Pagina 61 van 125 EersteEerste ... 115157585960616263646571111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 3121 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    - River Wild
    - Dante's Peak
    - Jaws 1 ( Dubbel disc )
    - Mission Impossible 1
    - Burn After Reading
    - Kindergarten Cop
    - A Brigde Too Far
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  2. #1502

    Standaard

    Met dank aan Richard:

    -Blow
    -The Cube
    -Flushed away
    -Gollum Giftset
    -Evil dead: Book of the Dead
    -Moulin rouge: 2 disc special edition
    -From hell: 2 disc special edition met sleeve
    -Shrek: 2 disc special edition + CD Soundtrack + Sleeve
    -Sjakie en de chocolade fabriek: 2 disc special edition met sleeve
    -Perfume the story of a murderer, 2 disc special edition met sleeve
    -Monty Python's the meaning of live, 2 disc special edition met sleeve

    QFC
    -Le Temps Du Loup
    -The brotherhood of war

    Jeugdhelden collectie:
    -Hard target, jean-claude van damme
    -Judge dredd, sylvester stallone
    -Sudden death, jean-claude van damme
    -Demolition man, stallone en snipes
    -Tango And Cash, stallone en kurt russell
    -Nighthawks, stallone en rutger hauer

    Muziek:
    Anouk is alive, 2 disc special edition
    Bruce springsteen & The E Street band live in barcelona, 2 disc special edition
    Creating the lord of the rings symphony, howard shore
    Faithless, live at alexander palace
    Bryan Adams live at slane castle ireland 2000
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  3. #1503

    Standaard



    Met daarin: wake of death, sudden death, the quest & wrong bet

    Laatst aangepast door freaky : 08-09-2009 om 17:25
    BD (1243) What i Watch

  4. #1504

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #1505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nog meer vette sjit gekocht.....jawel.....:



    Beide vandaag ontvangen via secondspin....en zonder douane

    Die Yakuza Papers box ziet er geweldig uit. Een zwarte metalen case met daarin een kartonnen inlay met plaats voor 6 disks. Er zit ook een boekwerkje bij en een kaartje met daarop alle families en relaties zodat je alles en iedereen nog eens rustig kan plaatsen. Zeer mooie uitgave met tevens een disk met een schat aan extra's. Veel zorg aan besteed.
    Laatst aangepast door Melzz : 08-09-2009 om 17:22

  6. #1506

    Standaard

    net hitch binnen gekregen

  7. #1507

    Standaard

    Shattered Glass binnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1508

    Standaard

    Vanmiddag kwam The Lord of the Rings: The Return of the King giftset binnen.

    Ik heb een vraag. Ik ben van plan om de Complete Collector's Edition van The X-Files te kopen eind deze maand. Omdat ik me nog vrij weinig herinner van de serie en ik 'm alleen koop omdat ik 'm helemaal wil zien vroeg ik me af of deze serie echt de moeite waard is. Iemand die toevallig deze box heeft? Iemand die me met een goeie reden mij van deze aankoop weet te weerhouden?
    Laatst aangepast door Robbie93 : 09-09-2009 om 00:02

  9. #1509

    Standaard

    Als je een fan bent van sci-fi mag The X-Files niet in je collectie ontbreken. Ik vond het een fantastische serie. Het is dat ik niet zoveel geld heb, anders had ik de hele serie direct gekocht. De Box zelf ken ik niet maar in de Nederlandse box zitten alle seizoenen in een plastic doosje. Vroeger waren het van die mooie digipacks, maar die zijn nu alleen nog maar tweedehands te vinden en zeker niet goedkoop.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #1510

    Standaard

    Ik heb t/m seizoen zes die mooie digipacks, toen werden die ineens uit de handel genomen . Toch zijn die digipacks wel de reden dat ik niet die hele box heb gekocht, maar er is niks mis met die box volgens mij.

  11. #1511

    Standaard

    The Yakuza Papers (part 1-5)



    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #1512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    The Yakuza Papers (part 1-5)



    Ik heb mijn box verleden week ook binnen gekregen. Is inderdaad een prachtuitgave. Tip van het jaar van de heer Melzz.

  13. #1513

    Standaard

    Ha....dan zullen de pinken binnenkort ook wel jullie huiskamer doorvliegen...

  14. #1514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie93 Bekijk bericht
    Ik heb een vraag. Ik ben van plan om de Complete Collector's Edition van The X-Files te kopen eind deze maand. Omdat ik me nog vrij weinig herinner van de serie en ik 'm alleen koop omdat ik 'm helemaal wil zien vroeg ik me af of deze serie echt de moeite waard is. Iemand die toevallig deze box heeft? Iemand die me met een goeie reden mij van deze aankoop weet te weerhouden?
    Box is perfect in orde. Alle seizoenen + de film (Fight the Future). De tweede film "I want to Believe" zit er niet in, maar laat je dat zeker niet weerhouden de box te kopen.

    Kijk wel uit je doppen, op bepaalde sites staat de box zeer afgeprijsd.

  15. #1515

    Standaard

    De film zit er niet bij:Alleen de seizoenboxen.

  16. #1516

    Standaard

    Via ruil:

    The Searchers (2-disc)
    10th and wolf

  17. #1517

    Standaard

    In die box zitten alle 9 seizoenen + de eerste X-Files film. Ik kan 'm voor €134,99 kopen (€140,- incl. verzendkosten), is dat te duur?
    Laatst aangepast door Robbie93 : 09-09-2009 om 14:51

  18. #1518

    Standaard

    Hij is ook een tijdje in de actie geweest bij de mediamarkt voor €99 oid...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #1519

    Standaard

    Net binnen : Let the right one in

  20. #1520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie93 Bekijk bericht
    In die box zitten alle 9 seizoenen + de eerste X-Files film. Ik kan 'm voor €134,99 kopen (€140,- incl. verzendkosten), is dat te duur?
    Dat is wel een beetje duur. Deze box is op amazon en HMV voor rond de 70 pond te koop.

  21. #1521

    Standaard

    Klopt Wieba, maar veelal alleen Engelse subs...denk dat de vrager NL subs zoekt
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #1522

    Standaard

    Welkom trouwens

    Zelf ontvangen:

    The Beguiled
    Two Mules for Sister Sarah

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #1523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Klopt Wieba, maar veelal alleen Engelse subs...denk dat de vrager NL subs zoekt

    Seizoen 2 t/m 8 van deze box heeft wel NL subs. Helaas seizoen 1,9 en de film niet.

  24. #1524

  25. #1525

    Standaard

    leuke thuiskomst vandaag:



    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 61 van 125 EersteEerste ... 115157585960616263646571111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •