Pagina 1 van 36 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 884 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gladiator en Braveheart Blu ray

    Gladiator en Braveheart op Blu ray, waarschijnlijk aanstaande september al.

    http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#042709

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Gladiator en Braveheart op Blu ray, waarschijnlijk aanstaande september al.

    http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#042709

    Hopelijk brengen ze gelijk de Director's Cut/Extended versie van Braveheart uit anders wordt het nog langer wachten.....
    Laatst aangepast door Varg : 01-05-2009 om 16:14

  3. #3

    Standaard

    Alsjeblieft niet zeg, de EE van Gladiator is zwaar onder de maat. Ridley Scott gaf zelf al aan dat het niet zijn versie is, dus die hoeft van mij ook niet als eerste op Blu-Ray te verschijnen. Beide versies in dezelfde box mag natuurlijk wel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Hopelijk brengen ze gelijk de Director's Cut/Extended versies uit anders wordt het nog langer wachten.....
    Bij Gladiator biedt de lange versie niks extra. Integendeel zelfs. Die haalt het niveau van de film onderuit. De theatrical cut is gewoon de beste versie...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik had het over Braveheart of heeft die geen DC/Extended gekregen?

  6. #6

    Standaard

    Nope, maar die is met zijn drie uur al precies lang genoeg, dacht ik .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Nope, maar die is met zijn drie uur al precies lang genoeg, dacht ik .
    Volgens IMDB is er ooit wel eens een langere versie uitgezonden op de Amerikaanse TV, maar dat geld voor enorm veel films en meestal zijn het waardeloze toevoegingen, met puur een commerciele achtergrond.
    Zo was de bovengenoemde uitzending verdeeld over 2 avonden, en door nog wat extra scene's toe te voegen kon men zo weer extra reclame uitzenden.

    Waar je wel op moet letten is dat de film in Engeland is gecencureerd, en de UK uitgave dus moet mijden.
    Laatst aangepast door Frenkel : 02-05-2009 om 06:55
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #8

    Standaard

    Klopt, en het feit dat UK Blu-Ray's die dikkere hoezen hebben die ik niet echt mooi begin te vinden . Maar Paramount's uitgaven zijn toch regiovrij, dus ik haal hem mooi uit Amerika als hij uitkomt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #9

    Standaard

    Ik had maar weer eens een mailtje gestuurd naar Universal en check wat ik terug kreeg:


    Geachte heer van Gaalen,

    Ik raad u aan de website in de gaten te houden voor het geval de Bluray toch eerder uitkomt maar voorzover nu bekend klopt het dat de Bluray van Gladiator eind December 2010 uitkomt.

    Hopelijk heb ik u hiermede voldoende geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    xxxxxxxxxxxx
    Customer Service Operations


    Sorry hoor maar ze krijgt mij niet wijsgemaakt dat de film EIND december 2010 pas uitkomt. Eind december is sowieso raar voor een blockbuster. Volgens mij moeten ze die flink laten verkopen voor kerst en dat gaat moeilijk als hij pas eind december uitkomt.

    Ik denk dat ze me gewoon makkelijk wil afwimpelen en dat ze de werkelijke informatie niet heeft of mag zeggen. Beetje jammer.
    The future is Blu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Waar je wel op moet letten is dat de film in Engeland is gecencureerd, en de UK uitgave dus moet mijden.
    Zijn er meerdere films in Engeland gecensureerd? Ik heb aardig wat HD-DVD's die een UK uitgave zijn.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Zijn er meerdere films in Engeland gecensureerd? Ik heb aardig wat HD-DVD's die een UK uitgave zijn.
    Een goede site wat cuts betreft:
    www.dvdcompare.net

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe Bekijk bericht
    Een goede site wat cuts betreft:
    www.dvdcompare.net
    en waar zie ik welke films gecensureerd zijn?

    never mind heb het al gevonden.


    THANKS!!!!
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht

    Ik denk dat ze me gewoon makkelijk wil afwimpelen en dat ze de werkelijke informatie niet heeft of mag zeggen. Beetje jammer.
    Of ze noemen gewoon het worst case scenario. Als het eerder wordt, dan kan het dus alleen maar meevallen.
    Overigens zullen de US en UK versies waarschijnlijk al (veel) eerder uitkomen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Of ze noemen gewoon het worst case scenario. Als het eerder wordt, dan kan het dus alleen maar meevallen.
    Overigens zullen de US en UK versies waarschijnlijk al (veel) eerder uitkomen.
    Hij staat wel vanaf het begin op de website in de lijst van blu-ray titels die uit gaan komen. Alleen is het de enige die geen serieuze datum heeft. Dan vraag ik me af waarom ze hem nog in die lijst hebben staan. Bij de andere films zonder serieuze datum doen ze dat niet.
    The future is Blu

  15. #15

    Standaard

    Universal zal nu echt niet bevestigen dat Gladiator op blu-ray komt voordat ook Paramount zo ver is om de titel officieel aan te kondigen voor de US.
    Ze zullen bij een titel als deze dit eerder gezamelijk doen voor de hele wereld.

    Ik kan je alleen maar zeggen dat de film in het 4e kwartaal zal verschijnen op blu-ray volgens mijn laatste gegevens maar zoals altijd is dat onder voorbehoud van veranderingen door de studio.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #16

    Standaard

    Alweer bedankt Wedlock!

    Waarom heeft Paramount de eerste rechten voor de distributie? De film is toch samen met Universal gemaakt? Universal is toch niet alleen de distributeur?
    The future is Blu

  17. #17

    Standaard

    De film is een samenwerking tussen Paramount en Universal. Een van de afspraken die daarbij is gemaakt is dat Paramount de distributie verzorgt voor de US en Universal voor de rest van de wereld. Het lijkt me aannemelijk dat beide studios de film tegelijkertijd willen uitbrengen.

  18. #18

    Standaard

    Klopt, DreamWorks SKG (later Paramount) en Universal zijn beide partners in de film.
    Paramount (US) en Universal (Internationaal) zullen waarschijnlijk om marketing redenen gewoon samen Gladiator aankondigen voor blu-ray release zodat gelijk alle markten duidelijkheid krijgen over de release.

    De verwachting is dat de release daarom ook niet zoveel zal verschillen qua specs.
    AVC zal voor beide releases het geval zijn alleen in audio kan ik mij voorstellen dat Paramount kiest voor True-HD en Universal voor hun standaard DTS-HD Master Audio.
    De tijd zal het leren maar verwacht geen aankondiging voor Augustus.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #19

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat Gladiator en Braveheart (nota bene de extended edition) toch echt nog dit jaar gaat uitkomen volgens the digital bits rumor mill....Waar rook is, is vuur zal ik maar zeggen. Finger crossed!.. Er staan nog wel meer hebbe hebbe dingen bij..

    http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#060409

    We've got some updated street dates for more forthcoming Paramount and DreamWorks catalog Blu-ray titles, and it looks like it's going to be a great line-up. Among those BD releases due later this year are Braveheart (9/1), Deep Impact, Escape from L.A. and 48 Hours (9/15), Star Trek: The Original Series - Season 2, Gladiator: Extended Edition and Galaxy Quest (9/22), and Forrest Gump and It's a Wonderful Life (11/3).
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Oh laten we het hopen! Ik heb wel zin in een beetje Maximus en Wallace op BLU!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #21

    Standaard

    Gladiator staat op dvd home ondertussen bij uitgesteld/vervallen titels.
    Laatst aangepast door eevano : 11-06-2009 om 17:19
    www.cinedream.be makes my dreams come true!!!

  22. #22

    Standaard

    Laatste nieuws gevonden over de Blu-Ray release van "Gladiator", "Braveheart" en "Forrest Gump" op blu-ray.com:

    After weeks of intense speculation, Paramount Home Entertainment has finally disclosed the Blu-ray release dates for three of its most-awaited catalog releases, all Best Picture Oscar winners: 'Gladiator' and 'Braveheart' will both street on September 1, whereas 'Forrest Gump' will hit store shelves on November 3.

    These will be the first three titles in Paramount's new "Sapphire Series". Complete edition details are still pending, but we know that all will be two-disc editions.

    'Gladiator', labeled as "the definitive set", will include both theatrical and extended versions. In turn, 'Braveheart' will include over an hour of never-before-seen content including interactive timelines. No specific details were given for 'Forrest Gump'.



    http://www.blu-ray.com/news/?id=2944

  23. #23

    Standaard

    Dit klinkt goed. Ik hou wel van een blu-ray release van de film met alle versies erop en minstens evenveel extra's als voorheen. Dan kan de DVD tenminste de deur uit.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #24

    Standaard

    Gelukkig geen gezever en gewoon een top release meteen bij de eerste keer op Blu ray en heel netjes in de maand dat ik jarig wordt. Top!.
    Gewoon jammer dat Lord of the rings niet zo wordt uitgebracht...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #25

Pagina 1 van 36 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •