De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVDtje kopen ? Vergéét het maar !

    Jammer dat ik via deze weg een oplossing moet zoeken voor een ergerniswekkend probleem: hoe bestel je, koop je een DVD in Duitsland ?
    'k Heb er wat àf-gegoogled !!! Reken maar van yes ! Maar resultaat ??? vergeet het maar !
    Nu is het niet zo dat ik jullie daar op aanspreek, integendeel. Hier is misschien zelfs
    een oplossing d.m.v. tips mogelijk ? (ik ben dus zelfs blij dat jullie bestaan !)
    Ik wil namelijk de (helaas NIET... in Nederland verkrijgbare) DVD bestellen: "Aus einem Deutchen leben". Het verhaal vanuit de dagboeken verfilmd van Hóss. Gespeeld door Gotz George (1977).
    Hoe- en waar kan ik die op welke manier bestellen ?
    Bij voorbaat mijn hartelijke dank,
    Griffioen

  2. #2

    Standaard

    Het lijkt me dat je zelf wel naar de dvd kunt zoeken, en als je hem hebt gevonden gewoon met je creditcard of paypal betalen
    Verder weet ik het ook niet echt...
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  3. #3

    Standaard

    www.amazon.de

    betalen met je credit card.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Aparte openingspost, dat wel
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  5. #5

    Standaard

    De DVD is ook op de Duitse Ebay te koop: klik
    Daar kun je met Paypal en bankoverschrijving betalen (wel z'n IBAN en BIC nummer opvragen).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Voila :

    http://www.amazon.de/einem-deutschen.../dp/B00004YW4M

    gevonden binnen 1 minuut? Dus lang niet gezocht.

    Heb gewoon de titel van de film ingevoerd en erna dvd neergezet en voila.


    wie goed zoekt zal vinden
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-04-2009 om 23:09

  7. #7

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •