Pagina 60 van 61 EersteEerste ... 1050565758596061 LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1476

    Standaard

    Heeft iemand de 4k box al bij de mediamarkt.nl online zien staan?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #1477

    Standaard

    Bedoel je niet offline??
    Als jij m niet online ziet staan dan wij ook niet, toch??

  3. #1478

    Standaard

    Mogelijk kunnen anderen beter zoeken. Bij de mediamarkt.be duikt hij ook niet op in de zoekresultaten, maar daar staat hij wel. Zie link hierboven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #1479

    Standaard

    Dan wordt je blijkbaar geacht die nog niet of niet meer te zien. Er staat nu ook "Artikel tijdelijk niet in voorraad" en reserveren kan ook niet.

  5. #1480

    Standaard

    Geduld is een schone zaak. Zo veel belangstelling zal er ook niet voor zijn, lijkt me. De Harry Potter franchise is zo langzamerhand wel een beetje uitgemolken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #1481

    Standaard

    Harry Potter - Complete 8-Film Collection (4K Ultra HD Blu-ray) = DAGDEAL bij bol.com.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #1482

    Standaard

    Als de prijserosie van deze Harry Potter box set net zo snel gaat als van de vele eerder uitgebrachte box sets, dan zou ik nog even 1 à 2 jaar wachten... Zou me niets verbazen als je deze dan voor rond de 50 euro (of zelfs minder) kunt kopen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #1483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als de prijserosie van deze Harry Potter box set net zo snel gaat als van de vele eerder uitgebrachte box sets, dan zou ik nog even 1 à 2 jaar wachten... Zou me niets verbazen als je deze dan voor rond de 50 euro (of zelfs minder) kunt kopen.
    Ja, dat geldt voor zowat alle fysieke media Marcel, maar wij op het forum zijn nu eenmaal een beetje apart .
    Ik check vanavond nog even naar de blu-ray's, kijken hoe ik de kwaliteit vind. En even bedenken of ik echt binnen een maand deze zou gaan kijken....

  9. #1484

    Standaard

    Net deel 1 Harry Potter opgezet. Beeld is goed verbeterd. Lichte teleurstelling: de 4k versie is slechts de bioscoop versie, dus geen keuze met de extended edition. Je hebt die keuze wel op de blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #1485

    Standaard

    Harry Potter deel 2, heeft op de UHD versie enkel bioscoop versie. Heeft iemand hier de UK of USA versie, en ja hebben die discs wel de extended versions?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #1486

    Standaard

    Antwoord op eigen vraag: kijkend naar de covers op amazon.com en amazon.co.uk hebben de Amerikanen beide versies in 4k en de Britten ook enkel de bioscoopversie in 4k.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #1487

    Standaard

    ook de Amerikanen hebben aleen de bioscoop versie in 4K, de Extended Cut staat op de normale Blu-ray die er bij zit.

    Overigens vind ik de Extenden cuts van Harry Potter een wasse neus. Warner dacht de harry Potter franchise nog verder uit te melken door wat verwijderde scenes in de film te plakken en deze uit te brengen als Utimate Editions.
    Blijkbaar vielen de verkopen tegen en hebben ze na de eerste 2 delen dit niet verder door gezet.

    Het zijn geen Directors Cuts zoals bij The Lord of the Rings. Ik zie het meer "hoe zuigen we meer geld uit onze klanten" Cuts , net als ze bij de Lethal Weapon DVD's hebben geflikt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #1488

    Standaard

    De Ultimate Editions waren meer dan alleen twee films die langer waren

  14. #1489

    Standaard

    Ik dacht toen ik zojuist op zoek was naar dit subforum dat 'Harry Potter' wat meer bovenaan zou staan en niet zo lang geleden voor het laatst een post had, afijn:

    Ik vroeg me eigenlijk af welke editie 'het beste' te kopen is? Ik vind het zelf geen probleem om alle delen los aan te schaffen wanneer er interessante prijzen zijn maar ik zie ook meerdere boxen met verschillen 'edities'? Zit er veel verschil in of is puur naar de prijs kijken voldoende?

  15. #1490

    Standaard

    Binnenkort komt er een versie met alle 4K-schijven in een treinstel. Ik weet niet of daar de extra-schijven van de Ultimate Editions ook bijzitten, maar misschien is dat een optie?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #1491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Binnenkort komt er een versie met alle 4K-schijven in een treinstel. Ik weet niet of daar de extra-schijven van de Ultimate Editions ook bijzitten, maar misschien is dat een optie?
    Klopt, die zitten erbij. Ik heb de set gisteren binnen gekregen, binnenkort hier een recensie.

  17. #1492

    Standaard

    Schandalig hoe ze dit blijven uitmelken.

  18. #1493

    Standaard

    Zijn die Treinstel 4K schijven van dezelfde kwaliteit als de vorige uitgebrachte 4K schijven? M.a.w. Die trein lekker voorbij laten gaan!

  19. #1494

    Standaard

    Jammer weer die negativiteit hier...

    OT: Ja, de UHD's zijn hetzelfde als eerder uitgebracht.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 10-11-2021 om 14:20

  20. #1495

    Standaard

    Het is een mooie set maar ik blijf die niet kopen! Ik heb de Ultimate Editions alle 8 en ik heb een set met de 8 4K's, daar heb ik meer dan genoeg mee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1496

    Standaard

    Ik heb die unboxing van dat treinsetje gezien en op zich best grappig.
    Alleen ik wil steelbooks en heb de reissue van de steelbook boxset in Engeland gekocht welke eind deze maand uitgebracht word
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #1497

    Standaard

    De normale Nederlandse Harry Potter 4K box kost nu bij Bol.com € 130. Die trein uitgave kost daar € 244. Dat is een verschil in product van een normale doos naar een doos in treinvorm en een prijsverschil van € 114. Dat vind ik wel schrikbarend groot.
    The future is Blu

  23. #1498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    De normale Nederlandse Harry Potter 4K box kost nu bij Bol.com € 130. Die trein uitgave kost daar € 244. Dat is een verschil in product van een normale doos naar een doos in treinvorm en een prijsverschil van € 114. Dat vind ik wel schrikbarend groot.
    Bij de trein uitgave zitten nog eens 9 Blurays bij aan extra's, plus de kaarten en poster ed, dus qua inhoud kan je het niet helemaal 1-op-1 vergelijken.

  24. #1499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bij de trein uitgave zitten nog eens 9 Blurays bij aan extra's, plus de kaarten en poster ed, dus qua inhoud kan je het niet helemaal 1-op-1 vergelijken.
    Excuses. Die bonusdiscs zouden het nog interessant maken voor mij, maar ik heb geen idee wat er op die bonusdiscs staat. Van blu-ray.com, Amazon.com en Bol.com wordt ik niet veel wijzer. Heeft iemand hier een idee?
    The future is Blu

  25. #1500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Excuses. Die bonusdiscs zouden het nog interessant maken voor mij, maar ik heb geen idee wat er op die bonusdiscs staat. Van blu-ray.com, Amazon.com en Bol.com wordt ik niet veel wijzer. Heeft iemand hier een idee?
    Binnenkort komt mijn recensie hier online en doe ik alles uit de doeken

Pagina 60 van 61 EersteEerste ... 1050565758596061 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •