Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 260 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Duidelijk, ik ben dus in de markt voor een regio-A speler naast mijn pana BD60 (regio-B).

    Carlos, ik begrijp dus goed dat de switch naar regio-A op de 350 goed is gelukt bij jou en de regio-A Blu-Ray's goed afspeelt?
    Als je een beetje soldeerervaring hebt, kan je voor 89 euro je BD60 regiovrij maken.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Als je een beetje soldeerervaring hebt, kan je voor 89 euro je BD60 regiovrij maken.
    Zoals eerder gemeld, ik heb totaal geen ervaring met solderen en ben bang dat ik mijn BD60 ermee verpest .
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 22-10-2009 om 17:13 Reden: typo

  3. #128

    Standaard

    Ook solderen kan je leren!
    Maar als je nog nooit een rolletje tin in je handen hebt gehad, kan je er beter niet aan beginnen.

  4. #129

    Standaard

    Nah, ik soldeer toch liever niet aan mijn lieve Pana

    Daarbij komt dat de BD350 al voor een kleine €140,- verkrijgbaar is.
    Als ik dat tegenover de risico's zet van een modchip á €89,- in te bouwen zet, betaal im toch liever €50,- meer voor een nieuwe speler

  5. #130

    Standaard

    Check Kieskeurig voor laagste prijs 350!

  6. #131

    Standaard

    Zo vanmiddag de BD350 maar even gehaald (€138,- Plasmadiscounter).
    Net even geprobeerd hem regiovrij te maken en dit was echt een eitje!

    Cd'tje branden, erin, instellingen BD op regio-1 en DVD op regio-0 , opslaan en de Blu-Ray van Drumline erin.
    Draait als een zonnetje!!!

    Dit is van mij naar anderen een absolute aanrader.
    Prijstechnisch is dit simpelweg 1 van de goedkoopste BD-spelers die ook nog eens in te stellen is op regio-A/B/C!!!!

    LET OP! Het wisselen van regio kan maar een beperkt aantal keren gedaan worden!!!
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 23-10-2009 om 18:44

  7. #132

    Standaard

    Vandaag Monsters vs. Aliens gekocht
    Helaas speelt deze bij mij niet op de BD370
    Menu e.d. doet het wel maar bij het starten van de film blijft het beeld zwart.

    Iemand meer deze ervaring?

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Zo vanmiddag de BD350 maar even gehaald (€138,- Plasmadiscounter).
    Net even geprobeerd hem regiovrij te maken en dit was echt een eitje!

    Cd'tje branden, erin, instellingen BD op regio-1 en DVD op regio-0 , opslaan en de Blu-Ray van Drumline erin.
    Draait als een zonnetje!!!

    Dit is van mij naar anderen een absolute aanrader.
    Prijstechnisch is dit simpelweg 1 van de goedkoopste BD-spelers die ook nog eens in te stellen is op regio-A/B/C!!!!

    LET OP! Het wisselen van regio kan maar een beperkt aantal keren gedaan worden!!!
    Helemaal mee eens, denk dat het voor mensen die gewoon de ruimte hebben om hun apparatuur te plaatsen de mooiste oplossing is om regio A BD's te kijken, juist omdat het en simpele low cost uitvoering is, leent hij zich daar uitstekent voor. Mocht ik ooit eens overgaan tot de aanschaf van meerdere regio A BD's , dan zou ik momenteel ook gaan voor deze oplossing en niet laten solderen in een fabrieksnieuwe speler waarvan je dan de garantie verliest.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, denk dat het voor mensen die gewoon de ruimte hebben om hun apparatuur te plaatsen de mooiste oplossing is om regio A BD's te kijken, juist omdat het en simpele low cost uitvoering is, leent hij zich daar uitstekent voor. Mocht ik ooit eens overgaan tot de aanschaf van meerdere regio A BD's , dan zou ik momenteel ook gaan voor deze oplossing en niet laten solderen in een fabrieksnieuwe speler waarvan je dan de garantie verliest.
    Ik ben het eens met je dat dit de beste optie is. Maar ik wil wel nog even duidelijk maken dat heel veel zaken waar je een Blu-ray speler kan laten modificeren en/of een reeds gemodificeerde speler kan kopen gewoon garantie daarop geven. Dus dat is een non-argument.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Ik ben het eens met je dat dit de beste optie is. Maar ik wil wel nog even duidelijk maken dat heel veel zaken waar je een Blu-ray speler kan laten modificeren en/of een reeds gemodificeerde speler kan kopen gewoon garantie daarop geven. Dus dat is een non-argument.
    Dank je voor deze aanvulling, maar bij heel veel zaken klinkt niet als bij alle zaken. Een argument waar je in sommige gevallen dus wel rekening dient te houden. Ook de zelfsoldeerders kunnen door deze overweging wat makkelijker over de streep getrokken worden en zich de 350 aanschaffen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #136

    Standaard

    Dat is waar, je moet er wel op letten. En buiten dat, uiteindelijk maakt iedereen voor zichzelf de keuze of hij/zij wel of niet een modificatie uit wil (laten) voeren of liever een kant-en-klare regio A only Blu-ray speler zoals de BD350 wilt kopen.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Dat is waar, je moet er wel op letten. En buiten dat, uiteindelijk maakt iedereen voor zichzelf de keuze of hij/zij wel of niet een modificatie uit wil (laten) voeren of liever een kant-en-klare regio A only Blu-ray speler zoals de BD350 wilt kopen.
    Niet helemaal kant en klaar...... ik vraag me af, als je regiocode wijzigt, of dit kan leiden tot verlies van garantie, ook al verander je alleen maar instellingen die reeds zijn ingebakken in het apparaat.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #138

    Standaard

    Hoe zit het nu met de .srt files bij deze spelers? Worden die herkent als je ze naast je .avi op een usb-stick hebt staan?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #139

    Standaard LG BG370 Subtitle vraagje

    Hee iedereen

    Geloof dat veel mensen van jullie de LG BG370 heeft, maar ik heb een probleem(pje)

    Ten eerste Blu-ray speler is uptodate kwa firmware en de gebruikte hdmi kabel is 1.3a

    Maar nu als ik dvd's kijk heb ik wel 10x per film dat de ondertiteling niet verschijnt of dat hij te laat is en in een flits voorbij komt omdat de volgende ondertiteling dan alweer aan de beurt is. Bij blu-ray dit probleem nog niet geconstateerd!

    Geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Maby niet de blu-ray speler maar de TV?
    Het is een Philips HD ready tv (laatste HD-ready model van philips geloof ik dus hooguit 2 jaar oud) type weet ik zo niet. Zilver met hoogglans zwarte rand, glazen voet.

    Hopelijk komt er iemand met het verlossende woord.

    Alvast bedankt,

    Gr Bart

  15. #140

    Standaard

    Er is een topic over de diverse LG 300 serie BR spelers, zal je vraag daar ook droppen, bereiken we waarschijnlijk meer mensen.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #141

    Standaard Vraag van theregiment

    Hee iedereen

    Geloof dat veel mensen van jullie de LG BG370 heeft, maar ik heb een probleem(pje)

    Ten eerste Blu-ray speler is uptodate kwa firmware en de gebruikte hdmi kabel is 1.3a

    Maar nu als ik dvd's kijk heb ik wel 10x per film dat de ondertiteling niet verschijnt of dat hij te laat is en in een flits voorbij komt omdat de volgende ondertiteling dan alweer aan de beurt is. Bij blu-ray dit probleem nog niet geconstateerd!

    Geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Maby niet de blu-ray speler maar de TV?
    Het is een Philips HD ready tv (laatste HD-ready model van philips geloof ik dus hooguit 2 jaar oud) type weet ik zo niet. Zilver met hoogglans zwarte rand, glazen voet.

    Hopelijk komt er iemand met het verlossende woord.

    Alvast bedankt,

    Gr Bart


    Tot zover theregiment.

    Als ik eerlijk ben moet ik erkennen dat ik dit verschijnsel ook een enkele maal heb opgemerkt tijdens het afspelen van DVD's. Nu valt het mij niet altijd even snel op, daar ik tijdens een film niet zwaar leun op de ondertitels als de spraak in een film goed verstaanbaar is.

    De enkele keer dat het mij opviel was tijdens een slecht verstaanbare film, daar mistte ik plots de ondertiteling, het was tijdens een spannend moment en wat er gezegd werd was belangrijk om het verhaal goed te kunnen blijven volgen.... ik heb toen teruggespoeld. Toen kwam de ondertiteling wel goed in beeld.

    Ik heb het toen gezien als een incident, maar nu Bart er ook mee komt lijkt het wel een meervoorkomend probleem, in mijn ogen niet ernstig, maar wel irritant als je dat 10x in een spannende film overkomt. Ik vraag mij af of het bij meer mensen voorkomt en of het behalve bij de 370 ook bij de andere modellen in de 300 serie voorkomt

    Denk dat we onze kabels en TV niet de schuld hoeven geven, heb zelf gewoon goede kabels en een Full HD TV van de laatste generatie. Zelf heb ik het gevoel dat er een software hik inzit. Hoop op een update, en dat ze het nu eindelijk eens voor elkaar krijgen om Narnia op BR af te spelen.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #142

    Standaard

    Heb ook een 370 en het was me inderdaad ook opgevallen, al is het bij mij geen 10x per film. Gebeurt zowel bij standaard DVD's als divx films met srt subtitles. Bij Bluray is het me nog niet opgevallen.

  18. #143

    Standaard

    Bij mij heeft de ene film het meer dan de andere! Had max manus zitten kijken en die is in het Noors. (vette war movie overgens) en ik werd er helemaal gek van, kun je iedere keer terug spoelen omdat je niet weet wat er gezegt wordt :S, misschien een idee om LG te mailen?

    We hebben al 3 gevallen, dus als we allemaal even mailen misschien kunnen ze er iets aan doen door middel van een software update ofzo :S hoop ik

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Bij mij heeft de ene film het meer dan de andere! Had max manus zitten kijken en die is in het Noors. (vette war movie overgens) en ik werd er helemaal gek van, kun je iedere keer terug spoelen omdat je niet weet wat er gezegt wordt :S, misschien een idee om LG te mailen?

    We hebben al 3 gevallen, dus als we allemaal even mailen misschien kunnen ze er iets aan doen door middel van een software update ofzo :S hoop ik
    Heb op de website van LG Nederland de volgende email geplaatst:

    Geachte servicedienst medewerkers,
    1 Mijn Blu Ray disc speler, BD370, kan nog steeds niet de Blu Ray van Walt Disney met de Titel: Narnia de Leeuw, de Heks en de Kleerkast afspelen, dit moet een bekend probleem zijn, er is vaker over gebeld en het wordt ook gemeld op de website van Kieskeurig.nl
    Mijn vraag; Wanneer wordt dit nu eens opgelost?
    2 Heb helaas moeten constateren dat bij het afspelen van dvd's de ondertiteling wel eens hapert, hij komt soms niet in beeld(slaat een zin over) of er is even een korte flits van te zien, om vervolgens de volgende zin van de ondertiteling te tonen. Als je vervolgens terugspoeld, dan krijg je de in eerste instantie niet weergegeven ondertitel weer wel te zien. Dit is zeer irritant, je wil een film toch niet elke terugspoelen om de ondertitel te kunnen lezen. Ik dacht eerst dat ik de enige was met dit probleem, maar op het forum van DVD.nl komen nu al meer meldingen met deze klacht dat de ondertitels niet goed worden weergegeven.
    Mijn vraag:
    Binnen welke termijn denkt u dit probleem op te kunnen lossen?
    Opmerking/vraag;
    Momenteel voldoet de speler niet aan de gestelde verwachtingen,heb deze speler nu bijna een half jaar in mijn bezit, op bovengenoemde punten na bevalt de speler wel, doch als u bovengenoemde problemen niet kunt oplossen mag ik dan de speler inleveren bij de leverancier en een ander merk vragen die deze problemen niet heeft en wel in staat is om tekortkomingen in hun apparatuur middels updates op te lossen?
    Met vriendelijke groet,
    DVDProfilersFilmgek(mijn naam dus :wink: )

    Hoop dat jullie ook een bericht/melding maken op de website van LG Nederland. Mocht dat niet genoeg zijn, in het geval dat LG niet reageert of ons probleem niet serieus oppakt, dan kunnen wij ook nog even het vuurtje aanwakkeren op Kieskeurig, daar zitten ook heel veel mensen die deze speler gekocht hebben.

    Nu maar hopen dat ze ons probleem serieus gaan oppakken.

    Laten jullie hier ook nog even weten wat de reactie van LG op jullie bericht is
    Have fun and enjoy your collection

  20. #145

    Standaard

    Geachte LG Klantenservice,
    Ik ben in het bezit van een LG BD370 Blu-ray speler(up-to-date met de laatste software voor deze speler), deze kan nog steeds niet de blu-ray van Chronicles of narnia - de Leeuw, de Heks en de Kleerkast afspelen. Dit moet een bekend probleem voor jullie zijn want er wordt op menig website met steen en been over geklaagd. Er moet toch eindelijk een keer een software update komen om dit probleem op te lossen?
    Verder is het mij opgevallen dat de ondertiteling bij dvd’s ongeveer een 5a10tal keer of niet wordt weergegeven, of hapert en of in een flits voorbij komt. Als je terug spoelt wordt de ondertiteling wel goed weergegeven. Maar dit kan neem ik aan niet de bedoeling zijn? Ik wil gewoon mijn films kijken zoals het bedoeld is films te kijken.
    Ik hoop en verwacht dat jullie met een oplossing gaan komen voor dit probleem. Omdat blijkt na aankaarten van dit probleem op het dvd.nl forum meerdere mensen zich hebben gemeld met dezelfde problemen bij dit type speler.
    Ik heb mijn speler nu 2maanden. Verder bevalt de speler op de boven genoemde punten na prima, maar mochten deze punten niet opgelost worden. Wil ik graag mijn speler inleveren bij het aankooppunt en of de leverancier en graag overgaan tot aanschaf van een ander merk.
    Hopelijk komen jullie als LG snel met een passende oplossing,
    Met vriendelijke groet,
    Bart Delien
    Laatst aangepast door theregiment : 03-11-2009 om 14:11

  21. #146

    Standaard

    Have fun and enjoy your collection

  22. #147

    Standaard

    Zijn toch wel meer mensen met deze player... Dvdprofiler maby kun je de titel aanpassen? die update regio vrij weghalen en veranderen in de stelling waar we nu mee bezig zijn. Trekt het misschien meer aandacht?

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zijn toch wel meer mensen met deze player... Dvdprofiler maby kun je de titel aanpassen? die update regio vrij weghalen en veranderen in de stelling waar we nu mee bezig zijn. Trekt het misschien meer aandacht?
    Ik heb deze BR-speler nu een maandje.
    Tot op heden ben ik er erg tevreden mee.

    DVD's speelt ie vele malen beter af als mijn oude samsung DVD-speler.
    De twee BR's totnutoe (Die hard 4.0 en Master&commander) hebben qua beeld(pana 42px80) nog geen verpletterende indruk gemaakt, qua geluid(logitech z5500) wel.
    Dat zal wel komen door mijn HD-ready tv waarshijnlijk.

    Tot op heden heb ik nog geen last gehad met de ondertiteling.
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gideon Markus Bekijk bericht
    Ik heb deze BR-speler nu een maandje.
    Tot op heden ben ik er erg tevreden mee.

    DVD's speelt ie vele malen beter af als mijn oude samsung DVD-speler.
    De twee BR's totnutoe (Die hard 4.0 en Master&commander) hebben qua beeld(pana 42px80) nog geen verpletterende indruk gemaakt, qua geluid(logitech z5500) wel.
    Dat zal wel komen door mijn HD-ready tv waarshijnlijk.

    Tot op heden heb ik nog geen last gehad met de ondertiteling.
    Op zo'n scherm zou je toch heel goed beeld moeten hebben met een bluray. Dat wordt met een full HD scherm echt niet heel veel beter. Heb je je tv wel fatsoenlijk afgesteld?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Op zo'n scherm zou je toch heel goed beeld moeten hebben met een bluray. Dat wordt met een full HD scherm echt niet heel veel beter. Heb je je tv wel fatsoenlijk afgesteld?
    Ga je mond spoelen. Het verschil tussen een HD Ready en Full HD ga je zeker wel zien. Ik ken de Panasonic die hij heeft van een vriend van mij en ik heb zelf een Full HD Sony (ook een maatje groter) en het verschil is zeer duidelijk te zien. Niet dat de Panasonic slecht is, maar een goede Full HD tv zoals mijn Sony 46W4000 doet het toch echt een klap beter.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •