De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Speakers kabels omzetten naar tulp?

    Beste mensen,

    Mijn dvd speler begint een beetje op te raken, nu heb ik laatst een nieuwe Samsung BD-P1400blu-ray speler gekregen. Het enige probleem is, de surround set (Medion MD 40355))die ik op mijn huidige dvd speler heb zitten hebben geen tulp stekkertjes, maar gewoon het speakerdraad dat je achter in de dvdspeler klikt. Bij de Samsung heb ik wel tulp stekkertjes nodig, is het makkelijk om zelf om te zetten en hoe?

    Bij voorbaat dank.
    Laatst aangepast door Luuk v/d B. : 26-04-2009 om 12:12

  2. #2

    Standaard

    Hoi LB.

    Heb je ook wat type/model nummers voor ons?
    Dan kunnen wij je wat beter helpen aan de hand van de apparatuur die jij hebt.

  3. #3

    Standaard

    Excuseer, het is geen Sony, het is de Samsung BD-P1400 Blu-ray dvdspeler. De speakerset zat bij de dvd speler die ik een hele tijd terug gekocht hebt, en is een Medion MD 40355. Daar heb je dus dunne speaker kabel zonder een tulp stekker of iets erop.
    PSN: r4zZ1__

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LB. Bekijk bericht
    Excuseer, het is geen Sony, het is de Samsung BD-P1400 Blu-ray dvdspeler. De speakerset zat bij de dvd speler die ik een hele tijd terug gekocht hebt, en is een Medion MD 40355. Daar heb je dus dunne speaker kabel zonder een tulp stekker of iets erop.
    De Samsung is een speler. De dvd 'speler' waar je het over hebt is een all-in-one setje met ingebouwde tuner/versterker. Dat was dus geen dvd 'speler' , maar een home cinema setje met speakers. Je zult dus een receiver nodig hebben wil je het geluid van de Samsung speler te horen krijgen, want je Medion set heeft geen digitale ingang. Op de receiver kun je dan weer je speakers aansluiten, maar ik denk dat geheel nieuwe speakers+receiver een betere optie is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad klinkt logisch. Heb er niet zo over nagedacht. Dan toch maar even in de winkel gaan kijken naar een receiver + speakers. Het lijkt me niet dat het nodig is om receiver + speakers van Samsung te nemen toch? Elk ander merk is ook mogelijk?
    PSN: r4zZ1__

  6. #6

    Standaard

    Nee je hoeft zeker geen samsung te nemen

  7. #7

    Standaard

    Sterker nog, ik ZOU geen Samsung nemen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Nog sterker: vergeet Samsung!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •