Pagina 27 van 61 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1525 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Jammer dat die rating zo groot in beeld staat. Is dat verplicht in Duitsland?
    jep maar is een sticker In DE is een nieuwe(ergens half 2010 ingevoerd) wet dat persee groot het leeftijds logo op de hoes moet staan. Steelbooks hebben drm 99/100 keer een sticker en de 1ste batch van amray versies en wence cover 1kant met opdruk zonder logo en 1 met.

    Het idee is dus gewoon met verkoop leeftijd zichtbaar en na verkoop of omdraaien of sticker eraf.

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Jammer dat die rating zo groot in beeld staat. Is dat verplicht in Duitsland?
    Ja.

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    jep maar is een sticker In DE is een nieuwe(ergens half 2010 ingevoerd) wet dat persee groot het leeftijds logo op de hoes moet staan. Steelbooks hebben drm 99/100 keer een sticker en de 1ste batch van amray versies en wence cover 1kant met opdruk zonder logo en 1 met.

    Het idee is dus gewoon met verkoop leeftijd zichtbaar en na verkoop of omdraaien of sticker eraf.
    Ik denk alleen dat bij deze HP7.2 steelbook het een kartonnen sleeve is, met gedrukt rating logo. Net zoals HP7.1 en Clash of the Titans. Vind ik overigens nog steeds een hele goeie oplossing


  4. #654

    Standaard

    Nu Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 op br gaat verschijnen kan ik een/de complete collection aanschaffen. Alleen de vraag wanneer. D.w.z. ik heb nog geen haast, dus 2012 is ook wel mogelijk. Echter op blu-ray com, om precies te zijn -> http://www.blu-ray.com/news/?id=7377 las ik imho raar nieuws

    With the good news that Deathly Hallows: Part 2 and the franchise set will be available for the entire holiday shopping season comes one unexpected drawback: Warner Bros. will put a moratorium on all DVDs and Blu-rays of the eight Potter films beginning December 29th. The studio announced that new shipments will cease on this date and the films will remain vaulted for an undisclosed amount of time. Needless to say, it will be interesting to see how long Warner Bros. will stick to this commitment (especially since Deathly Hallows Part 1 and 2 will soon be due for Ultimate Edition treatment).
    Gaat Warner Disney neigingen krijgen met vaults e.d. Ben benieuwd hoe dat het gaat uitpakken met Ultimate Editions en allerlei complete boxsets.

  5. #655

    Standaard

    Dan verbaasd het hun dat mensen films downloaden... Sommige beslissingen zijn toch echt wel onbegrijpelijk hoor.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nu Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 op br gaat verschijnen kan ik een/de complete collection aanschaffen. Alleen de vraag wanneer. D.w.z. ik heb nog geen haast, dus 2012 is ook wel mogelijk. Echter op blu-ray com, om precies te zijn -> http://www.blu-ray.com/news/?id=7377 las ik imho raar nieuws



    Gaat Warner Disney neigingen krijgen met vaults e.d. Ben benieuwd hoe dat het gaat uitpakken met Ultimate Editions en allerlei complete boxsets.
    IK hoop dat hierover dit jaar nog duidelijkheid komt, vooral met oog op de ultimate editions. Ik heb alle 6 en wil de verzameling graag compleet hebben. Overigens las ik bij areadvd.de dat dit jaar zowel HP 7/1 als 7/2 in de dubbel-box als 3d uit zullen komen, in elk geval in Duitsland dus. Releasedatum daar: 17 november 2011!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Dan verbaasd het hun dat mensen films downloaden... Sommige beslissingen zijn toch echt wel onbegrijpelijk hoor.
    Op zich is het niet onbegrijpelijk, het is een navolging van de succesvolle Disney-aanpak. Klaarblijkelijk ziet WB de Harry Potters als een merchandise die nog vele jaren geld kan opleveren. En een 'fault' verhoogt dan alleen maar die waarde.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 20-09-2011 om 12:32
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #658

    Standaard

    Yep. Maar er gaan ook verschillende mensen zijn die geen 20 - 25 euro voor een film gaan willen betalen. Die gaan de films dus gewoon downloaden...

    Dus aan de andere kant zal het goed opbrengen maar ik vrees aan de andere kant ook een (serieus) verlies aan inkomsten. Ik vraag mij af of het ene het andere wel zal opheffen...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Overigens las ik bij areadvd.de dat dit jaar zowel HP 7/1 als 7/2 in de dubbel-box als 3d uit zullen komen, in elk geval in Duitsland dus. Releasedatum daar: 17 november 2011!
    Een daggie later:
    Harry Potter und die Heiligtümer des Todes (Teil 1 + Teil 2 in 3D) [3D Blu-ray]


    Maar wordt dat dan de enige box waarin beide delen zitten??
    Volgens bovenstaande pagina bestaat hij overigens uit 6 discs en moet ie 52,99 euro kosten....

  10. #660

    Standaard

    Hieronder het persbericht en artwork van de Nederlandse versie.

    Warner: Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2



    Definitief einde voor Harry Potter
    Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 - vanaf 16 november verkrijgbaar op DVD, Blu-ray, 3D Blu-ray en via VIDEO ON DEMAND

    Harry (Daniel Radcliffe), Ron (Rupert Grint) en Hermelien (Emma Watson) keren nog één keer terug voor de slotaflevering van de succesvolste filmfranchise aller tijden. In de allerlaatste epische strijd komt ‘de jongen die bleef leven’ oog in oog te staan met de aartsvijand van de tovenaarswereld. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 heeft wereldwijd al meer dan $ 1,3 miljard opgebracht. Het slotdeel is vanaf 16 november verkrijgbaar op DVD, Blu-ray, 3D Blu-ray en via Video on Demand. Eveneens verschijnt de complete Harry Potter-filmreeks op zowel DVD als Blu-ray.

    In deze spectaculaire slotaflevering loopt de strijd tussen goed en kwaad in de tovenaarswereld uit op een totale oorlog. Nooit stond er meer op het spel en niemand is nog veilig. Harry Potter is de uitverkorene om het ultieme offer te brengen in een krachtmeting met Voldemort. Het einde nadert…

    De hele Harry Potter franchise staat qua verkoopcijfers op eenzame hoogte. De laatste aflevering in het Harry Potter-verhaal kreeg de hoogste publiekswaarderingscijfers en ook de pers was zeer enthousiast over de film. Regisseur David Yates, die de regie voerde over de laatste vier delen, houdt je op het puntje van je stoel.

    Vanaf 16 november is Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 verkrijgbaar op 2-disc DVD, 2-disc Blu-ray, 3-disc 3D Blu-ray en via Video on Demand. Tevens komt er een DVD en een Blu-ray versie van Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 + 2 uit. De hele reeks is verkrijgbaar in Harry Potter Years 1-7.2 Blu-ray Edition, Harry Potter Years 1-7.2 DVD Special Edition en Harry Potter Years 1-7.2 Limited Edition Gift Set (DVD/BD).

    De film is ook ON DEMAND te huur in HD, via Digital Cable, IPTV, Satellite TV of via iTunes en Zune X-Box live.
    Bron: www.dvd-home.nl.

  11. #661

    Standaard

    Staat ook in het pricewatch topic, maar het is een te mooie prijs om hier niet te vermelden: 32 pond bij amazon uk voor de complete collectie films.

  12. #662

    Standaard

    De extra's volgens het Amerikaanse persbericht:
    Maximum Movie Mode: Blowing Up Hogwarts- Hosted by Matthew Long (Neville Longbottom): Includes 9 Featurettes
    A Conversation with J.K. Rowling and Daniel Radcliffe
    The Goblins of Gringotts
    The Women of Harry Potter
    Warner Bros. Studio Tour London
    Pottermore Preview
    Deleted Scenes
    De BBFC, de Engelse filmkeuring, heeft al een paar extra's gekeurd:
    The Golbins of Gringotts (10:25)
    Pottermore Preview (1:00)
    Deleted Scenes
    - SC 184 - Shell Cottage (1:09)
    - SC 185 - Harry & Luna at Dobby's Grave on the Beach (1:09)
    - SC 215 - Hog's Head (0:47)
    - SC 229E - Marble Staircase - Harry and Ginny (0:26)
    - SC 242 - Wooden Bridge (0:26)
    - SC 245 - Hogwarts Battlements (0:18)
    - SC 274 - Slytherin Dungeons (0:37)
    - SC 346G - Marble Staircase - Ron & Hermione (0:18)

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hieronder het persbericht en artwork van de Nederlandse versie.

    Bron: www.dvd-home.nl.
    Die 3-disc 3D blu-ray is dat 1BD 3D + 1BD 2D + 1BD met extra's?

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Die 3-disc 3D blu-ray is dat 1BD 3D + 1BD 2D + 1BD met extra's?
    Ja.

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja.
    Thx! Moest ik zeker weten, want had deze al tijdje in pre-order staan en aangezien ik nog niet over 3d beschik is voor mij de 2d iets belangrijker. Maar vond de 3d in de cinema er heel goed uit zien en wil ik echt wel hebben. Veel beter dan bv PoTC4 imo.

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Die 3-disc 3D blu-ray is dat 1BD 3D + 1BD 2D + 1BD met extra's?
    huh? de 3D bluray is toch gewoon 2D en 3D samen, want als je die in een non-3D speler legt dan speeltie toch gewoon 2D?

  17. #667

    Standaard

    Je kunt de 2D- en 3D-versie op één schijfje zetten of ze ieder een eigen schijfje geven. Bij Deathly Hallows Part 2 is gekozen voor ieder een eigen schijfje. Disney doet dit ook bij haar uitgaves.

  18. #668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    huh? de 3D bluray is toch gewoon 2D en 3D samen, want als je die in een non-3D speler legt dan speeltie toch gewoon 2D?
    Ik heb er geen idee van Superdre, mijn kennis van 3D is nuldebotte.
    Maar zoals Frank idd zegt is dat Disney deze op 2 aparte schijfjes zet, en dat heeft toch ook mijn voorkeur.

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Je kunt de 2D- en 3D-versie op één schijfje zetten of ze ieder een eigen schijfje geven. Bij Deathly Hallows Part 2 is gekozen voor ieder een eigen schijfje. Disney doet dit ook bij haar uitgaves.
    ik ging er gewoon van uit dat het 1 versie was, en bij 2D dus maar 1 'beeld' getoond werd. Als het echt 2 losse bestanden zijn, dan ja tuurlijk graag op 2 discs, want de 3D versie zal sowieso bijna 2x zoveel discruimte vreten..

  20. #670

    Standaard

    In de UK krijgt volgens Amazon UK zowel de 3D uitgave (ja uitgave , tis onduidelijk of t voor 2D en/of 3D geldt) van deel 1 als deel 2 Nederlandse ondertitels!
    Ben benieuwd of dit nu ook gaat gelden voor de 2D uitgave van deel 1.
    T worden daar overigens 2 vier disc sets: 3D, 2D, DVD, Digital Copy

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    In de UK krijgt volgens Amazon UK zowel de 3D uitgave (ja uitgave , tis onduidelijk of t voor 2D en/of 3D geldt) van deel 1 als deel 2 Nederlandse ondertitels!
    Ben benieuwd of dit nu ook gaat gelden voor de 2D uitgave van deel 1.
    T worden daar overigens 2 vier disc sets: 3D, 2D, DVD, Digital Copy
    tot nu toe zijn alle HP's in de UK NL ondertiteld, dus het zou mij ten zeerste verbazen als deel 7.1 dat ook niet zou zijn..

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    tot nu toe zijn alle HP's in de UK NL ondertiteld, dus het zou mij ten zeerste verbazen als deel 7.1 dat ook niet zou zijn..
    Alle delen behalve 7.1 waren idd ondertiteld....

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Alle delen behalve 7.1 waren idd ondertiteld....
    aha.. voor de 3D versie die in december uit komt staat in iedergeval op amazon datie wel nl subs heeft..

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    aha.. voor de 3D versie die in december uit komt staat in iedergeval op amazon datie wel nl subs heeft..
    Ja dat zei ik...

  25. #675

    Standaard

    Ik merk wel of dat de complete box NL subs heeft.

Pagina 27 van 61 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •