Pagina 15 van 28 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 680 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    De BTTF Tin bevatte wel wat extra's met "collectible value": de verdwijnende foto, mini OUTATIME license plate, de grote blueprint van de delorean (veel groter dan de blueprint die bij de versie met de minuatuur delorean zat), enz... Voor zover ik kan lezen beperkt de JP tin zich enkel tot een poster replica en wat kaarten.

    Ook het feit dat er een ultimate collector's edition is van JP, zal er wel mee te maken hebben: voor BTTF was de Tin de meest uitgebreide versie die beschikbaar was.

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb zo de indruk, als ik naar Amazon.co.uk kijk, dat die UK Tin Limited Collector's Edition niet zo snel van de toonbank gaat als indertijd met de BTTF Tin. Deze was meteen uitverkocht. Aan wat zou dat liggen denken jullie?
    Lelijk artwork? Tenminste, het kan mij niet bekoren, die zwarte dino op een rode achtergrond. Ziet er bovendien erg kinderachtig uit. Dan vind ik de verpakking van de normale uitgave een stuk beter.




  3. #353
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik heb hem niet gepreordered omdat er weinig bijzit voor de extra prijs die je betaald, en ook omdat je die prullen toch maar 1 keer bekijkt en daarna staat het maar in de kast. Oh en ook omdat FRS dit weekend 10% korting had

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Lelijk artwork? Tenminste, het kan mij niet bekoren, die zwarte dino op een rode achtergrond. Ziet er bovendien erg kinderachtig uit. Dan vind ik de verpakking van de normale uitgave een stuk beter.


    Ik geef je daar geen ongelijk in, maar heb hem toch besteld. Ik vind die artcards van de dino's wel leuk, alsook de posters.
    En de gewone box zal er zelf ook wel bij zitten.
    Ik vind gewoon dat ze die tekening van de T-rex hadden moeten doortrekken naar achteren. Nu staat er enkel een hoofd en 2 pootjes op.

  5. #355
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  6. #356

    Standaard

    Mooi, meer dan goed genoeg qua beeld voor mij, dat wordt een aanschaf

  7. #357

    Standaard

    Mhh ik weet het nog niet als beeld 4,5 had gekregen zat ik nu te bestellen haha 5 was niet te verwachten met zulke oude films wel veel smooth dnr mmhhh ik ben meer voor grain. maar geluid reference 7.1 is ook niet slecht.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  8. #358

  9. #359

    Standaard

    Ik ben aangenaam verrast door de beeldkwaliteit, als ik op de screenschots uit de recensie van DVD Beaver mag afgaan. Meestal zien die er op TV nog een stuk beter uit. Je merkt een duidelijke verbetering t.o.v. de DVD-versie, en die was al een topper.

  10. #360

    Standaard

    Ben ik dan de enige die Jurassic Park een overscherpe Blu-ray vindt hebben? Grain en scherpte zijn dingen waar je inderdaad naar op zoek bent, maar dit ziet er gewoon onnatuurlijk uit. Niet verwonderlijk, met Universal aan het roer.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #361

    Standaard

    Tja hoe scherper het beeld hoe meer oneffenheden je ziet zoals grain krasjes stof enz.

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Grain en scherpte zijn dingen waar je inderdaad naar op zoek bent, maar dit ziet er gewoon onnatuurlijk uit.
    Zoekt en gij zult vinden! Het hangt naar mijn idee ook wel een beetje af van de manier hoe je naar films kijkt. Sommigen mensen kijken zo 'technisch' dat ze zich ergeren aan iedere - technische - onvolkomenheid. Als ik een film kijk dan zit ik in het verhaal en zie tegelijk het volledige plaatje voor me en de indruk die dat op mij maakt. Misschien zie ik zaken als 'edge enhancement' of 'ruisonderdrukking' niet echt of weet ik niet hoe ik die kan herkennen. En misschien wil ik dat ook wel niet weten. Het kan ook zijn dat mijn plasma TV die zaken dermate goed weet te verbloemen dat het minder opvalt. Plasma's zijn nu eenmaal minder kritisch dan LED/LCD-TV's. Bovendien is mijn TV niet buitensporig groot (37 inch) en zit ik op een redelijke afstand er vandaan (3 m).
    Ik heb zojuist uit de Star Wars-serie de Blu-ray versie van "The Phantom Menace" gezien en ik heb genoten van het beeld. Zoveel scherper en mooier dan de DVD-uitgave, hoewel in veel Blu-ray reviews deze episode niet zo goed beoordeeld wordt als het om de beeldkwaliteit gaat. Ik ben daarom zeer benieuwd naar Jurassic Park op Blu-ray.

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ben ik dan de enige die Jurassic Park een overscherpe Blu-ray vindt hebben? Grain en scherpte zijn dingen waar je inderdaad naar op zoek bent, maar dit ziet er gewoon onnatuurlijk uit. Niet verwonderlijk, met Universal aan het roer.
    Zoals in de recensie van dvdbeaver al te lezen valt is er in milde mate gebruik gemaakt van Edge Enchancement en als je daar erg gevoelig voor bent kan dat inderdaad afbreuk doen.
    Universal geilt nogal op EE en DNR, en helaas "henk en ingrid" ook dus ik zie hun beleid niet snel veranderen.

    Al met al lijkt het erop dat JP toch wel een mooie uitgave gaat worden
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #364
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zoekt en gij zult vinden! Het hangt naar mijn idee ook wel een beetje af van de manier hoe je naar films kijkt. Sommigen mensen kijken zo 'technisch' dat ze zich ergeren aan iedere - technische - onvolkomenheid. Als ik een film kijk dan zit ik in het verhaal en zie tegelijk het volledige plaatje voor me en de indruk die dat op mij maakt. Misschien zie ik zaken als 'edge enhancement' of 'ruisonderdrukking' niet echt of weet ik niet hoe ik die kan herkennen. En misschien wil ik dat ook wel niet weten. Het kan ook zijn dat mijn plasma TV die zaken dermate goed weet te verbloemen dat het minder opvalt. Plasma's zijn nu eenmaal minder kritisch dan LED/LCD-TV's. Bovendien is mijn TV niet buitensporig groot (37 inch) en zit ik op een redelijke afstand er vandaan (3 m).
    Ik heb zojuist uit de Star Wars-serie de Blu-ray versie van "The Phantom Menace" gezien en ik heb genoten van het beeld. Zoveel scherper en mooier dan de DVD-uitgave, hoewel in veel Blu-ray reviews deze episode niet zo goed beoordeeld wordt als het om de beeldkwaliteit gaat. Ik ben daarom zeer benieuwd naar Jurassic Park op Blu-ray.
    Ik kijk wel heel nauwkeurig naar beeld kwaliteit, want anders kan ik het net zo goed bij mijn dvds houden, en dan hoef ik de film ook niet te upgraden naar Blu-ray.

  16. #366

    Standaard

    Ik heb intussen de viewing in mijn bezit Bespreking volgt...
    Mijn eerste indruk? Grain grain grain...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #367

    Standaard

    ik kan haast niet wachten om ze in bezit te hebben. Hopelijk verzend amazon de box nog deze week, zodat ik hem maandag de 24ste op releasedatum binnen heb. Dan kan ik hem nog kijken voor we op reis vertrekken.

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb intussen de viewing in mijn bezit Bespreking volgt...
    Mijn eerste indruk? Grain grain grain...
    Je moet ook niet zo dicht met je neus op het scherm zitten, Werner!

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ik kan haast niet wachten om ze in bezit te hebben. Hopelijk verzend amazon de box nog deze week, zodat ik hem maandag de 24ste op releasedatum binnen heb. Dan kan ik hem nog kijken voor we op reis vertrekken.
    De reis gaat naar het eh... Jurassic Park Resort?

  20. #370
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb intussen de viewing in mijn bezit Bespreking volgt...
    Mijn eerste indruk? Grain grain grain...
    Leg jij ff een bommetje neer...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #371

    Standaard

    Die van mij is verzonden door woolworth's(wordt door thehut.com gedaan).
    I love grain
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #372
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Grains of sand on a hot summer day...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #373

    Standaard

    Grain is prima, screenshots zien er veelbelovend uit, mooi filmisch beeld zoals bij Taxi Driver!

  24. #374
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga hem eerst zien en dan zeggen wat ik van de grain vind.
    Maar ik vermoed dat de grain de CGI helpt samensmelten met de rest. Een beetje waar de Star Wars pre-quels bijvoorbeeld in HD door de mand vallen.

    Maar eerst zien..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #375

    Standaard

    Grain is niet erg als het beeld dan maar niet te veel flikkert.
    Bij sommige films met grain heb ik dat wel, en bij sommige weer niet.

Pagina 15 van 28 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •