Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 74 worden weergegeven.

Discussie: Plusje geven

  1. #1

    Standaard Plusje geven

    Vaak is het (zeker bij weinig ervaring) zoeken hoe een plusje te geven.
    Dat lukt mijninziens namelijk niet als je een trader hebt gekozen.
    Alleen indien je bovenaan de lijst van alle traders kijkt kun je dit selecteren.

    Verder is maar een beperkt gedeelte van wat je in je omschrijving schrijft later ook daadwerkelijk te lezen. Dan heeft het dus weinig zin om het aantal karakters zo hoog te laten.

    Een "transactie" zou dus aanklikbaar moeten kunnen zijn zodat de volledige tekst dan wel zichtbaar wordt.

    En eventueel ook indien er een trader is geselecteerd de mogelijkheid om een plusje toe te voegen.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wat probeer je nou precies te zeggen? Dat je niet weet hoe je een plusje moet geven, als die gene niet in de lijst staat? Gewoon forumnaam kopieren en plakken in het veld.

    Zet deze in je favorieten en je bent klaar. Geen gezoek meer.
    http://www.dvd.nl/plusmin.php

    En over die uitgebreide info, laat eens een voorbeeldje zien. Het is mij niet duidelijk wat je precies bedoelt. Wanneer er bijvoorbeeld een min wordt uitgedeeld komen er lange zinnen bij kijken. Heb in de traderlijst wat minnne opgezocht, met verwoording. Zijn hier prima leesbaar en niks ontbreekt. Graag dus een voorbeeldje.

    Ik zie het probleem niet zo.
    Laatst aangepast door Pieter V : 04-05-2009 om 16:14

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wat probeer je nou precies te zeggen?
    Je hebt mij niet horen zeggen/schrijven dat IK het niet gevonden heb.
    Maar er zijn stammen/volkeren die iets minder begaan zijn in het algemene computergebruik dan jij en ik.

    Het is heel eenvoudig, ALS je maar leest. Heb je eenmaal een trader gekozen, dus het gedeelte waar je zijn transacties kunt bekijken zie ik nergens de mogelijkheid om direct een plusje/minnetje toe te kennen ! Das toch niet zo ingewikkeld verwoord ?!?!?!

    Je moet dus bovenaan de lijst van het totaaloverzicht van alle traders klikken op "Geef plus of min" Dit zou ook automatisch kunnen staan bij het overzicht van een individuele trader.

    Wat betreft de ingevoerde tekst neem ik mijn woorden terug. Ik was op zoek naar de tekst ingevuld bij opmerking (Wel vraag ik me af waar die terecht komt) De invoer van de betreffende dvd's/hddvd's/BD's is inderdaad gewoon in zijn geheel terug te lezen.

    ?
    Betekend dit dat je nog een vraag hebt of dat je ongeduldig bent ?



    Grt Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 07-05-2009 om 21:01
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #5

    Standaard

    Op zich begrijp ik wel wat je bedoelt Roger maar je verwoording is wel erg onduidelijk. Je moet je zinnen 2 keer en aandachtig lezen voordat je je betekenis daadwerkelijk kan ontwarren.

  6. #6

    Standaard

    Ik had het inderdaad nog niet gevonden, tot een ander lid mij zei mij een plusje te geven. Zelfs tot vandaag wist ik niet wat het was of waar ik het kon vinden. Ik dacht dat die ander op een verkeerd forum zat haha!

    Maar in elk geval ben ik nu weer wat wijzer geworden!

    Bedankt !

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even een oud draadje oprakelen. Heb nog niet zoveel ervaring met plusjes
    geven na een goeie transactie dus loopt ook nog af en toe te zoeken.

    Zou het geen idee zijn om de link naar "Geef plus of min" op te nemen onder
    het menu Directe Links ? Lijkt me maar daar handig op zijn plaats te zitten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8

    Standaard

    Inmiddels weet ik ook waar een en ander te vinden is. In eerste instantie wist ik ook niet dat er iets dergelijks op dit forum was, totdat een ander forumlid mij te kennen gaf een plusje toe te willen kennen. Hierbij dacht ik aanvankelijk ook zoiets van waar heeft die het nu over. Dit zou dus duidelijk beter kunnen. Het is namelijk een redelijk betrouwbaar middel om een oordeel te kunnen vormen omtrent iemand zijn betrouwbaarheid.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wat probeer je nou precies te zeggen? Dat je niet weet hoe je een plusje moet geven, als die gene niet in de lijst staat? Gewoon forumnaam kopieren en plakken in het veld.

    Zet deze in je favorieten en je bent klaar. Geen gezoek meer.
    http://www.dvd.nl/plusmin.php

    En over die uitgebreide info, laat eens een voorbeeldje zien. Het is mij niet duidelijk wat je precies bedoelt. Wanneer er bijvoorbeeld een min wordt uitgedeeld komen er lange zinnen bij kijken. Heb in de traderlijst wat minnne opgezocht, met verwoording. Zijn hier prima leesbaar en niks ontbreekt. Graag dus een voorbeeldje.

    Ik zie het probleem niet zo.
    Je zou ook in elke verkoop/ruil thread helemaal bovenin een sticky kunnen zetten naar de plusmin thread.

    Ik zocht me ook de pleuris....

    Een verwijzing naar de plusmin thread binnen elke subthread zou ik persoonlijk heel handig vinden.

    Tevens vind ik de de link in mijn favorieten zetten een beetje de wereld op z'n kop. Je moet de eindgebruiker het zo makkelijk mogelijk maken....

  10. #10

    Standaard

    Er staat toch duidelijk Traderslijst bovenin de balk? Beetje omslachtig om daar in ieder verkoop/ruil thread een apart topic met link voor aan te maken dunkt me.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Er staat toch duidelijk Traderslijst bovenin de balk? Beetje omslachtig om daar in ieder verkoop/ruil thread een apart topic met link voor aan te maken dunkt me.
    Hey verrek . . . nu je het zo zegt !

    Misschien dan in de algemene regels toevoegen met een klein begeleidend schrijven ???

    Ik zal vast niet de enige zijn, als het wat toegankelijker wordt , zullen ook meer mensen dit gaan doen.

    Ik heb meer dan 10 deals hier en ik heb maar 3 plussen mogen ontvangen. Dit zal voor iedereen wel zo gelden dat zij meer goeie deals dan plussen hebben staan.

  12. #12

    Standaard

    Vind het nu ook niet bepaald het meest duidelijke item, kwam erachter dankzij een medelid.
    Er is voor deze forumsoftware ook wel wat te verkrijgen wat eenvoudiger is, maar dat is de keuze van het team hier natuurlijk.
    Vind het wel jammer dat er maar weinig (terug)gegeven wordt.
    There's no intelligent life down here

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door juster Bekijk bericht
    Vind het nu ook niet bepaald het meest duidelijke item, kwam erachter dankzij een medelid.
    Er is voor deze forumsoftware ook wel wat te verkrijgen wat eenvoudiger is, maar dat is de keuze van het team hier natuurlijk.
    Vind het wel jammer dat er maar weinig (terug)gegeven wordt.
    Als jij iemand een plus geeft en die geeft niks terug, dan kun je na verloop van tijd zelf die plus claimen als het ware. Na één klik heb je dan alsnog die plus te pakken. Gewoon je eigen overzicht in de gaten houden, onder de betreffende plus staat dan die mogelijkheid weergegeven.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als jij iemand een plus geeft en die geeft niks terug, dan kun je na verloop van tijd zelf die plus claimen als het ware. Na één klik heb je dan alsnog die plus te pakken. Gewoon je eigen overzicht in de gaten houden, onder de betreffende plus staat dan die mogelijkheid weergegeven.
    Hmm, das wel een workaround, maar persoonlijk vind ik dat de wereld op zijn kop.

    Het is een wisselwerking toch ? Je doet al moeite voor een goeie deal, dan zou je ook moeite moeten doen voor je eigen plusje ?


  15. #15

    Standaard

    Dan doe je geen moeite, maar dan heb je ook geen plus. Het probleem ligt bij de ander die geen plus teruggeeft, niet bij de site. Wij hebben deze optie ingebouwd om dit probleem te omzeilen, maar je hoeft er geen gebruik van te maken.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Dan doe je geen moeite, maar dan heb je ook geen plus. Het probleem ligt bij de ander die geen plus teruggeeft, niet bij de site. Wij hebben deze optie ingebouwd om dit probleem te omzeilen, maar je hoeft er geen gebruik van te maken.
    De topic begint ook met het gegeven dat het voor sommige gebruikers onduidelijk is en/of moeilijk te vinden valt, HOE EEN PLUS TE GEVEN ?

    Ik begrijp je standpunt, echter gaat het erom dat de informatievoorziening omtrent het plus/min optie vrij schaars is.

  17. #17

    Standaard

    Ik reageerde ook op een reactie van iemand anders die vond dat er weinig plusjes teruggegeven worden. Dus hij deelt ze zelf wel uit, maar krijgt niks terug. Dus legde ik uit hoe hij toch die plusjes kon claimen. Dat er weinig teruggegeven wordt kan te maken hebben met de onduidelijkheid, maar ook met de laksheid van sommige mensen of het feit dat ze het niet belangrijk vinden.
    Dat van die onduidelijkheid wordt inmiddels besproken binnen de crew.

  18. #18

    Standaard

    Wie werkt tegenwoordig de plusjes bij? Vroeger werd een plusje altijd binnen 1 of 2 dagen goedgekeurd en verwerkt, maar nu heb ik er eentje al een week openstaan.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb net de lijst bijgewerkt, dus alles zou weer up to date moeten zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik heb net de lijst bijgewerkt, dus alles zou weer up to date moeten zijn.
    Top

  21. #21

    Standaard

    Ik doe het de laatste tijd veel, maar heb het inderdaad de afgelopen week niet gedaan. Het zit nog altijd niet echt in mijn systeem..

  22. #22

    Standaard

    Waarom hebben sommige mensen links naast hun posts wel staan wat voor trader ze zijn en anderen weer niet? Kan ik dit ergens aanpassen in mijn opties ofzo?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek Bekijk bericht
    Waarom hebben sommige mensen links naast hun posts wel staan wat voor trader ze zijn en anderen weer niet? Kan ik dit ergens aanpassen in mijn opties ofzo?
    Bij jou staat gewoon trader en dan 4 sterren, of bedoel je dat niet?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Bij jou staat gewoon trader en dan 4 sterren, of bedoel je dat niet?
    Ja dat bedoelde ik wel, maar dat stond er 10 minuten geleden niet...
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  25. #25

    Standaard

    Soms laad die info inderdaad niet..

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •