Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 74 van 74 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hylian_Knight Bekijk bericht
    Heb nu de mogelijkheid om hem in te ruilen voor de 807, het nieuwe type.
    Wie heeft je die mogelijkheiod gegeven? Onkyo?
    Ben hier namelijk wel benieuwd

  2. #52

    Standaard

    Media Markt (via Onkyo). Qua specificaties doet hij er niet voor onder als ik het zo bekijk... Hij is vanaf volgende week leverbaar...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hylian_Knight Bekijk bericht
    Media Markt (via Onkyo). Qua specificaties doet hij er niet voor onder als ik het zo bekijk... Hij is vanaf volgende week leverbaar...
    Kun/wil je hier wat meer op ingaan, hoe je het hebt aangepakt ?

    Wellicht dat meer mensen die problemen hebben aanspraak op een oplossing willen maken in die richting.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Kun/wil je hier wat meer op ingaan, hoe je het hebt aangepakt ?

    Wellicht dat meer mensen die problemen hebben aanspraak op een oplossing willen maken in die richting.

    Grt Roger.
    Waaronder ikzelf dus ook.

    Ik heb contact gehad met Onkyo en hun servicepunt in Mijdrecht.
    De 806 kan ik wegbrengen naar het servicepunt en hij gewoon kosteloos van zijn problemen afgeholpen.
    Alleen ben ik echter niet van plan om het toestel zelf voor meer dan een week af te staan.

  5. #55

    Standaard

    Het probleem is dat ik al 2 maanden (sinds aanschaf) op een nieuwe wacht. Heb hem sindsdien niet normaal kunnen gebruiken doordat het geluid steeds wegvalt. Na er (vaak) achteraan te zijn geweest gaven ze me deze oplossing vanuit de MM. Ik heb hem nog helemaal compleet met doosjes, boekjes etc. De 806 is namelijk niet meer nieuw leverbaar vanuit Onkyo heb ik begrepen. Daarnaast hanteert MM het beleid dat een product binnen 2 weken gewoon geruild en vervangen kan worden indien het niet goed is. Dat zal de reden ook zijn geweest dat ik het nieuwe type hiervoor. Ben wel erg enthousiast over de service iig!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Waaronder ikzelf dus ook.

    Ik heb contact gehad met Onkyo en hun servicepunt in Mijdrecht.
    De 806 kan ik wegbrengen naar het servicepunt en hij gewoon kosteloos van zijn problemen afgeholpen.
    Alleen ben ik echter niet van plan om het toestel zelf voor meer dan een week af te staan.
    Heb dan wel niet de 806, maar de 875 die een geheugen probleempje had. Zelf op een Maandag naar Mijdrecht gebracht, in dezelfde week op Donderdag een belletje gekregen dat hij klaar was. Weggebracht in een periode dat hij toch niet aangesloten was, dan mis je hem ook niet echt. Er was een nieuw board geplaatst en hij werkte weer perfect.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Waaronder ikzelf dus ook.

    Ik heb contact gehad met Onkyo en hun servicepunt in Mijdrecht.
    De 806 kan ik wegbrengen naar het servicepunt en hij gewoon kosteloos van zijn problemen afgeholpen.
    Alleen ben ik echter niet van plan om het toestel zelf voor meer dan een week af te staan.
    Hoi Roy,

    Was men bij Onkyo en/of CE Repair Mijdrecht op de hoogte van het probleem bij de Onkyo TX-SR806 ? Ik heb BesteKeus gemaild en ik zou de eerste zijn die met die klacht bij hun kwam. Ze voelde zich onbedoeld aangevallen zou ik haast zeggen, ik kan het verkeerd hebben.

    Grt Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 21-08-2009 om 12:28
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Hoi Roy,

    Was men bij Onkyo en/of CE Repair Mijdrecht op de hoogte van het probleem bij de Onkyo TX-SR806 ? Ik heb BesteKeus gemaild en ik zou de eerste zijn die met die klacht bij hun kwam. Ze voelde zich onbedoeld aangevallen zou ik haast zeggen, ik kan het verkeerd hebben.

    Grt Roger.
    Ik heb Onkyo zelf en het CE repait center in Mijdrecht gemaild.
    Beiden waren niet op de hoogte van het Blue-Dot-Syndrome.

    Maar waarom voelen ze zich bij bestekeus dan aangevallen?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik heb Onkyo zelf en het CE repait center in Mijdrecht gemaild.
    Beiden waren niet op de hoogte van het Blue-Dot-Syndrome.

    Maar waarom voelen ze zich bij bestekeus dan aangevallen?
    Geen idee, gelijk in de aanvalmodus, dat ik de enige en eerste was met het probleem.
    Hoe kunnen ze bij Onkyo en bij CE Repair niet op de hoogte zijn ?
    Het internet staat er bol van, en het lijkt me sterk dat wij de eerste zullen zijn die onze 806 in gaan leveren ter reparatie

    Grt Roger.

    ps. Heb trouwens ook rode dots gezien op m'n plasma :razz:
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Geen idee, gelijk in de aanvalmodus, dat ik de enige en eerste was met het probleem.
    Hoe kunnen ze bij Onkyo en bij CE Repair niet op de hoogte zijn ?
    Het internet staat er bol van, en het lijkt me sterk dat wij de eerste zullen zijn die onze 806 in gaan leveren ter reparatie

    Grt Roger.

    ps. Heb trouwens ook rode dots gezien op m'n plasma :razz:
    Ik heb de Blauwe dots enkel gezien bij enkele dvd's, bij het kijken van Blu-Ray heb ik nergens last van en is het beeld perfect.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik heb de Blauwe dots enkel gezien bij enkele dvd's, bij het kijken van Blu-Ray heb ik nergens last van en is het beeld perfect.
    Ik zie het zowieso alleen als ik OP (niet letterlijk natuurlijk, duh) het scherm sta.

    Doet het zich bij enkele dvd's voor zou het theoretisch bij elke dvd voor moeten kunnen komen. Het is immers dezelfde weg die het circuit aflegt qua aansluitingen en geen mankement van de dvd's zelf.

    Op welke instellingen kan ik mijn randapparaten (Blu-Ray / MNT) het beste instellen, heb nu vaker dat bij langzame rechts/links bewegingen dat het beeld niet soepel maar schokkerig meebeweegt. Onze tv is 1368 X 768 (HD Ready), receiver staat op Doorheen/Through.

    Wel beetje off topic, maar goed,

    Grt roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  12. #62

    Standaard

    Nou we zijn een dikke 3 maanden verder, en heb nu een week een nieuwe 806... Echter, beginnen de problemen weer opnieuw. Het geluid is nu wel perfect (valt niet meer uit), maar het beeld valt elke keer na zo'n 5 minuten uit (wordt zwart, vervolgens ruis en gaat dan terug naar het normale beeld). De ene keer duurt dit langer dan de andere keer, en bij Batman: the Dark Knight gebeurde het wel 5x binnen 20 minuten. Dit lijkt me niet de bedoeling, maar ik heb nu echt geen idee waar de fout zit, of wat ik er aan kan doen...

    Ligt het weer aan de receiver?!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hylian_Knight Bekijk bericht
    Nou we zijn een dikke 3 maanden verder, en heb nu een week een nieuwe 806... Echter, beginnen de problemen weer opnieuw. Het geluid is nu wel perfect (valt niet meer uit), maar het beeld valt elke keer na zo'n 5 minuten uit (wordt zwart, vervolgens ruis en gaat dan terug naar het normale beeld). De ene keer duurt dit langer dan de andere keer, en bij Batman: the Dark Knight gebeurde het wel 5x binnen 20 minuten. Dit lijkt me niet de bedoeling, maar ik heb nu echt geen idee waar de fout zit, of wat ik er aan kan doen...

    Ligt het weer aan de receiver?!
    Als het zich bij elke bron voordoet zeg ik, waarschijnlijk wel, anders niet.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  14. #64

    Standaard

    Gebeurd idd bij elke bron (Xbox 360, PS3, en de BD60 van Panasonic...). Het kan hoop ik niet aan de tv liggen?

    (SNELLE REACTIE TROUWENS! thnx)

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hylian_Knight Bekijk bericht
    Gebeurd idd bij elke bron (Xbox 360, PS3, en de BD60 van Panasonic...). Het kan hoop ik niet aan de tv liggen?

    (SNELLE REACTIE TROUWENS! thnx)
    Sluit je BD60 eens rechtstreeks op je tv aan en kijk eens een hele film !

    Alles proberen uit te sluiten,

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  16. #66

    Standaard

    Ik gebruik hem ook in combi met de BD-60 en heb geen enkel probleem met deze combi.

    Wat voor type TV heb je?

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Nu lees ik op internet dat er veel mensen zijn die met dezelfde problemen zitten me deze combinatie! Er zal een update voor moeten zijn, maar ik kan die echt nergens vinden. Panasonic Nederland gebeld... Dit zegt dat ze niet aan updates doen en schuiven het op de receiver af...

  19. #69

    Standaard

    En het is klaar! .... Laat ik niet te vroeg juichen, want ik moet het nog uitvoerig testen. Heb vandaag de 806 om kunnen ruilen voor de 807, en heb inmiddels de TV de update kunnen geven die hij nodig had. Morgen even flink allemaal testen, en dan hoop ik dat het nu naar een kleine 4 maanden toch echt opgelost is!!

    Allen nog bedankt voor de hulp van afgelopen tijd

    PS: De 807 is toch wel heel strak en uitgebreider dan ik dacht ten opzichte van de 806!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hylian_Knight Bekijk bericht
    En het is klaar! .... Laat ik niet te vroeg juichen, want ik moet het nog uitvoerig testen. Heb vandaag de 806 om kunnen ruilen voor de 807, en heb inmiddels de TV de update kunnen geven die hij nodig had. Morgen even flink allemaal testen, en dan hoop ik dat het nu naar een kleine 4 maanden toch echt opgelost is!!

    Allen nog bedankt voor de hulp van afgelopen tijd

    PS: De 807 is toch wel heel strak en uitgebreider dan ik dacht ten opzichte van de 806!
    Mooi als je problemen nu opgelost zijn

    Maar laat ons delen met die strakkere verschillen tussen de 806 en de 807, ik ben nieuwschierig



    Nou ja, ik geef het niet graag toe, maar de 807 oogt wel wat rustiger in elk geval (komt denk ik door de klep en de niet onderbroken rij knopjes,

    Groet Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  21. #71

    Standaard

    Ik heb in het begin met de 806 ook problemen gehad met blauwe dots tijdens het gamen op de xbox 360. Ergens in de instelling staat een beeld optie ruisonderdrukking. Deze stond op laag. Nadat ik deze uitgezet had waren de blauwe dots verdwenen

    Voor de rest 0,0 problemen met de Onkyo 806!


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik heb in het begin met de 806 ook problemen gehad met blauwe dots tijdens het gamen op de xbox 360. Ergens in de instelling staat een beeld optie ruisonderdrukking. Deze stond op laag. Nadat ik deze uitgezet had waren de blauwe dots verdwenen

    Voor de rest 0,0 problemen met de Onkyo 806!
    Jammer dat je dat niet even eerder kon melden
    Have fun and enjoy your collection

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht




    Maar laat ons delen met die strakkere verschillen tussen de 806 en de 807, ik ben nieuwsgierig

    Nou ja, ik geef het niet graag toe, maar de 807 oogt wel wat rustiger in elk geval (komt denk ik door de klep en de niet onderbroken rij knopjes,


    Groet Roger.

    Zag van de week de 1007 staan, lijkt mij de opvolger van de 807. De 3007 lijkt de opvolger van de 876 en de 5007 lijkt de opvolger van de 906, ze beschikken over een 9.1 aansluiting voor de speakers, heb net een 7.1 opstelling in proef staan, nog 2 erbij , maar goed dat heeft niets te maken met het uiterlijk.

    Heb dat klepje van de 1007 opengedaan en mij besprong het gevoel alsof het allemaal wat goedkoper was, het klepje van de 1007 heeft niet zo'n mooi mechanisme als van de 805/806-875/876-905/906, net weer iets simpeler uitgevoerd.

    De receivers hebben wel weer meer mogelijkheden gekregen en meer HDMI aansluitingen, Onkyo blijft echt vernieuwend, de concurrentie kan als ik dat zo observeer maar moeilijk bijhouden.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Jammer dat je dat niet even eerder kon melden
    Zag het topic nu pas, maar deze oplossing is op meerdere plekken te vinden


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •