Pagina 105 van 125 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.601 tot 2.625 van 3121 worden weergegeven.
  1. #2601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    M'n eerste aanwinst van 2010 (en wat voor één!):


    Ik ben jaloers , jammer dat ik geen regio vrije dvd-speler heb, ik hoop nog steeds op een regio 2 uitgave.

  2. #2602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ik ben jaloers , jammer dat ik geen regio vrije dvd-speler heb, ik hoop nog steeds op een regio 2 uitgave.
    Het lijkt me sterk dat deze box ooit uitkomt in Nederland. Misschien dat ie in Engeland wordt uitgebracht, maar in elk geval is het een geweldige uitgave.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #2603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ik ben jaloers , jammer dat ik geen regio vrije dvd-speler heb, ik hoop nog steeds op een regio 2 uitgave.
    Er zijn genoeg mogelijkheden om je DVD-speler regiovrij te maken. Of heb je daar helemaal geen interesse in?

  4. #2604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Het lijkt me sterk dat deze box ooit uitkomt in Nederland. Misschien dat ie in Engeland wordt uitgebracht, maar in elk geval is het een geweldige uitgave.
    Dat lijkt me ook erg sterk, maar een UK uitgave zou ik ook erg tevreden mee zijn, aangezien ik ook de UK uitgave van Transfomers heb.


  5. #2605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Er zijn genoeg mogelijkheden om je DVD-speler regiovrij te maken. Of heb je daar helemaal geen interesse in?
    Ja ik heb er wel eens over gelezen dat mensen hun dvd-speler regio vrij maken, maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.

  6. #2606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ja ik heb er wel eens over gelezen dat mensen hun dvd-speler regio vrij maken, maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
    Google is your friend

    Meestal hoef je alleen maar ff een code in te toetsen. Gewoon ff je type dvd-speler intikken bij google.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #2607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ja ik heb er wel eens over gelezen dat mensen hun dvd-speler regio vrij maken, maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
    http://www.videohelp.com/dvdhacks

    http://www.stegen.com/index.php

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #2608

    Standaard

    Oké dankje Bas Reuver en Martin Z, ik zal me er eens in gaan verdiepen

  9. #2609

    Standaard

    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #2610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    M'n eerste aanwinst van 2010 (en wat voor één!):


    Waar en hoeveel?

  11. #2611

    Standaard

    In Dreams

    via een ruil
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2612

    Standaard

    Goh, ik Cool Hand Luke via een ruil! Verder nog The US vs. John Lennon, ook via het forum.

  13. #2613

    Standaard

    Bij Walmart aangeschaft voor $4:


  14. #2614

    Standaard

    Weer eens een dvd-box besteld:

    66 pond bij Amazon UK (excl. verzenden)

    [offtopic: ik zag seizoen 5 van deze serie bij de FRS liggen voor €40!! De hele box hadden ze ook, voor €130]
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  15. #2615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Waar en hoeveel?
    Amazon.ca voor nog geen 90 euro. Was het goedkoopste wat ik kon vinden. Vreemd genoeg het ik nooit problemen gehad met de Canadese amazon - alleen maar met de Amerikaanse
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  16. #2616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Amazon.ca voor nog geen 90 euro. Was het goedkoopste wat ik kon vinden. Vreemd genoeg het ik nooit problemen gehad met de Canadese amazon - alleen maar met de Amerikaanse

    Thanx

  17. #2617

    Standaard

    District 9 Steelbook



    Reservoir Dogs (2 DVD SET) 2002 10th Anniversary ( Mr pink )



    RESERVOIR DOGS 2 DISC 15 TH ANN STEELBOOK NEW RARE OOP



    PULP FICTION 2disc STEELBOOK collectors edition NL

    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  18. #2618

    Standaard

    The Damned Don't Cry
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #2619

    Standaard

    Gisteren gekocht bij een Pawn shop een tweedehandse DVD voor $4

    Rush Hour 3 (2 disc Platinum Series)


  20. #2620

    Standaard

    In Dreams lag in de bus
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #2621

  22. #2622

    Standaard

    Jezebel via een ruil! Hoera, meer William Wyler
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #2623

    Standaard

    Escape from New York via een ruil! Hoera, meer 80's jeugdsentiment

  24. #2624

    Standaard

    A fistful of dollars besteld!


  25. #2625

Pagina 105 van 125 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •