Pagina 11 van 61 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1525 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Heb even die UE gescheckt en vind het wel erg spijtig dat het extra beeldmateriaal die er ingevoegd is afkomstig zijn uit de deleted scenes die je eigelijk al kon zien op de oude Harry Potter blu-ray's voel me nu beetje in zak gezet. Hopelijk krijgen we bij de overige delen wel echt nieuw materiaal maar betwijfel het of het zou bij deel 5 moeten zijn want die kreeg denk ik geen deleted scenes.
    BD (1243) What i Watch

  2. #252

    Standaard

    Kan je ons vertellen hoe de kwaliteit van het beeld/geluid is freaky ??
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Kan je ons vertellen hoe de kwaliteit van het beeld/geluid is freaky ??
    Het geluid is verbeterd ten opzichte van de vorige blu-ray, maar het beeld is jammer genoeg niet beter geworden en de lichte Filmgrain is nog steeds op dezelfde plaatsen aanwezig. Wat ook zeer spijtig is, had toch gedacht dat nu HP eens erg deftig opgepoets gingen worden maar blijkbaar niet.
    BD (1243) What i Watch

  4. #254

    Standaard Halfblood Prince Blu ray Steelbook van Free Record Shop

    Ik heb de Halfblood Prince Blu ray Steelbook uitvoering van Free Record Shop.
    Het valt mij op dat het beeld donkerder wordt als de ondertiteling in beeld komt.
    Bij de vele donkere scenes is dat toch wel storend.
    Dit gebeurt alleen bij disk 1. (met de film dus)
    Bij de extra disk is dat niet het geval.
    Hebben meer mensen dit probleem?
    Afgespeeld op Panasonic bd35.

  5. #255

    Standaard

    Dat ligt aan jouw TV, die één of andere dynamische contrastregeling aan heeft staan.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Het geluid is verbeterd ten opzichte van de vorige blu-ray, maar het beeld is jammer genoeg niet beter geworden en de lichte Filmgrain is nog steeds op dezelfde plaatsen aanwezig. Wat ook zeer spijtig is, had toch gedacht dat nu HP eens erg deftig opgepoets gingen worden maar blijkbaar niet.
    Filmgrain zal eigenlijk altijd aanwezig zijn zolang er op film is opgenomen, en daar is ook niets mis mee.. Ik vond trouwens het beeld van de BD's gewoon perfect hoor..

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Dat ligt aan jouw TV, die één of andere dynamische contrastregeling aan heeft staan.
    Dat heb ik gecontroleerd maar die staat UIT.
    Ik heb het uitsluitend met deze blu ray (halfblood prince)

  8. #258

    Standaard

    Ook jammer dat de disc omschrijving op de verpakking niet klopt, staat op dat bepaalde extra's aanwezig zijn op Disc 3 terwijl ze staan op Disc 2, en de omschreven extra's van Disc 2 staan op Disc 3. Slordig foutje...
    BD (1243) What i Watch

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurence89 Bekijk bericht
    Dat heb ik gecontroleerd maar die staat UIT.
    Ik heb het uitsluitend met deze blu ray (halfblood prince)
    Als je de subs uit zet heb je er geen last van?
    Dan moet het toch ergens aan je TV liggen, aan je BD speler ligt het niet. (heb zelf de BD55)

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Als je de subs uit zet heb je er geen last van?
    Dan moet het toch ergens aan je TV liggen, aan je BD speler ligt het niet. (heb zelf de BD55)
    Alleen met ondertiteling heb ik er last van, ook als je een andere taal dan Nederlands kiest.
    Zonder ondertiteling geen probleem.
    Al mijn andere blu rays geven geen problemen met de ondertiteling aan op mijn tv.

  11. #261

    Standaard

    Harry Potter heeft nogal donker beeld i.v.m. veel andere films, dus misschien gaat daarom alleen bij deze film je TV merkbaar de zeik in?

  12. #262

    Standaard

    Vind ik toch niet kunnen, zo duur en toch foutjes! Misschien futiliteiten maar voor deze prijs mag je toch een correct product afleveren dat tot in de puntjes verzorgd is.

  13. #263

    Standaard

    Zag vanmiddag die UE's liggen bij de mediamarkt in eindhoven, ze waren geloof ik 30+ euro.. Tja, ik ga ze in iedergeval echt niet aanschaffen, zo bijzonder waren ze niet..

  14. #264

    Standaard

    Denk dat ik toch maar ga wachten tot alle films uit zijn ... en voorlopig de gewone edities kopen. Normaal zou transfer hetzelfde gebleven zijn, en die extra's en kaarten zijn niet aan me besteed. Als ik ze kocht zou het enkel zijn om de langere versie in huis te hebben.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heb even die UE gescheckt en vind het wel erg spijtig dat het extra beeldmateriaal die er ingevoegd is afkomstig zijn uit de deleted scenes die je eigelijk al kon zien op de oude Harry Potter blu-ray's voel me nu beetje in zak gezet. Hopelijk krijgen we bij de overige delen wel echt nieuw materiaal maar betwijfel het of het zou bij deel 5 moeten zijn want die kreeg denk ik geen deleted scenes.
    Eigenlijk had je dus een review moeten afwachten, dan was je niet teleurgesteld ....blind kopen doe ik niet meer.

  16. #266

    Standaard

    bij deel 6 staat 8 minuten en die staan ook op de losse blu ray.

    Ik ben wel blij om te lezen dat de deleted scenes als extra al op de oude blu ray's staan.
    Dan heb ik die niet voor niets gekocht!!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #267

    Standaard

    Ik heb nog geen enkele op BR. Dus ik ga voor de UE gaan denk ik. Bij de eerste films is er niet veel meerwaarde, maar de opvolgers zijn wel een serieus stuk langer. Hopelijk komt er snel duidelijkheid wanneer die gaan uitkomen...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Ik heb nog geen enkele op BR. Dus ik ga voor de UE gaan denk ik. Bij de eerste films is er niet veel meerwaarde, maar de opvolgers zijn wel een serieus stuk langer. Hopelijk komt er snel duidelijkheid wanneer die gaan uitkomen...
    maar ook daar zal het voornamelijk deleted scenes zijn die al aanwezig zijn op de huidige BR's...

  19. #269

    Standaard

    Heb de UE en de vorige uitgaven op blu-ray en ben blij met de UE...

    Het beeld en geluid van de vorige edities waren al mooi en dat is nog steeds het geval, ik denk namelijk niet dat het beeld mooier kan. Als het bronmateriaal er niet naar is, kun je het beeld niet mooier krijgen zonder kunstmatig geknutsel. Zie voor een voorbeeld van geknutsel Gladiator, waar veel mensen over gevallen zijn.

    Wat ik heerlijk vind zijn de PiP commentaren, en de HD docu's op de 2e schijf. De 3e schijf is feitelijk de 2e disc van de 2-disc DVD's. Deze laatste extra's waren de extra's die je dmv een lijstje kon selecteren op de vorige blu-ray uitgaven, maar die hebben nu dus weer de DVD menu's eromheen gekregen, wat ik wel weer leuk vind.

    Verder vind ik de degelijke en mooi uitgevoerde doos erg mooi, en het boekje wat is toegevoegd vind ik erg leuk om te hebben.

    En inderdaad, voor deel 1 en 2 zijn de extended versies niet vreselijk uitgebreid zoals bijv. LOTR. En inderdaad kun je deze toegevoegde scenes ook los bekijken op vorige HP uitgaven, maar nu zijn ze wel op de juiste plaats in de juiste kwaliteit in de film gepast.

    Maar mocht je deze punten niet van belang vinden dan zijn waarschijnlijk de vorige uitgaven prima, en is het kasteel zelfs een eye catcher om in overweging te nemen. Dat vind ik wel mooi aan Warner Bros. ze geven de verschillende soorten verzamelaars wel de keus om een product te kiezen die het beste bij ze past (muv de EE kasteel, helaas).
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    maar ook daar zal het voornamelijk deleted scenes zijn die al aanwezig zijn op de huidige BR's...
    Staat er op The Goblet of Fire voor 37 min aan deleted scenes? Zelfde vraag voor Order of the Phoenix waar het maar liefst 54 min zijn.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  21. #271

    Standaard

    De speeltijden die ik op het forum heb gezet van de UE"s zijn geruchten!
    Ze kunnen waar zijn aangezien de eerste 2 juist zijn.

  22. #272

    Standaard

    Wanneer komen er recensies van de UE's?

  23. #273

    Standaard

    Damn zeg, ik had dinsdag de HP6 steelbook besteld bij FRS en je kreeg er een gratis deurposter bij. Ik in mijn nopjes. Krijg ik gisteren een e-mail met daarin de boodschap dat ik de e-mail moet afdrukken en afgeven in mijn plaatselijk FRS-filiaal. Redelijk stom omdat ik in België woon... bye,bye mooie poster!


  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Damn zeg, ik had dinsdag de HP6 steelbook besteld bij FRS en je kreeg er een gratis deurposter bij. Ik in mijn nopjes. Krijg ik gisteren een e-mail met daarin de boodschap dat ik de e-mail moet afdrukken en afgeven in mijn plaatselijk FRS-filiaal. Redelijk stom omdat ik in België woon... bye,bye mooie poster!
    Ik zou zeggen zorg dat ik die E-mail krijg en ik haal de poster voor je op en verstuur hem naar je toe. Kost je uiteraard wel de verzendkosten en een koker voor de poster, want ik werk niet in een postkamer. Dus misschien iemand die wel in een postkamer werkt.........
    Laatst aangepast door peptalk : 21-11-2009 om 15:07

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zou zeggen zorg dat ik die E-mail krijg en ik haal de poster voor je op en verstuur hem naar je toe. Kost je uiteraard wel de verzendkosten en een koker voor de poster, want ik werk niet in een postkamer. Dus misschien iemand die wel in een postkamer wekt.........
    Goed idee inderdaad! Nu nog iemand zoeken die in een postkamer werkt...


Pagina 11 van 61 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •