Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 260 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    natuurlijk wel Ik dacht alleen dat hij de meeste gebruikerservaring heeft.Dus ter correctie:
    Beste kenners,
    ik zit heel erg te denken om dit apparaatje ook aan te gaan schaffen. Vroeg me paar dingetjes af. Worden de DVD's goed afgespeeld (goed ge-upscaled) en is het mogelijk als je je media op je PC deelt, dit op de speler af te spelen?
    Laatst aangepast door Pikey : 15-06-2009 om 16:08

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago Bekijk bericht
    Mogen anderen niet antwoorden?
    Van mij wel hoor

    Gelijk dan maar de vraag aan jou ook.... vind je net als mij dat de speler DVD's ook heel mooi upscaled? Zelf ben ik wel heel erg tevreden over de upscale kwaliteiten van de speler.

    De speler speelt allerlei bestanden af van een externe USB stick of externe HDD, maar de USB uitgang is niet geschikt om een er een PC op aan te sluiten, dit staat uitdrukkelijk vermeld in de gebruiksaanwijzing. De speler is heel multifunctioneel, maar de samenwerking met een PC is hem net teveel

    Het is een Blu Ray speler, heeft multifunctionele mogelijkheden, maar het is geen Popcorn of zoiets dergelijks, een Popcorn en daarmee vergelijkbare apparaten spelen ook geen schijven af en zijn vaak ook nog eens duurder dan de LG BD370. Heb zelf beide apparaten, de LG voor DVD, BD, CD en materiaal dat wel eens opduikt op externe schijven/sticks, de Popcorn bewust voor materiaal dat met de computer wordt opgehaald.

    Mmm, nu heb ik een nieuwe TV, deze schijnt behalve internet contact ook met de PC te kunnen "praten" , heb dat nog niet uitgeprobeerd en behalve dat ik wel het weer ermee heb opgevraagd op internet denk ik dat ik het daar wel bij laat. Mijn Mobieltje kan ook veel meer dan alleen een telefoongesprek......maar zit ik daar nu op te wachten 8)
    Have fun and enjoy your collection

  3. #53

    Standaard

    Hartstikke bedankt, hier heb ik wat aan. Dan maar gewoon lekker met de USB stick. Herkent hij trouwens ondertiteling bestanden bij DivX files?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pikey Bekijk bericht
    Hartstikke bedankt, hier heb ik wat aan. Dan maar gewoon lekker met de USB stick. Herkent hij trouwens ondertiteling bestanden bij DivX files?
    Geen idee, heb ik niet geprobeerd, wel ondertiteling bij MKV.

    BTW alleen schijven/sticks met FAT32 formatering
    Have fun and enjoy your collection

  5. #55

    Standaard

    Ik denk het haast wel dan, want mijn DVD Recorder en DVD speler van LG herkennen wel ondertiteling. Kon je nou MKV bestanden van meer dan 4 gb niet afspelen?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pikey Bekijk bericht
    Ik denk het haast wel dan, want mijn DVD Recorder en DVD speler van LG herkennen wel ondertiteling. Kon je nou MKV bestanden van meer dan 4 gb niet afspelen?
    Niet vanaf een externe HDD of USB stick, maar als je ze brand op een DL schijfje kun je wel grotere bestanden kijken.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Van mij wel hoor

    Gelijk dan maar de vraag aan jou ook.... vind je net als mij dat de speler DVD's ook heel mooi upscaled? Zelf ben ik wel heel erg tevreden over de upscale kwaliteiten van de speler.
    Ik ben daar ook dik tevreden over! Was wel een belangrijke eis van me, omdat verhouding dvd : bluray kijken nu iets van 3 : 1 is. In het vervolg zal dat natuurlijk meer naar bluray kantelen...

  8. #58

    Standaard

    Oke, bedankt allemaal, ik ben om

  9. #59

    Standaard

    Wanneer komt de 390?
    Ik zie hem nog nergens geprijst staan op het internet...
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Wanneer komt de 390?
    Ik zie hem nog nergens geprijst staan op het internet...
    MMmmm, kan toch niet al te lang meer duren, men heeft het al tijden over deze speler, toch kan ik ook nergens een datum vinden. Ben ook benieuwd wat de prijsstelling wordt, de 370 is een lekker voordelig spelertje. Nu bied de 390 nog wat meer opties en aansluitmogelijkheden, als je graag draadloos wilt en nog geen receiver met HD decoders, dan kan het de moeite zijn om er even op te wachten, heb er al wel een hele goede review over gelezen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard

    Lees net ergens dat iemand bericht heeft gehad dat het augustus wordt.....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Question

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nog steeds aan het testen......

    Helaas, een in NTSF geformateerde HDD lust hij niet , maar daarin is hij niet de enige, de nieuwe pana's 60/80 schijnen dat ook niet te ondersteunen.

    Zo, nu weer even wat testen. (niet teveel, blijf wel eens hangen tijdens het testen en dan wordt het een film of muziek test )

    hoe kun je zorgen de ntsf schijf een fat32 schijf wordt?

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movie-freak Bekijk bericht
    hoe kun je zorgen de ntsf schijf een fat32 schijf wordt?
    Zorg dat je eventuele bestanden elders parkeert (bestanden gaan verloren tijdens het proces), daarna ga je je schijf formateren.

    Hoop dat je engels beter is als je PC kennis :

    http://www.online-tech-tips.com/comp...ive-to-fat-32/

    Moet lukken nu.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #64

    Standaard

    oke dankjewel

  15. #65

    Standaard 21-6-2009 weer een nieuwe Update online

    Er is weer een nieuwe update voor de BD370 online. Na de update zie je dit op het scherm:

    Modelnaam: BD370-P
    Driver versie: H42301
    Software versie: V7.127.00.26

    Ik had ergens gelezen dat deze update bepaalde afspeelproblemen met schijfjes zou oplossen, metname met DVD's, oa LOTR 2 ofzoiets wilde niet afspelen......

    Hoopvol deze update geinstalleerd, mijn Blu Rayschijfje van Disney met Narnia erin en....... NIETS.

    Ik heb nog niet iets kunnen ontdekken dat verbeterd/veranderd is, wie het weet mag het zeggen.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoopvol deze update geinstalleerd, mijn Blu Rayschijfje van Disney met Narnia erin en....... NIETS.

    Ik heb nog niet iets kunnen ontdekken dat verbeterd/veranderd is, wie het weet mag het zeggen.
    Ik heb precies hetzelfde probleem met deze DVD. Iemand een oplossing. Kan het aan de HDMI kabel of regio settings liggen?
    LG stuurt me terug naar de winkel.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nijssenr Bekijk bericht
    Ik heb precies hetzelfde probleem met deze DVD. Iemand een oplossing. Kan het aan de HDMI kabel of regio settings liggen?
    LG stuurt me terug naar de winkel.
    Nee, ligt aan de software in de speler lijkt mij.

    Bij mij stuurden ze me ook terug naar de winkel, die sturen hem dan naar de reperatuur, hoop dat ze het kunnen fiksen bij je, kan ik ook eindelijk die blu ray kijken Heb mijn speler niet teruggestuurd, hoop dat anderen ook wat meer tegen LG gaan lopen zeiken en dat ze nu eens eindelijk het probleem eens gaan oplossen. LG is overigens niet de enige die moeite heeft met deze titel, ook een ander had het, maar deze fabrikant heeft het opgelost, nu LG nog

    Is BTW wel de enige titel die hij tot nu toe bij mij heeft geweigerd te spelen, hoop toch wel dat ze een fix maken zodat hij deze ook gaat spelen....
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68

    Standaard

    De speler (370) zou voor mij de PS3 gaan vervangen, dat moest echter nog even wachten omdat ik hem in de goedkoopste shop wilde halen. Echter, gisteren kwam ik hem tegen bij de MM, voor slechts 167 euro, direct meegenomen natuurlijk!

    Ik moet zeggen dat de speler me erg goed bevalt. Prachtige interface, eenvoudig in te stellen (hoewel de standaardinstellingen in mijn ogen wat vreemd stonden, op worst quality zeg maar), en erg mooi beeld en geluid! Beter dan de PS3.

    Jammer van de afstandbediening dat wel, die is qua looks vrij basic, ondanks de extra functionaliteit.

    Vandaag maar eens regiovrij maken!

    Edit: Nou dat was ook een eitje zeg. Daarna getracht een softwareupdate te doen, maar volgens de speler staat reeds de nieuwste versie erop. Prima
    Laatst aangepast door Rik P. : 25-07-2009 om 11:48
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  19. #69

    Thumbs up

    Ik wil alle testers, met name de DVDProfilersFilmgek, hartelijk bedanken voor al hun goede testwerk......

    Na lang wachten ben ik toch maar overstag gegaan en heb vandaag de BD370 aan de plasma gehangen...

    Ik las dat iemand een probleem had met de LOTR2 DVD, maar bij mij doet 'ie het gewoon.

    Nu nog even regiovrij maken en even aansluiten op internet en ik ben weer het mannetje.

    Nogmaals bedankt voor de uitstekende voorlichting en kijk ze.
    Soylent Green is people!!

  20. #70

    Standaard

    Jij ook, kijk ze!

  21. #71

    Standaard

    Vorige week ook gekocht voor een nette prijs bij de mediamarkt. Het is toch gewoon een kwestie van een ethernetkabel tussen de speler en de router en je hebt internet? Dan zal ik even zo'n kabel moeten halen, wil tenslotte wel updates kunnen ontvangen. En youtube kan natuurlijk ook grappig zijn.

  22. #72

    Standaard

    Ik heb ook een LG 370 gekocht en ben tot nu toe wel tevreden.

    Nu ben ik echter een totale nitwit als het aankomt op elektronica dus zou iemand me kunnen vertellen welke instellingen ik moet nemen voor optimale beeldkwaliteit?

    Mijn tv is een LG type: 32LG5700 met Full HD.

    Alvast heel erg bedankt!

  23. #73

    Question

    Vraagje voor de experts onder ons:

    Vandaag voor de BD370 een software-update gedaan (nu versie V7.141.01.26) maar nu krijg ik op diverse discs de mededeling dat ik BD-live niet meer kan benaderen.

    De internetverbinding doet het wel gewoon, want de You-Tube functie doet het wel....

    Heeft iemand hier een oplossing voor?????

    Alvast bedankt,

    Rob
    Soylent Green is people!!

  24. #74

    Standaard

    Er is nu ook de LG BD350. Prachtig slanke speler met een briljante beeld -en geluidskwaliteit. Speelt letterlijk zeer vlot alle schijfjes af. En: regio vrij te maken voor dvd's en ook (!) blu-ray's. Toppertje!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Larzz Bekijk bericht
    Er is nu ook de LG BD350. Prachtig slanke speler met een briljante beeld -en geluidskwaliteit. Speelt letterlijk zeer vlot alle schijfjes af. En: regio vrij te maken voor dvd's en ook (!) blu-ray's. Toppertje!
    Dat klinkt interessant, ik ben op zoek naar een BD-speler die regiovrij is voor zowel DVD als Blu-ray. Kun je daar wat meer over vertellen?

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •