Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 221 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verypsb Bekijk bericht
    Engels of Engels SDH?
    Ik heb deze box net binnen en volgens de hoes is het Engels SDH.

    edit: Net de eerste blu-ray (miniserie) gezien en kan bevestigen dat het inderdaad Engels SDH is.
    Laatst aangepast door scorpius : 26-09-2009 om 15:33

  2. #102

    Standaard

    Ik heb de serie op TV al bekeken. Voor het volledige beeld wacht ik met het bekijken van de box totdat ik 'The Plan' heb gezien.

    Henrieke

  3. #103

    Standaard

    Ik ben er klaar mee. Besteld.
    Weer voor 151 pond de boot in. Ach, geld moet rollen toch?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik ben er klaar mee. Besteld.
    Weer voor 151 pond de boot in. Ach, geld moet rollen toch?
    151 pond? 120 bij amazon.co.uk,binnen 3 werkdagen bezorgd en deukloos (bij mij in ieder geval).
    Laatst aangepast door Dai : 27-09-2009 om 13:22

  5. #105

    Standaard

    Klopt ja, ik vermeldde mijn totaalprijs, er zitten nog een drietal andere schijfjes bij
    Ik hoop dat ik de boel net zo snel binnen heb!
    Alles besteld bij Amazon UK overigens. De US versie vind ik te link ivm douanekosten.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #106

    Standaard

    Ze hadden voor de volledigheid ook wel de nieuwe televisiefilm "the plan" erbij mogen doen. Staat toch slordig op mijn blu-ray plankje. Die film komt op 27 okt. uit op dvd/blu-ray en staat in directe relatie tot de serie. De nieuwe serie Caprica is een totaal nieuwe serie hoewel ik het ook wel leuk had gevonden als de pilot bij de blu-ray's zat als extra. Maar dat "the plan" ontbreekt steekt wel omwille van de volledigheid.
    Laatst aangepast door Dai : 28-09-2009 om 13:09

  7. #107

    Standaard

    Klopt inderdaad, er is al geruime tijd bekend dat die film uitkomt op 27 oktober. Maar ik denk dat je nog lang kan wachten op een nieuwe boxset met die film erbij.
    De box die nu uitkomt is gelimiteerd. Dus waarschijnlijk pas over een jaar, of nog langer, zal er een nieuwe (goedkopere) box uitkomen. Al is het dan nog maar de vraag of "The Plan" er bij zal zitten...

    Ik zie wel wat ik met "The Plan" doe. Misschien moffel ik ´m erbij in de boxset, en anders komt ie ernaast. Sowieso heb ik met het overstappen op Blu-Ray die hele boxset manie een beetje laten varen. Het is nu beeldkwaliteit dat telt, en de goedkope import
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #108

    Standaard

    Idd jammer. Maar de boxset heb ik besteld, dus komend weekend iig de extended episode van Daybreak bekijken! En Pegasus of course!

  9. #109

    Standaard

    Boxset is vandaag al binnengekomen.
    Ik moet zeggen dat het geheel wel wat " blikkerig" aandoet. Dat komt doordat er veel lucht in de doos zit en daardoor nogal hol aandoet.
    Als je wilt kun je deze verpakking prima als koekjestrommel gebruiken

    Verder zitten de trays eerrgg strak in de kartonnen slipcases; je krijgt ze er bijna niet uit.

    Ik klaag echter niet hoor; voor 130 euro vindt ik het een prima koop want het komt neer op iets meer dan 30 euro per seizoen en dan krijg je (bijna) alle TV films etc. er nog bij ook.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  10. #110

    Standaard

    Hij is binnen. Mooie set, net even wat doorheen geskipped. Jammer dat bij seizoen de US Opening Theme is gebruikt.

  11. #111

    Standaard

    Geen dutch subtitles zeker ?
    BD (1243) What i Watch

  12. #112
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Geen dutch subtitles zeker ?
    Ik verwacht van niet....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Geen NL subs?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1 Bekijk bericht
    De UK blu-ray-box bevat inderdaad géén Nederlandse ondertitels. Uiteraard wel de Engelse.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb deze box net binnen en volgens de hoes is het Engels SDH.

    edit: Net de eerste blu-ray (miniserie) gezien en kan bevestigen dat het inderdaad Engels SDH is.

    That sums it up
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #113

    Standaard

    Te lui om heel deze topic door te lezen, is ook niet nodig hé heb m'n antwoord al
    BD (1243) What i Watch

  14. #114

    Standaard

    Volgens mij zit er geen hoofdstukkenselectie/chapters op de blu-ray's. Ten minste geen aparte scherm waarop je naar de gewenste chapter gaat. Vind ik toch naar als de laatste aflevering 2 en half uur duurt. Je kunt wel met de afstandsbediening ernaar toe, nadeel is dan dat je 6x moet drukken voordat je bij chapter 6 bent.

  15. #115

    Standaard

    Call me crazy... heb de box van BSG gekocht terwijl ik de drie eerste seizoenen reeds afzonderlijk heb (weliswaar zonder NL-subs). In de box zit nog de film "Razor" alsook nog een bonusdisc, in totaal 26 discs... en een frackin' cylon.. voor 99 euro bij Mediadis (incl. verzending)



    P.S. als iemand uit het Brugse of Gentse mijn UK-edities van de eerste drie seizoenen wilt dan wil ik er voor een 20 euro of zo wel vanaf geraken...

  16. #116
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Dat is de DVD versie en niet de Blu-Ray versie.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Call me crazy... heb de box van BSG gekocht terwijl ik de drie eerste seizoenen reeds afzonderlijk heb (weliswaar zonder NL-subs). In de box zit nog de film "Razor" alsook nog een bonusdisc, in totaal 26 discs... en een frackin' cylon.. voor 99 euro bij Mediadis (incl. verzending)



    P.S. als iemand uit het Brugse of Gentse mijn UK-edities van de eerste drie seizoenen wilt dan wil ik er voor een 20 euro of zo wel vanaf geraken...
    ik heb deze ook, maar dan zonder de Cylon... voor 64 euro. Welliswaar op dvd, maar het prijsverschil met de br is mij te groot.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ik heb deze ook, maar dan zonder de Cylon... voor 64 euro. Welliswaar op dvd, maar het prijsverschil met de br is mij te groot.
    Je weet niet wat je zegt BSG is op blu ray een compleet nieuwe ervaring!

    Je moet er natuurlijk wel de hardware voor hebben maar de DVD's van BSG zijn echt niets vergeleken bij de blu ray. Er gaat heus een wereld voor je open, zoveel details worden er zichtbaar. Echt, 3 hoeraatjes voor deze box!

    EDIT: hij is wel snel i prijs gedaald. 100 euro terwijl ik er 3 weken geleden 130 voor gedokt heb. Vreemd want je zou toch verwachten dat deze box gretig aftrek vindt.
    Laatst aangepast door Raymond Gelmers : 30-10-2009 om 19:56
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Dat is de DVD versie en niet de Blu-Ray versie.
    Oei...wist niet dat ik hier op het blu-ray-subforum zat ...

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Je weet niet wat je zegt BSG is op blu ray een compleet nieuwe ervaring!

    Je moet er natuurlijk wel de hardware voor hebben maar de DVD's van BSG zijn echt niets vergeleken bij de blu ray. Er gaat heus een wereld voor je open, zoveel details worden er zichtbaar. Echt, 3 hoeraatjes voor deze box!

    EDIT: hij is wel snel i prijs gedaald. 100 euro terwijl ik er 3 weken geleden 130 voor gedokt heb. Vreemd want je zou toch verwachten dat deze box gretig aftrek vindt.
    Ik heb The Plan op DVD gezien, en dan zie je inderdaad nog maar eens hoe mooi en duidelijk de blu-ray's zijn...prachtig.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Je weet niet wat je zegt BSG is op blu ray een compleet nieuwe ervaring!
    ben ik helaas niet met je eens.. heb seizoen 1 geleend van iemand die hem wel op br heeft, en vind het verschil in kwaliteit niet overweldigend. Bij Firefly was dit verschil wel erg goed imho .... vond met name dat de Cylon animaties op br veel nepper overkwamen dan op dvd, dus het kan ook zijn nadelen hebben maargoed, iederen zijn mening he

  22. #122

    Standaard

    Wel maf dat bij seizoen 1 een ander muziekje wordt gebruikt bij de intro. Is dat de Engelse introversie ofzo? Vanaf seizoen 2 is het weer de muziek die ik ken van de torrentversies.

    Ben al bij seizoen 2... moet echt oppassen dat ik er niet te snel doorheen ga, maar het kijkt weer lekker weg

    De box zelf is overigens niet heel bijzonder vindt ik. Blikken doos, met de vier boxjes erin. Doet allemaal wat simpel aan... Maar de beeld -en geluidskwaliteit van de schijfjes maakt alles weer goed
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Wel maf dat bij seizoen 1 een ander muziekje wordt gebruikt bij de intro. Is dat de Engelse introversie ofzo? Vanaf seizoen 2 is het weer de muziek die ik ken van de torrentversies.
    Nee, het is juist de Amerikaanse introversie. De baas van SciFI Channel vond de Britse versie te deprimerend (het eerste seizoen had zijn premiere op het Engelse SkyOne) en stond erop dat er andere intromuziek zou komen. Toen de serie een kritisch succes werd hebben de makers voor seizoen 2 toch hun originele keus bij de voortitels weten te krijgen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  24. #124

    Standaard

    Sorry dat ik deze thread weer omhoog schop, maar op de site van Universal staat dat 14 Oktober de Blu-ray box in Nederland uit moet komen. Zitten daar dan de TV-films ook bij? En zijn de boxen zelf identiek aan die uit Engeland, en die uit Amerika? Mis ik anders extra's?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Sorry dat ik deze thread weer omhoog schop, maar op de site van Universal staat dat 14 Oktober de Blu-ray box in Nederland uit moet komen. Zitten daar dan de TV-films ook bij? En zijn de boxen zelf identiek aan die uit Engeland, en die uit Amerika? Mis ik anders extra's?
    Ik wacht ook op deze release maar kan ook weinig specs vinden.

    De Franse uitgave heeft Nederlandse subs, de UK waarschijnlijk niet.

    http://www.amazon.fr/Coffret-int%C3%...5588151&sr=8-1

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •