Pagina 23 van 28 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 680 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Vanmiddag deeltje 1 gekeken. Ik heb echt nog nooit zo'n goede soundtrack gehoord! Wat een prachtig geluid zit er in deze film! Het geluid komt van alle kanten. Het geluid leeft om je heen. Daarnaast is het zeer indrukwekkend als de T. Rex aan komt lopen en je de diepe dreunen voelt en hoort in je huiskamer. Ik zag de film voor het eerst toen ik 13 jaar was, 18 jaar geleden alweer. En nu ik em op blu-ray zag, leek het alsof ik em weer voor het eerst zag en hoorde. Echt een aanrader!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #552
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vanmiddag deeltje 1 gekeken. Ik heb echt nog nooit zo'n goede soundtrack gehoord! Wat een prachtig geluid zit er in deze film! Het geluid komt van alle kanten. Het geluid leeft om je heen. Daarnaast is het zeer indrukwekkend als de T. Rex aan komt lopen en je de diepe dreunen voelt en hoort in je huiskamer. Ik zag de film voor het eerst toen ik 13 jaar was, 18 jaar geleden alweer. En nu ik em op blu-ray zag, leek het alsof ik em weer voor het eerst zag en hoorde. Echt een aanrader!
    Precies hetzelfde hier. Ook gezien toen ik 13 was en inmiddels 18 jaar geleden, in de bios, en nu weer dondert het geluid uit de boxen.

  3. #553

    Standaard

    Ook ik zag JP in de bios. En dat was meteen voor het laatst dat ik JP in DTS hoorde. BTW: Voordat JP begon kwam er eerst nog de 1e DTS trailer die veel beter was dan die piano trailer.

    Omdat ik thuis geen DTS had heb de R1 DTS DVD's niet gekocht, ook niet Superbit versies. Maar dat is nu verleden tijd, dankzij blu-ray.

    T. Rex kan ik weer horen in DTS

  4. #554

    Standaard

    Ik heb toen nog de jurassic Park Laserdisc gehad...en dat was zeker gaaf.

    Sindsdien niet meer gezien, en ben ik benieuwd naar de net binnengekomen, gewone blu ray box.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik heb toen nog de jurassic Park Laserdisc gehad...en dat was zeker gaaf.

    Sindsdien niet meer gezien, en ben ik benieuwd naar de net binnengekomen, gewone blu ray box.

    ik heb de Laserdiscs nog in de kast staan van Jurassic park en van The lost World

    wilde eerst ff wachten met de aanschaf op blu ray maar nu ik al deze uitgaves langs zie komen begint het toch te kriebelen. ik was 18 jaar geleden 12 toen ik de film voor het eerst in de bios zag en die maakte en een enorme impact op mij. Is een van mijn favo films allertijden deel 1!

    straks maar is langs de media markt ben in zoetermeer de hele dag vlakbij de media markt
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #556
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ook de CAV box nog, maar ook de R1 DVD (En dan niet de foute versie waar de DTS geen ultralaag had) Maar eerlijk is eerlijk de track klinkt goed op BD. Maar het is nog niet de ervaring uit de bios. Dat redden wij niet met onze bescheiden subs. (Hoogstens bij HTip) In de Bios hoorde je bij de T-Rex niks van de bas. Nee.., je kon de eerste dreunen alléén voelen. Waardoor de scene met het trillende glas water pas echt tot zijn recht komt. Nu hoor ik het i.p.v. alleen voelen. Maar dat licht eerder aan de 'beperking' van mijn set. En daarbij de meeste sets.

    LOL, het is ook altijd de eerste scene die ik test. Zeker na de foute R1 DVD.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #557

    Standaard

    Damn, zeg, vanmiddag naar de MediaMarkt om de limited edition even te bekijken en eventueel te kopen: alles uitverkocht! Geen limited editions meer, en geen gewone boxen meer ook.

    Iemand die een limited edition heeft en wat foto's kan posten?

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Damn, zeg, vanmiddag naar de MediaMarkt om de limited edition even te bekijken en eventueel te kopen: alles uitverkocht! Geen limited editions meer, en geen gewone boxen meer ook.

    Iemand die een limited edition heeft en wat foto's kan posten?
    Weet niet naar welke mediamarkt je bent geweest ik weet wel dat hier in amsterdam de mediamarkt nog steeds geen jurrasic park binnen heeft gehad.
    Heb de mijne dan maar ook via bol besteld.

  9. #559

    Standaard

    In Eindhoven hadden ze beide uitgaves gewoon in de schappen staan.

  10. #560

    Standaard

    In Groningen hebben alleen de normale editie staan. De versie met het beeldje heb ik niet gezien. De box was overigens ook 44,95 dus ik wacht nog wel even met een aanschaf.

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Iemand die een limited edition heeft en wat foto's kan posten?





  12. #562

    Standaard

    Het verbaasde mij dat Jurassic Park FULL SCREEN is en het zgn. beeld met grain valt eigenlijk niet te zien op mijn plasmascherm, dus zowel beeld als geluid zijn meer dan waard. Het is zeker EEN ECHTE AANRADER. ECHT GENOTEN...WOW....!!!

  13. #563

    Standaard

    Jurassic Park heeft een beeldformaat van 1.85:1 en dat is geen fullscreen. Je zou boven en onder kleine balkjes moeten zien, maar door de overscan van de televisie kan het zijn dat je ze niet ziet.


  14. #564
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies. Fullscreen is 1.78:1

    Vrouwlief weekendje Antwerpen.
    Dus straks gaan de kids kennis maken met Jurassic Park.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #565

    Standaard

    Sorry, maar ik heb gewoon FULL SCREEN....!!!

  16. #566

    Standaard

    Omdat je overscan aan hebt staan...

    -Alleen gebruiken als je een break-in doet voor je plasma.
    Laatst aangepast door Symphony X : 28-10-2011 om 18:48

  17. #567

    Standaard

    Mijn plasmascherm staat echt op 16:9...ik heb dit net gecontroleerd, want anders had ik keuze uit
    Auto - breed, 16 : 9, 4:3 , Breedbeeldzoom, Zoom en Volledig Scherm.
    Dus, wat jij bedoelt met overscan, is mij een vraag, maar ik heb een 16:9 plasmascherm...

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Mijn plasmascherm staat echt op 16:9...ik heb dit net gecontroleerd, want anders had ik keuze uit
    Auto - breed, 16 : 9, 4:3 , Breedbeeldzoom, Zoom en Volledig Scherm.
    Dus, wat jij bedoelt met overscan, is mij een vraag, maar ik heb een 16:9 plasmascherm...
    overscan functie staat niet onder de beeld opties maar ergens anders in het menu (tenminste bij mijn Panasonic)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #569

    Standaard

    Vaak te vinden onder een tabje als ''Geavanceerde beeld opties''. Overscan is ook niet een beeldformaat/ratio, maar een extra optie om bijv de blauwe lijnen bij het bekijken van films via media spelers weg te halen.
    Laatst aangepast door Symphony X : 28-10-2011 om 19:23

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Precies. Fullscreen is 1.78:1

    Vrouwlief weekendje Antwerpen.
    Dus straks gaan de kids kennis maken met Jurassic Park.
    Zorg dat je vlakbij zit om ze vast te houden als de T-rex komt? Doet best pijn, als je met je hoofd tegen het plafond aan springt .

  21. #571

    Standaard

    Ik twijfel echt welke box ik zal kopen. De Ultimate tin ziet er fantastisch uit, maar heeft - zo lees ik - bij velen beschadigingen door de post. De houten box van Amazon.de vind ik ook erg mooi. Iemand die me kan adviseren?

  22. #572

    Standaard

    ik heb de tin en die kwam zonder beschadigingen aan. Heb deze besteld via amazon. De klachten zijn voornamelijk van mensen die bij HMV of Play de tin hebben besteld.
    Maar als je de beste box wilt - en ik spreken tegen mijn eigen winkel in - koop de duitse wooden box (als je de duitse opschriften niet erg vind). Deze box heeft de meeste en de betere extra's.

  23. #573

    Standaard

    Mijn tin via Amazon is ook zonder kleerscheuren aangekomen.

    Overigens een mooie advertentie in Metro afgelopen donderdag:



    Goed werk Universal

  24. #574

    Standaard

    die T-Rex hierboven lijkt wel van King Kong 2005 :O kan ook mis hebben hoor..

  25. #575

    Standaard

    Dat is die van King Kong, vandaar de

Pagina 23 van 28 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •