Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 680 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik las op Blu-ray.com dat er van Jurassic Park een 720p HDTV Rip in omloop is op het net. Ik heb deze eens bekeken en ik moet zeggen dat deze er al uitzonderlijk goed uitziet in 90% van de scènes. Erg veel detail. Ik ben dan ook benieuwd hoe goed de uiteindelijke Blu-ray er uit gaat zien.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik las op Blu-ray.com dat er van Jurassic Park een 720p HDTV Rip in omloop is op het net. Ik heb deze eens bekeken en ik moet zeggen dat deze er al uitzonderlijk goed uitziet in 90% van de scènes. Erg veel detail. Ik ben dan ook benieuwd hoe goed de uiteindelijke Blu-ray er uit gaat zien.
    En is dit dan beter dan de huidige DVD uitgave? Wordt zo'n dvd dan geupscaled ofzo waardoor t er beter uitziet?

  3. #53

    Standaard

    Dit is vele malen beter dan de DVD uitgave. Volgens mij maakt men dan geen gebruik van upscaling, maar daar heb ik niet voldoende verstand van. Het zag er in veel scènes iig erg goed uit.

  4. #54

    Standaard

    De 1080P (met DTS) versie van deel 1+2 had ik ooit eens bekeken en zien er geweldig uit.
    Ik kijk dan ook vol verwachting uit naar de BD release
    Die openings scene van deel 1 heeft echt een waanzinnige bas.....je blijft er naar luisteren
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  5. #55

    Standaard

    Die MKV van Jurassic Park is iets van 5 minuten langer dan de dvd uitgave. Heeft dit met die zogenaamde PAL speed up te maken?

  6. #56

    Standaard

    Daar lijkt het wel op.

  7. #57

  8. #58
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Net als bij Back to the Future.

  9. #59

    Standaard

    Erg benieuwd naar de Limited edition dan. Hopelijk iets beter dan bij Back to the future. Deze komen er meteen in. Toen ik amper 6 was en de T-rex in beeld kwam viel men mond open van verbazing!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #60

    Standaard

    Het was als 11-jarige in ieder geval erg indrukwekkend in de bioscoop. Ik heb die VHS in de eerste week 'n tiental keer gezien. Must-have! En hopelijk snel.

  11. #61
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik heb hem toen ik 12 was ook in de bioscoop gezien en ik werd toen echt uit mijn stoel weggeblazen toen die T-Rex aan het roaren was!

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Hey,

    Hier nog 1

    Dit is nou echt zo'n boxset waar ik echt met smart op zit te wachten!!!

    Greets Ferry, ...

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hoop dat ze snel wat foto's posten van die boxset. Eindelijk, na zolang wachten.
    Laatst aangepast door Pieter V : 07-04-2011 om 11:15

  15. #65

    Standaard

    Yes, Eindelijk komen ze eraan. Ik hoop echt op flink opgefrist beeld en geluid.
    En de coverart hoeft van mij niet veel anders als wat je nu ziet. Dit brengt weer herinneringen terug aan die vhs die ik toen gelijk kocht.

  16. #66

    Standaard

    Ik hoop dat ie Limited set ook echt limited is en allerlei goodies bevat. Om mij part kost het hele ding 250 euro, ik ga hem toch wel kopen.

    Beste bioscoopfilm die ik ooit heb gezien

  17. #67

    Standaard

    Jurassic Park is destijds zelfs nog met NL ondertitels op Laserdisc verschenen. Dat was één van de laatste stuiptrekkingen van LaserDisc hier in NL, eigenlijk was LD hier toen al dood en het was ook een grote verassing toen deze werd uitgebracht.
    Opvallend was ook dat het een mooie widescreen uitgave betrof terwijl het meeste wat hier op LD is verschenen films in Pan&Scan waren van teleurstellende kwaliteit.

    Op VHS is het, naast de Lion King, waarschijnlijk één van de best verkochte koopvideo uitgaves ooit
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Jurassic Park is destijds zelfs nog met NL ondertitels op Laserdisc verschenen. Dat was één van de laatste stuiptrekkingen van LaserDisc hier in NL, eigenlijk was LD hier toen al dood en het was ook een grote verassing toen deze werd uitgebracht.
    Opvallend was ook dat het een mooie widescreen uitgave betrof terwijl het meeste wat hier op LD is verschenen films in Pan&Scan waren van teleurstellende kwaliteit.

    Op VHS is het, naast de Lion King, waarschijnlijk één van de best verkochte koopvideo uitgaves ooit
    Ik heb de NTSC laserdisc met DTS nog gehad. Dat was de best klinkende laserdisc die ik ooit heb gehoord. De bas was fenomenaal. De R2 Dolby dvd kon daar in de verste verte niet aan tippen. Kan niet wachten op de blu-ray!

  19. #69
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit heb ik ook nog in een CAV uitvoering gehad. Ook totaal onbegrijpelijk dat de nlse dvd alleen dolby had. Gelukkig heb ik toen na enig puzzelwerk de goede r1 versie gekocht. De goeie omdat de eerste release een basprobleem had.
    Zit nu met smart te wachten op de bd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #70

    Standaard

    Ik hoop zo dat dit de coverart gaat worden. Maar ik ben bang dat ze het verknallen door teveel blauwe nuances erin te brengen. Iets wat je veel ziet bij blu-ray covers tegenwoordig. En naar mijn mening erg jammer.


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Ik hoop zo dat dit de coverart gaat worden. Maar ik ben bang dat ze het verknallen door teveel blauwe nuances erin te brengen. Iets wat je veel ziet bij blu-ray covers tegenwoordig. En naar mijn mening erg jammer.

    Waar heb je deze afbeelding vandaan?
    The future is Blu

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Waar heb je deze afbeelding vandaan?
    Kijk eens bij de afbeeldingseigenschappen/info, even rechtsklikken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #73
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Persoonlijk maakt het me niet heel veel uit hoe de cover er uit ziet....
    Maar als ik toch zou mogen kiezen dan een zwarte tin met alleen het logo erop.
    Ik vind het blu-ray blauw sowieso niet mooi passen en zelfs een beetje goedkoop aandoen.
    Maar hé, zoals ik al zei....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #74
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kijk eens bij de afbeeldingseigenschappen/info, even rechtsklikken
    Jij hebt zeker eens meegedaan aan "Het grote raad deze film foto topic"...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Jij hebt zeker eens meegedaan aan "Het grote raad deze film foto topic"...
    Nee, wel met raad van welke club het logo is.
    Degene die ik dan zelf plaatste die kwam dan ff op mn persoonlijke webruimte te staan met een andere naam
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •