Pagina 14 van 61 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1525 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Op deze foto's zie je duidelijk de BR uitgave MET boekje ect.




  2. #327

    Standaard

    Thanx Vilnix. Op de meeste webshops zie je deze foto namelijk niet, alleen bij de DVD uitgave.

    En in het kasteel, zitten daar de gewone BR releases in of de Ultimate Editions (uiteraard zonder wat er op jouw foto's staat)?

  3. #328

    Standaard

    In het kasteel zitten de gewone TC. De films die je nu nog los in de winkel voor €18 kan kopen.


  4. #329

    Standaard

    IK zeg wel eerlijk dat ik de UE een stuk mooier vind dan de eerdere editie's van Harry Potter

    dat is mijn mening

  5. #330

    Standaard

    Dus er is een verschil in beeldkwaliteit of niet?

    Vertraging van ondertitels is enkel van toepassing bij Extended Edition en niet bij Theatrical Edition?
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 26-11-2009 om 22:10 Reden: ...

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf25 Bekijk bericht
    IK zeg wel eerlijk dat ik de UE een stuk mooier vind dan de eerdere editie's van Harry Potter

    dat is mijn mening
    Dat zijn ze ook.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  7. #332

    Standaard

    Zeker weten beeld en geluid zijn nu top heb genoten weer whaha :P

  8. #333

    Standaard

    Of de ondertiteling achterloopt bij de Theatrical Edition weet ik niet, heb ik nog niet getest.

    Bij de UE zit ook een beweegbaar plaatje. Bij deel 1 is dat de kat Minerva Anderling en bij deel 2 is dat de Baselisk
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Of de ondertiteling achterloopt bij de Theatrical Edition weet ik niet, heb ik nog niet getest.

    Bij de UE zit ook een beweegbaar plaatje. Bij deel 1 is dat de kat Minerva Anderling en bij deel 2 is dat de Baselisk
    Ik kan me zeker niet meer herinneren dat de ondertiteling niet sync zou lopen, en normaal zou ik me dat zeker wel herinneren..

  10. #335

    Standaard

    Heeft er iemand al opgelet dat op de cover van de 2-disc special edition van HP: The Half-blood Prince een verkeerde tijdsduur is vermeld van de film?

    Er staat 153 minuten terwijl het 147 minuten moet zijn.

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Of de ondertiteling achterloopt bij de Theatrical Edition weet ik niet, heb ik nog niet getest.

    Bij de UE zit ook een beweegbaar plaatje. Bij deel 1 is dat de kat Minerva Anderling en bij deel 2 is dat de Baselisk
    Lol, die plaatjes had ik in eerste instantie niet gezien. Ik liet de foto's half uit de envelop glijden en stopte ze weer terug zonder het beweegbare plaatje te zien dat er dus tussen zat.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #337

    Standaard

    Is al bekend of de Amerikaanse Ultimate Editions Regio All zullen zijn en of de uitgaves verder gelijk zijn met de Europese?
    Deze kosten namelijk een stuk minder dan de Europese
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  13. #338

    Standaard

    Het is een uitgave van Warner Bros, dus regiovrij. Het persbericht van de Amerikaanse release maakt ook melding van een Maximum Movie Mode als extra die niet op de Nederlandse release staat, maar de cover maakt echter alleen melding van een In-Movie Experience dat wel de op Nederlandse release staat. Over of deze nu wel of geen Maximum Movie Mode heeft is nog geen 100% zekerheid. Verder ziet de set er hetzelfde uit als de Nederlandse release.

  14. #339

    Standaard

    Ik heb ze maar besteld bij dvdpacific, is in ieder geval goedkoper dan hier.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is een uitgave van Warner Bros, dus regiovrij. Het persbericht van de Amerikaanse release maakt ook melding van een Maximum Movie Mode als extra die niet op de Nederlandse release staat, maar de cover maakt echter alleen melding van een In-Movie Experience dat wel de op Nederlandse release staat. Over of deze nu wel of geen Maximum Movie Mode heeft is nog geen 100% zekerheid. Verder ziet de set er hetzelfde uit als de Nederlandse release.
    Op het veranderde 'Sorcerer's Stone' na dan.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #341

    Standaard

    Ondertussen staat het kasteel al voor €149.99 op amazon.fr!


  17. #342

    Standaard

    De Engelse UE's bevatten dus NL ondertitels? (waarschijnlijk heb ik er hier overgelezen, kan het niet meer terugvinden).

  18. #343

    Standaard

    Recensies van de Amerikaanse UE's:

    Harry Potter and the Sorcerer's Stone
    Harry Potter and the Chamber of Secrets

    De uitgaves zijn gelijk aan de Nederlandse release, alleen heeft de Nederlandse release een motion film clip, terwijl de Amerikaanse release het moet doen met een digitale kopie van de film.

    Het persbericht van de Amerikaanse release maakte melding van zowel een In-Movie Experience als Maximum Movie Mode, maar net als op de Nederlandse release staat er alleen een In-Movie Experience op de disc. Het persbericht was dus niet helemaal correct.

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De uitgaves zijn gelijk aan de Nederlandse release
    Ze hebben geen NL-subs dus ze zijn niet gelijk.
    The future is Blu

  20. #345

    Standaard

    @Frank: Wil jij een kleine rewiew maken van de special features van de boxen?

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ze hebben geen NL-subs dus ze zijn niet gelijk.
    Oké, op verschillen in de audiosporen en ondertiteling na zijn beide uitgaves gelijk (met uitzondering van wat ik hierboven al heb gemeld).

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    @Frank: Wil jij een kleine rewiew maken van de special features van de boxen?
    Nee, dat is me teveel werk. Kun je geen Engels lezen?

  23. #348

    Standaard

    Jawel hoor, maar de review van blu-ray.com heeft mij het gevoel gegeven dat de extras niets waard zijn, vooral die Pip.
    Komt er een recensie van de UE's op dvd.nl?
    Laatst aangepast door chesterkesvp : 08-12-2009 om 13:12

  24. #349

    Standaard

    Ik bekijk het zo: als je een Potter-fan bent in hart en nieren dan zal je met volle teugen genieten van die Ultimate Editions. Het gaat me vooral om het idee. Ik vond die documentaires zelfs al die € 40 waard, dus je ziet hoe zwaar ik het te pakken heb :razz: .
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #350

    Standaard

    Waar zijn de Amerikaanse reviews van de Half blood prince? Het is apart dat zo'n grote titel op de dag van de release geen reviews heeft bij de grote sites gericht op blu-ray. Iemand een verklaring?

Pagina 14 van 61 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •