Pagina 25 van 61 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1525 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat kan ja, maar als ze te samen aankomen bij de douane dan heb ik al gehoord dat ze deze mogen aanzien als één bestelling.
    Die kans lijkt me nul, want het gaat over zoveel poststukken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht

    Ik weet het, er zitten serieuze sukkels tussen die zich daar mee bezig houden.
    Zo zou ik ze net weer niet noemen, want hoe meer je uitsluit...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan kun je toch ook 2 bestellingen plaatsen of zie ik wat over het hoofd?

    Wat Kirstofke zegt dus.

  3. #603

    Standaard

    Ik heb Harry Potter UE boxsets 3 tot 6 besteld op amazon.com en deze is mooi aan huis geleverd met een koerierdienst zonder doanekosten.
    BD (1243) What i Watch

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan kun je toch ook 2 bestellingen plaatsen of zie ik wat over het hoofd?
    dat heb ik ook gedaan..

  5. #605

    Standaard

    Of gewoon op Amazon.co.uk bestellen...
    Dan betaal je geen importkosten.
    (ze verkopen US imports...)

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrissey123 Bekijk bericht
    Of gewoon op Amazon.co.uk bestellen...
    Dan betaal je geen importkosten.
    (ze verkopen US imports...)
    Dat zijn marketplace sellers, die meestal ook uit de USA verzenden...

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    dat heb ik ook gedaan..
    Ik wou net zeggen ... elke dag één of aangeven, dat ze apart verzonden moeten worden. Ik zelf twijfel nog steeds of ik ze ga aanschaffen. Ik had de 2 Nederlandse uitgaven van de eerste twee delen, maar die heb in intussen al weer verkocht aangezien er geen nieuwe Nederlandse releases meer kwamen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #608

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de amerikaanse versies hier gewoon afspeelbaar zijn en NL subs hebben? (ook de bonusdiscs)

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of de amerikaanse versies hier gewoon afspeelbaar zijn en NL subs hebben? (ook de bonusdiscs)
    Ik heb zelf alleen 3 t/m 6 in huis.

    Deel 3 en 4 hebben beide 2 blu-ray discs die regiovrij zijn en nl subs hebben. Bij deze uitgaven is ook een DVD welke niet regiovrij is, en die kan ik dus ook niet afspelen.

    Deel 5 en 6 hebben alleen 2 blu-ray discs die regiovrij zijn en NL subs hebben.

    Ben erg blij met deze uitgaven!
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  10. #610

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    thanks
    Deel 2 heeft ok nl-ot, zie de bekende lijst in dit forum van blu-rays met nl-ot. Deel 1 vermoedelijk niet, want andere uitvoering dan in Nederland.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ik zelf twijfel nog steeds of ik ze ga aanschaffen.
    Heb zelf ook even getwijfeld....maar in het najaar zal 7.2 op BR verschijnen en zal er vast en zeker een soort van ultimate box met alles erin verschijnen.
    Heb zoiets dan liever dan alles los.

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heb zelf ook even getwijfeld....maar in het najaar zal 7.2 op BR verschijnen en zal er vast en zeker een soort van ultimate box met alles erin verschijnen.
    Heb zoiets dan liever dan alles los.
    EN misschien brengen ze dan ook alle verwijderde scènes uit.

  14. #614

    Standaard

    Ik had ook de eerste 2 boxen gekocht omwille dat ze extended waren. De edities erna waren dit echter niet dus heb ik die terug verkocht. Zal ook wel wachten tot als er een volledige box uit komt met alle films. Ik heb geduld
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  15. #615

    Standaard

    Verwachten jullie dat er van deel 7 een dubbele uitgave komt met 7.1 en 7.2? Ik twijfel namelijk over het al dan niet aanschaffen van 7.1. 1 t/m 6 staan al in de kast.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #616

    Standaard

    Ik hoop daar wel op eigenlijk

  17. #617

    Standaard

    Nog even over de het douane gesprek eerder, volgens mij rekent dit amazon van te voren af. Ik heb een keer 2 collector's editions van een spel gekocht. Was intotaal 180 euro. 120 euro waren ze gewoon. 30 euro verzenden, en die andere 30 euro voor btw enzo, dus die laatste 30 euro was de douane kosten. Had het pakketje namelijk ook binnen 4 dagen binnen.

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Nog even over de het douane gesprek eerder, volgens mij rekent dit amazon van te voren af. Ik heb een keer 2 collector's editions van een spel gekocht. Was intotaal 180 euro. 120 euro waren ze gewoon. 30 euro verzenden, en die andere 30 euro voor btw enzo, dus die laatste 30 euro was de douane kosten. Had het pakketje namelijk ook binnen 4 dagen binnen.
    Welke amazon? amazon.com (US) of amazon.co.uk, want dat verschilt natuurlijk wel.

  19. #619

    Standaard

    Aangezien ik enkel de 4 eerste films gezien heb en een inhaalmanoeuvre niet gelukt is, wacht ik wel op een ultieme BR-box met alle titels. Daarover nog geen aankondigingen?

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Nog even over de het douane gesprek eerder, volgens mij rekent dit amazon van te voren af. Ik heb een keer 2 collector's editions van een spel gekocht. Was intotaal 180 euro. 120 euro waren ze gewoon. 30 euro verzenden, en die andere 30 euro voor btw enzo, dus die laatste 30 euro was de douane kosten. Had het pakketje namelijk ook binnen 4 dagen binnen.
    Bij de duurste en snelste verzendoptie reserveert amazon.com idd een bedrag voor de BTW.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #621

    Standaard

    @superdre, amazon.com
    @peptalk, ik had geen andere verzendoptie gezien. Dus niet dat ik weet.

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    @superdre, amazon.com
    @peptalk, ik had geen andere verzendoptie gezien. Dus niet dat ik weet.
    volgens mij berekend amazon die kosten er inderdaad bij als je boven een bepaald bedrag besteld. Had ooit eens horloge besteld, en die kwam ook met die importkosten erbij. Tot 80 dollar geen last van gehad zover ik me kan herinneren.

  23. #623

    Standaard

    Kan iedereen die verlengde versies wilt van de films deze petitie handtekenen. Het is een wereldwijde petitie (staat op tal van forums):

    http://www.ipetitions.com/petition/harrypotterextended/

  24. #624

    Standaard

    al plannen voor een complete blu ray boxset? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog een HP maagd ben, haha. Maar wil toch alle films hebben, aangezien ik wel van fantasy, sience fiction houd
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  25. #625

    Standaard

    Er zijn vast plannen, maar die zijn nog niet naar buiten gebracht. Ik verwacht dat Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 is los zal worden uitgebracht en er daarna een box zal verschijnen. Dat zal dan ergens volgend jaar zijn.

Pagina 25 van 61 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •