Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 884 worden weergegeven.
  1. #51
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    De UK versie is inderdaad zeer mooi en ik ben zeer benieuwd wat de Benelux versie gaat worden, een keepcase of een metal case.

  2. #52

    Standaard

    De UK uitgave is inderdaad prachtig zeg! De Nederlandse uitgave mag van mij hetzelfde worden

  3. #53

    Standaard

    Weet iemand waar ik kan zien welke subtitles de UK versie krijgt?
    The future is Blu

  4. #54

    Standaard

    Ben ik ook benieuwd naar, maar denk nog niet dat dat bekend is?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat een afschuwelijke hoesjes zeg. Wat is de uk editie dan een chique uitvoering zeg......weet nu in ieder geval welke ik wil hebben......
    Misschien maar ik ben niet van plan om hier 29€ te betalen voor iets dat ik maar 15€ in de VS kan krijgen.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Ben ik ook benieuwd naar, maar denk nog niet dat dat bekend is?
    Er is voor zover ik weet inderdaad nog geen informatie over welke ondertitels de blu-ray van Gladiator krijgt, maar gezien de reeds uitgebrachte releases van Universal is de kans groot dat de UK-release Nederlandse ondertitels zal hebben, denk ik.

  7. #57

    Standaard

    Ik zie ook niks over het geluid of kijk ik er over heen?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Ik zie ook niks over het geluid of kijk ik er over heen?
    Nee dat heb ik ook nog niet, maar daar kun je wel uitgaan van DTS-HD MA. Dat doen ze naar mijn weten bij elke Blu-ray release.
    The future is Blu

  9. #59

    Standaard

    Informatie over het geluid is er nog niet, maar aangezien het een uitgave van Universal betreft (in Europa althans) kun je ervan uit gaan dat dit DTS-HD Master Audio zal zijn.

    EDIT: Juvefan was me net voor.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Ik zie ook niks over het geluid of kijk ik er over heen?
    Universal kennende zal het wel een 5.1 of 7.1 DTS MA track worden. Ik hoop dat laatste voor degenen die een 7.1 set hebben. Ik denk dat deze qua specs veel overeenkomsten zal hebben met King Kong UK en de Bourne UK films (DTS MA en NL subs)

    edit: 3x is scheepsrecht
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #61

    Standaard

    Ja, het aantal kanalen vind ik wel interessant om te weten namelijk. De DVD had een 6.1 track dus ik verwacht minimaal zoveel kanalen, maar wordt een beetje moe van al die 5.1 tracks terwijl BD zoveel meer kan. Het wordt sowieso genieten aangezien de DVD één van de beste DTS tracks ooit had, dus ongecomprimeerd wordt knallen geblazen!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Misschien maar ik ben niet van plan om hier 29€ te betalen voor iets dat ik maar 15€ in de VS kan krijgen.
    Omgerekend kost Gladiator bij Amazon.com 20 Euro, en bij Amazon.co.uk 21 Euro, en door de hoge verzendkosten van Amazon.com is Amazon.co.uk zelf goedkoper.

    Natuurlijk kunnen de prijzen en valutakoersen nog wijzigen, of een andere winkel goedkoper zijn, maar een verschil van 14 Euro is overdreven, en op dit moment is de UK vaak juist veel aantrekkelijker dan de US voor BD aankopen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Ja, het aantal kanalen vind ik wel interessant om te weten namelijk. De DVD had een 6.1 track dus ik verwacht minimaal zoveel kanalen, maar wordt een beetje moe van al die 5.1 tracks terwijl BD zoveel meer kan. Het wordt sowieso genieten aangezien de DVD één van de beste DTS tracks ooit had, dus ongecomprimeerd wordt knallen geblazen!
    Praktisch elke film wordt in 5.1 gemixt, dus lijkt het mij een beetje overbodig om twee extra kanalen toe te voegen speciaal voor de Blu-Ray.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #64

    Standaard

    *Hoopt echt dat de UK release NL subs heeft*

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Omgerekend kost Gladiator bij Amazon.com 20 Euro, en bij Amazon.co.uk 21 Euro, en door de hoge verzendkosten van Amazon.com is Amazon.co.uk zelf goedkoper.

    Natuurlijk kunnen de prijzen en valutakoersen nog wijzigen, of een andere winkel goedkoper zijn, maar een verschil van 14 Euro is overdreven, en op dit moment is de UK vaak juist veel aantrekkelijker dan de US voor BD aankopen
    Ik spreek wel van de Benelux uitgave en niet de engelse. In Brussel vragen ze gewoonlijk 27,99 of 29,99€ voor Universal-titels zelfs bij MM.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik spreek wel van de Benelux uitgave en niet de engelse. In Brussel vragen ze gewoonlijk 27,99 of 29,99€ voor Universal-titels zelfs bij MM.
    Maar dan klopt die 15 euro toch nog steeds niet?
    The future is Blu

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik spreek wel van de Benelux uitgave en niet de engelse. In Brussel vragen ze gewoonlijk 27,99 of 29,99€ voor Universal-titels zelfs bij MM.
    Ja, maar je reageerd op een post van Albert Kostwinder die het over de UK uitgave heeft:

    Wat een afschuwelijke hoesjes zeg. Wat is de uk editie dan een chique uitvoering zeg......weet nu in ieder geval welke ik wil hebben
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Praktisch elke film wordt in 5.1 gemixt, dus lijkt het mij een beetje overbodig om twee extra kanalen toe te voegen speciaal voor de Blu-Ray.
    Overbodig? ontgaat mij ff. Wat mij betreft mogen alle films 7.1 afgemixt worden en dan gewoon downmixen voor de 5.1 bezitters.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #69

    Standaard

    zojuist de UK versie besteld op HMV.com voor GBP17,49 incl. verzenden. jammer dat het nog even duurt...

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ja, maar je reageerd op een post van Albert Kostwinder die het over de UK uitgave heeft:
    Ik reageer op jou bericht die zegt dat 14€ verschil is overdrevend.:wink:

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Maar dan klopt die 15 euro toch nog steeds niet?
    Waarom niet? ongeveer 14,90€ bij dvdpacific en 27,99€ of 29,99€ in Brussel. Het verschil is dus 13 à 15€.:wink:
    En momenteel gaat het weer slecht met de dollar. De euro is momenteel weer aan het stijgen. 1€=1,40$
    Laatst aangepast door BASIL : 26-06-2009 om 11:36

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Overbodig? ontgaat mij ff. Wat mij betreft mogen alle films 7.1 afgemixt worden en dan gewoon downmixen voor de 5.1 bezitters.
    Lijkt me een beetje overbodig om elke film maar ineens in 7.1 te mixen omdat er mensen zijn die per se elke speaker willen horen. Hoeveel bioscopen hebben een 7.1 setup, eigenlijk? Zoveel zullen dat er ook niet zijn, denk ik.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Lijkt me een beetje overbodig om elke film maar ineens in 7.1 te mixen omdat er mensen zijn die per se elke speaker willen horen. Hoeveel bioscopen hebben een 7.1 setup, eigenlijk? Zoveel zullen dat er ook niet zijn, denk ik.
    Het is juist in deze tijd zonde om het niet te doen. Ik bedoel, de mogelijkheid is er en steeds meer mensen hebben een 6.1/7.1/7.2 set thuis. Bovendien is een bioscoopsysteem niet te vergelijken. De mix op een dvd/bluray is anders gemixt dan die voor de bios...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Het is juist in deze tijd zonde om het niet te doen. Ik bedoel, de mogelijkheid is er en steeds meer mensen hebben een 6.1/7.1/7.2 set thuis. Bovendien is een bioscoopsysteem niet te vergelijken. De mix op een dvd/bluray is anders gemixt dan die voor de bios...
    Weet je dat zeker? De keren dat dat het geval was werd het er nadrukkelijk bij vermeldt, wat zou betekenen dat dat standaard niet gebeurt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Lijkt me een beetje overbodig om elke film maar ineens in 7.1 te mixen omdat er mensen zijn die per se elke speaker willen horen. Hoeveel bioscopen hebben een 7.1 setup, eigenlijk? Zoveel zullen dat er ook niet zijn, denk ik.
    Waar maak je je eigenlijk druk om?....

    Als alles 7.1 zou worden zul je daar met 5.1 niets van merken en krijgen mensen als ik een beter geluidsbeeld.

    Doe je ogen de volgende keer eens open in de bios. Een beetje bios zit boven de 7.2. 12 surrounds is niks. Let er maar eens op...

    Maar zeker ben ik hier niet van. Kom heeel weinig in de bios......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •