Pagina 61 van 61 EersteEerste ... 11515758596061
De resultaten 1.501 tot 1.513 van 1513 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    De normale Nederlandse Harry Potter 4K box kost nu bij Bol.com € 130. Die trein uitgave kost daar € 244. Dat is een verschil in product van een normale doos naar een doos in treinvorm en een prijsverschil van € 114. Dat vind ik wel schrikbarend groot.
    Is € 130,- voor de volledige box een prima prijs of beter nog even wachten tot een (eventuele) betere prijs? De trein hoeft voor mij ook niet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Is € 130,- voor de volledige box een prima prijs of beter nog even wachten tot een (eventuele) betere prijs? De trein hoeft voor mij ook niet.
    Black Friday komt eraan, dus ik zou sowieso wachten. En als je niet afhankelijk bent van NL ondertiteling, is de box in andere landen veel goedkoper, zie bijvoorbeeld amazon.it voor €62.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

€ 130 is de laagste prijs voor de Nederlandse uitgave die ik heb gezien sinds ik met 4K discs bezig ben, dus zo'n 2 jaar. Ik zou inderdaad wel even black friday afwachten voor de zekerheid.
    The future is Blu

Standaard

De Franse uitgave is volledig Nederlands ondertiteld, en die was 3 jaar geleden al eens 85 euro. Dus dat is ook een optie.

Standaard

Ik denk niet dat deze 'treinbox' in de komende Black Friday-aanbiedingen zal zitten. Daarvoor is deze veel te recent. Je kunt ook wachten op de uitgave met het treinstation en de verdwijnmuur erbij. ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk niet dat deze 'treinbox' in de komende Black Friday-aanbiedingen zal zitten. Daarvoor is deze veel te recent. Je kunt ook wachten op de uitgave met het treinstation en de verdwijnmuur erbij. ...
    Dat snap ik, maar de oudere uitgave misschien wel.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Gewoon bestellen op Amazon.it. niet alles heeft dan NL subs maar daar betaal je het minste.

https://www.amazon.it/Potter-Collezi...K%2CB07C8Q587T
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamidioblitz Bekijk bericht
    Gewoon bestellen op Amazon.it. niet alles heeft dan NL subs maar daar betaal je het minste.

https://www.amazon.it/Potter-Collezi...K%2CB07C8Q587T
    Was eerder deze week maar 50 euro. Verwacht dat het vrijdag ook wel zal zijn.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

Standaard

De Nederlandse uitgave kost nu € 110 bij Bol.com!

https://www.bol.com/nl/nl/p/harry-po...0.ProductTitle
    The future is Blu

Standaard

Of €72,99 (€77,86 incl. verzending) bij Amazon Frankrijk.

Volgens het pricewatch topic zijn alle films voorzien van NL ondertitels.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Standaard

Zijn de films in die 4K box (NL uitgave zoals bij Bol/Bookspot) allemaal standaard 4K hoes, per film? Of is dat een dikke hoes met 2 films per hoes?

Standaard

Zijn de films in die 4K box (NL uitgave zoals bij Bol/Bookspot) allemaal standaard 4K hoes, per film? Of is dat een dikke hoes met 2 films per hoes?
    Ik heb de box en het zijn eigenlijk gewoon alle 8 de normale 4K uitgaves in hun individuele hoes, maar dan gebundeld door een stevig dik karton er omheen.

Zelf zie ik dat als een heel goed iets. Die dikke hoezen met te veel schijven zijn zo kwetsbaar als wat.
    The future is Blu

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb de box en het zijn eigenlijk gewoon alle 8 de normale 4K uitgaves in hun individuele hoes, maar dan gebundeld door een stevig dik karton er omheen.

Zelf zie ik dat als een heel goed iets. Die dikke hoezen met te veel schijven zijn zo kwetsbaar als wat.
    Oké bedankt. Dat is wat ik in ieder geval zoek.

Pagina 61 van 61 EersteEerste ... 11515758596061

Instellingen bij het plaatsen van berichten