Pagina 36 van 36 EersteEerste ... 263233343536
De resultaten 876 tot 884 van 884 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Slechte releases als deze zijn heel simpel te voorkomen door een overkoepelende, onafhankelijke organisatie in het leven te roepen die elke nieuwe release eerst onder de loep gaat nemen en de blu ray checked of hij aan vooraf gestelde zware kwaliteits eisen voldoet. Pas als de blu ray aan de eisen voldoet mag hij in de schappen komen. Reken maar dat slechte releases dan snel verleden tijd zijn.....
    Ik denk, dat een bedrijf dat toch echt zelf moet regelen. Als je elke keer slechte producten uitbrengt lopen klanten vanzelf een keer weg. Slechte release = slecht voor business.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #877

    Standaard

    Ben t helemaal met Jeroen eens...

    Ik wacht geduldig op een goede release (tot die tijd heb ik de 5 dvd schijfjes nog....)

  3. #878

    Standaard

    Ben het ten dele met Jeroen eens.

    Natuurlijk vind ik ook dat men zelf er voor moet zorgen dat het meteen goed is. Je mag toch van de makers verwachten dat ze hun product op en top in de markt zetten. Op zich logisch, maar de praktijk wijst toch anders uit en welk alternatief heb je dan als ze bv een Gladiator blu ray slecht uitbrengen....de dvd houden?? Dat is in mijn ogen geen alternatief en vaak neem je het vaak dan voor lief dat de blu ray wat minder uit is gevallen met als excuus dat hij in ieder geval beter is dan de dvd. Natuurlijk wordt de fout vaak hersteld maar zo zou het niet moeten gaan natuurlijk...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ben het ten dele met Jeroen eens.

    Natuurlijk vind ik ook dat men zelf er voor moet zorgen dat het meteen goed is. Je mag toch van de makers verwachten dat ze hun product op en top in de markt zetten. Op zich logisch, maar de praktijk wijst toch anders uit en welk alternatief heb je dan als ze bv een Gladiator blu ray slecht uitbrengen....de dvd houden?? Dat is in mijn ogen geen alternatief en vaak neem je het vaak dan voor lief dat de blu ray wat minder uit is gevallen met als excuus dat hij in ieder geval beter is dan de dvd. Natuurlijk wordt de fout vaak hersteld maar zo zou het niet moeten gaan natuurlijk...
    Inderdaad, gewoon de dvd houden. Wat voor signaal geeft het af als je een slechte Blu-ray alsnog koopt?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #880

    Standaard

    Just a week after announcing Gladiator: 10th Anniversary Edition (see blu-ray.com, March 9), the Germany branch of Universal Studios Home Entertainment has announced that this Blu-ray release has been postponed. The studio has not given a new date, or any reasons for the delay, although it's been speculated that it might have been moved to the fall, to tie in with the home video release of Robin Hood.

  6. #881

    Standaard

    in het geval van gladiator is het alleen een slechte release voor een handje vol mensen die zich dagelijks/wekelijks met film bezig houden

    de grote massa die de film gewoon koopt omdat het een goede film is, boeit het echt niet, en zal het ook echt niet weten/opvallen dat er pijlen verdwenen zijn of dat er andere dingen niet kloppen.

    en dus zal de distributeur/studio zich er echt niet druk om gaan maken, als het schijfje maar goed verkoopt onder de massa

  7. #882

    Standaard

    Nou, het viel mij wel degelijk op, bij de high quality rip die ik had gedownload. Het zgn. wassen gezichten effect... En de tin die ik bij de MM zag staan zag er gewoonweg niet uit.
    Ik wacht wel op deze nieuwe editie, en zie dan wel of het de moeite waard is.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    in het geval van gladiator is het alleen een slechte release voor een handje vol mensen die zich dagelijks/wekelijks met film bezig houden

    de grote massa die de film gewoon koopt omdat het een goede film is, boeit het echt niet, en zal het ook echt niet weten/opvallen dat er pijlen verdwenen zijn of dat er andere dingen niet kloppen.

    en dus zal de distributeur/studio zich er echt niet druk om gaan maken, als het schijfje maar goed verkoopt onder de massa

    Blijkbaar heeft de studio zich de kritiek wel aangetrokken, gelet op de komende nieuwe release.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #884

    Standaard

    Volgens Amazon.de komt er ook een jubilaum edition van Braveheart uit. Zou dit gewoon de gewone UK edition zijn of toch een andere uitgave?

    http://www.amazon.de/Braveheart-Jubi...9879979&sr=8-9

Pagina 36 van 36 EersteEerste ... 263233343536

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •