Pagina 16 van 61 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 1525 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    zag net op sbs poa, ik vroeg me af of daar al iets van bekend is wat betreft het uitkomen van een ultimate edition?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    zag net op sbs poa, ik vroeg me af of daar al iets van bekend is wat betreft het uitkomen van een ultimate edition?
    Lees maar wat terug door!


  3. #378

    Standaard




    Kan iemand mij vertellen of elke film in deze pack NL subs heeft ?

    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...172099&sr=1-30

    staat er wel bij namelijk maar lees her en der dat ze neit allemaal NL zijn
    Goede deals: Wedlock, Niels Simons, Ludo Keeris, Henrieke van Assen, Estel, Frenkel, blraydvd, jan_tran

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerMJ Bekijk bericht



    Kan iemand mij vertellen of elke film in deze pack NL subs heeft ?

    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...172099&sr=1-30

    staat er wel bij namelijk maar lees her en der dat ze neit allemaal NL zijn
    Ik dacht dat iemand hier had verteld dat deel 1 of deel 1 en 2 niet zijn ondertiteld en de nieuwere wel?!

    Edit,

    stuur scorpius even een pm(1 pagina terug). Hij heeft deze box in zijn bezit en kan je allicht vertellen welke wel en niet NL zijn ondertiteld.
    Laat het hier ons ook even weten zodat anderen dat ook weten!
    Laatst aangepast door hstadman : 22-01-2010 om 15:43

  5. #380

    Standaard

    Alle delen zijn gewoon met NL Sub. Ik heb deze box ook gekocht bij amazon.co.uk, en allemaal al bekeken, en alle 6 de delen zijn gewoon met NL sub!

  6. #381

    Standaard

    Toch jammer dat de twee delen 7 er straks los naast staan... Ondanks de aantrekkelijke prijs van die set absloluut de aanschaf niet waard imho...

    Ik heb de films overigens vorige week voor het eerst allemaal gezien. Mijn eerste poging anderhalf jaar terug strandde bij het tweede deel. Bij zowel deel 1 als 2 viel ik in slaap.
    Voor mij zijn deel 4 en 5 absoluut de beste. Ook is vanaf deel 3 de high-def kwaliteit pas op de goede weg.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerMJ Bekijk bericht



    Kan iemand mij vertellen of elke film in deze pack NL subs heeft ?

    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...172099&sr=1-30

    staat er wel bij namelijk maar lees her en der dat ze neit allemaal NL zijn
    Ik heb deze box. Alle films hebben NLE ondertiteling.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Toch jammer dat de twee delen 7 er straks los naast staan... Ondanks de aantrekkelijke prijs van die set absloluut de aanschaf niet waard imho...

    Ik heb de films overigens vorige week voor het eerst allemaal gezien. Mijn eerste poging anderhalf jaar terug strandde bij het tweede deel. Bij zowel deel 1 als 2 viel ik in slaap.
    Voor mij zijn deel 4 en 5 absoluut de beste. Ook is vanaf deel 3 de high-def kwaliteit pas op de goede weg.
    ik weet niet of het eenzelfde box is als ik heb (had em net voordat deel 6 uit kwam gekocht), maar dat waren gewoon 5 losse hoesjes met een keepcase eromheen, ofwel zolang 6 7.1+7.2 dezelfde hoesjes hebben maakt het geen reet uit.. Ook die waren allemaal NL ondertiteld. En laat ik nou net 5 en 6 echt de slechtste vinden, die man kan totaal niet regiseren...

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    ik weet niet of het eenzelfde box is als ik heb (had em net voordat deel 6 uit kwam gekocht), maar dat waren gewoon 5 losse hoesjes met een keepcase eromheen, ofwel zolang 6 7.1+7.2 dezelfde hoesjes hebben maakt het geen reet uit.. Ook die waren allemaal NL ondertiteld. En laat ik nou net 5 en 6 echt de slechtste vinden, die man kan totaal niet regiseren...
    Deze box zitten de films per 2 in een doosje. Het zijn dus maar 3 keepcases met daarin totaal 6 films...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #385

    Standaard

    Waar zit dan de 7de disc ?


  11. #386

    Standaard

    In 2 doosjes zitten 2 disks, in de 3e , 3

  12. #387

    Standaard

    Weet iemand al de releasedatum van de overige Ultimate editions (blu-ray)?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  13. #388

    Standaard

    Die datums zijn er nog niet. Het kan goed zijn dat de volgende twee pas worden uitgebracht rond de tijd The Deathly Hallows: Part 1 in de bioscoop gaat draaien.

  14. #389

    Standaard

    Even ter info: Harry Potter blu-ray collector's edition "Hogwarts Castle" staat in aanbieding op amazon.de voor 106,97 €.

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Even ter info: Harry Potter blu-ray collector's edition "Hogwarts Castle" staat in aanbieding op amazon.de voor 106,97 €.
    Heb je wel Duitse ondertitels, en alleen Engelse waarschijnlijk, geen NL subs...

  16. #391

    Standaard

    Dacht dat Duitse versie wel degelijk NL ondertitels had. Zelfs Nederlands en Vlaams geluidsspoor ...

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dacht dat Duitse versie wel degelijk NL ondertitels had. Zelfs Nederlands en Vlaams geluidsspoor ...
    Het staat wel bij sommige losse blu-ray versies.

  18. #393

    Standaard

    Heb net alle 2 de UE's volledig bekeken en deze uitgave's zijn echt de moeite waard! Ik denk ook dat er geen andere uitgave meer zal komen met meer extras. Het spijtige is wel dat we geen scènes te zien krijgen die opgenomen zijn maar nooit bij de deleted scenes hebben gestaan. Misschien voor een van de komdende UE's?

    De PIP's waren goed en informatief. De 'Creating the world of Harry Potter' docu's zijn verplichte aanschaf voor elke Harry Potter fan en bovendien zorgen deze docu's dat de UE's hun prijs waard zijn. De overige disc zijn de oude maar minder goede special features.

    De extended version van beide films waren leuk om te zien (ook al waren het gewoon de de verwijderde scènes v/d vorige uitgave, het was zeer leuk om deze in de film verwerkt te zien). Ik hoop wel dat de komende 'extended versions' langer zullen zijn.

    De verpakking is prachtig maar wel groot, de inhoud (boekje, kaarten, digipack) zitten verpakt in een mooie 'kaft'.

    Weet er iemand al iets over de UE's van deel 3 en 4? En weet er iemand wanneer deze zullen uitkomen?

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Weet er iemand al iets over de UE's van deel 3 en 4? En weet er iemand wanneer deze zullen uitkomen?
    Daarover is nog steeds geen informatie bekend. Ik verwacht dat het nog wel een aantal maanden zal duren. Wellicht in het najaar als de release van deel 1 van de laatste film in aantocht is.

  20. #395

    Standaard

    De Ultimate Edition van "The Prisoner of Azkaban" staat bij Amazon.de gepland voor 25 November.

    http://www.amazon.de/dp/B003JTGRK6?tag=areadvd0e
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #396

    Standaard

    Aardig duur die ULTIMATE EDITIONS............

    En dat voor 7 en 13 minuutjes extra...........

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    Aardig duur die ULTIMATE EDITIONS............

    En dat voor 7 en 13 minuutjes extra...........
    Wel de meeste mensen kopen de ultimate editions voor hun nieuwe documentaires (en vooral de docu's van meer dan 1 uur lang).

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Wel de meeste mensen kopen de ultimate editions voor hun nieuwe documentaires (en vooral de docu's van meer dan 1 uur lang).

    Dat is waar.
    MAAR ikzelf wil graag de langere films alleen.
    Ik geef niks om de extra's,maar da's persoonlijk he?
    En als je dan vergelijkt met de LOTR EE , die duren +/- 30-45 minuten langer!
    Daar heb ik toen graag wat extra voor betaald.........

  24. #399

    Standaard

    Eerste 2 films is idd niet veel extended aan. Maar hoe verder de reeks gaat hoe hoger het aantal extra minuten.

    Maar vermits ik graag allemaal dezelfde boxen heb van 1 deze reeks ga ik dus telkens voor de extended versie.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Eerste 2 films is idd niet veel extended aan. Maar hoe verder de reeks gaat hoe hoger het aantal extra minuten.

    Maar vermits ik graag allemaal dezelfde boxen heb van 1 deze reeks ga ik dus telkens voor de extended versie.
    De vraag of elke extented versie weer meer extra tijd heeft naarmate de serie verloopt is maar zeer de vraag.

    En tja, ik dacht ook toen ik met dvd begon, mooi ik koop de 2 disc versies ook vanwege de mooiere hoezen, en wat blijkt? na deel 2 of 3 deden ze weer andere hoezen, en zo hebben we inmiddels al meerdere versies gehad. Zelfde ook bij bluray, had netjes de box gekocht van 1-5, blijkt 6 toch weer net een iets andere hoes te hebben... dus als het je gaat om zelfde hoezen, dan zou ik toch maar oppassen en wachten tot de laatste film is uitgebracht..

Pagina 16 van 61 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •