Pagina 4 van 61 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1525 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Meer info over de Ultimate editions van deel 1 en 2. http://www.snitchseeker.com/harry-po...updated-68233/
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #77

  3. #78

    Standaard

    De versie die bij Fnac staat afgebeeld komt ook uit in Nederland (bol.com). In de lade zitten dus de hoesjes en niet alleen de discs.
    Watched it

  4. #79

    Standaard

    Ik zou zeggen, de extra 10 minuten op BD-live zetten ipv opnieuw uitgeven. Maar dan verdienen ze er niks aan. Ik denk niet dat ik mijn huidige HP 1-5 ga vervangen, wel fijn voor diegene die het niet hebben. Kunnen ze in 2011 bij de 10jarige editie van HP 1 het opnieuw aanschaffen.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Meer info over de Ultimate editions van deel 1 en 2. http://www.snitchseeker.com/harry-po...updated-68233/
    Ziet er mooi uit, maar die prijs. 50 euro voor de blu-ray (dollar zal wel rechtstreeks euro worden). 8 x 50 euro is toch lekker even 400 euro, dan lijkt die 275 euro voor die kasteel editie toch aantrekkelijker.

    Die extra footage, is dat alleen maar deleted scenes?

  6. #81

    Standaard

    Dat zullen ongetwijfeld verwijderde scènes zijn, maar de vraag is of het de verwijderde scènes zullen zijn die al zijn uitgebracht of dat het andere scènes zijn die we nog niet gezien hebben. Misschien een combinatie van beiden.

  7. #82

    Standaard

    Ziet er goed uit, Wil ze wel aanschaffen, maar eigenlijk wil ik dan wel zeker weten of ze alle laatste delen ook zo gaan uit brengen.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat zullen ongetwijfeld verwijderde scènes zijn, maar de vraag is of het de verwijderde scènes zullen zijn die al zijn uitgebracht of dat het andere scènes zijn die we nog niet gezien hebben. Misschien een combinatie van beiden.
    De verlengde versie bevat nieuwe beelden.
    Op de dvd's en blu-rays:
    Staan de oude verwijderde scenes op de dvd's en blu-rays.

    ENKEL VOOR DEEL 1:Staan er ook nieuwe verwijderde scenes op de dvd's en blu-ray's.DIT zijn hoogstwaarschijnlijk nieuwe scenes die ook niet in de verlengde versie zitten.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ziet er goed uit, Wil ze wel aanschaffen, maar eigenlijk wil ik dan wel zeker weten of ze alle laatste delen ook zo gaan uit brengen.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=3447

    These are the first two of eight total Harry Potter Ultimate Editions. Warner is expected to gradually release Ultimate Editions of the remaining Harry Potter films (yes, even 'Half-Blood Prince') to tie in with the theatrical or home video releases of parts I and II of 'Harry Potter and the Deathly Hallows'.
    Blijkbaar wel. Ik wacht dus nog even met Half-Blood prince te kopen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #85

    Standaard

    Details voor Harry Potter and the Half-Blood Prince:

    After the announcement yesterday, Warner Home Video has now revealed the full release details for 'Harry Potter and the Half-Blood Prince', due out December 8. The Blu-ray will include a DVD and a digital copy of the movie, and will exclusively feature Warner's Maximum Movie Mode, as well as Facebook Connect via BD-Live - and it will apparently come in a cool-looking lenticular case.

    Special features include:
    • WB Maximum Movie Mode with director David Yates, producers David Heyman and David Barron, and cast members Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson and Tom Felton, including Focus Points, picture-in-picture and image galleries (BD exclusive)
    • Additional scenes (6'31")
    • Close-Up with the Cast and Crew of Harry Potter: hosts Matthew Lewis ("Neville Longbottom") and Alfred Enoch ("Dean Thomas") lead us on an entertaining look at the cast of Harry Potter as they explore their interests away from acting and spend a day on set with the production team (28'30")
    • J.K. Rowling: A Year in the Life: a fascinating and intimate look into the life of J.K. Rowling over the last year of writing Harry Potter and the Deathly Hallows (49'32")
    • One-minute Drills: the cast has 60 seconds to describe their character's personality, history, relationships and other traits before time runs out (6'43")
    • What's on Your Mind: hosted by Tom Felton, the cast is put on the spot when asked a series of rapid-fire questions on their likes and dislikes. (6'41")
    • Universal's "The Wizarding World of Harry Potter" Sneak Peek: get an inside look at the amazing world of magic and excitement being created at Universal Orlando Resort in Florida (11'38")
    • BD-Live:
      • My Commentary
      • Live Community Screening
      • Introduction to the upcoming Harry Potter Ultimate Editions by Daniel Radcliffe (BD-Live exclusive)
      • Facebook Connect
    Bron: www.blu-ray.com.

  11. #86

    Standaard

    Voorlopige technische specs voor Harry Potter And The Half-Blood Prince :

    VC-1 1080P

    Dolby Digital Plus 5.1 EX - Engels
    Dolby Digital Plus 5.1 - Engels
    Dolby True - Engels
    Dolby Digital 2.0 - Engels
    Dolby Digital - Nederlands
    Dolby Digital - Spaans
    Dolby Digital - Frans
    Dolby Digital - Duits
    Dolby Digital - Italiaans
    Dolby Digital - Portugees
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #87

    Standaard



    • Includes the film on Blu-ray, DVD and Bonus Digital Copy
    • Maximum Movie Mode (1:38:00): As the darkest hour approaches, this is the one thing you MUST see to prepare yourself for the final battle in Deathly Hallows! This interactive viewing experience will examine the entire film with such things as Focus Points, Picture-In-Picture, photo galleries and much more!
    • Close-Up with the cast of Harry Potter (28:30): Hosts Matthew Lewis ("Neville Longbottom") and Alfie Enoch ("Dean Thomas") lead us on an entertaining look at the cast of Harry Potter as they explore their interests away from acting and spend a day on set with the production team.
    • Editing with Daniel Radcliffe
    • Special Effects with Matthew Lewis, Oliver Phelps and Tom Felton
    • Owl Training with Jessie Cave
    • Stunt Training with Rupert Grint
    • Costume Designs with Evanna Lynch
    • Art with Bonnie Wright
    • Behind The Camera with James Phelps
    • Make-Up with Emma Watson
    • Extra Features
    • J.K. Rowling: A Year In The Life
    • What's On You Mind
    • The Wizarding World of Harry Potter - Sneak Peak
    • Additional Scenes
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9...ml?source=9316


  13. #88

    Standaard

    Het steekt mij ook wat tegen oom nu de EE aan te schaffen. Ik ben een enorme HP fan en ik heb overlaatst deel 1-3 op Blu-Ray gekocht. Ik was niet zo te spreken over de beeldkwaliteit....Mijn probleem is dat ze maar speciale edities blijven maken... Dat er nu eens een editie komt die niet meer verbeterd kan worden en die ik gerust in men kast kan zetten zonder dat die ooit geupgrade gaat moeten worden. Daar word ik gewoon ziek van. Je wilt altijd het beste voor je verzameling en als er maar edities blijven komen ga je beginnen twijfelen, vreselijk gewoon...


  14. #89

    Standaard

    Dat noemen ze nu commercie en dat zal altijd zo blijven. Bereid je dus maar vast voor op de vele uitgaves die nog zullen komen.

  15. #90

    Standaard

    De delete scenes van deel 1 vond ik minder intressant, maar deel 2 bevat er een aantal die zeker toegevoegde waarde hebben als deze worden terruggebrcht in de extended edition van de film,...zeker voor wie de boeken gelezen heeft.

    Ik verwacht dat de extended editions later ook wel eens los verkrijbaar zullen zijn, en in een box met de hele harry potter reeks, zoals er nu ook al een box bestaat met deel 1-5 van de normale versie.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    in een box met de hele harry potter reeks, zoals er nu ook al een box bestaat met deel 1-5 van de normale versie.
    Yep, want eenzelfde box komt er dus ook al aan met 1-6....

  17. #92

    Standaard Patience is a virtue!

    Wat ben ik blij dat ik nog geen DVD of Blu-ray van HP heb gekocht.
    Ik weiger nog steeds HP te kopen. Sowieso al niet meer op DVD.
    Zodra Harry Potter and the Deathly Hallows part II uit is op BR ergens in 2012, dan pas ik ga HP kopen. Heb ik in 1 keer een mooie ultimate edition box. Niks double dippen

  18. #93

    Standaard

    Technische specs voor de Ultimate Editions van deel 1 en 2 :

    VC-1 1080p

    DTS-HD Master Audio 6.1 Engels (Theatrical Version)
    DTS-HD Master Audio 5.1 Engels (Extended Version)

    Het betreft hier wel de Amerikaanse releases maar ik neem aan dat dezelfde specs in Europa gebruikt zullen worden.
    Zodra ik bevestiging heb zal ik het hier posten.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #94

    Standaard

    Mm, ik ga die toch weer kopen denk ik. Ik denk dat geluid en beeld toch wel 'n pak beter zullen zijn vermits de huidige uitgaves weer van 2007 dateren.

    Zeg is dat kasteel ook los te koop om te vullen met de UE of enkel te koop met de gewone edities?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht

    Zeg is dat kasteel ook los te koop om te vullen met de UE of enkel te koop met de gewone edities?
    Dat vroeg ik mij ook al af...


  21. #96

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Trailer voor the Ultimate Edition-uitgaves:
    http://www.youtube.com/watch?v=I8zSV...embedded#t=155
    Erg interessant, ik hoop dat het ook op dvd uit zal komen. Overigens vind ik het wel jammer dat er weer een nieuwe versie uitkomt, ik heb alle oude versies al (DVD).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #98

    Standaard

    Als je eens wat beter de trailer bekijkt zul je zien dat die ook gewoon op DVD uitgaat komen...
    Ik zelf kijk er erg naar uit, nu maar hopen dat de Amerikaase releases ook gewoon Nederlandse ondertiteling heeft zoals de standaard edities... Zal een hoop geld schelen...

  24. #99

    Standaard

    Is niet helemaal duidelijk, de afbeelding lijkt me meer een blu-ray sleeve, doos, met daarin de discs, boek foto's enz. Maar halverwege de trailer wordt gezegd. "Never before on DVD extended version". Dus dan zou die ook wel op dvd komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadyelg Bekijk bericht
    Ik zelf kijk er erg naar uit, nu maar hopen dat de Amerikaase releases ook gewoon Nederlandse ondertiteling heeft zoals de standaard edities... Zal een hoop geld schelen...
    Deel 1 zal hoogstwaarschijnlijk geen Nederlandse ondertiteling hebben. Dat is bij de huidige uitgave ook het geval. De film heet in Amerika namelijk Harry Potter and the Sorcerer's Stone en in de rest van de wereld Harry Potter and the Philosopher's Stone.

Pagina 4 van 61 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •