De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verdi – La Traviata [Blu-ray Disc]

    Verdi – La Traviata

    Prima HD registratie van de operasensatie van 2005 van het Salzburg Festival.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Prima recensie, maar totaal niets voor mij...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Heb deze uitvoering en die met Renee Fleming naast elkaar gelegd (via Youtube) Ik vind haar uiteindelijk overtuigender in deze rol dan Anna Netrebko. Fleming komt wat doorleefder (een courtisane met een bepaalde 'carierre') over dan de mooie, jonge Netrebko. Maar zij heeft zeker kwaliteit (ik vind de discussies over haar zangkwaliteiten een beetje flauw en onterecht). Moderne ensceneringen kunnen iets verfrissends hebben maar hier werkt het voor mij, naast de (mis ?)casting van Netrebko, iets te surrealistisch t.a.v. de inhoud van het verhaal.
    Uiteindelijk de La Traviata blu-ray met Renee Fleming (en ook met Villazon !) gekocht. Enige nadeel: geen extra materiaal.
    Ik heb ook maar de Aida, Il Trovatore en Rigoletto van Verdi op blu-ray aangeschaft.

  4. #4

    Standaard

    Een paar fouten in deze recensie:

    Zowel Domingo als Villazon worden mezzosopraan genoemd......

    Daarnaast is het RolandO Villazon

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Prima recensie, maar totaal niets voor mij...
    Fijn om te weten.

  6. #6

    Standaard

    Geen probleem, in dat geval zal ik vanavond, als ik weer terug ben van mijn werk, het schijfje even in de speler doen nadat ik hem op Zone A gezet heb, als hij dan niet speelt weten we genoeg, heb dat met een paar van de eerder genoemde titels ook al eens gedaan en die wilden dan niet spelen, zoals mij al eerder was opgevallen bij door Spendid uitgebrachte Blu rays.
    ahsna

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •