigitalbits.com/review...ews071609.html

    http://bluray.highdefdigest.com/2323...eteseries.html

    Ja, het is grainy, ja het is groffer contrast, en het is vaak flets, maar dat hoort zo.
    Lees de reviews maar en ga het niet vooral vergelijken met andere blu-ray's die je hebt.
    Net als met bv. Band Of Brothers, wilde men met Galactica een rauwe, docu-achtige, cameravooering en belichting toepassen. Dit is echt het beste wat de serie kan zijn op hi-def. (Ik vind het prachtig overigens, het past goed bij het verhaal).
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  14. #64

    Standaard niks mis met discussie over Galactica op blu-ray

    Het is allemaal al bekend. Maar je kunt natuurlijk wel discussieren over de persoonlijke appreciatie van Galactica op blu-ray. Dat het beeld is als de makers bedoeld hebben, hoeft niet te betekenen dat mensen best mogen zeggen dat ze niet niet mooi vinden. En de degenen die boven ons met deze discussie is begonnen vindt het mogelijk niet mooi of moet gewoon even bijgepraat worden zodat hij meer begrip heeft voor de zijns inziens mindere beeldkwaliteit. Of hij blijft bij zijn conclusie dat hij het minder mooi vindt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Het is allemaal al bekend. Maar je kunt natuurlijk wel discussieren over de persoonlijke appreciatie van Galactica op blu-ray. Dat het beeld is als de makers bedoeld hebben, hoeft niet te betekenen dat mensen best mogen zeggen dat ze niet niet mooi vinden. En de degenen die boven ons met deze discussie is begonnen vindt het mogelijk niet mooi of moet gewoon even bijgepraat worden zodat hij meer begrip heeft voor de zijns inziens mindere beeldkwaliteit. Of hij blijft bij zijn conclusie dat hij het minder mooi vindt.
    Fair enough.
    Men mag vinden wat men wil, maar je moet vind ik wel bij iedere release in acht nemen, hoe de makers het oorspronkelijk willen hebben, en niet wat de vergelijking is met een andere blu-ray. Als men gaat praten over inferieure kwaliteit t.o.v. andere titels, schiet je voorbij hieraan. De blu-ray is zoals ie is, en in dit geval valt er niks beters van te maken, in tegenstelling tot bv. een mindere transfer die beter had gekund (zoals de huidige Gladiator bv.). Snappie?
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  16. #66

    Standaard

    wel, de grain is zoals reeds gezegd met opzet zo bedoeld, dus daar ga ik niet verder over uitwijden : je houd ervan of niet.
    het probleem is eigenlijk dat het beeld niet echt scherp aantoont, dat de kleuren niet flets zijn, tja je zit vooral in de ruimte, dus dat maakt de sfeer uiteraard donkerder, maar
    het geheel toont niet echt fris, als ik dat vergelijk de reeks firefly' ,ook vele donkere scenes , een groot verschil wat betreft beeldkwaliteit en weergave kleurenpalet.
    misschien dat volgende seizoenen beter worden wat dit betreft

    ik heb ook bob in bd en effectienf die is ook heel graini maar dat beeld is zeer scherp en gedetaileerd
    Laatst aangepast door luyckfasseel stefan : 12-09-2009 om 17:41

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan Bekijk bericht
    wel, de grain is zoals reeds gezegd met opzet zo bedoeld, dus daar ga ik niet verder over uitwijden : je houd ervan of niet.
    het probleem is eigenlijk dat het beeld niet echt scherp aantoont, dat de kleuren niet flets zijn, tja je zit vooral in de ruimte, dus dat maakt de sfeer uiteraard donkerder, maar
    het geheel toont niet echt fris, als ik dat vergelijk de reeks firefly' ,ook vele donkere scenes , een groot verschil wat betreft beeldkwaliteit en weergave kleurenpalet.
    misschien dat volgende seizoenen beter worden wat dit betreft

    ik heb ook bob in bd en effectienf die is ook heel graini maar dat beeld is zeer scherp en gedetaileerd
    vind zelf de scherpte wel ok. maar eh...de beeldkwaliteit is over de gehele serie nagenoeg gelijk hoor. ben nu aan het eind van seizoen 2 en ik zie geen verschil met het begin. ik vind Firefly wel een heel ander soort serie, dus daar past inderdaad een andere "look" beter bij.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  18. #68

    Standaard

    Ik heb een viewing van seizoen 1 op Blu-ray binnengekregen. D'r is één ding wel spijtig en dat is dat ze voor de openingsmuziek de Amerikaanse credits hebben gekozen en niet de Europese. Alle themamuziek is echter ook nog eens apart te beluisteren in een soort "Battlestar Galactica Jukebox"-optie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #69

    Standaard

    Ik heb dit weekend zoals gezegd het vervolg van episode 1 bekeken, maar dan met hd-projector, en dit is wow, hier voor doe je het, dit was af en zeer kwalitatief!!
    Wat eerst een teleurstelling bleek te zijn op mij lcd bleek achteraf via de projector een zeer scherp en sfeervol beeld te worden. Iegenlijk had ik dit ook met bob, ik heb toen ook de 1ste aflevering op mijn lcd bekeken en de 9 andere afleveringen via projector, en dat gaf ook zo'n groot verschil : zoals Dhr Albert Kostwinder zegt, hi-def komt pas tot zijn recht bij projectie

  20. #70
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dhr Albert Kostwinder nog wel....., tjonge jonge....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #71

    Standaard

    Hij zei meneer tegen mij..........:toppie:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #72
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Don't you feel really old right now......
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #73

    Standaard

    hoe oud is ie misschien?

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Heeft iemand de UK-versie al binnen? Is er nu zo goed als geen verschil tussen de US en UK-editie?

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •