De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: The Goonies 2

  1. #1

    Standaard The Goonies 2

    The never ended project zal ooit nog wel eens komen. Een jeugd sentiment voor vele

    Naturally, whenever one or more Goonies are gathered together, they're always asked about a sequel, and this time was no different. Here's a little taste of what they had to say.Richard Donner: "We tried for a long time. Steven and I had many meetings with writers but nothing stuck. It seemed disrespectful."

    Corey Feldman: "So I guess the answer about the sequel is that there's always hope."

    Donner: "No. No hope."

    Sean Astin: "A year from now, ten years from now, 50 years from now, I'm absolutely convinced there'll be one. We'll figure it out. A sequel could be great. It could be shitty. You never know. But the original is the thing it is and no-one can ever change it."

    That said, they do of course never say die. For the full interview, including talk of unconvincing sea-monsters, Josh Brolin's fashion mistakes and discussions of a Broadway remake of the movie, pick up the new issue of Empire.
    Laatst aangepast door RobinB : 29-04-2009 om 13:08

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Hier ook het filmpje van de site van Empire.

  3. #3

    Standaard

    Ik denk niet dat het er ooit van zal komen, zit er ook niet op te wachten eigenlijk. Een sequel is niet altijd een must

  4. #4

    Standaard

    Hopelijk komt er geen sequel. Kom maar eens met wat origineels i.p.v. al die prequels, sequels en re-makes. Daar hebben we er de laatste tijd teveel van gehad.

  5. #5

    Standaard

    Ik denk dat het vooral door de REBOOT van Batman,deze film heeft echt een aanleiding gehad om een continuous aan vervolgen te maken. Een predator Reboot,en oude films die het goed deden toen ter tijd waarvan nu ook een soort "reboot" sequel/prequel komen. I am legend,Bad Boys 3 (waarvan gespeculeerd word) dan Aliens,Terminator and so on.
    Laatst aangepast door RobinB : 29-04-2009 om 13:50

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Regisseur Richard Donner bevestigt 'The Goonies' sequel

    Er wordt al jarenlang gesproken over een eventueel vervolg op The Goonies, de jeugdige avonturenfilm uit 1985. Roddelwebsite TMZ was het schijnbaar zat om in onzekerheid te leven en besloot regisseurRichard Donner op te zoeken, waarna de beste man wist te bevestigen dat er inderdaad wordt gewerkt aan een sequel. Dit is te zien in de video hieronder, waarin Donner tevens zijn hoop uitspreekt dat de gehele cast uit het origineel terug zal keren voor de nieuwe film.

    Er werd al eens een script geschreven voor The Goonies 2. Hierin ging de aandacht uit naar een nieuwe groep kinderen, de zonen en dochters van de originele Goonies. Vrijwel alle castleden uit de eerste film, waaronder ook Josh Brolin, hebben ooit aangegeven dat ze wel zouden willen meewerken aan een vervolg.



    Bron : Filmtotaal.nl

    Leuk nieuws, alleen 2 mensen zullen er zeker niet bij zijn ''Anne Ramsey'' & John Matuszak'' (Ma Fratelli & Sloth).

    Dit omdat beide helaas al een aantal jaren niet meer onder de levenden zijn.


  7. #7

    Standaard

    Als kind was ik een grote fan van "The Goonies", maar of ik nu een versie met volwassenen wil zien? Die unieke '80s sfeer gaan ze volgens mij nooit ongeforceerd weer tot leven kunnen wekken.

  8. #8

    Standaard

    Toch kijk ik er naar uit, en knap dat de beste man nog wat nieuws maakt.

    Hij wordt dit jaar tenslotte toch ook alweer 84, dus best een behoorlijk iets om dan nog bezig te zijn met zulke inspannende werkzaamheden.

  9. #9

    Standaard

    Foto van hoe ''The Goonies'' er nu uit zien : http://i.imgur.com/5NucWGN.jpg (Link is vanwege grootte van de afbeelding)

  10. #10

    Standaard

    Jeetje..ik had niet verwacht dat er ooit een sequel zou komen..het zou wel mogen van mij..maar the goonies blijven een klassieker..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    ..maar the goonies blijven een klassieker..
    Absoluut Robin, ik blijf het een leuke film vinden, ondanks dat ik hem al vele malen heb gezien.

    Echt een toppertje uit mijn jeugd.

  12. #12

    Standaard

    Wie heeft het verhaal van 'The Goonies 2' bedacht?



    Een vervolg op The Goonies staat al letterlijk decennia op de planning, maar de laatste tijd lijkt er meer vooruitgang dan ooit te zijn. Goonies-regisseur Richard Donner onthulde onlangs nog dat er nu echt een vervolg komt en dat hij hoopt dat veel van de oorspronkelijke castleden zullen terugkeren. Tijdens een kort gesprek met TMZ liet Donner vallen dat Steven Spielberg, schrijver en producent van origineel ook nu weer het verhaal heeft verzonnen. Bekijk hieronder ook de video van TMZ.

    'Hopelijk krijgen we de film gemaakt. Spielberg kwam na 30 jaarf met idee voor een vervolg op de proppen. Je kunt de film niet maken zonder hem, en hij heeft opnieuw een passend verhaal verzonnen.''

    In de laatste versie van een Goonies 2-script gingen de kinderen van de originele Goonies op avontuur. Alle castleden van The Goonies, waaronder Josh Brolin, hebben in het verleden laten weten dat ze interesse hebben in een vervolg.



    Bron : Filmtotaal.nl

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •