Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 221 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik overweeg ook om de UK box te bestellen. Kan iemand hier die 'm al heeft wat foto's plaatsen?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik overweeg ook om de UK box te bestellen. Kan iemand hier die 'm al heeft wat foto's plaatsen?
    Helaas heb ik geen fototoestel bij de hand, maar zojuist heb ik de blu-ray UK-box ontvangen. Man o man, wat ziet dat er gaaf uit.
    Echt een groot tinnen blik, met een toaster op de voorkant, in reliëf. Op de achterkant van het blik een korte beschrijving en een foto van de binnenkant.
    Als je de voorkant openmaakt (gaat open zoals een koelkast), dan zie je vier roodkleurig plastic boxen in vier sleuven gestoken zitten. In de bovenste sleuf zit tevens een boekje gestoken. De plastic roodkleurige seizoensboxen hebben elk een kartonnen sleeve eromheen zitten, met afbeeldingen van de karakters.
    Activity suggests a life filled with purpose

  3. #78
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Geen NL subs?

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Geen NL subs?
    De UK blu-ray-box bevat inderdaad géén Nederlandse ondertitels. Uiteraard wel de Engelse.
    Activity suggests a life filled with purpose

  5. #80
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1 Bekijk bericht
    De UK blu-ray-box bevat inderdaad géén Nederlandse ondertitels. Uiteraard wel de Engelse.
    Oh, das jammer maar niet heel erg.

  6. #81

    Standaard

    Ik heb hem ook binnen, mooi ding. Alleen die sleeves zitten te strak. Goed verpakt door amazon.

  7. #82
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Zou iemand ook zelfgemaakte foto's van de UK release kunnen posten?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Zou iemand ook zelfgemaakte foto's van de UK release kunnen posten?
    Ik kan je wel een paar foto's opsturen, heb werkelijk geen idee hoe ik het op deze forum kan posten.

  9. #84
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik kan je wel een paar foto's opsturen, heb werkelijk geen idee hoe ik het op deze forum kan posten.
    Ah, nice.

    Ik gebruik altijd http://www.plaatjesupload.nl/, die is tot 1,5mb.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ah, nice.

    Ik gebruik altijd http://www.plaatjesupload.nl/, die is tot 1,5mb.
    Ik wil mij niet aanmelden (gedoe) dus stuur het liever naar je mail. Voor mij het makkelijkste, net foto genomen met mijn iphone vandaar. Dus als jij ff een pm stuurt met jouw mailadres dan stuur ik het op.

  11. #86
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik wil mij niet aanmelden (gedoe) dus stuur het liever naar je mail. Voor mij het makkelijkste, net foto genomen met mijn iphone vandaar. Dus als jij ff een pm stuurt met jouw mailadres dan stuur ik het op.
    Je hoeft je niet aan te melden hoor maar ik stuur je wel ff een PM.

  12. #87

    Standaard

    http://tinypic.com/

    Geen registratie, gewoon plaatjes uploaden. Erg makkelijk!
    Kies wel het juiste fromaat uit (800x600 ofzo), dus niet te klein, maar ook niet layout-vern**kend groot

    Maar tot zover klinkt het allemaal wel erg interessant...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  13. #88

    Standaard

    En zijn er qua inhoud nog verschillen met de US release? En voornamelijk, staat de lange versie van Daybreak erop?

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik kan je wel een paar foto's opsturen, heb werkelijk geen idee hoe ik het op deze forum kan posten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ah, nice.

    Ik gebruik altijd http://www.plaatjesupload.nl/, die is tot 1,5mb.
    Misschien kan jij, Varg, de foto's van Dai uploaden.

  15. #90
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik heb ze niet meer..

  16. #91

    Standaard

    er kan vast een handig iemand plaatjes uploaden en de link hier plaatsen toch?
    ben erg benieuwd naar de inhoud van het "boekje" bij de UK versie.
    kan iemand daar pics van sturen aan mij? mag PM. beschik helaas niet over een boekje nl. bij de US box.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  17. #92

    Standaard

    Dinsdag werd ik verblijd met de UK versie. Ik heb een aantal foto's van de 'tin can' op mijn Flickr account gezet. Dit is de link: http://www.flickr.com/photos/23321714@N03/page3/

    Henrieke
    Laatst aangepast door Henrieke van Assen : 30-09-2009 om 23:04 Reden: Verandering van URL

  18. #93

    Standaard

    Nog een tip. Mijn 'tin can' had een klein aantal deukjes opgelopen in het transport. Niet genoeg om een replacement aan te vragen bij Amazon.uk. Ik heb contact opgenomen en ik krijg 10% van het aanschaf bedrag terug.

    Henrieke

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henrieke Bekijk bericht
    Nog een tip. Mijn 'tin can' had een klein aantal deukjes opgelopen in het transport. Niet genoeg om een replacement aan te vragen bij Amazon.uk. Ik heb contact opgenomen en ik krijg 10% van het aanschaf bedrag terug.

    Henrieke
    Ik heb geen enkele deuk. Was goed verpakt. Hoe lang denkt jij dat de sleeves om de blu-ray het houd? Daar is niet goed over nagedacht.

  20. #95

    Standaard

    De sleeves zullen bij mij wel snel scheuren. Ten eerste was het al een hele toer om de blu ray's eruit te krijgen. Seizoen 1 was het moeilijkste om uit de kartonnen omslag te krijgen.

    Henrieke

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    De balk valt gelukkig niet zo heel erg op... Maar verder ziet het er netjes uit. Geen toeters en bellen verder.

    Overigens is de inhoud voor zover ik weet gelijk aan de US versie. Dus netjes de verlengde versies van bepaalde afleveringen.
    Zijn die UK subs een beetje ok? Ik vind de hearing impaired tracks altijd het beste, die zijn net wat vollediger.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #98

    Standaard

    Ik kon me niet meer inhouden hoor; ik heb hem ook maar gekocht.
    Ik ben voor de UK versie gegaan omdat ik die:

    a. sneller in huis heb
    b. geen kans heb op douane perikelen

    Ik kan alvast niet wachten tot ik hem in huis heb; seizoen 4 en 5 moet ik nog zien maar ik begin weer lekker bij de mini-series

    PS,
    Heb ook maar meteen BoB meebesteld; scheelt weer verzendkosten t.o.v wanneer ik hem later alsnog bestel.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht

    Ik kan alvast niet wachten tot ik hem in huis heb; seizoen 4 en 5 moet ik nog zien maar ik begin weer lekker bij de mini-series
    Er is geen seizoen 5. De laatste 20 afleveringen behoren allemaal tot seizoen 4. Ik ben ook helemaal opnieuwe begonnen en nu, 2 maanden later ben ik eindelijk aan Daybreak toegekomen. M'n vriendin heeft de laatste eps nog niet gezien en ben benieuwd wat ze er van vindt.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1 Bekijk bericht
    De UK blu-ray-box bevat inderdaad géén Nederlandse ondertitels. Uiteraard wel de Engelse.
    Engels of Engels SDH?

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •