De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Red Dragon vraagje

  1. #1

    Standaard Red Dragon vraagje

    Ik heb zojuist de Blu Ray van Red Dragon gekocht. Nu was ik de Blu Ray aan het testen. Tijdens het testen kwam ik op 2 punten blauwachtige balken in het beeld tegen.

    1. Wanneer Will Graham uit bed gebeld wordt als hij een belangrijke mededeling krijgt over een gekraakt bericht.
    2. Als Philip Seymour Hoffman een garage inrijdt en richting een zwart busje loopt.

    Hoort dit zo? Kan mij niet herinneren dat dit op de DVD zo was? Helaas kan ik het niet meer vergelijken.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Niemand die hier antwoord op kan geven?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #3

    Standaard

    Volgens de versie die ik op dvd heb niet, volgens mij ben je in het ootje genomen kerel.

  4. #4

    Standaard

    Hmmm... dat zou een fout met de mastering of een productiefout betekenen. Meer mensen die deze disc hebben?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #5

    Standaard

    Ter verduidelijking heb ik twee screenshots gemaakt. Niet van al te beste kwaliteit, maar had enkel een mobiele tel bij de hand. Hoort dit? Help!



    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #6

    Standaard

    Me dunkt is dit alleen maar het licht dat op een bepaalde manier in de camera valt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Dus niets aan de hand?

    Vond het er maar raar uit zien.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #8

    Standaard

    Ik denk inderdaad dat het een soort van lens flare is, en dat dit dus gewoon hoort.

  9. #9

    Standaard

    In een reactie op blu-ray.com staat een reactie van iemand de de disc gechecked heeft. Er staat niet bij of het om BRD of DVD gaat. Daar zou het weer niet op zitten. Dit wordt verwarrend. :S
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #10

    Standaard

    Op Blu-ray forum heeft nog iemand de DVD gechecked en deze persoon zag eveneens geen lens flare. Nu begin ik toch iets harder te twijfelen of dit wel zo hoort.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #11

    Standaard

    Als je de juiste timings geeft dan zal ik eens kijken met mijn DVD exemplaar en wat screenshots nemen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Als je de juiste timings geeft dan zal ik eens kijken met mijn DVD exemplaar en wat screenshots nemen.
    Je moet dan wel rekening houden met het feit dat er bij PAL DVD's gebruik wordt gemaakt van "PAL speedup" waardoor de film 4% sneller wordt afgespeeld als bij de BD
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #13

    Standaard

    Jaja, maar als ik een richttijd heb kan ik de scenes gemakkelijker terugvinden.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  14. #14

    Standaard

    Heb na even zoeken de scene gevonden op de DVD. Hieronder de screenshot en die zegt dus genoeg, het ligt niet aan de blu-ray



    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  15. #15

    Standaard

    Pfff... met de verhuis was het er helemaal niet meer van gekomen. Thanks voor het opzoeken! Ben ik weer gerust gesteld met deze shot.

    Is de de compressie van het plaatje zo erg? Of is dit de bron? In het laatste geval is HD wel een enorme vooruitgang.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Pfff... met de verhuis was het er helemaal niet meer van gekomen. Thanks voor het opzoeken! Ben ik weer gerust gesteld met deze shot.

    Is de de compressie van het plaatje zo erg? Of is dit de bron? In het laatste geval is HD wel een enorme vooruitgang.
    Een screenshot via PowerDVD in JPEG met matige compressie, maar HD is wel degelijk een vooruitgang
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #17

    Standaard

    Anamorfe lenzen zorgen voor lens flares, niets om bang voor te zijn. Het hoort gewoon.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Een screenshot via PowerDVD in JPEG met matige compressie, maar HD is wel degelijk een vooruitgang
    Een goede TV en DVD-speler maakt er natuurlijk ook wel iets mooi van, kijk maar eens bij onze recensies naar de DVD-screenshots dan zul je zien dat ze er altijd zo uitzien. De oorspronkelijk resolutie - zonder upscaling - is nu eenmaal matig.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #19

    Standaard

    Inderdaad en screenshots geven niet altijd de werkelijkheid weer.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •