Pagina 43 van 61 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    De 3D/2D combopacks (2 disc set) van beide delen die je krijgt bij een 3D Bd speler van Sony bevat helemaal geen bonus disc en de 2D disc heeft geen extra's. De discs die zijn gebruikt zijn de Franse release met de zelfde ondertitels als de disc van de 2 disc SE met onder andere Nederlands en Duits dus, in een aangepast Nederlandse verpakking.



    Misschien een idee om even te checken in jou superbox of je wel de juiste 2D disc hebt van deel 7 & 8.

    3D disc kan ik niet afspelen, want ik heb nog geen 3D tv. Misschien kom ik straks wel tot de ondekking dat de 3D disc wel de maximum movie mode en de focus points heeft, maar ik betwijfel het.

    Ik neem maar aan dat de 3 disc 2D/3D versie wel gewoon de 2 disc SE + 3d van de film is.

    Ik ben blij dat ik geen extra geld kwijt ben voor de 3D disc, maar ik ben nog overweging om nog steeds eventueel toekomstige UE van deel 6 tot deel 8 aan te schaffen.
    Heb die Bluray speler binnen van Bol.com,ben toch blij met die 2 Potters

  2. #1052

    Standaard

    Maar ja, 250 euro voor precies dezelfde films in een leuke doos, vind het wel erg overdreven allemaal.
    Het is niet zo dat je daardoor de films vaker gaat bekijken of nog gaat bekijken (neem aan dat de meesten alle HP films al wel gezien hebben, het zijn nou niet bepaald films die je 10x zult bekijken).

    Ziet er allemaal wel leuk uit, maar je moet er maar van houden. Vind het zelf wel een extreem groot collector's item, zonder toegevoegde waarde. En voor die prijs verwacht je dat alles perfect is, wat zeker niet zo is. Lees overal dingen over vermiste discs, ontbrekende digital copies etc.

  3. #1053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    dit boek wordt in november opnieuw uitgebracht een ge-update versie

    From page to screen is super heb ik zelf ook
    Had ik inderdaad ook al gezien, Bettina. Ik zit nog the dubben of ik zal 'upgraden'. Voor de prijs (£ 14.82) hoef ik het niet te laten.


  4. #1054

    Standaard

    @marcel, ik heb page to screen is het dan toch nog interessant om het nieuwe harry potter boek te kopen?
    Ik twijfel.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #1055

    Standaard

    Wat is nu eigenlijk het verschil tussen die complete set van 100 euro en deze limited edition boxset, behalve dan de items en de exclusiviteit?!

  6. #1056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wat is nu eigenlijk het verschil tussen die complete set van 100 euro en deze limited edition boxset, behalve dan de items en de exclusiviteit?!
    Aangezien we in Nederland maar twee Ultimate Edition-uitgaves hebben gekregen bevat de Wizard's Collection 7 discs met niet eerder uitgebracht bonusmateriaal.

  7. #1057

    Standaard

    Als de films verder allemaal gelijk zijn, dus ook alle ultimate editions erin zitten dan zie ik niet in waarom ik 150 euro meer zou betalen voor wat prullaria. Dit bedoel ik wel respectvol, anderen kunnen de extra's meer waarderen dan mij waarschijnlijk. Bonus materiaal kijk ik ook bijna nooit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Aangezien we in Nederland maar twee Ultimate Edition-uitgaves hebben gekregen bevat de Wizard's Collection 7 discs met niet eerder uitgebracht bonusmateriaal.

  8. #1058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Aangezien we in Nederland maar twee Ultimate Edition-uitgaves hebben gekregen bevat de Wizard's Collection 7 discs met niet eerder uitgebracht bonusmateriaal.
    Da's waar maar de uit Amerika geïmporteerde versies kunnen even goed dienen. Ik vind die overigens veel mooier, ga even wachten tot 7.1 en 7.2 ook als UE uitkomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #1059

    Standaard

    Geen NL ondertiteling waarschijnlijk.

    Op amazon.co.uk is de limited ultimate edition boxset nog gewoon te koop. Zelfde prijs als bij Bol. Ook nl ondertiteling.

    Misschien eens wachten totdat ze een correcte boxset uitleveren want er schijnen toch wat verkeerde discs erin te zitten. Onvoorstelbaar voor 250 euro!



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Da's waar maar de uit Amerika geïmporteerde versies kunnen even goed dienen. Ik vind die overigens veel mooier, ga even wachten tot 7.1 en 7.2 ook als UE uitkomen.

  10. #1060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Geen NL ondertiteling waarschijnlijk.

    Op amazon.co.uk is de limited ultimate edition boxset nog gewoon te koop. Zelfde prijs als bij Bol. Ook nl ondertiteling.

    Misschien eens wachten totdat ze een correcte boxset uitleveren want er schijnen toch wat verkeerde discs erin te zitten. Onvoorstelbaar voor 250 euro!
    Wel ned ondertiteling.

    Ik heb ze trouwens te koop staan

  11. #1061

    Standaard

    Oké, dank u. Dit is dan de eerste keer dat ik meemaak dat een US versie NL ondertiteling heeft.

    Linkje? Kan via je naam de advertentie niet vinden...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Wel ned ondertiteling.

    Ik heb ze trouwens te koop staan

  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Oké, dank u. Dit is dan de eerste keer dat ik meemaak dat een US versie NL ondertiteling heeft.

    Heb je nooit deze topic gelezen?

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    @marcel, ik heb page to screen is het dan toch nog interessant om het nieuwe harry potter boek te kopen?
    Ik twijfel.
    Bettina, Film Wizardry is een totaal ander boek dan Page to Screen: veel speelser van opzet, met een geweldige lay-out vind ik zelf, tal van 'collectibles' die je er uit kunt halen en een enorm aantal foto's, teksten en wetenswaardigheden, en volledig in kleur. Natuurlijk is er wat overlap hier en daar, maar door de geheel andere opzet valt dat niet op. De (roodbruine) versie die ik heb is weliswaar 'slechts' 160 pagina's dik, maar ik vind het nog steeds een genot om erin te bladeren. Voor £ 14.82 is die blauwe gereviseerde editie echt een koopje (heb destijds in Nederland 39,95 voor de roodbruine betaald) en ik vind het een must-have voor iedere Potter-fan.

    Meer informatie over Film Wizardry vind je hier.

    Voorbeeldscans vind je o.a. hier.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 21-09-2012 om 15:46

  14. #1064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bettina, Film Wizardry is een totaal ander boek dan Page to Screen: veel speelser van opzet, met een geweldige lay-out vind ik zelf, tal van 'collectibles' die je er uit kunt halen en een enorm aantal foto's, teksten en wetenswaardigheden, en volledig in kleur. Natuurlijk is er wat overlap hier en daar, maar door de geheel andere opzet valt dat niet op. De (roodbruine) versie die ik heb is weliswaar 'slechts' 160 pagina's dik, maar ik vind het nog steeds een genot om erin te bladeren. Voor £ 14.82 is die blauwe gereviseerde editie echt een koopje (heb destijds in Nederland 39,95 voor de roodbruine betaald) en ik vind het een must-have voor iedere Potter-fan.

    Meer informatie over Film Wizardry vind je hier.

    Voorbeeldscans vind je o.a. hier.
    Dank je Marcel ik ga het boek bestellen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #1065

    Standaard

    Inmiddels ook mijn Wizard's Collection binnen. Het laatste deel van de docu mist inderdaad en in plaats daarvan heb ik de disc van de film dubbel. Erg slordig dit allemaal. Zijn de films in de NL versie trouwens wel de Ultimate Editions omdat deze in NL (behalve film 1+2) nooit zijn uitgekomen? Weet ook niet of de discs van de films wel kloppen omdat ik niet weet hoe die er uit horen te zien :P

  16. #1066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door interceptor Bekijk bericht
    Inmiddels ook mijn Wizard's Collection binnen. Het laatste deel van de docu mist inderdaad en in plaats daarvan heb ik de disc van de film dubbel. Erg slordig dit allemaal. Zijn de films in de NL versie trouwens wel de Ultimate Editions omdat deze in NL (behalve film 1+2) nooit zijn uitgekomen? Weet ook niet of de discs van de films wel kloppen omdat ik niet weet hoe die er uit horen te zien :P
    Op de artwork van de disc staat inderdaad "Film", maar als je het schijfje in je speler stopt zie je dat het de oude bonus disc van Deathly Hallows Part 2 is. Ik heb na twee dagen nog geen reactie van Warner Bros. ontvangen. Hopelijk begin volgende week of anders stuur ik ze weer een e-mail.

  17. #1067

    Standaard

    Op Dreuzels.com staat een reactie van iemand die contact heeft gehad met Warner Bros. Warner was niet gecharmeerd van zijn of haar telefoontje. Ze vinden dat consumenten contact op moeten nemen met de winkel waar ze het product gekocht hebben (wellicht dat ik daarom geen reactie heb ontvangen op mijn e-mail). Straks maar een mailtje sturen naar Bol.com. Ik hoop alleen niet dat het weer een ellenlange discussie wordt met de klantenservice zoals in het verleden, want daar heb ik echt geen zin in.

    Misschien is er iemand van de crew die contact met Warner kan opnemen over dit probleem?

  18. #1068

    Standaard

    Wtf is dat voor een bullshit. Alle boxen in Nederland hebben dit probleem. In Australië is Warner al bezig met het sturen van replacement discs. Ga hun ook maar een keer bellen.

  19. #1069

    Standaard

    Oke, heb inmiddels zelf ook contact opgenomen met zowel WB in NL als in Engeland (met de laatste omdat ik daar al contact mee had). Laat het wel weten als ik iets hoor. Maar de winkels kunnen dit ook niet oplossen als de fout bij het samenstellen van de box zelf zit.

  20. #1070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op Dreuzels.com staat een reactie van iemand die contact heeft gehad met Warner Bros. Warner was niet gecharmeerd van zijn of haar telefoontje. Ze vinden dat consumenten contact op moeten nemen met de winkel waar ze het product gekocht hebben (wellicht dat ik daarom geen reactie heb ontvangen op mijn e-mail).
    Kijk, daar vreesde ik dus voor. Ik wil die box érg graag hebben maar WB maakt er telkens een zootje van. Nu ben ik blij dat ik nog even gewacht heb. Wat een idiote reactie zeg, alsof de winkel die discs verkeerdelijk geperst en verpakt heeft? Ze maken zich er hier wel erg vlot vanaf.

    Ik ben benieuwd hoe het allemaal afloopt...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Kijk, daar vreesde ik dus voor. Ik wil die box érg graag hebben maar WB maakt er telkens een zootje van. Nu ben ik blij dat ik nog even gewacht heb. Wat een idiote reactie zeg, alsof de winkel die discs verkeerdelijk geperst en verpakt heeft? Ze maken zich er hier wel erg vlot vanaf.

    Ik ben benieuwd hoe het allemaal afloopt...
    Warner reageert formeel juist, maar wel erg klantonvriendelijk. De koper heeft een koopovereenkomst met de winkel, en die moet dus zorgen voor een goed product.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #1072

    Standaard

    Ik mag als koper dan wel een overeenkomst hebben met Bol.com, maar zij zijn niet degene die het product hebben geproduceerd. Dat heeft Warner Bros. gedaan, of formeel gezien, Technicolor in opdracht van Warner Bros. Dus zij zullen de juiste disc moeten leveren. Hoe dan ook, ik heb een e-mail naar Bol.com gestuurd. Hopelijk kunnen zij als bemiddelaar optreden.

  23. #1073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Warner reageert formeel juist, maar wel erg klantonvriendelijk. De koper heeft een koopovereenkomst met de winkel, en die moet dus zorgen voor een goed product.
    I get your point, maar waar trek je dan de lijn? Warner moet op hun beurt ook een goed product afleveren aan de winkels, maar ze kunnen toch moeilijk verwachten dat de detailhandel alle producten gaat checken op hun fouten?

    Nuja, ik hoop dat er voor de gedupeerden snel een oplossing komt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    I get your point, maar waar trek je dan de lijn? Warner moet op hun beurt ook een goed product afleveren aan de winkels, maar ze kunnen toch moeilijk verwachten dat de detailhandel alle producten gaat checken op hun fouten?

    Nuja, ik hoop dat er voor de gedupeerden snel een oplossing komt.
    De verkoper moet er nu voor zorgen dat je alsnog een goed product krijgt, in samenspraak met de groothandel en de producent. Dat een aantal uitgevers in het verleden dit direct met ons kopers hebben opgelost is alleen maar te prijzen. Links of rechts, het is zaak dat de problemen met de box goed opgelost worden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #1075

    Standaard

    +1.

    Misschien aanschaffen wanneer alles goed is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Kijk, daar vreesde ik dus voor. Ik wil die box érg graag hebben maar WB maakt er telkens een zootje van. Nu ben ik blij dat ik nog even gewacht heb. Wat een idiote reactie zeg, alsof de winkel die discs verkeerdelijk geperst en verpakt heeft? Ze maken zich er hier wel erg vlot vanaf.

    Ik ben benieuwd hoe het allemaal afloopt...

Pagina 43 van 61 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •