Pagina 32 van 61 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1525 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik dacht dat het punt van die zwart waarden juist speelt bij de 3d versie en niet bij de 2d.
    Nee dat geldt ook voor de 2D. Heb dat zelf ook bij de meeste HP's, maar bij deze viel het wel heel erg op. In sommige scenes was niets meer te onderscheiden.

    En ja dat kan met callibratie te maken hebben, maar ook simpelweg met de specificaties van het scherm zelf. Wil dus nu ook ergg graag zo'n plasma!

    Ffies offtopic: zijn er eigenlijk 3D plasma's?

  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Is jouw toestel gecallibreerd? Maar ik begrijp dat je naar de 2d versie gekeken hebt. Ik dacht dat het punt van die zwart waarden juist speelt bij de 3d versie en niet bij de 2d.
    mijn toestel is niet gecallibreerd, maar naar gisteravond overweeg ik dat serieus te gaan. Probleem ligt ook niet aan de disc, maar aan mijn tv/instellingen.

  3. #778

    Standaard

    Jazeker zijn er 3D PLASMA TV'S, ik heb al ruim 1,5 jaar een Samsung 3DTV: PS50C7700 en maar 3,59 cm dikte scherm, en Juraasic Park is te zien zonder grain , alles super gedetaileerd, en de zwartwaarden zijn super want zwarter dan zwart bestaat hier niet.

  4. #779

    Standaard

    Sorry, maar als Jurassic Park zonder grain te zien is, dan is je tv juist niet goed afgesteld .

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    mijn toestel is niet gecallibreerd, maar naar gisteravond overweeg ik dat serieus te gaan. Probleem ligt ook niet aan de disc, maar aan mijn tv/instellingen.
    Heb je je TV wel ingesteld met test patronen, die zitten o.a. op elke Pixar? Ik vond er juist wel erg veel detail in te zien op mijn LCD TV, wat vaak ook niet zo is, dus die disc is echt idd. goed.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Nee dat geldt ook voor de 2D. Heb dat zelf ook bij de meeste HP's, maar bij deze viel het wel heel erg op. In sommige scenes was niets meer te onderscheiden.

    En ja dat kan met callibratie te maken hebben, maar ook simpelweg met de specificaties van het scherm zelf. Wil dus nu ook ergg graag zo'n plasma!

    Ffies offtopic: zijn er eigenlijk 3D plasma's?
    Ja, mijn toestel is 3d plasma.

    Edit: in welke modus kijk je naar films.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 19-11-2011 om 13:21
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ja, mijn toestel is 3d plasma.

    Edit: in welke modus kijk je naar films.
    Heb zelf nog geen 3D scherm, ik koop wel altijd de 3D uitgave puur om klaar te zijn voor de toekomst. En ik kijk (dus?) niet in een bepaalde modus.

    Heb een relatief eenvoudige en al wat oudere Sony HD Ready 32 inch tv die ik op t oog heb afgesteld. Heb daar in het verleden aardig wat tijd in gestopt en er zal misschien best nog wel wat te halen zijn met een professionele callibratie. Maar ik ben me er wel van bewust dat ik met dit scherm gewoon een probleem heb met dergelijke donkere scenes.

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Heb zelf nog geen 3D scherm, ik koop wel altijd de 3D uitgave puur om klaar te zijn voor de toekomst. En ik kijk (dus?) niet in een bepaalde modus.

    Heb een relatief eenvoudige en al wat oudere Sony HD Ready 32 inch tv die ik op t oog heb afgesteld. Heb daar in het verleden aardig wat tijd in gestopt en er zal misschien best nog wel wat te halen zijn met een professionele callibratie. Maar ik ben me er wel van bewust dat ik met dit scherm gewoon een probleem heb met dergelijke donkere scenes.
    Wat ik bedoelde te zeggen is dat jouw tv vermoedelijk wel een film of cinema-modus heeft. Probeer die eens uit, mogelijk dat je dan geen problemen hebt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #784

    Standaard

    Zag vandaag op de platenbeurs in Utrecht de complete box voor 90 euro. Alleen vond ik het karton om de blu-rays slap aanvoelen. Flinterdun. Heb hem niet gekocht. Vond hem ook te duur.

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Wat ik bedoelde te zeggen is dat jouw tv vermoedelijk wel een film of cinema-modus heeft. Probeer die eens uit, mogelijk dat je dan geen problemen hebt.
    Dat heeft ie idd maar dat zorgt alleen maar voor hele onnatuurlijke kleuren. Ben ook geen voorstander van al die presets op video en audio gebied, hou dat liever zelf in de hand. Maar zal voor de lol weleens kijken of t wat uitmaakt in die desbetreffende scenes.

  11. #786

    Standaard

    Normaal gesproken zorgt die cinema modus juist voor veel juiste waardes, vooral voor rood(6500K) als ik het zo uit mijn hoofd goed heb.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #787

    Standaard

    De 2d versie ziet er gewoon goed uit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Is jouw toestel gecallibreerd? Maar ik begrijp dat je naar de 2d versie gekeken hebt. Ik dacht dat het punt van die zwart waarden juist speelt bij de 3d versie en niet bij de 2d.

  13. #788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Zag vandaag op de platenbeurs in Utrecht de complete box voor 90 euro. Alleen vond ik het karton om de blu-rays slap aanvoelen. Flinterdun. Heb hem niet gekocht. Vond hem ook te duur.
    Ik ben vandaag ook naar de platenbeurs geweest en heb daar de box in mijn handen gehad. Inderdaad dun karton, vooral boven en onder.

  14. #789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb je je TV wel ingesteld met test patronen, die zitten o.a. op elke Pixar? Ik vond er juist wel erg veel detail in te zien op mijn LCD TV, wat vaak ook niet zo is, dus die disc is echt idd. goed.
    zal eens proberen. Probleem is niet zo zeer dat ik geen details kan zien, maar dat het beeld gewoon veel te donker is om überhaupt wat te zien. Heb de disc ook even getest in mijn andere blu-ray speler en daar kan ik wel alles gewoon zien. Op een of andere manier staat mijn LG-BD670 veel te donker ingesteld, helaas heb ik de optie om hem lichter te zetten nog niet kunnen vinden.

  15. #790
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoek eens naar een hdmi colorspace optie oid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 heeft in Engeland geen Nederlandse ondertiteling. En als de informatie op Amazon.co.uk klopt dan heeft Part 2 dat ook niet. De schijfjes in de Complete Film Collection zijn gelijk aan de losse uitgaves, dus dat betekent dat alleen de eerste zes films Nederlandse ondertitels hebben en de laatste twee niet.
    Verdomd jammer! Ik vond deze prachtige verzamelbox best wel een leuk hebbeding en de kans om meteen de laatste 4 films eindelijk te kunnen zien. Bedankt voor de informatie, Frank.

  17. #792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    zal eens proberen. Probleem is niet zo zeer dat ik geen details kan zien, maar dat het beeld gewoon veel te donker is om überhaupt wat te zien. Heb de disc ook even getest in mijn andere blu-ray speler en daar kan ik wel alles gewoon zien. Op een of andere manier staat mijn LG-BD670 veel te donker ingesteld, helaas heb ik de optie om hem lichter te zetten nog niet kunnen vinden.
    Tja, zoals Claudio ook al zegt, zoek de hdmi colorspace optie. Bij mij is het beeld op mijn Optoma H79 ook een stuk donkerder als ik mijn PS3 op bij 'RGB Full Range' op full zet (maar het zwart dan wel echt een stuk zwarter is), zet ik em op 'limited' dan lijkt het ongeveer gelijk aan mijn oppo dvd speler. Maar vergeet ook niet dat wanneer je een tv calibreert, dat deze apart per device gecalibreert wordt, want dat kan dus ook een heel groot verschil maken.

  18. #793

    Standaard

    Al die jaren gewacht op een mooie box, krijg je zo'n cheap-ass mofo boxie

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Al die jaren gewacht op een mooie box, krijg je zo'n cheap-ass mofo boxie
    it's all in the eye of the beholder....

  20. #795

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    deze moet 169 euro gaan kosten.

    Ik heb ergens opgepikt hier dat de boxset na december 2011 niet meer te koop zal zijn?!
    Deze box zag ik bij de MediaMarkt liggen, met een sticker erop dat er maximaal 150 van bestaan. Er zat ook een boek bij met beeldmateriaal.
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  22. #797

    Standaard

    Ik heb echt nog nergens gelezen dat er maar 150 zouden zijn; hij is ook gewoon aanwezig bij o.a. MM, bol.com, enz.

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb echt nog nergens gelezen dat er maar 150 zouden zijn; hij is ook gewoon aanwezig bij o.a. MM, bol.com, enz.
    er zijn er 1,500, wen ik heb vandaag 945 binnen gekregen, dus er zijn er niet veel meer.

    Iemand trouwens al iets van deze box bekeken? Heb er nog geen tijd voor gehad, maar het lijkt erop dat er alleen bij de laatste film extra's aanwezig zijn
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    er zijn er 1,500, wen ik heb vandaag 945 binnen gekregen, dus er zijn er niet veel meer.
    De verkoop gaat in willekeurige volgorde, dus jouw nummer zegt niets over het verkochte aantal .

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De verkoop gaat in willekeurige volgorde, dus jouw nummer zegt niets over het verkochte aantal .
    ooh, oke
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

Pagina 32 van 61 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •