Pagina 35 van 61 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1525 worden weergegeven.
  1. #851

  2. #852

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat we diep in de buidel zullen mogen tasten als we de Definitive Collection willen aanschaffen...

    http://www.amazon.ca/gp/product/B007FJPN5G/
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het ziet er naar uit dat we diep in de buidel zullen mogen tasten als we de Definitive Collection willen aanschaffen...

    http://www.amazon.ca/gp/product/B007FJPN5G/
    En dat ze het nog eens de Definitive Collection durven noemen is nog 10x erger...

  4. #854

    Standaard

    Uitzonderlijk knappe box, maar dat bedrag heb ik niet over voor 8 films. Ik blijf tevreden met de Limited Complete Collection box, die eveneens bijzonder mooi oogt.

  5. #855

    Standaard

    Het is toch mooi dat ze het aanbieden, je hoeft het niet te kopen .
    Aangezien er niet eens een datum van release bijstaat, zal de prijs wellicht nog wel een stuk dalen. Ik zal 'm niet kopen trouwens.

  6. #856

    Standaard

    Ze zullen misschien vaker gewenst zijn hier op de site, maar ik hoop dat ze van de laatste 2 delen ook een Ultimate Edition Box op de markt brengen.

    Ik heb van de Ultimate Editions deel 1 t/m 6, dus zou deel 7.1 en deel 7.2 ook graag als Ultimate Edition willen hebben.

    Als ik die dan heb, is mijn collectie compleet.

    Vind die delen bij elkaar mooier dan deze box trouwens.

  7. #857

    Standaard

    heeft deze nieuwe uitgave een betere beeld/geluid kwaliteit of alleen meer extra's ?

    is het het wachten waard op deze nieuwe versie ?

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    heeft deze nieuwe uitgave een betere beeld/geluid kwaliteit of alleen meer extra's ?

    is het het wachten waard op deze nieuwe versie ?
    Dat weet niemand natuurlijk nog.

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb van de Ultimate Editions deel 1 t/m 6, dus zou deel 7.1 en deel 7.2 ook graag als Ultimate Edition willen hebben.
    Same here, ben benieuwd wanneer die komen ALS ze nog komen, want ik hoorde geruchten dat dat niet gaat gebeuren, zou mooi k*t zijn.

  10. #860

    Standaard

    Deze box is de verzameling van alle ultimate editions met daarop nog eens een extra BD met 5 uur aan compleet nieuwe extras. Deze zijn nog niet bekend.

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Deze box is de verzameling van alle ultimate editions met daarop nog eens een extra BD met 5 uur aan compleet nieuwe extras. Deze zijn nog niet bekend.
    in zoverre dat er van Harry Potter 7.1 en 7.2 nog geen Ultimate Editions zijn Dus klopt niet helemaal wat je zegt.

    Dus misschien Ultimate editions van 1 t/m 6, maar niet van de laatste 2, omdat die er simpelweg niet zijn (nog niet althans)

  12. #862

    Standaard

    De UE van 7.1 en 7.2 komen dit jaar uit. Hier is een filmpje van de documentaire die op deze editie zullen verschijnen: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/62564854.html

    Verder wil ik jullie meedelen dat extended versions van deze films gewoonweg niet bestaan. Ook bestaat er geen 3 uur durende versie van HP5. David Yates zei dat het een 3 uur durende film kon worden, en niet dat het een 3 uur durende film was. Dit werdt gewoon verkeerd begrepen en sindsdien bestaat er deze leugen dat er een 3 uur durende versie bestaat. Er bestaat geen enkele bron die bevestigd dat er extended versions bestaan.

    Chris colombus (de regisseur van HP 1 en 2) heeft er wel eentje gemaakt jaren geleden. De 3 andere regisseurs hebben aangegeven dat ze geen extended versions willen maken. Daarom is de kans zo klein dat er ooit extended versions gemaakt zullen worden.

    De zender ABC family zendt af en toe extended versions uit. Ze gebruiken voor de eerste 2 films de versie van Colombus. De overige extended versions heeft de zender zelf gemaakt door middel van verwijderde scenes van de dvd te halen en deze in te voegen in de film.

    Hiermee hoop ik dat mensen niet blijven hopen op extended versions want deze zullen waarschijnlijk NOOIT gemaakt worden. (dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat deze reeks door verschillende regisseurs gemaakt is).

    MAAR er is nog steeds heel veel beeldmateriaal dat nog nooit verschenen is.
    Laatst aangepast door chesterkesvp : 02-03-2012 om 16:49

  13. #863

    Standaard

    De meeste films zijn toch al lang genoeg??!

    Echt veel zal het ook niet toevoegen in het algemeen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    De UE van 7.1 en 7.2 komen dit jaar uit. Hier is een filmpje van de documentaire die op deze editie zullen verschijnen: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/62564854.html

    Verder wil ik jullie meedelen dat extended versions van deze films gewoonweg niet bestaan. Ook bestaat er geen 3 uur durende versie van HP5. David Yates zei dat het een 3 uur durende film kon worden, en niet dat het een 3 uur durende film was. Dit werdt gewoon verkeerd begrepen en sindsdien bestaat er deze leugen dat er een 3 uur durende versie bestaat. Er bestaat geen enkele bron die bevestigd dat er extended versions bestaan.

    Chris colombus (de regisseur van HP 1 en 2) heeft er wel eentje gemaakt jaren geleden. De 3 andere regisseurs hebben aangegeven dat ze geen extended versions willen maken. Daarom is de kans zo klein dat er ooit extended versions gemaakt zullen worden.

    De zender ABC family zendt af en toe extended versions uit. Ze gebruiken voor de eerste 2 films de versie van Colombus. De overige extended versions heeft de zender zelf gemaakt door middel van verwijderde scenes van de dvd te halen en deze in te voegen in de film.

    Hiermee hoop ik dat mensen niet blijven hopen op extended versions want deze zullen waarschijnlijk NOOIT gemaakt worden. (dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat deze reeks door verschillende regisseurs gemaakt is).

  14. #864

    Standaard

    komt er ook een nl uitgave van de nieuwe box ?

  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het ziet er naar uit dat we diep in de buidel zullen mogen tasten als we de Definitive Collection willen aanschaffen...

    http://www.amazon.ca/gp/product/B007FJPN5G/
    prijzig, maar een zekere aankoop voor mij
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  16. #866

    Standaard

    Wat me wel boeit aan die uitgave is die map van Hogwarts Castle.
    Volgens mij gaat dit een exact kopij zijn van de map die HP gebruikte in de films (die waarop hij kon zien waar iedereen was).
    Ik heb het Hogwarts Castle thuis al staan maar nog geen map van, die zou ik echt wel willen.
    Misschien verkopen ze die ook als souvenir in de WB HP Studio in London.
    Eind april ga ik ernaartoe.

  17. #867

    Standaard

    194,99 Pond bij Amazon.co.uk

    Hier ga ik even bij passen

  18. #868
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat me wel boeit aan die uitgave is die map van Hogwarts Castle.
    Volgens mij gaat dit een exact kopij zijn van de map die HP gebruikte in de films (die waarop hij kon zien waar iedereen was).
    Ik heb het Hogwarts Castle thuis al staan maar nog geen map van, die zou ik echt wel willen.
    Misschien verkopen ze die ook als souvenir in de WB HP Studio in London.
    Eind april ga ik ernaartoe.
    Die map kan je gewoon kopen. Los van de kaart hebben ze ook een mooie case waar hij in kan. Ik ben vorig jaar in de wizarding world of harry potter in Orlando geweest en daar was hij uiteraard te koop. Dus zal dat in London ook zijn. Je heb daar trouwens in regentstreet een hele toffe speelgoed winkel met op de bovenste verdieping een enorme harry potter collectie.

    Echter kan je hem hier ook krijgen. Kijk bijv. online bij gator.nl of collectiblzity.nl. Zelfs bestel ik alles bij toyspalace.de. Als je eventueel een bedrijfs btw nummer hebt, betaal je in het buitenland geen btw. Dus nog voordeliger ook.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    194,99 Pond bij Amazon.co.uk

    Hier ga ik even bij passen
    31 Disc's

    Komt er sowieso wel eens in bij mij. Maar of het die box zal zijn is nog afwachten. Ik wil liefst de versie hebben die de EE zal hebben. Maar er zullen nog wel versie's komen veronderstel ik. Dus even afwachten...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  20. #870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    31 Disc's

    Komt er sowieso wel eens in bij mij. Maar of het die box zal zijn is nog afwachten. Ik wil liefst de versie hebben die de EE zal hebben. Maar er zullen nog wel versie's komen veronderstel ik. Dus even afwachten...
    Dat is vast inclusief de 8 digitale kopiëen... Dus functioneel heb je 23 schijven... als dat nou dvd/blu-ray en blu-ray 3D is, dan zou je verhoudingsgewijs 21 standaard schijven (8xDVD, 8xBlu-ray, 2x BD3D, 3xBD extra's standaard uitgave). Dat betekent dat er 2 schijven zouden overblijven voor extra materiaal...

    Tenzij ze het naturlijk weeeeeer helemaal anders aanpakken

    Geeft niets, ik krijg morgen de huidige limited edition op BD/DVD binnen
    Laatst aangepast door Drikus : 22-03-2012 om 12:29 Reden: had 1 BD te weinig geteld:P

  21. #871

    Standaard

    Ik ga vast sparen. Heb nooit een los deel gekocht, heb altijd gewacht op een box als deze.

  22. #872

    Standaard

    Waar blijven de U.E.'s van 7.1 en 7.2? Dat ze die eens aankondigen i.p.v. een set waar ze wel inzitten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Waar blijven de U.E.'s van 7.1 en 7.2? Dat ze die eens aankondigen i.p.v. een set waar ze wel inzitten.
    Exactly my thoughts.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #874

    Standaard

    De UE's zullen zeker uitgebracht worden hoor. Die nieuws boxset valt goed mee. Al is de prijs op amazon.co.uk momenteel £194.99. Deze zal nog wel zakken wanneer de release nadert. En al helemaal een paar maanden na release.

    Als de set NL subs heeft en de prijs gezakt is naar een £150 zal ik deze waarschijnlijk aanschaffen.

  25. #875

    Standaard

    Ik heb de amerikaanse geanulleerd en de engelse besteld.
    De prijs is geweldig

    Nu maar hopen dat ze gelijk zijn en dezelfde inhoud bevatten.

Pagina 35 van 61 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •