Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 260 van 260 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    geen reden, omdat er een update is, eigenlijk
    Heb zelf alleen maar geupdate omdat hij Narnia 1 niet kon afspelen, na een update die meer dan een halfjaar op zich liet wachten was er eindelijk een update die het mogelijk maakte dat ik Narnia 1 ook kon afspelen. later kreeg ik weer een Blu ray die hij niet af kon spelen, Baraka, maar daar heb ik maar niet meer op gewacht....

    Soms zie je echt geen verbeteringen of veranderingen na een update...... niet altijd even noodzakelijk dus om te updaten, al zou het update procies opzich natuurlijk wel goed moeten verlopen.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #252

    Standaard

    Ik heb de laatste tijd wat problemen met het afspelen van disc uit de UK discs op mijn BD-350. Regelmatig pakt de speler de disc niet en spuugt hem dan weer uit, na een paar pogingen pakt de speler de disc wel ineens.

    Dit probleem doet zich alleen voor met discs uit UK. Disc uit De of NL pakt hij wel direct. De speler is voorzien van de laatste firmware update. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ik heb de laatste tijd wat problemen met het afspelen van disc uit de UK discs op mijn BD-350. Regelmatig pakt de speler de disc niet en spuugt hem dan weer uit, na een paar pogingen pakt de speler de disc wel ineens.

    Dit probleem doet zich alleen voor met discs uit UK. Disc uit De of NL pakt hij wel direct. De speler is voorzien van de laatste firmware update. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
    Hee dit heb ik ook :S bij mij wil hij dan soms ook niet meer uit... Moet ik de stekker eruit trekken om hem uit te krijgen. Mmm ik weet niet of ik de laatste update heb. heb al maanden en maanden niet meer gechecked voor een nieuwe update!

  4. #254

    Standaard

    Je geeft aan dat deze speler de AVCHD bestanden van een dvd kan afspelen, maar waar ik met name benieuwd naar ben is of die de AVCHD bestanden ook rechtstreeks vanaf een externe harde schijf kan aflezen. Dat bespaart me namelijk een enorme berg aan rondslingerende DVD's in huis.

    Ben benieuwd......, als het zo is ren ik gelijk de winkel in om hem aan te schaffen!!!
    )

  5. #255

    Standaard

    Mijn BD-350 heeft het dit weekend begeven. Disc laden wil hij nu helemaal niet meer doen en heb net teruggebracht naar de mediamarkt, had nog net een maand garantie . Nu 20 werkdagen zien te overleven zonder regio B speler...

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Nu 20 werkdagen zien te overleven zonder regio B speler...
    Grootste gedeelte is toch regiovrij, de mijne staat ook bij de reparateur net 1 maand voor de garantie(wel de 3e keer in 2 jaar)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Grootste gedeelte is toch regiovrij, de mijne staat ook bij de reparateur net 1 maand voor de garantie(wel de 3e keer in 2 jaar)
    Klopt, maar ik wil mijn Regio A speler niet te veel belasten i.v.m. met slijtage van de speler. Naja die 20 werkdagen kom ik wel door, heb de mediaspeler ook nog vol staan.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Klopt, maar ik wil mijn Regio A speler niet te veel belasten i.v.m. met slijtage van de speler. Naja die 20 werkdagen kom ik wel door, heb de mediaspeler ook nog vol staan.
    Van mij mag die van mij kapot gaan, dan bestel ik gelijk een betere(lees Oppo indien de financiën aanwezig) in de US

    Krijg net een E-mail dat de reparatie is uitgevoerd:

    Sectie code: DDM - Disc drive-mechanisme
    Reparatie code: AX - Vervangen door AX onderdeel
    Reparatie omschrijving: Voeding hersteld en disc drive vervangen.
    Volgens mij is hetzelfde afgelopen mei gedaan. Zou het komen omdat ik wat meer films kijk dan gemiddeld...
    Laatst aangepast door peptalk : 17-10-2011 om 17:00
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Van mij mag die van mij kapot gaan, dan bestell ik gelijk een betere(lee Oppo indien de financiën aanwezig) in de US

    Krijg net een E-mail dat de reparatie is uitgevoerd:

    Volgens mij is hetzelfde afgelopen mei gedaan. Zou het komen omdat ik wat meer films kijk dan gemiddeld...
    Ja die Oppo`s zijn wel prachtige apparaten, die het geld dubbel en dwars waard zijn, maar je kan met dat bedrag nog zoveel leuke andere doen. Misschien als mijn regio a speler kapot gaat, haal ik wel Oppo rond die tijd maar eens kijken.

    die spelers slijten wel hard bij veel gebruik, die LG van mij gebruikte ik ook bijna elke dag en dan merkt je gewoon dat het apparaat minder aan het worden is. Naja hopelijk is hij snel weer gemaakt en anders halen we gewoon een nieuwe.

  10. #260

    Unhappy

    Mijn al enkele jaren oude BD370 is kuren aan het vertonen. Bij afspelen van DVD's is de beeldkwaliteit en afspeelkwaliteit optimaal. Echter; ga ik BD schijven bekijken, dan hakkelt het beeld wel eens... Wat er in wezen gebeurt is dat het geluid van de BD gewoon normaal afspeelt, maar het beeld wordt ineens slow-motion. Na ongeveer anderhalve seconde loopt het beeld echter weer gelijk met het geluid, en gaat het normaal verder.

    Het is bijzonder irritant, en start vaak na ongeveer 20 minuten kijken. Daarna komt het steeds vaker voor, waardoor het mij doet denken dat het iets met de warmte van het apparaat te maken heeft. Ik heb geprobeerd om de speler helemaal vrij te zetten van andere apparatuur, maar dat mocht niets baten. ook het laten van wat ruimte onder het apparaat om koude lucht toe te laten bleek niet te werken.

    Herkent iemand het probleem?

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •