Pagina 51 van 61 EersteEerste ... 41474849505152535455 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    De discs hebben écht alleen maar Engelse tracks en één ondertitel-spoor. Heb alle discs gecontroleerd.
    Alleen "year six" heeft nog wel Nederlandse stemmen en ondertitels...
    Als er echt maar één ondertitel-spoor is, zit je in ieder geval goed.
    Op de site staat namelijk:

    "Subtitles: English, Castilian Spanish, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish"

    Mijn ervaring is dat als het ontvangen product afwijkt van de beschrijving op de site, je het kosteloos kunt retourneren.

    Je hebt de discs ook op een andere speler geprobeerd? Om te kijken welk audio- en geluidssporen daar weergegeven worden?
    Het zou natuurlijk hetzelfde moeten zijn, maar dan heb je ook uitgesloten dat het op een of andere manier aan je speler ligt.

  2. #1252

    Standaard

    De Ultimate Editions van harry potter and the deathly hallows part I & II zijn gisteren verschenen in UK, iemand een idee of de 2D en/of 3D nederlandse subs bevat?
    BD (1243) What i Watch

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    De Ultimate Editions van harry potter and the deathly hallows part I & II zijn gisteren verschenen in UK, iemand een idee of de 2D en/of 3D nederlandse subs bevat?
    De 2D in ieder geval niet. Zie: http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...&postcount=366

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ben vooral benieuwd naar de 3D, omdat ik de 2D toch al heb
    BD (1243) What i Watch

  5. #1255

    Standaard

    Vind het jammer dat de disc met de documentaire nu op BD staat, aangezien ik nog altijd geen speler er voor heb, en nu dus (lang) moet wachten, of de duitse versie moet kopen, wat ik ook al minder mooi vind.

  6. #1256

    Standaard

    Hier vandaag de Box gekregen van Amazon.co.uk, en helaas en raar heeft alleen deel 6 (Half-Bood Prince) Nederlandse ondertiteling.

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...?ie=UTF8&psc=1

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WhySoSerious Bekijk bericht
    Hier vandaag de Box gekregen van Amazon.co.uk, en helaas en raar heeft alleen deel 6 (Half-Bood Prince) Nederlandse ondertiteling.

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...?ie=UTF8&psc=1
    Mij hetzelfde overkomen.
    Amazon een berichtje sturen omtrent niet correcte ondertitels en je mag hem kosteloos retourneren.

    Iemand nog een idee waar ik de goede box (dus bij de eerste 6 delen mét NL subs en Audio) voor rond de 33 euro kan krijgen?

  8. #1258

    Standaard

    Er zit een "light" versie van the Wizard's Collection op Blu-Ray aan te komen, genaamd "The Hogwarts Collection":

    http://www.amazon.com/gp/product/Har...=ATVPDKIKX0DER
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Er zit een "light" versie van the Wizard's Collection op Blu-Ray aan te komen, genaamd "The Hogwarts Collection":

    http://www.amazon.com/gp/product/Har...=ATVPDKIKX0DER
    Goed nieuws! Hier zat ik op te wachten, aangezien ik wel geïnteresseerd was in de extra's, maar niet in de overige merchandise. En de prijs van de Wizards collection vond ik ook te hoog, dus dit is een mooi alternatief.

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Goed nieuws! Hier zat ik op te wachten, aangezien ik wel geïnteresseerd was in de extra's, maar niet in de overige merchandise. En de prijs van de Wizards collection vond ik ook te hoog, dus dit is een mooi alternatief.
    Maar de Wizard's Collection was op een gegeven moment al flink in prijs gedaald. Als je de verzendkosten en douane erbij telt, dan ben je hier nog duurder uit, vrees ik.

  11. #1261

    Standaard

    Wat rogue zegt is waar, ik heb de Wizard's Collection nieuw gekocht voor £150 of zo (incl. verzenden) dus zo'n groot prijsverschil zal het in het begin niet worden. Pas als de box een tijdje oud is zal hij wel rond de $100 gaan draaien denk ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #1262

    Standaard

    Deze box vind ik ook mooi! Maar The Wizard's Collection die ik gekocht heb blijf ik toch de mooiste Harry Potter box die er tot op heden gemaakt is vinden. Duurste box in mijn collectie, maar nog geen seconde spijt van gehad. Vooral de hoesjes vind ik erg gaaf.

  13. #1263

    Standaard

    Weet iemand of de Hogwarts Collection ook in de UK uitkomt? Volgens maand verschijnt hij in Nederland, maar over een Engelse uitgave kan ik niks vinden. Ik wil graag de Engelse box nameiljk.

  14. #1264

    Standaard

    Hier is een uitgebreide unboxing video van de Harry Potter Hogwarts Collection (US-versie)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #1265

    Standaard

    @Martijn: je weet da t bij deze editie er heel veel extra's missen? Die wel eerder zijn uitgebracht. Als je alleen into the movies bent en wat extra's dan is dit wel een set voor je. Gaat het om de uitgebreide extra's dan zeker niet.

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    @Martijn: je weet da t bij deze editie er heel veel extra's missen? Die wel eerder zijn uitgebracht. Als je alleen into the movies bent en wat extra's dan is dit wel een set voor je. Gaat het om de uitgebreide extra's dan zeker niet.
    Welke extra's mis je dan? Kun je dat toelichten? Deze uitgave is qua discs toch identiek aan de eerder uitgebrachte Wizard's Collection? En dat was al de meest uitgebreide versie.


    Ook bij de Hogwarts Collection zitten 31 schijfjes inclusief de vele extra's die een hoop mensen niet eens bekijken. Ik neem niet aan dat men nu weer allemaal nieuwe versies van de Blu-ray's en DVD's gemaakt heeft.
    Je mist in de Hogwarts Collection alleen de prullaria/collectibles die er in de Wizard's Collection wel bij zitten. Wie dat niet hoeft te hebben heeft aan de Hogwarts Collection een fraaie en vooral compacte uitvoering, in de stijl van de James Bond-uitgave.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hier is een uitgebreide unboxing video van de Harry Potter Hogwarts Collection (US-versie)

    Laatste poging om het nog even uit te melken? Of zitten hier nu wel eindelijk de extended editions in en de 3d versies?!

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Laatste poging om het nog even uit te melken? Of zitten hier nu wel eindelijk de extended editions in en de 3d versies?!
    De laatste (denk zelf dat dit niet de laatste uitgave zal zijn) om het nog even uit te melken. Er bestaan alleen extended editions van de eerste twee films, niet van de andere zes.

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Laatste poging om het nog even uit te melken? Of zitten hier nu wel eindelijk de extended editions in en de 3d versies?!

    De 3D-versies zitten er in ieder geval bij.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht

    De 3D-versies zitten er in ieder geval bij.
    Als ze zowel de extended van de eerste 2 films erin zitten en de 3d versies van de laatste films dan is het misschien nog wel interessant! Ik heb al een boxset met alle films op blu-ray. En de prijs is ook van belang, mits niet zo duur interessant, als het te duur is zullen velen die nu een boxset hebben niet overgaan naar deze.

  21. #1271

    Standaard

    Als je het filmpje gewoon bekijkt zul je zien dat zowel de extended editions en de 3d editions erin zitten. 45 uur aan extra's, lijkt mij dat alles erop en eraan zit voor $119,99. Zag trouwens wel op de foto van de achterzijde dat hij alleen in de VS verkocht mag worden.

  22. #1272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Als je het filmpje gewoon bekijkt zul je zien dat zowel de extended editions en de 3d editions erin zitten. 45 uur aan extra's, lijkt mij dat alles erop en eraan zit voor $119,99. Zag trouwens wel op de foto van de achterzijde dat hij alleen in de VS verkocht mag worden.
    Ik kijk toch nauwelijks extra's dus daar zal ik het zeker niet voor doen. Waarschijnlijk dan alleen voor de extended en de 3d versies.

  23. #1273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Zag trouwens wel op de foto van de achterzijde dat hij alleen in de VS verkocht mag worden.
    Dat staat standaard op iedere verpakking bij Warner. Tenzij je ze direct bij Warner Bros. besteld worden ze gewoon naar het buitenland verzonden.

  24. #1274

  25. #1275

    Standaard

    De release datum voor de Hogwarts collection is erg verwarrend. Warner bros. spreekt van 29 april, maar bol.com zegt 7 mei, terwijl andere NL webshops zoals wehkamp een release hebben staan voor 30 oktober?!

Pagina 51 van 61 EersteEerste ... 41474849505152535455 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •