De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Goede HDMI kabel

  1. #1

    Standaard Goede HDMI kabel

    Ik ondervind toch wat problemen met mijn HDMI verbindingen, nu wil ik 2 nieuwe HDMI kabels van 1 meter. De vraag is wat zijn goede snelle kabels. 120euro max voor 2 kabels.

    Wie o wie kan me helpen, want ik kom er niet uit en kan niet echt kiezen......

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Ik ondervind toch wat problemen met mijn HDMI verbindingen, nu wil ik 2 nieuwe HDMI kabels van 1 meter. De vraag is wat zijn goede snelle kabels. 120euro max voor 2 kabels.

    Wie o wie kan me helpen, want ik kom er niet uit en kan niet echt kiezen......
    Waaruit bestaan je problemen?

    Je kunt voor ca 20 a 30 euro klaar zijn, kun je 100 euro lekker in je zak houden.



    Deze zijn 1,5 meter, kosten 12,95 p/stuk excl. verzendkosten en zijn hier te bestellen:

    http://www.audio-pluggen.nl/

    Bij snelzoeken de opdracht HDMI invullen, kan niet missen.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ik heb nog 3 noname kabels te koop.
    Bij mij werken ze prima. Ik zie geen verschil tussen deze en de monsterkabels die ik er nu tussen heb zitten. Ook heb ik geen verschil kunnen zien met w&m audio hdmi kabels.

    Ik hoop hier geen discussie op te starten over het wel of niet verschil zien tussen hdmi kabels.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=67468
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb goedkope kabels gehad en nu wat oudere kabels en ik heb gewoon gezeik ze lijken te langzaam voor de setup omdat het geluid soms te laat begint of het beeld even wegvalt dat soort dingen.... wordt er dood moe van, heb onderhand alle hardware al vervangen dus nu maar eens kabels proberen. Heb 1 keer 2 nieuwe Vivanco kabels gekocht maar dat was helemaal drama want toen had ik alleen maar ruis en storingen.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb zowel goedkope als dure kabels en met korte afstanden ervaar ik 0 verschil.

    Als je toch een merkkabel wil, neem dan de Supra. Goed alternatief is Audioquest (bestelbaar via hifsupply.nl)

    Supra kun je bestellen via beterbeeldengeluid.nl en past volgens mij precies in je budget.

    Als je dan nog problemen hebt is dat een makkelijk te verkopen kabel en weet je dat je probleem elders zit dus kun je gewoon weer de oude kabels gebruiken.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik heb zowel goedkope als dure kabels en met korte afstanden ervaar ik 0 verschil.

    Als je toch een merkkabel wil, neem dan de Supra. Goed alternatief is Audioquest (bestelbaar via hifsupply.nl)

    Supra kun je bestellen via beterbeeldengeluid.nl en past volgens mij precies in je budget.

    Als je dan nog problemen hebt is dat een makkelijk te verkopen kabel en weet je dat je probleem elders zit dus kun je gewoon weer de oude kabels gebruiken.....
    Makkelijk verkopen?

    Als je een beetje op de hoogte bent koop je geen dure kabels, dure kabels hebben namelijk hun nut niet bewezen op het gebied van prestaties. Uitvoering, degelijkheid, alure en een soort van uitstraling die de dure merken hebben is natuurlijk weer een ander verhaal, sommigen hebben daar wel geld voor over, ik niet.

    Aan mensen die gaan voor die uitstraling raak je ze nog wel kwijt.....
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Ik heb goedkope kabels gehad en nu wat oudere kabels en ik heb gewoon gezeik ze lijken te langzaam voor de setup omdat het geluid soms te laat begint of het beeld even wegvalt dat soort dingen.... wordt er dood moe van, heb onderhand alle hardware al vervangen dus nu maar eens kabels proberen. Heb 1 keer 2 nieuwe Vivanco kabels gekocht maar dat was helemaal drama want toen had ik alleen maar ruis en storingen.

    Geluid en beeld die af en toe weg vallen.....

    Het ligt eraan wanneer je daar last van hebt, ook is het bekent dat het geluid wat later begint als je iets start, je bent daarin niet de enige die daar een probleem mee heeft. Toch ligt dat niet aan je kabels. Het is een beetje een lang verhaal geworden, maar ik denk dat je er wel wat herkenbare dingen in zult vinden:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=67186

    Als je het hebt gelezen denk ik dat je wel antwoord op je problemen hebt gehad, het ligt niet snel aan de HDMI kabels. Kabels die slecht inelkaar gezet zijn, dat is weer een ander verhaal, maar deze laten zich onder garantie wel vervangen.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Makkelijk verkopen?

    Als je een beetje op de hoogte bent koop je geen dure kabels, dure kabels hebben namelijk hun nut niet bewezen op het gebied van prestaties. Uitvoering, degelijkheid, alure en een soort van uitstraling die de dure merken hebben is natuurlijk weer een ander verhaal, sommigen hebben daar wel geld voor over, ik niet.

    Aan mensen die gaan voor die uitstraling raak je ze nog wel kwijt.....
    Als je nou gewoon eerst mijn openingszin had gelezen ipv altijd als een halve zool proberen nogmaals je eigen mening aan iedereen op te dringen zou dat veel schelen.

    Er zijn genoeg mensen die nog wel dure hdmi kabels willen dus als je ze wil verkopen heeft Supra een goede naam. That's all!!!!!!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als je nou gewoon eerst mijn openingszin had gelezen ipv altijd als een halve zool proberen nogmaals je eigen mening aan iedereen op te dringen zou dat veel schelen.

    Er zijn genoeg mensen die nog wel dure hdmi kabels willen dus als je ze wil verkopen heeft Supra een goede naam. That's all!!!!!!!!!
    Je openingszin heb ik gelezen, vandaar ook mijn opmerking..... als je weet dat het met een goedkope ook kan, dan zal het dus niet zo makkelijk zijn om een dure kabel te verkopen....

    Maandagochtendhumeur ..... wil je even tot 10 tellen voordat je op je toetsenbord gaat lopen rammen..... er was niets persoonlijks naar jouw toe, meer een algemene opmerking, ik houd niemand tegen om dure kabels te kopen.

    Wel tegen de onzin die er over verkocht wordt, maar daar is al een andere discussie over.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Wel tegen de onzin die er over verkocht wordt, maar daar is al een andere discussie over.
    Waarom probeer je dan toch een nieuwe discussie te starten over het wel of niet nut hebben van duurdere hdmi kabels?

    Buiten dat voegen in mijn ogen je opmerkingen niets toe aan dit topic.

    BTW toen Alexander D het antwoord postte was het al middag
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  11. #11

    Standaard

    Nou vandaag liep ik 2 mooie profigold HDMI kabels tegen het lijf dus die maar meegenomen kijken als ik nu van mijn problemen af ben.

  12. #12

    Standaard

    Ik hoop het voor je
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Nou vandaag liep ik 2 mooie profigold HDMI kabels tegen het lijf dus die maar meegenomen kijken als ik nu van mijn problemen af ben.
    Laat vooral effe horen....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •