Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 260 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Hoi Roger, bedankt.
    Er is momenteel dus geen oplossing om bijvoorbeeld die grote mkv bestanden af te spelen via de LG-BD370 neem ik aan?

    Voor elk probleem is een oplossing, men neme een Dual Layer DVD R + of - en brand hierop het bestand. Nadat men dit schijfje correct heeft gebrand en afgesloten stoppe men dit schijfje in de BD370 en je gaat kijken heen

    Het is dus wel mogelijk, heb zelf op deze wijze ook wel MKV en AVCHD bestanden gekeken die rond de 8GB zaten.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Heb sinds vandaag ook de LG BD370,

    Heb alleen even in de instellingen gezeten en op You Tube.

    Niet normaal, werkt gewoon super, nu al lachen

    Menu ziet er gelikt uit, rest probeer ik morgen uit.

    Grt Roger.
    Gefeliciteerd Roger, ik denk dat je geen spijt gaat krijgen en als hij geupdate is werkt ook de tijdsbalk, dat deed hij bij mij voor de update namelijk niet.

    Ik heb beloofd om een gebruikersinfo te schrijven, maar ben nog steeds lekker bezig aan het rommelen, over een weekje heb ik wat langer vrij en wat meer tijd om een goede info te schrijven.

    Veel plezier met je BD370
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Heeft LG een aparte youtube pagina speciaal voor de blu-ray spelers gemaakt? Youtube kijken op de playstation 3 is namelijk lastig en niet gericht op een HD-scherm.
    Roger heeft een goed antwoord gegeven, de LG BD370 heeft een fijn werkende aparte pagina voor de YouTube filmpjes. Niet alleen zoeken op verschillende voorinstellingen zoals populair, recent en zelf, maar ook op wereldwijd, of op landen naar keuze. Als je al zelf een YouTube pagina hebt, dan kun je die ook gebruiken.

    Zoals Roger al zegt, ook op grote HD schermen ziet het er best nog wel aardig uit, je moet natuurlijk geen HD beelden verwachten en het resultaat is natuurlijk afhankelijk van het aangeboden materiaal, het is gewoon goed te zien, ook in fullscreen. Ik was ook heel verrast over de soms heel goede geluidskwaliteit van de filmpjes
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Hoi Dvdprofilerfilmgek

    wat is nu het nadeel van een FAT32 op de LG t.o.v. NTFS ?
    Ik ben namelijk van plan om een 1Tb schijf te kopen om aan de LG te hangen.
    Die 1TB schijf kun je met een gerust hart kopen, maar als ik je een tip mag geven, koop dan wel een schijf die niet zoveel herrie maakt als 1 van mijn externe HDD, de Iomega van 1TB maakt gewoon ordinair veel lawaai. En de BD370 is echt muisstil, hij heeft geen ingebouwde ventilator, je hoort hem gewoon niet, daarmee behoort hij naast mijn Oppo tot de stilste apparaten die ik heb. (ook de Popcorn is niet geruisloos als je er een HDD inbouwd, maar dat is afhankelijk van de schijf)


    Roger heeft het belangrijkste nadeel al genoemd, bestanden niet groter dan 4GB.
    Op de schijf kun je dan je films, foto's en muziek kwijt, al naargelang hoe je de schijf indeeld kun je dan nog redelijk snel door de inhoud van je schijf stappen. Bestanden groter dan 4 GB zul je moeten splitten, of branden op een schijfje.

    BTW, je kunt de externe schijf nog altijd delen, en de delen afzonderlijk in NTSF of Fat 32 formateren, al naar gelang hoe je de externe schijf wilt gaan inzetten
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Heb de speler vanmiddag ook nog even regiovrij gemaakt, waarschijnlijk is de door mij gebruikte hack alleen voor DVD's, ik kan namelijk geen regio A testen omdat ik die niet heb, maar dan nog denk ik dat het alleen voor DVD's is

    Er zijn op het internet overigens ook compleet regiovrije BD370's te koop, met een beetje Googlen is dat wel te vinden.

    Ook het regiovrij maken, kom er later wel even op terug, nu even geen tijd
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    In 2 stukken hakken, zul je wel een programma voor hebben.

    Ik ga toch waarschijnlijk voor de nieuwe Conceptronic als mediaplayer, die schijnt nog fijner te werken dan de Popcorn 110.

    http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/concep...dmai-20090106/

    En kost rond de 220,- euro.

    Grt Roger.

    Heb je de Ibood van vandaag al gezien?

    http://www.ibood.com/nl/nl/product_l...?product=11382

    En hoe bevalt de BD370 tot nu?
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb je de Ibood van vandaag al gezien?

    http://www.ibood.com/nl/nl/product_l...?product=11382

    En hoe bevalt de BD370 tot nu?
    Hey DVDPF,

    De LG bevalt goed, heb uhm alleen nog niet echt veel kunnen gebruiken ivm een weekendje weg naar Winterswijk (heerlijk weer btw)

    Vandaag de Onkyo aansluiten, ziet er in elk geval erg gelikt uit en voelt degelijk aan.

    Nog bedankt voor de "ibood" (HD Digitech HDX-1000 Full-HD Networked Media Tank) tip. Heb er een besteld en hoop dat ik er goed aan heb gedaan. Goede prijs en behoorlijke specs in elk geval.

    Heb verder geen ervaring met IBood, hoop dat ze ook gewoon leveren nadat ik met ideal heb betaalt.

    Kun je met zo'n ding geen televisie uit de RJ-45 trekken , muziek gaat immers ook.

    Grtz Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 25-05-2009 om 09:03
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Hey DVDPF,

    De LG bevalt goed, heb uhm alleen nog niet echt veel kunnen gebruiken ivm een weekendje weg naar Winterswijk (heerlijk weer btw)

    Vandaag de Onkyo aansluiten, ziet er in elk geval erg gelikt uit en voelt degelijk aan.

    Nog bedankt voor de "ibood" (HD Digitech HDX-1000 Full-HD Networked Media Tank) tip. Heb er een besteld en hoop dat ik er goed aan heb gedaan. Goede prijs en behoorlijke specs in elk geval.

    Heb verder geen ervaring met IBood, hoop dat ze ook gewoon leveren nadat ik met ideal heb betaalt.

    Kun je met zo'n ding geen televisie uit de RJ-45 trekken , muziek gaat immers ook.

    Grtz Roger.
    Een weekende lekker uit en ook nog eens een keer mooi weer in dit land is boffen

    Mooi, de receiver is binnen , even grof inregelen met de microfoon en dan je eigen smaak erop loslaten, kan even duren, maar dan heb je ook wat.

    Heb zelf wel goede ervaringen met IBood, daar zou ik mij niet druk over maken, komt wel goed. Nu kijk ik zelf weinig tot geen TV, met de Popcorn gebruik ik het ook niet, ik heb echt geen idee. Denk dat je een goede keus hebt gedaan, ik wou ook dat doosje, maar heb de Popcorn, de Popcorn wordt behoorlijk warm met ingebouwde schijf.

    Zal hier zo nog vermelden hoe de BD370 regiovrij gemaakt kan worden op DVD gebied, vanzelfsprekend voor eigen verantwoording, het is tenslotte de LG 300 serie post.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een weekende lekker uit en ook nog eens een keer mooi weer in dit land is boffen

    Mooi, de receiver is binnen , even grof inregelen met de microfoon en dan je eigen smaak erop loslaten, kan even duren, maar dan heb je ook wat.

    Heb zelf wel goede ervaringen met IBood, daar zou ik mij niet druk over maken, komt wel goed. Nu kijk ik zelf weinig tot geen TV, met de Popcorn gebruik ik het ook niet, ik heb echt geen idee. Denk dat je een goede keus hebt gedaan, ik wou ook dat doosje, maar heb de Popcorn, de Popcorn wordt behoorlijk warm met ingebouwde schijf.

    Zal hier zo nog vermelden hoe de BD370 regiovrij gemaakt kan worden op DVD gebied, vanzelfsprekend voor eigen verantwoording, het is tenslotte de LG 300 serie post.
    Inmiddels zou de HD Digitech HDX-1000 Full-HD Networked Media Tank al verzonden zijn.

    Dat lijkt op een super service.

    Pffff, ik heb nog wel wat werk.

    Nieuwe receiver, blu-ray, HD Media Tank, HDD Recorder, en een 2de Digittene kastje voor haar favoriete programma's. Heb nog geen enkele speakerkabel op m'n receiver vast zitten. Alleen maar gewinkeld en nog eens gewinkeld.
    Moet m'n vrouw maar eens vastbinden, hahaha

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Alleen maar gewinkeld en nog eens gewinkeld.
    Moet m'n vrouw maar eens vastbinden, hahaha

    Grt Roger.
    Niet achter de PC vastbinden...... dat online winkelen....zo comfortabel

    Bondage kijk uit, voordat je het weet kom je niet meer aan je speakerkabels toe
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Thumbs up BD370 Regiovrij maken

    Helaas deze keer geen simpele code intoetsen met de AB

    Maar ik wil het je wel makkelijk maken, zorg er wel voor dat je een CDR en een brandprogramma hebt. Download het zogenaamde LG6000.zip bestandje. Om het je makkelijk te maken, hier kun je het vinden en downloaden:

    http://www.multi-region.net/lg_5931

    Het bestandje is van oorsprong bedoeld om diverse DVD spelers van LG (ja ook van NAD ) regiovrij te maken. Onze mazzel is dat het ook werkt bij de BD370

    Unzip het bestandje, er zit een readme file bij, lees het en houd je aan de aanwijzingen.

    Er staat dat je het volgende bestandje:

    RMTM0000

    in zijn geheel (het mapje dus)op de CD moet branden. Het brandproces moet wel afgesloten worden.

    Met een beetje mazzel is het je gelukt en stop je het schijfje in je speler, de speler herkent het schijfje als een DATA schijfje, gewoon even blijven wachten, dan verschijnt er een schermpje op je scherm. In het engels staat daar dat je de regio kunt aanpassen, als het goed is staat hij op 2. Maak daar een 0 van en druk op de pauze toets van je AB, je speler is nu regiovrij voor DVD's.


    BTW:
    Je doet dit natuurlijk wel op eigen risico (ik heb het niet geprobeerd terug te draaien en weet ook niet of LG moeilijk doet als hij onverhoopt om 1 of andere reden opgestuurd/nagekeken moet worden)

    Bij mij werkt het perfect, gebruik hem nu om mijn import Andromeda mee te kijken
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 26-05-2009 om 12:29 Reden: woordje mij aangevuld
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    Ik zoek ook een Blu-Ray speler en de LG BD370 is de goedkoopste die ik kan vinden. Ik wil verder geen fratsen met mijn Blu-Ray speler, ik wil dat ie gewoon mijn Blu-Rays kan afspelen. Is dit dan een goeie optie of moet ik een duurder apparaat kopen?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesse27 Bekijk bericht
    Ik zoek ook een Blu-Ray speler en de LG BD370 is de goedkoopste die ik kan vinden. Ik wil verder geen fratsen met mijn Blu-Ray speler, ik wil dat ie gewoon mijn Blu-Rays kan afspelen. Is dit dan een goeie optie of moet ik een duurder apparaat kopen?
    Ik denk dat je aan de LG BD370 een heel mooi en goed spelertje hebt, prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed. LG geeft ook gewoon 2 jaar garantie en daar kunnen enkele andere fabriekanten nog wat van leren. BTW, er zijn nog wel iets goedkopere apparaten, maar die zijn of niet meer van deze tijd of kunnen niet in de schaduw staan van de BD370
    Have fun and enjoy your collection

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik denk dat je aan de LG BD370 een heel mooi en goed spelertje hebt, prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed. LG geeft ook gewoon 2 jaar garantie en daar kunnen enkele andere fabriekanten nog wat van leren. BTW, er zijn nog wel iets goedkopere apparaten, maar die zijn of niet meer van deze tijd of kunnen niet in de schaduw staan van de BD370
    Oke, bedankt

  15. #40

    Standaard

    De BD390 zou overigens wel NTFS geformatteerde schijven ondersteunen, maar als je de BD370 aan je netwerk hangt en je shared wat grotere MKV bestanden op de harde schijf in je PC, werkt het dan ook niet, of is dat niet mogelijk met de 370?

    Hier overigens een review van de 370 ; http://www.trustedreviews.com/home-c...-ray-Player/p1

    De Panasonic en Pioneer Bluray spelers winnen het toch van deze qua beeldkwaliteit, en de upscaling van ouderwetse dvds laat toch te wensen over, aldus het review..

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denada Bekijk bericht
    De BD390 zou overigens wel NTFS geformatteerde schijven ondersteunen, maar als je de BD370 aan je netwerk hangt en je shared wat grotere MKV bestanden op de harde schijf in je PC, werkt het dan ook niet, of is dat niet mogelijk met de 370?

    Hier overigens een review van de 370 ; http://www.trustedreviews.com/home-c...-ray-Player/p1

    De Panasonic en Pioneer Bluray spelers winnen het toch van deze qua beeldkwaliteit, en de upscaling van ouderwetse dvds laat toch te wensen over, aldus het review..

    Aldus het review:

    there are many more strings to the BD370's bow, including terrific Blu-ray picture quality, a superb operating system, BD Live access, terrific multimedia support, zippy loading times and most remarkably, an affordable price tag. We imagine it might be usurped by other players with bigger and better online capabilities later this year, but for now it's the most advanced Blu-ray deck on the market and we love it.

    De Pio's en de Pana's zijn 2x zo duur en het verschil in beeldkwaliteit zullen echt maar marginaal beter zijn, je zult een hele beste TV moeten hebben en een paar haviksogen om het verschil te kunnen zien. Dat hij volgens de tekst DVD's toch: on the whole the quality is acceptable krijgt verbaast mij enigzins, waar ik eerst mijn Oppo inzette, gebruik ik nu de BD370 om mijn DVD's mee te kijken en ik vind het beeld echt geweldig mooi. Ze hadden daar een speler die een "sample" was voor de engelse markt. Heb ondertussen nog beter reviews gelezen, en dat is al een wonder als je ziet dat de speler op alle vlakken 9 uit 10 scoort en op 1 onderdeeel 10 uit 10. Er zijn wat firmware updates geweest en geloof me, ik wil hem niet ruilen voor een 2x duurdere speler. Zoals de review al zegt, en ook andere reviews(die wel te spreken waren over upscaling van gewone DVD's) het is momenteel 1 van de meest geavanceerde spelers die er te koop zijn. Over 2 jaar zal ik zeer waarschijnlijk ook weer een andere speler hebben, ik mag namelijk graag van spelers wisselen en dat die je minder snel met een hele dure. De 370 is gewoon beregoed, zowel op beeld als geluid gebied, maar degenen met een dure Pana en Pio mogen best een beetje zeuren in de marge, ik ben daar niet van onder de indruk, en zeker niet van mensen die hun TV niet eens knap ingesteld hebben staan:wink:

    Oh, je vraag over streamen via de USB..... nee de gebruiksaanwijzing stelt heel duidelijk dat deze USB niet bedoeld is voor het gebruik met een PC

    De BD370 heeft al heel uitgebreide mogelijkheden, maar het is duidelijk geen Popcorn of Western Digital TV of andere multiplayer met streaming mogelijkheden. Als je toch wilt streamen, dan zal je daarvoor toch aan 1 van eerder genoemde apparaten moeten, of je grote MKV's/AVCHD's even branden op een Dual Layer. Zelf heb ik ook een Popcorn, en heb dus eigenlijk niet alles nodig wat de BD370 kan, al krijg ik wel eens een Dual layer met een AVCHD of MKV bestand te leen en dan is het toch wel reuze makkelijk
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    Ik heb nog even wat vragen.
    Moet ik de speler nu op 24 Hz zetten of op 50 Hz en ik heb de resolutie op auto staan.
    Zijn er nog instellingen waar ik op moet letten om het maximale uit mijn 370 te halen?

    Tevens nog een ding, als ik een 4.37 Gb film heb (die ik dus niet via mijn harde schijf kan bekijken) kan ik hem wel branden op een dvd+rw (UDF formaat) werkt perfect.
    Heb gisteren Ghost zitten kijken.
    Is het dan eigenlijk wel hdmi of maakt dat niets uit?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Ik heb nog even wat vragen.
    Moet ik de speler nu op 24 Hz zetten of op 50 Hz en ik heb de resolutie op auto staan.
    Zijn er nog instellingen waar ik op moet letten om het maximale uit mijn 370 te halen?

    Tevens nog een ding, als ik een 4.37 Gb film heb (die ik dus niet via mijn harde schijf kan bekijken) kan ik hem wel branden op een dvd+rw (UDF formaat) werkt perfect.
    Heb gisteren Ghost zitten kijken.
    Is het dan eigenlijk wel hdmi of maakt dat niets uit?
    Ik heb mijn speler op 24Hz gezet, mijn TV ondersteund dit niet echt maar lijkt het wel te accepteren. Op de stand auto zit je altijd goed, tijdens de handshake bepalen de apparaten onderling hun capaciteiten en stellen zich daarop in.

    Je 2e vraag kan ik bevestigend beantwoorden al is hij wat vreemd gesteld. Als je via een schijfje, gekocht of gebrand een digitaal bestand afdraaid, dan gaat hij via de HDMI uitgang naar buiten en blijft het een digitaal bestand, dat geld ook voor een bestandje vanaf een HDD of USB stick. Het mooiste zijn natuurlijk die bestanden die in HD zijn, je kan een DVD bestand afspelen, dat gaat ook via de HDMI, maar een HD bestand is natuurlijk mooier, de BD370 kan zowel MKV als AVCHD bestanden afspelen, je krijgt dan beelden in HD kwaliteit als de bron tenminste goed is.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #44

    Standaard

    ja, misschien was de vraagstelling niet helemaal duidelijk, maar het ging mij erom dat ik mkv bestanden van 4.37 Gb niet op mijn harde schijf kan kopieren (FAT32) en dus had ik hem op een dvd schijfje gezet en dat werkte dus ook.

  20. #45

    Standaard Externe harddisk als opslag of alleen om af te spelen???

    Bedankt voor alle uitleg tot dusverre over de LG 300's. Ik ga binnenkort ook een Blu ray speler aanschaffen en twijfel nog tussen Panasonic en LG BD 370. Of misschien zelfs een LG HR400 i.v.m. de harde schijf.

    Het feit dat er kennelijk ook een mogelijkheid is om deze apparaten regiovrij te maken voor in elk geval DVD's is ook wel heel aantrekkelijk met mijn vele "Amerikaanse" muziek DVD's.

    Maar even een vraagje... Het is dus mogelijk op de BD370 om via de USB poort een externe harddisk aan te sluiten? Ik lees tot nu toe met name dat er VANAF deze harddisk dingen al dan niet kunnen worden afgespeeld via de BD370.
    Maar wat ik eigenlijk wil weten: Is het mogelijk om deze externe harddisk ook als opslag-apparaat vanaf de BD370 te gebruiken?
    Ik vraag het met name omdat via BD Live er bij sommige Blu Ray discs extra features zijn te downloaden en die wil ik dan graag opslaan op een harddisk om ze niet elke keer weer te moeten downloaden, of om ze niet op een klein USB-stickie te moeten bewaren die binnen de kortste keren vol is.

    Vandaar ook deels mijn interesse in de HR400.
    Maar de WiFi van de BD390 klinkt ook wel aantrekkelijk.

    Iemand ook bekend met de Panasonic spelers? Ik heb het idee dat die meer kunnen dan de LG's qua verschillende afspeelmogelijkheden.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dangerbird Bekijk bericht
    Iemand ook bekend met de Panasonic spelers? Ik heb het idee dat die meer kunnen dan de LG's qua verschillende afspeelmogelijkheden.
    Lees gewoon eens een online gebruiksaanwijzing via de Panasonic site.
    http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/P...trackInfo=true

    Ten opzichte van een BD370 zul je teleurgesteld worden, die speelt meer af dan de Panasonic.
    Het begint al met de maximale capaciteit van 128 GB op de usb aansluiting.

    Niet dat ik de LG370 voor andere doeleinden gebruik dan BD's maar hij is tot vrij veel in staat, en een 1TB hardddisk is geen probleem voor meneer.

    En of de Panasonic YouTubed ?

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Samsung gebruikt voor zijn spelers een USB dongel, denk dat dat niet werkt met de LG, zijn USB aansluiting kan namelijk niet communiceren met PC's etc.

    Maar zoals overal zijn er oplossingen voor, je hebt al een draadloze zender..... aan de andere kant heb je dus een draadloze ontvanger nodig met een aansluiting naar je speler, bedraad.

    Als ik het goed heb begrepen kan dit kastje:

    http://www.wifishop.nl/files/pdf/dat...son_tg185n.pdf

    http://www.wifishop.nl/products/draa...ientbridge.htm


    dat doen, goedkoop is anders, waarschijnlijk is de 390 voordeliger. Voor de aanschaf van zulke oplossingen zou ik van te voren even vragen of het ook echt kan doen wat je ermee wilt. Het barst van de draadloze kastjes met allemaal weer verschillende mogelijkheden, je wilt niet per ongeluk de verkeerde aanschaffen en ik kan je helaas niets garanderen op dat gebied, ben geen Wifi specialist:wink:

    Een kabel lijkt mij betrouwbaarder en voordeliger
    Internet via het stopcontact kan ook een optie zijn. Dat heb ik nu thuis en werkt perfect.
    Ik heb de Alecto adapters (85 Mbit) en die kun je per stuk los erbij kopen a 44,95 (startset met 2 stuks is 79,99).
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Internet via het stopcontact kan ook een optie zijn. Dat heb ik nu thuis en werkt perfect.
    Ik heb de Alecto adapters (85 Mbit) en die kun je per stuk los erbij kopen a 44,95 (startset met 2 stuks is 79,99).
    Mmmm, is dat reclame voor die oplossing of heb je het ook daadwerkelijk ingebruik met de BD370
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49

    Standaard

    Beste DVDProfilersFilmgek,
    ik zit heel erg te denken om dit apparaatje ook aan te gaan schaffen. Vroeg me paar dingetjes af. Worden de DVD's goed afgespeeld (goed ge-upscaled) en is het mogelijk als je je media op je PC deelt, dit op de speler af te spelen?

  25. #50

    Standaard

    Mogen anderen niet antwoorden?

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •