Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 74 van 74 worden weergegeven.

Discussie: Plusje geven

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Done!
    Moet eerlijk zeggen dat het mij wel even ontschoten is dat bij te houden. Excuus en thanks for the headsup!
    Goed zo

    Geeft niet hoor, schud jullie wel wakker als de winterslaap uit de hand gaat lopen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #52

    Standaard

    Hallo,

    Heb een vraag, Kan ik ook ergens terug zien wie ik recent een beoordeling heb gegeven? Volgens mij heb ik oilex een beoordeling gegeven maar zie ik nog niet in de traderslijst staan.

    Groeten Peter

  3. #53
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Peter,

    Ik kon inderdaad zien dat je hem een waardering hebt gegeven en deze is correct verwerkt, hoe je dat zelf kan terugzien moet ik ff navragen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #54

    Standaard

    Ok, kan je ook zien dat er beoordelingen voor mij klaar staan? Mochten er geen klaarstaan, dan ga ik bij de verkoper(s) hengelen voor een beoordeling.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hoi Peter,

    Ik kon inderdaad zien dat je hem een waardering hebt gegeven en deze is correct verwerkt, hoe je dat zelf kan terugzien moet ik ff navragen.

  5. #55
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alle beoordelingen zijn verwerkt en ik kon hem ook niet terugvinden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #56

    Standaard

    Is er iets met de traderslijst aan de hand? Elke keer als ik een beoordeling wil toevoegen, kom ik opnieuw in het inlogscherm terecht, terwijl ik al ingelogd bent. Zowel in Firefox als Explorer.
    Gisteren ging het nog wel.

  7. #57

    Standaard

    Vanochtend ging het nog goed (Firefox), met een plusje voor jou
    Jouw plus is niet doorgekomen, voor zover ik kan zien.
    Ik heb zelf zojuist nog een plus gegeven en dat ging probleemloos.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #58

    Standaard

    Met het vinkje bij Onthouden aanvinken is het gelukt, bedankt!

  9. #59

    Standaard

    In Edge werkt het plusjes geven ook niet, beeld knippert en je kunt niet selecteren

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    In Edge werkt het plusjes geven ook niet, beeld knippert en je kunt niet selecteren
    Ik had eerlijk gezegd nog nooit naar de site gekeken via Edge. Maar daar lijkt de hele site er niet goed uit te zien, niet alleen het tradergedeelte.
    Mijn advies voorlopig: andere browser dan Edge gebruiken...
    Ik denk namelijk niet dat hier op korte termijn een aanpassing voor gaat komen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik had eerlijk gezegd nog nooit naar de site gekeken via Edge. Maar daar lijkt de hele site er niet goed uit te zien, niet alleen het tradergedeelte.
    Mijn advies voorlopig: andere browser dan Edge gebruiken...
    Ik denk namelijk niet dat hier op korte termijn een aanpassing voor gaat komen.
    Ik gebruik Edge bijna altijd voor het forum als ik op een Win-10 pc zit, en ben daar verder nog niet echt problemen tegengekomen, behalve dit punt van plusjes geven. Maar nu je het zegt, als ik naar de homepage ga is er vanalles mis als je er met de muis overheen navigeert (ik ga nooit via dvd.nl zelf, altijd direct naar forum, was met nog niet opgevallen).

    Ik heb echter meer problemen met de site en de oude IE11, raar gedrag van advertenties (nu bijv als ik op het dvd.nl-logo klik opent er een nieuw tabblad newpoptab.com, dat echter verder leeg blijft; ik gebruik geen pop-up-blokker oid) en messageboxen van Windows bij iedere klik dat ik "verbinding [maak] met gegevens die buiten het beheer van de pagina vallen. Dit houdt een beveiligingsrisico in. Wilt u doorgaan?" Terwijl ik dan gewoon binnen het dvd.nl forum navigeer. De layout ziet er onder IE11 ook raar uit bij mij:
    Laatst aangepast door Oakey : 29-11-2015 om 08:29

  12. #62

    Standaard

    Hallo, het lukt mij niet meer om een beoordeling te geven, ik word steeds teruggeleid naar de inlogpagina. Gebeurt zowel met FF 44.0.2 als met IE11 in verschillende emulaties. Wie weet raad?

    In FF zie ik de volgende melding:
    Gebruik van Mutation Events wordt niet meer ondersteund. Gebruik in plaats daarvan MutationObserver. jquery-1.7.1.min.js:3:767
    Gebruik van getPreventDefault() wordt niet meer ondersteund. Gebruik in plaats daarvan defaultPrevented. jquery-1.7.1.min.js:3:6598

    Groeten Peter

  13. #63

    Standaard

    Het plusjes geven werkt niet meer. Gaat dit nog hersteld worden?

  14. #64

    Standaard

    Het plusjes systeem werkt prima hoor.
    Mogelijk dat je een keer de cookies van de site moet verwijderen?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het plusjes systeem werkt prima hoor.
    Mogelijk dat je een keer de cookies van de site moet verwijderen?
    Als ik op de link klik die in het begin op de 1e pagina wordt genoemd, dan geeft ie aan dat de pagina niet te vinden is.
    Dit is me al vaker gebeurd op Google Chrome.
    Ik verwijder regelmatig geschiedenis & cookies etc, maar het probleem wat ik noem blijft bestaan op deze browser.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ik op de link klik die in het begin op de 1e pagina wordt genoemd, dan geeft ie aan dat de pagina niet te vinden is.
    Dit is me al vaker gebeurd op Google Chrome.
    Ik verwijder regelmatig geschiedenis & cookies etc, maar het probleem wat ik noem blijft bestaan op deze browser.
    De link van welke '1e pagina' bedoel je?
    Als je op de link Traderlijst in de menubalk klikt, kom je op het overzicht van de Traders.
    menubalk.jpg
    Daar klik je rechtsboven op "Voeg beoordeling toe"
    Dan kom je op deze pagina: http://dvd.nl/traderlijst/beoordeling-toevoegen/
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De link van welke '1e pagina' bedoel je?
    Als je op de link Traderlijst in de menubalk klikt, kom je op het overzicht van de Traders.
    menubalk.jpg
    Daar klik je rechtsboven op "Voeg beoordeling toe"
    Dan kom je op deze pagina: http://dvd.nl/traderlijst/beoordeling-toevoegen/
    De 1e pagina van deze topic Ludo, en dan deze link bedoelde ik:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    ....
    Zet deze in je favorieten en je bent klaar. Geen gezoek meer.
    http://www.dvd.nl/plusmin.php.....

  18. #68
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat stamt nog uit een berichtje uit 2009 vanuit het oude forum. Die klopt niet meer.
    Maar je kunt simpelweg op de balk bij het forum op traderlijst klikken of deze http://dvd.nl/traderlijst/ in je favorieten zetten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat stamt nog uit een berichtje uit 2009 vanuit het oude forum. Die klopt niet meer.
    Maar je kunt simpelweg op de balk bij het forum op traderlijst klikken of deze http://dvd.nl/traderlijst/ in je favorieten zetten.
    Ik heb het gedaan, en heb een positieve beoordeling gegeven aan Xenomorph.

  20. #70
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En bij deze goedgekeurd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En bij deze goedgekeurd.
    Dank je

  22. #72

    Standaard

    Hallo,

    Met Peter. Bij mij werkt dit niet meer (zie ook mijn eerdere post) Ik moet steeds opnieuw inloggen als ik een trader opgezocht heb en dan op Voeg beoordeling toe klik. Cookies verwijderen helpt niet, pop ups toestaan ook niet, andere browser ook niet (heb FF IE en Chrome geprobeerd) Wat nu nog te doen? Aan de andere forummers bijv. DVD watcher, welke browser gebruik jij?

    En als ik deze link gebruik: http://dvd.nl/traderlijst/beoordeling-toevoegen/ dan staat in mijn browser: http://dvd.nl/login/?next=/traderlij...ing-toevoegen/ Terwijl ik al ingelogd heb, vreemd....

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    ...Aan de andere forummers bijv. DVD watcher, welke browser gebruik jij?
    Ik gebruik zelf Google Chrome.

    Wellicht helpt het als je al je cookies verwijderd, en dan even opnieuw je aanmeld. Wellicht dat het je dan wel lukt.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •