Pagina 53 van 61 EersteEerste ... 343495051525354555657 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Volgens mij is dit wel de eerste keer dat de versies uit de Wizard's (en later Hogwarts) Collection los verkrijgbaar zijn. Zie ook het bijvoegen van de documentaire "Creating the world of Harry Potter". Dus voor sommige doorsnee fans/klanten toch wel de extra aanschaf waard vind ik.
    Is dat niet dezelfde inhoud als de ultimate editions? En die waren allemaal los te verkrijgen.

  2. #1302

    Standaard

    Waren inderdaad, ik heb de laatste 2 niet gekocht, en nu kosten ze 100+ dollar. Dus hier ben ik wel heel blij mee, bedankt Pieter!
    Al had ik natuurlijk liever de echte ultimate editions om de collectie mooi naast elkaar te hebben.

  3. #1303

    Standaard

    Waar komt deze info vandaan?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Met "Fantastic Beasts & Where To Find Them" in aantocht heeft Warner wederom enkele Harry Potter re-releases klaarstaan met nieuw coverart, wat de DVD's betreft uiteraard met die film als achterliggende gedachte. Moet eerlijk zeggen dat de Blu-Ray uitgaves enorm mooi ontworpen zijn en heb wel een zwak voor de "Complete Collection". Een double-dip zit er dus zeker aan te komen...

    DVD:


    Blu-Ray:


    Complete Collection DVD:


    Complete Collection Blu-Ray:

  4. #1304

    Standaard

    Kijk eens op Amazon of op Pottermore.
    Je kunt natuurlijk ook zelf google op.
    Laatst aangepast door simplisico : 01-07-2016 om 17:58

  5. #1305

    Standaard

    Ja duhhh. Meteen gedaan. Gaat mij om de inhoud, welke extra's en transfers. Die worden tot op heden niet goed vermeld. Dus daarom de vraag waar de info vandaan. Misschien dat daar extra info bij staat.

  6. #1306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Is dat niet dezelfde inhoud als de ultimate editions? En die waren allemaal los te verkrijgen.
    Ja, in alle regio's behalve de Benelux, hier kwamen enkel Film 1 & 2 uit. En ik weet dat dit UK covers zijn maar aan de nieuwe releasedata op Bol.com te zien staan ze hier ook op til.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ja duhhh. Meteen gedaan. Gaat mij om de inhoud, welke extra's en transfers. Die worden tot op heden niet goed vermeld. Dus daarom de vraag waar de info vandaan. Misschien dat daar extra info bij staat.
    Pottermore onthulde het cover-art vorige week, en de andere specs heb ik inderdaad van Amazon.co.uk, die meestal wel correct zijn over zo'n soort dingen. Voor zover ik kan zien niks nieuws qua extra's en de transfers zullen zéér waarschijnlijk gelijk zijn aan die uit de Ultimate Editions en de Wizard's/Hogwarts Collection.

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #1307

    Standaard

    Dank je Pieter

  8. #1308

    Standaard

    Ik heb de laatste pagina's van het topic globaal doorgelezen, maar stel toch mijn vraag: klopt het dat de Hogwarts edition gelijk is aan de Wizards edition (qua disc inhoud) en alles (films, extra's) bevat wat tot nu toe uitgekomen is? Alvast bedankt!

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Complete Collection Blu-Ray:
    Als ik het goed begrijp zal deze 16-disc set de Ultimate Editions bevatten? Hebben deze in de UK allemaal NL subs? Indien ja is dit een must buy in de UK voor mij, tenzij deze mooie box ook in de Benelux uitkomt.

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Als ik het goed begrijp zal deze 16-disc set de Ultimate Editions bevatten? Hebben deze in de UK allemaal NL subs? Indien ja is dit een must buy in de UK voor mij, tenzij deze mooie box ook in de Benelux uitkomt.
    Bij de vorige uitgave bevatte deel 7.1 en 7.2 GEEN Nederlandse ondertitels, de zes andere delen wel. Dus beware!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb de laatste pagina's van het topic globaal doorgelezen, maar stel toch mijn vraag: klopt het dat de Hogwarts edition gelijk is aan de Wizards edition (qua disc inhoud) en alles (films, extra's) bevat wat tot nu toe uitgekomen is? Alvast bedankt!
    Dat zou moeten kloppen ja. Het aantal discs was, als ik me het goed herinner, in ieder geval hetzelfde. Hogwarts Collection is in feite de Wizard's Collection maar dan zonder alle extraatjes. En de Wizard's Collection was op zijn beurt al een bundeling van alle Ultimate Editions. Volg je nog?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij de vorige uitgave bevatte deel 7.1 en 7.2 GEEN Nederlandse ondertitels, de zes andere delen wel. Dus beware!
    Wat Werner zegt klopt inderdaad, dit was ook het geval op de Wizard's Collection. Dus best de reviews/specs afwachten als je zeker wil zijn.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Dat zou moeten kloppen ja. Het aantal discs was, als ik me het goed herinner, in ieder geval hetzelfde. Hogwarts Collection is in feite de Wizard's Collection maar dan zonder alle extraatjes. En de Wizard's Collection was op zijn beurt al een bundeling van alle Ultimate Editions. Volg je nog?
    Ik volg het nog, het is juist een duidelijke uitleg, dank je .

  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat ''Watch it anywhere'' rechtsboven verneukt heel de hoes vind ik.
    Dit.

  14. #1314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Dit.

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja, ik kan er weinig verder over zeggen, het klopt gewoon. De DVD-covers zijn ook zo slecht niet (wel overduidelijk een cashcow wegens de nieuwe film maar kom, het is wel gelikt en in eenheid gedaan) maar het is gewoon zonde dat élke film met die rare roze nep-sticker wordt vernaggeld. En, noem me nu een échte criticaster, maar hoe mooi de complete bluray-boxset ook is, ik vind die 'Complete 8-film collection' er nogal bijgepropt op staan.

  16. #1316

    Standaard

    Weet iemand of deze collectie ook in Nederland wordt uitgebracht? Op cosmox/eci staat hij wel aangegeven, maar zonder verdere informatie...

  17. #1317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jwitters92 Bekijk bericht
    Weet iemand of deze collectie ook in Nederland wordt uitgebracht? Op cosmox/eci staat hij wel aangegeven, maar zonder verdere informatie...
    Misschien even wachten tot de covers er zijn.

  18. #1318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Misschien even wachten tot de covers er zijn.
    Thanks, ik wacht nog even af.

  19. #1319

    Standaard

    Ik denk dat we de italiaanse steelbooks krijgen in plaats van die nieuwe hoesjes.

    https://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekres...tml?view=tiles

    Duur en weinig bijzonder. Jammer.

  20. #1320

    Standaard

    Die 16-disc boxset die de UK krijgt, krijgen wij dus niet?

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Die 16-disc boxset die de UK krijgt, krijgen wij dus niet?
    ik weet nog niet hoe die box eruit ziet... Kan me niet inbeelden dat ze die steelbook in een pakket stoppen.

  22. #1322

    Standaard

    Als die UK boxset de theatrical & extended editions bevat zal ik dus mogen double dippen...

    Misschien toch in de Benelux? http://www.eci.be/film/harry-potter-...-5051888225028

  23. #1323

    Standaard

    Deze mooie set komt ook uit in frankrijk. Alleen jammer met die franse boeken ben je niks en alle mappen en kaartjes zijn ook franstalig.

    https://www.amazon.fr/Harry-Potter-L...estige+edition


  24. #1324

    Standaard

    Foto's van de nieuwe Complete Collection uit Engeland, gevonden op het forum van Blu-ray.com:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jono3000 Bekijk bericht

  25. #1325

    Standaard

    Buiten de disc art... Mooi mooi. Kost nu wel plots 51. pond...

Pagina 53 van 61 EersteEerste ... 343495051525354555657 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •