De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard CORLEONE - De complete serie - vanaf 12 mei op DVD als Special Collector¹s Edition

    CORLEONE - De complete serie - vanaf 12 mei op DVD als Special Collector¹s Edition



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Prachtige editie, maar ik vind €60 een stuk te duur
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Waar kan ik een recensie van deze (mini)serie vinden?

  4. #4

    Standaard

    Waarom de hele synopsis vermelden? Dat lijkt me toch wel spoiler waardig.

  5. #5

    Standaard

    Iemand deze al gezien?
    Ik veronderstel dat indien je Godfather / Sopranos / Goodfellas fan bent, dit gerust een blinde aanschaf kan zijn?
    60 € is niet mis, maar je krijgt er toch vrij veel voor terug

  6. #6

    Standaard

    Heb hem maar aangeschaft. Zal waarschijnlijk ergens volgende week geleverd worden.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Waar kan ik een recensie van deze (mini)serie vinden?
    Je moet zoeken op "Il capo dei capi", de originele naam van deze serie. Deze dvd wordt onder een andere naam uitgebracht.

    Hier is de imdb pagina:
    http://www.imdb.com/title/tt1047931/

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het een beetje oplichterij: de bijgevoegde serie Falcone is gewoon slecht (gaat vooral over zijn huwelijk) en dat andere ding is iets heel ouds. En die belachelijke aansteker, nou ja.
    Ik raad iedereen aan eventjes te wachten todat de reguliere versie uitkomt.

  9. #9

    Standaard

    heb een stuk van corleone gekeken, maar heb de dvd maar snel weer stop gezet, wat een trieste bedoeling, ontzettend slecht geacteerd, erg jammer want het verhaal is wel goed

  10. #10

    Standaard

    Hier zijn ze anders wel te spreken over de serie: http://www.movie2movie.nl/index.php?...earch=corleone

  11. #11

    Standaard

    Ik heb de serie gezien en ik vond hem zeer sterk. Helemaal niet slecht geacteerd ook en het verhaal is spannend en vooral keihard. Voor liefhebbers van maffiafilms zeker een aanrader.

  12. #12

    Standaard

    klopt, Corleone is een zeer sterke serie. Helaas is de bijgevoegde film Falcone wel van veel mindere kwaliteit.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •