Pagina 61 van 61 EersteEerste ... 11515758596061
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    De normale Nederlandse Harry Potter 4K box kost nu bij Bol.com € 130. Die trein uitgave kost daar € 244. Dat is een verschil in product van een normale doos naar een doos in treinvorm en een prijsverschil van € 114. Dat vind ik wel schrikbarend groot.
    Is € 130,- voor de volledige box een prima prijs of beter nog even wachten tot een (eventuele) betere prijs? De trein hoeft voor mij ook niet.

  2. #1502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Is € 130,- voor de volledige box een prima prijs of beter nog even wachten tot een (eventuele) betere prijs? De trein hoeft voor mij ook niet.
    Black Friday komt eraan, dus ik zou sowieso wachten. En als je niet afhankelijk bent van NL ondertiteling, is de box in andere landen veel goedkoper, zie bijvoorbeeld amazon.it voor €62.

  3. #1503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Is € 130,- voor de volledige box een prima prijs of beter nog even wachten tot een (eventuele) betere prijs? De trein hoeft voor mij ook niet.
    € 130 is de laagste prijs voor de Nederlandse uitgave die ik heb gezien sinds ik met 4K discs bezig ben, dus zo'n 2 jaar. Ik zou inderdaad wel even black friday afwachten voor de zekerheid.
    The future is Blu

  4. #1504

    Standaard

    De Franse uitgave is volledig Nederlands ondertiteld, en die was 3 jaar geleden al eens 85 euro. Dus dat is ook een optie.

  5. #1505

    Standaard

    Ik denk niet dat deze 'treinbox' in de komende Black Friday-aanbiedingen zal zitten. Daarvoor is deze veel te recent. Je kunt ook wachten op de uitgave met het treinstation en de verdwijnmuur erbij. ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #1506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk niet dat deze 'treinbox' in de komende Black Friday-aanbiedingen zal zitten. Daarvoor is deze veel te recent. Je kunt ook wachten op de uitgave met het treinstation en de verdwijnmuur erbij. ...
    Dat snap ik, maar de oudere uitgave misschien wel.

  7. #1507

    Standaard

    Gewoon bestellen op Amazon.it. niet alles heeft dan NL subs maar daar betaal je het minste.

    https://www.amazon.it/Potter-Collezi...K%2CB07C8Q587T
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  8. #1508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamidioblitz Bekijk bericht
    Gewoon bestellen op Amazon.it. niet alles heeft dan NL subs maar daar betaal je het minste.

    https://www.amazon.it/Potter-Collezi...K%2CB07C8Q587T
    Was eerder deze week maar 50 euro. Verwacht dat het vrijdag ook wel zal zijn.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #1509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Is € 130,- voor de volledige box een prima prijs of beter nog even wachten tot een (eventuele) betere prijs? De trein hoeft voor mij ook niet.
    De Nederlandse uitgave kost nu € 110 bij Bol.com!

    https://www.bol.com/nl/nl/p/harry-po...0.ProductTitle
    The future is Blu

  10. #1510

    Standaard

    Of €72,99 (€77,86 incl. verzending) bij Amazon Frankrijk.

    Volgens het pricewatch topic zijn alle films voorzien van NL ondertitels.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #1511

    Standaard

    Zijn de films in die 4K box (NL uitgave zoals bij Bol/Bookspot) allemaal standaard 4K hoes, per film? Of is dat een dikke hoes met 2 films per hoes?

  12. #1512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Zijn de films in die 4K box (NL uitgave zoals bij Bol/Bookspot) allemaal standaard 4K hoes, per film? Of is dat een dikke hoes met 2 films per hoes?
    Ik heb de box en het zijn eigenlijk gewoon alle 8 de normale 4K uitgaves in hun individuele hoes, maar dan gebundeld door een stevig dik karton er omheen.

    Zelf zie ik dat als een heel goed iets. Die dikke hoezen met te veel schijven zijn zo kwetsbaar als wat.
    The future is Blu

  13. #1513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb de box en het zijn eigenlijk gewoon alle 8 de normale 4K uitgaves in hun individuele hoes, maar dan gebundeld door een stevig dik karton er omheen.

    Zelf zie ik dat als een heel goed iets. Die dikke hoezen met te veel schijven zijn zo kwetsbaar als wat.
    Oké bedankt. Dat is wat ik in ieder geval zoek.

  14. #1514

    Standaard

    Kan iemand mij zeggen of de Magical Movie Mode die nu uit is op de 20th Anniversary Edition van de eerste film een wezenlijk verschil is ten opzichte van de In-Movie Experience die al uit was? Alvast bedankt.

  15. #1515

    Standaard

    Heeft iemand enig idee of de Duitse 4k Trein uitgave Nederlandse taal opties heeft? Die set is nu namelijk €99 op amazon.de. Een stuk aantrekkelijker dan de €200+ die deze box in Nederland kost.

  16. #1516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Heeft iemand enig idee of de Duitse 4k Trein uitgave Nederlandse taal opties heeft? Die set is nu namelijk €99 op amazon.de. Een stuk aantrekkelijker dan de €200+ die deze box in Nederland kost.
    Zoek even op deze site en je vind je antwoord....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #1517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Zoek even op deze site en je vind je antwoord....
    Als ik het had kunnen vinden, had ik dit natuurlijk niet gevraagd. Ik zie alleen informatie over de NL en FR uitgave, maar kan niks vinden over de Duitse release. Zou je me in de juiste richting kunnen wijzen? Of het me misschien gewoon vertellen als je het weet?

  18. #1518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Heeft iemand enig idee of de Duitse 4k Trein uitgave Nederlandse taal opties heeft? Die set is nu namelijk €99 op amazon.de. Een stuk aantrekkelijker dan de €200+ die deze box in Nederland kost.
    Zo te zie alleen NL ondertiteling op 4K: https://bluray-disc.de/blu-ray-filme/166508-harry_potter_the_complete_collection_4k_limited_ho gwarts_express_edition_4k_uhd_bluray

    Edit: blu-ray.com geeft weer wat anders aan: https://www.blu-ray.com/movies/Harry...lu-ray/301310/

  19. #1519

    Standaard

    Nee dus:
    4K UHD und Blu-ray: weitere, variierende Untertitel enthalten!
    Ik zou eerder afgaan op de informatie van blu-ray.com
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Edit: blu-ray.com geeft weer wat anders aan: https://www.blu-ray.com/movies/Harry...lu-ray/301310/
    Ah, dat is jammer. Dan maar hopen dat de Nederlandse uitgave ooit zo ver in prijs zakt. Heel erg bedankt voor de info!

  21. #1521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Ah, dat is jammer. Dan maar hopen dat de Nederlandse uitgave ooit zo ver in prijs zakt. Heel erg bedankt voor de info!
    Vraag voor fysieke media in Nederland is laag, dus het is slechts wachten tot bol.com of Amazon.nl de prijs drastisch verlagen. Ik zie de set naar 80-110 euro gaan. Zelf niet geïnteresseerd in de trein set; zojuist een unboxing video bekeken en het is gewoon een lomp stuk karton.

    Ik wil de normale 4K box set, maar ik vind de huidige prijs van ca. 120 euro te hoog. Tussen 50-70 euro ben ik een koper.
    --

  22. #1522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vraag voor fysieke media in Nederland is laag, dus het is slechts wachten tot bol.com of Amazon.nl de prijs drastisch verlagen. Ik zie de set naar 80-110 euro gaan. Zelf niet geïnteresseerd in de trein set; zojuist een unboxing video bekeken en het is gewoon een lomp stuk karton.

    Ik wil de normale 4K box set, maar ik vind de huidige prijs van ca. 120 euro te hoog. Tussen 50-70 euro ben ik een koper.
    Amazon Italie voor €58......dus sla je slag.

  23. #1523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Amazon Italie voor €58......dus sla je slag.
    Ook in die box zijn maar 5 films met NL subs.

    Maar voor degene die op NL subs willen check, is dvdcompare een mooie site.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #1524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Als ik het had kunnen vinden, had ik dit natuurlijk niet gevraagd. Ik zie alleen informatie over de NL en FR uitgave, maar kan niks vinden over de Duitse release. Zou je me in de juiste richting kunnen wijzen? Of het me misschien gewoon vertellen als je het weet?
    Voor de meeste discs kun je checken op dvdcompare, daar staat meestal per land alles op detail aangegeven.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #1525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ook in die box zijn maar 5 films met NL subs.

    Maar voor degene die op NL subs willen check, is dvdcompare een mooie site.
    ronanpacino koopt veel in de US en UK dus ik nam aan dat dat geen probleem was .

Pagina 61 van 61 EersteEerste ... 11515758596061

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •