Pagina 52 van 125 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 3121 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    wat betaalde je daar nu voor?
    zo'n €15, bij dvdeast.com

  2. #1277

    Standaard

    Dubbelslag geslagen:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    die ubergeile box? of de normale cd?
    Geen idee. Zal me worst wezen ook. Gaat me toch om het concert...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 18-08-2009 om 07:41
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #1279

    Standaard

    Ik heb deze maar gekocht. Is ook te koop via http://www.hokshop.com/online_bestel...(6-delen).html, maar ik heb hem via de videotheek waar ik werk.
    Is nu 59,95, maar na de actie is die box rond de €80. Dus een blinde aanschaf want ik kon hem niet laten liggen.

    EXTRA INFO: http://www.hokshop.com/online_bestel...(6-delen).html
    Corleone vertelt het waargebeurde verhaal van maffiabaas Salvatore “Totò” Riina, die bij zijn vijanden bekend stond als “het Beest”. De serie volgt Riina vanaf zijn jeugd en tijdens zijn lange en bloedige loopbaan binnen de maffia.

    Falcone Is het waargebeurde verhaal van onderzoeksrechter Giovanni Falcone die een verwoede strijd leverde tegen de maffia en dit uiteindelijk met zijn leven moest bekopen.
    De complete serie is nu exclusief verkrijgbaar als collector’s edition en bevat:
    - Zes dvd’s met alle delen van Corleone (totale speelduur circa 10 uur)
    - Twee DVD’s met de twee delen van Falcone (totale speelduur circa 3,5 uur)
    - Een exclusieve aansteker met gravure
    Corleone
    Het maffia-epos Corleone (Il capo die capi) vertelt het waargebeurde verhaal van maffiabaas Salvatore “Totò” Riina (Corleone, 16 maart 1930), die bij zijn vijanden bekend staat als “Het Beest” en die verdacht wordt van honderden moorden. Deze meeslepende miniserie in de traditie van The Godfather en The Octopus, gebaseerd op de bestseller “De criminele carrière van Toto Riina” van Guiseppe D’Avanzo en Attillio Bolzoni, volgt Totò Riina vanaf zijn jeugd in het Siciliaanse stadje Corleone, waar hij als tiener een misdaadbende vormt met zijn vrienden. We volgen zijn lange en bloedige loopbaan in de maffia, tot en met de gewelddadige oorlog die hij in de jaren tachtig en negentig voert tegen zowel rivaliserende maffiabendes als tegen politie en justitie. Want behalve het verhaal van Totò Riina is dit ook het verhaal van zijn grootste vijanden: de politiemannen, aanklagers en rechters, die hun strijd tegen de maffia vaak met hun leven moesten bekopen.

    Falcone
    Justice is the Goal, Dead is the price. Italië, de jaren tachtig. Het land gaat gebukt onder de tirannie van de Siciliaanse maffia. Nadat onderzoeksrechter Gaetano Costa bij een aanslag om het leven komt, lijkt de strijd tegen de georganiseerde misdaad verloren. Eén man weigert echter op te geven: Giovanni Falcone. Deze rechter uit Palermo zet zijn onderzoek voort, met gevaar voor eigen leven. Het jarenlange onderzoek, waarbij Falcone geholpen wordt door een informant, leidt uiteindelijk tot een monsterproces waarbij meer dan driehonderd maffialeden worden veroordeeld, waaronder de ‘baas der bazen’. Maar de Cosa Nostra geeft zich niet snel gewonnen.

    DVD FEATURES
    Corleone
    16:9 Anamorphic Widescreen (1.78:1) - Dolby Digital 5.1 - Subtitles On/Off - Chapter Selection - Genre: Misdaad Speelduur: CIRCA 10 UUR - Italiaans Gesproken - Nederlands Ondertiteld
    Falcone
    4:3 FULLFRAME - Dolby Digital 2.0 - SuBtitles On/Of
    Genre: MISDAAD - Speeldur: 196 Minuten - ITALIAANS gesproken - Nederlands ondertiteld
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 15-08-2009 om 14:48
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #1280

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik heb deze maar gekocht. Is ook te koop via http://www.hokshop.com/online_bestellen_968/Corleone-Box-(6-delen).html, maar ik heb hem via de videotheek waar ik werk.
    Is nu 59,95, maar na de actie is die box rond de €80. Dus een blinde aanschaf want ik kon hem niet laten liggen.

    EXTRA INFO: http://www.hokshop.com/online_bestellen_968/Corleone-Box-(6-delen).html
    had deze ook gekocht. maar helaas hadden 2 dvd's krassen waardoor ik die niet kon kijken.

    Dus mocht het terug opsturen en ingevuld dat ik een vervangend exemplaar wou. na een maand na het opsturen nog steeds niets gezien. na een paar keer mailen (eerste paar mailtjes gooide ze steeds weg voordeel van leesbevestiging aanvragen zodra ze het weggooien krijg je ook bericht) maar toen eindelijk reactie gekregen met daarin dat ik geenv ervangend exemplaar kreeg maar mijn geld en dan een weer opnieuw bestellen. beetje raar maarja geld terug dus dat is ook goed

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    had deze ook gekocht. maar helaas hadden 2 dvd's krassen waardoor ik die niet kon kijken.

    Dus mocht het terug opsturen en ingevuld dat ik een vervangend exemplaar wou. na een maand na het opsturen nog steeds niets gezien. na een paar keer mailen (eerste paar mailtjes gooide ze steeds weg voordeel van leesbevestiging aanvragen zodra ze het weggooien krijg je ook bericht) maar toen eindelijk reactie gekregen met daarin dat ik geenv ervangend exemplaar kreeg maar mijn geld en dan een weer opnieuw bestellen. beetje raar maarja geld terug dus dat is ook goed
    dat is wel een vreemde gang van zaken. Ik ga thuis maar gelijk even controleren en anders ruil ik hem gewoon om wanneer ik weer moet werken .
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  8. #1283

    Standaard

    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #1284

    Standaard

    Saw V Unrated Director's Cut
    Ruins
    Elvis Presley
    Journey To The Center Of The Earth
    Jackass 2.5
    Street Kings
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  10. #1285

    Standaard

    Dagje Amsterdam leverde het volgende op:
    -Plunkett & Macleane
    -Chaplin
    -Badlands
    -Escape from New York
    -Jeremiah Johnson
    -Dolores Claiborne
    -The Majestic

    5 Spike Lee joints:
    -Do the right thing
    -Mo' better blues
    -Jungle fever
    -Crooklyn
    -Clockers

    Clint Eastwood box:
    -The eiger sanction
    -Play misty for me
    -Coogan's bluff
    -High plains drifter
    -Joe Kidd
    -Two mules for sister Sara

    Billy Wilder collection:
    -The Apartment
    -One,two,three
    -Kiss me, stupid
    -The fortune cookie
    -Irma la Douce
    -The private life of Sherlock Holmes
    -Witness for the prosecution
    -Avanti!

  11. #1286

    Standaard

    Maandag gekocht:

    Messiah: The First Killings
    Messiah: Vengeance Is Mine
    Hidden Palms: De Complete Serie
    The L Word: Season 5
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #1287

    Standaard

    24 Season 5
    24 Season 6

    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  13. #1288
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag ontvangen:



    The Man From London (2007, Bela Tarr)




    The Trial Of Joan Of Arc (1962, Robert Bresson)




    Father And Son (Отец и Сын) (2003, Alexander Sokurov)




    King Kong Production Diaries


    Veel Artifical Eye-titelszijn momenteel drie voor 18 pond bij BlahDVD.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Veel Artifical Eye-titelszijn momenteel drie voor 18 pond bij BlahDVD.
    Weet nooit of ik blij moet zijn met dit soort tips of niet Zitten een aantal titels van mijn wishlist bij, heb er eigenlijk alleen het geld niet voor momenteel. Nette aankopen trouwens

  15. #1290
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Weet nooit of ik blij moet zijn met dit soort tips of niet Zitten een aantal titels van mijn wishlist bij, heb er eigenlijk alleen het geld niet voor momenteel. Nette aankopen trouwens
    Ik was erg blij met deze aanbieding en nog blijer met de aanwinsten

    En de postbode kwam wederom langs vandaag, nu met deze twee titels:


    Pat Martino - Creative Force (part 1 & 2)



    Pat Martino - Quantum Guitar (advanced concepts & analysis of a tune)
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Weet nooit of ik blij moet zijn met dit soort tips of niet Zitten een aantal titels van mijn wishlist bij, heb er eigenlijk alleen het geld niet voor momenteel. Nette aankopen trouwens
    hou er ook rekening mee dat er 1 pond per titel bijkomt voor verzendkosten....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #1292

    Standaard

    pakketje binnen van pacific:






    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #1293

  19. #1294

    Standaard

    single disc France collecters edition genummerd en met filmcel





    Laatst aangepast door Angels vs demons : 18-08-2009 om 23:23
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  20. #1295

    Standaard

    Vandaag ontvangen:

    The Stone Roses - The Stone Roses Ultimate Collector`s Edition
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1296

    Standaard



    Met dank aan TheGodfather
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #1297

    Standaard

    Binnen van Freerecordshop.nl: Da Ali G show, Ali G indahouse, Ali G, Innit, Ali G in da USAiii, Ali G Aiii en nog wachtend op Borat. Echt helemaal top !

  23. #1298

    Standaard

    Vandaag in Fnac en Boekenvoordeel gekocht

    Traffic: 6 euro
    Meteor - mini series: 8 euro
    Battle in Seattle: 10 euro
    9th Company: 2 euro
    Courage under Fire: 5 euro
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  24. #1299

    Standaard Binnen:

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #1300

Pagina 52 van 125 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •