Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Denon AVR-4310CI/AVR-3310CI/AVR-2310CI/AVR-1910/AVR-1610/AVR-990/AVR-890/AVR-790/590

    Denon komt binnenkort met nieuwe A/V-receivers:
    http://www.engadgethd.com/2009/05/11...rs-and-headph/
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  2. #2

    Standaard

    Denon lanceert drie nieuwe surround-versterkers in Nederland. De drie nieuwe instapmodellen hebben elk HD-audiodecoders aan boord en beschikken over Dolby’s nieuwe Pro Logic Iiz-technologie.

    Het trio voorziet in één 5.1-kanaals AV-receiver. Deze AVR-1610 is met zijn adviesprijs van 399 euro de goedkoopste van het drietal. Dit model kan Dolby TrueHD en DTS Master Audio aan en ondersteunt hdmi-videoconversie. Deze uitvoering doet echter niet aan upscaling.
    De andere twee modellen bieden dat wel. De 7.1-kanaals AVR-1910 tilt niet-HD-beelden naar een Full-HD resolutie. De AVR-2310, de aanvoerder van het driemanschap, heeft bovendien vijf hdmi-ingangen, 135 Watt eindversterkers en digitale ruisonderdrukking.

    De AVR-1910 en AVR-2310 kosten respectievelijk 599 en 999 euro. De nieuwe AV-receivers zijn inmiddels verkrijgbaar.
    Bron: Nu.nl

    1610: http://www.stassen.nl/specificaties/...denon-avr-1610
    1910: http://www.stassen.nl/specificaties/...denon-avr-1910
    2310: http://www.stassen.nl/specificaties/...denon-avr-2310
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Ik ben me volop aan het oriënteren om binnen nu en enkele maanden een mooie receiver met speakers aan te schaffen. Ik heb zowel de Denon 2310 als de 4310 op het oog.
    Ik zit alleen in dubio of ik het grote verschil in prijs ga horen.
    Een andere afweging om de 2310 te kopen is vanwege het feit dat het minder pijn doet om deze over 5 tot 10 jaar te vervangen.

    De reden om voor de 4310 te gaan is onder andere de netwerkaansluiting.

    Wie geeft mij advies?

    De speakers die ik op het oog heb is de B&W mt10 of mt20 (heel misschien de mt30, onze huiskamer is niet zo groot) of de KEF 3005SE.
    De reden dat ik voor deze speakers ga is oa vanwege de looks (mijn vriendin heeft immers een idee wat wel en niet goed is voor onze huiskamer. Het gaat voornamelijk om het bioscoop geluid.

    Heeft iemand ervaringen met de Mirage MX 5.1?

    Ik wil op korte termijn gaan luisteren.

    Alvast bedankt!!!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maranello Bekijk bericht
    Ik ben me volop aan het oriënteren om binnen nu en enkele maanden een mooie receiver met speakers aan te schaffen. Ik heb zowel de Denon 2310 als de 4310 op het oog.
    Ik zit alleen in dubio of ik het grote verschil in prijs ga horen.
    Een andere afweging om de 2310 te kopen is vanwege het feit dat het minder pijn doet om deze over 5 tot 10 jaar te vervangen.

    De reden om voor de 4310 te gaan is onder andere de netwerkaansluiting.

    Wie geeft mij advies?

    De speakers die ik op het oog heb is de B&W mt10 of mt20 (heel misschien de mt30, onze huiskamer is niet zo groot) of de KEF 3005SE.
    De reden dat ik voor deze speakers ga is oa vanwege de looks (mijn vriendin heeft immers een idee wat wel en niet goed is voor onze huiskamer. Het gaat voornamelijk om het bioscoop geluid.

    Heeft iemand ervaringen met de Mirage MX 5.1?

    Ik wil op korte termijn gaan luisteren.

    Alvast bedankt!!!
    Hoi Maranello,

    Mijn advies: De combinatie Denon AVR-4310 met de door jou aangedraagde speakersetjes is naar mijn mening ver uit proportie.

    Het is een beetje Ferrari met fietsenbandjes willen rijden, met alle respect trouwens.

    Koop je de receiver met in je achterhoofd later te upgraden met full range zuilspeakers wordt het alweer een ander verhaal.

    De Denon AVR-2310 (of de 2309, die is natuurlijk "overjarig" maar ook prima) is al een geweldig apparaat met erg veel mogelijkheden en aardig wat vermogen.

    Ik begrijp uit je verhaal dat je vriendin niet zo van opzichtige speakers houdt. Dat hoor ik wel vaker om me heen, gelukkig heb ik dat probleem niet met mijn vrouw. Die ambieert de hobby gelukkig ook.
    Dat mag natuurlijk, maar laat haar eens mooie speakers zien die ware meubelstukken kunnen zijn en in een interieur kunnen passen.

    Het zal ook al snel leuk klinken, maar je moet het vergelijken, dan pas ga je het verschil horen en begrijpen.

    Voor een filmpje kan een klein luidspreker setjes aardig klinken, maar ben je muziek liefhebber gaat er niets boven een volwaardige zuilspeaker. Je kunt dan kiezen voor twee zuilspeakers als fronts, en voor de (back)surrounds wat kleinere, of zelfs voor de gehele set voor grotere modellen gaan. Maar dat hangt af van de ruimte, je wensen en het budget natuurlijk.

    Een speaker als deze misstaat toch in geen enkele woonkamer imo !



    Een redeliljk forse en prijzige luidspreker maar het kan ook goedkoper.

    Het ligt maar net aan je wensen en je budget, maar bij de gedachte aan een Denon AVR-4310 zal dat wellicht niet het probleem zijn.

    En vergeet niet bij aankoop van apparatuur in deze prijsklasse te onderhandelen over de prijs. Ik heb bij aankoop van mijn nieuwe receiver ongeveer 25% van de huidige prijs afgekregen (geen demo model trouwens)

    Groet Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 05-07-2009 om 13:03
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #5

    Standaard

    Beste Roger, dank voor je uitgebreide reactie. Ik kan jouw gedachte wel volgen. Vooral nadat ik gisteren voor het eerst ben gaan luisteren.

    Ik ben gisteren bij iear in Tilburg gaan luisteren. Ze verkopen daar overigens geen Denon.
    Wat me al snel opviel is dat als je gaat vergelijken met andere boxen dat de B&W mt30 voor mij afviel (toch een set van € 2450). Ik had gedacht dat ze beter zouden zijn voor wat ze moeten kosten.

    Mijn voorkeur voor speakers gaat nu eerder naar de Focals SIB. Ik heb echter ook een Canton speakerset gehoord (volgens mij de movie CD 2000). Het waren in elk geval ranke zuilspeakers. Deze heb ik niet uitgebreid geluisterd omdat het om zuilen ging. Het grote kwaliteits verschil tov de B&W mt30 en in mindere mate met de Focals viel mij wel op. Nu heb ik dit voorgelegd aan mijn vriendin en met een beetje geluk kan ik toch als voorspeakers voor een ranke zuil gaan. Dan ga ik zeker nog een keer luisteren (misschien kan ik mijn vriendin overtuigen om mee te gaan zodat zij het verschil ook hoort). Misschien dat er nog andere speakers zijn die qua design en luisterplezier nu op mijn wishlist komen.

    Ik wil op korte termijn ook nog in Breda gaan luisteren aangezien ze daar wel Denon verkopen. Een Onkyo of Marantz is overigens ook goed mogelijk.

    Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maranello Bekijk bericht
    Beste Roger, dank voor je uitgebreide reactie. Ik kan jouw gedachte wel volgen. Vooral nadat ik gisteren voor het eerst ben gaan luisteren.

    Ik ben gisteren bij iear in Tilburg gaan luisteren. Ze verkopen daar overigens geen Denon.
    Wat me al snel opviel is dat als je gaat vergelijken met andere boxen dat de B&W mt30 voor mij afviel (toch een set van € 2450). Ik had gedacht dat ze beter zouden zijn voor wat ze moeten kosten.

    Mijn voorkeur voor speakers gaat nu eerder naar de Focals SIB. Ik heb echter ook een Canton speakerset gehoord (volgens mij de movie CD 2000). Het waren in elk geval ranke zuilspeakers. Deze heb ik niet uitgebreid geluisterd omdat het om zuilen ging. Het grote kwaliteits verschil tov de B&W mt30 en in mindere mate met de Focals viel mij wel op. Nu heb ik dit voorgelegd aan mijn vriendin en met een beetje geluk kan ik toch als voorspeakers voor een ranke zuil gaan. Dan ga ik zeker nog een keer luisteren (misschien kan ik mijn vriendin overtuigen om mee te gaan zodat zij het verschil ook hoort). Misschien dat er nog andere speakers zijn die qua design en luisterplezier nu op mijn wishlist komen.

    Ik wil op korte termijn ook nog in Breda gaan luisteren aangezien ze daar wel Denon verkopen. Een Onkyo of Marantz is overigens ook goed mogelijk.

    Ik ben benieuwd wat het gaat worden!
    Je kunt ook eens bij HoboHifi gaan luisteren, zij hebben 13 zaken in Nederland. Niet de goedkoopste, maar als de prijs je niet aanstaat of jullie daar niet uikomen ben je niet verplicht om daar te kopen. Ik heb verleden week HoboHifi Apeldoorn en Amersfoort aangedaan. Arnhem schijnt het grootst te zijn (Apeldoorn had al 3 luister ruimtes)

    Twee full size fronts en de rest wat kleiner zou een mooi compromis zijn tussen jou en je vriendin. Koop haar een lekker flesje parfum en ze kan wellicht al geen nee meer zeggen

    Trouwens, mijn inziens zijn die Canton movie CD 2000 GEEN zuilluidsprekers.(Sorry) Het heeft nagenoeg geen klankkast, en het is helaas nog steeds zo dat "size still matters".
    Ga kijken voor een mooie echte vloerstaander die bij jullie interieur past en voor jullie mooi klinkt, neem wat goede muziek mee om te luisteren.

    Ik ben trouwens sinds een maand of 2 erg tevreden over mijn nieuwe Onkyo.

    Groet Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 05-07-2009 om 22:10
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  7. #7

    Standaard

    Je advies over echte vloerstaanders is goed bedoeld, maar het zal toch iets anders worden.
    Ik luister nu al een paar jaar naar een JBL 5.1 setje van €300. Wat ik bij iear heb gehoord is al vele malen beter dan wat ik gewend ben.

    90% kijk ik naar films of game ik. Muziek is van ondergeschikt belang. Als ik 90% muziek zou luisteren dan zou ik eerder voor de echte vloerstaanders gaan.

    Ik wil bij Hobo en bij Technica Nova gaan kijken/luisteren.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maranello Bekijk bericht
    Je advies over echte vloerstaanders is goed bedoeld, maar het zal toch iets anders worden.
    Ik luister nu al een paar jaar naar een JBL 5.1 setje van €300. Wat ik bij iear heb gehoord is al vele malen beter dan wat ik gewend ben.

    90% kijk ik naar films of game ik. Muziek is van ondergeschikt belang. Als ik 90% muziek zou luisteren dan zou ik eerder voor de echte vloerstaanders gaan.

    Ik wil bij Hobo en bij Technica Nova gaan kijken/luisteren.
    Dat schreef ik immers ook, bij muziek volwaardige vloerstaanders, en bij film zijn sattelietjes ook best goed afhankelijk wat je koopt.

    Het ging er ook om dat de Denon 2309 wat overkill is voor een sattelietspeaker setje :razz: , tenminste in mijn opzicht.

    Wil je een goede sattelietspeakerset gaan gebruiken, is een Denon AVR-1909 of een Onkyo TX-SR606 of 706 (of de nieuwere serie 607/707) al RUIM voldoende.

    Succes met luisteren en met je uiteindelijke keus.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Denon komt binnenkort met nieuwe A/V-receivers:
    http://www.engadgethd.com/2009/05/11...rs-and-headph/
    Ik heb het idee dat de oude "4308A" kwalitatief beter is dan de nieuwe 4310 klopt dat? Als je ze tegenover elkaar zet op de duitse site www.denon.de dan kan de 4308A meer dan 4310 en hij is ook duurder dan de nieuwe 4310. Deze laatste heeft in Duitsland een adviesprijs van 1999,- euro Heeft iemand nog een adres in Nederland waar ik hem eventueel voor minder zou kunnen krijgen?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maranello Bekijk bericht
    Ik ben me volop aan het oriënteren om binnen nu en enkele maanden een mooie receiver met speakers aan te schaffen. Ik heb zowel de Denon 2310 als de 4310 op het oog.
    Ik zit alleen in dubio of ik het grote verschil in prijs ga horen.
    Een andere afweging om de 2310 te kopen is vanwege het feit dat het minder pijn doet om deze over 5 tot 10 jaar te vervangen.

    De reden om voor de 4310 te gaan is onder andere de netwerkaansluiting.

    Wie geeft mij advies?

    De speakers die ik op het oog heb is de B&W mt10 of mt20 (heel misschien de mt30, onze huiskamer is niet zo groot) of de KEF 3005SE.
    De reden dat ik voor deze speakers ga is oa vanwege de looks (mijn vriendin heeft immers een idee wat wel en niet goed is voor onze huiskamer. Het gaat voornamelijk om het bioscoop geluid.

    Heeft iemand ervaringen met de Mirage MX 5.1?

    Ik wil op korte termijn gaan luisteren.

    Alvast bedankt!!!
    Voor sateliet-formaat luidsprekers zal een 4310 "overkill" zijn. De 2310 lijkt mij daarom een betere keus.

    De MX 5.1 set van Mirage is een leuk systeem, maar te klein voor een HT-set met een receiver als de 2310. De Nano set van Mirage heeft iets grotere satelieten en zal daardoor voller en dus mooier klinken. Beide sets zijn bedoeld voor ruimtes met een minimalistische inrichting omdat ze de wanden gebruiken voor een ruimtelijker geluidsbeeld. Heb je geen minimalistische inrichting, dan kun je beter voor direkt stralende luidsprekers kiezen.

    Mooie luidsprekers en apparatuur is geen garantie voor mooi geluid. Ik denk dat jullie beter eerst zelf kunnen gaan kijken en luisteren.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  11. #11

    Standaard

    Ben zelf ongeveer een jaar in het bezit van de 3808, i.c.m. de Monitor Audio-luidsprekers die ik een half jaar daarvoor als upgrade had genomen.

    Aangezien wij ook naar een enigzins 'stijlvolle' oplossing zochten (passend bij onze smaak) hebben we voor de luidsprekers Monitor Audio Radius gekozen in hoogglans zwart. De 225's als fronts en center, de 90's als rear. Allen hangend. Dit was nog i.c.m. een Sony-receiver.

    Maar de luidsprekers wilden meer... dus gezocht en vergeleken, uiteindelijk bij Denon terecht gekomen. Indertijd heb ik getwijfeld tussen de 2808, 2809 en de 3808. Uiteindelijk gekozen voor de 3808 vanwege de betere detaillering in geluid. De 3808 heeft dan ook een wat sterker voedingsdeel.

    De Radius-sen zijn voor mij i.c.m. Denon een heerlijke oplossing. Ook stijlvol en bied meer dan (kleinere) sats. Toegegeven dat je in het laag iets tekort zou kunnen komen ten opzichte van full-size speaker t.a.v. muziek. Echter gebruik ik mijn set voor 90% van de 'muziektijd' voor achtergrondmuziek.

    Misschien heb je iets aan deze informatie; succes met luisteren, vergelijken en kiezen!
    devices. Samsung PS50C7700 plasma met ZiggoCI+ ¦ Denon AVR-3808 receiver ¦ Sony BDP-S550 bluray ¦ Humax iHDR-5050C HD-recorder
    speakers. fronts Monitor Audio Radius 225 ¦ center Monitor Audio Radius 225 ¦ rears Monitor Audio Radius 90 ¦ subwoofer REL Quake II
    cabling. Supra hdmi ¦ Ixos hdmi ¦ Ixos scart ¦ Ixos speaker ¦ Ixos interlinks

  12. #12

    Standaard

    Gisteren geluisterd bij Technica Nova in Breda. Keuze speakers viel tegen. Wel nog even naar de Bose Lifestyle 28 serie geluisterd. Gezien het kleine formaat viel het me zeker niet tegen. Wat me wel tegenviel was de prijs en dat je vastzit aan een gedateerde receiver (niet eens met de nieuwste geluidsformaten)

    Vandaag geluisterd bij Hobo hifi in Breda. Een winkel met een mooi assortiment en een hulpvaardige verkoper.

    Hier geluisterd naar onderstaande speakers.

    Het gaat of de Monitor Audio Radius HD serie worden in onderstaande opstelling:
    Front 270 HD
    Center 180 of 225 HD
    Rear 90 HD
    Subwoofer 360 of 370 HD

    De andere set die ik op het oog heb is de Mirage Omnisat serie.
    Front V2-FS
    Center V2 CC
    Rear V2 SAT
    Subwoofer MM-8

    Waarschijnlijk koop ik niet een nieuw model Denon erbij maar ga ik voor een afgeprijsde AVR 2309 met een los wi-fi dock. Kom je rond de € 1000,- uit.

    Het kan dat ik ook nog even wacht op de nieuwe Onkyo modellen met netwerkfunctionaliteit die ook rond de € 1000,- gaat kosten.

    Waarschijnlijk morgen met mijn vriendin kijken en dan de knoop mbt de speakers al doorhakken.

  13. #13

    Standaard

    Beste lezers,

    Afgelopen zaterdag de Mirage set gekocht. Ik moet alleen de center speaker nog krijgen. Ik ben er zeer tevreden mee. Heb de set gekocht bij Hobo hifi in Breda. Het ging om een demo model uit de winkel. Normaal iets van € 2800 nu voor € 2200.

    Nu alleen nog een receiver. Vind dit nog een lastige keuze.
    Ik wacht nog even op de Onkyo TX SR807 serie voordat ik de knoop doorhak.

    Als de Denon 2309 tegen die tijd is uitverkocht heb ik pech.

    Weet iemand of de laatste modellen van Denon last hebben van overdreven warmte afgave?

  14. #14

    Standaard

    Iedere goede receiver geeft warmte af, dus ook de laatste modellen van Denon.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maranello Bekijk bericht
    Beste lezers,

    Afgelopen zaterdag de Mirage set gekocht. Ik moet alleen de center speaker nog krijgen. Ik ben er zeer tevreden mee. Heb de set gekocht bij Hobo hifi in Breda. Het ging om een demo model uit de winkel. Normaal iets van € 2800 nu voor € 2200.

    Nu alleen nog een receiver. Vind dit nog een lastige keuze.
    Ik wacht nog even op de Onkyo TX SR807 serie voordat ik de knoop doorhak.

    Als de Denon 2309 tegen die tijd is uitverkocht heb ik pech.

    Weet iemand of de laatste modellen van Denon last hebben van overdreven warmte afgave?
    Ik bedoelde eigenlijk de Onkyo. Schijnt dat sommige modellen heel warm worden.
    TV Sony KDL-40W4000 - Blu-ray Sony BDP S357 - DVB Cisco 8455 DVB - Receiver Denon AVR 2309 - Console Sony PS3 - Speakers Mirage Omnisat: front: OS2-FS, center: OS3-CC, rear: OS2-Sat, subwoofer: MM-8

  16. #16

    Standaard

    Een receiver mag hooguit handwarm worden. Het moet dus niet zijn dat je brandwonden krijgt wanneer je deze aanraakt. Zorgen voor goede ventilatie is dus een must.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Een receiver mag hooguit handwarm worden. Het moet dus niet zijn dat je brandwonden krijgt wanneer je deze aanraakt. Zorgen voor goede ventilatie is dus een must.
    Niet helemaal mee eens ! Er zitten niet voor niets op meerdere receivers kunstoffen beschermingsrooster voor je handen en dergelijke te beschermen tegen "brandwonden"

    Aan handwarm verbrand je heus je vingers niet....

    Zelfs de Denon AVR - 1907 van m'n pa heeft zo een erop. Daarom klinken ze natuurlijk ook warmer, logisch toch.

    De Onkyo TX-SR 806 is van zulke goede makelei dat ie dat niet nodig heeft (Opschepper opschepper opschepper), heeft volgens mij ventilator(s) ingebouwd.

    Grt Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 15-07-2009 om 15:12
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  18. #18

    Standaard

    Vandaag toch na veel surfen en vergelijken gekozen voor de Denon AVR 2309. Deze op de kop getikt voor € 699 (NL model). Ik heb toch niet kunnen wachten op de Onkyo's. De netwerkverbinding uit mijn hoofd gezet en daarom goedkoper uit. Kan hem volgende week ophalen en dan ben ik voorlopig klaar.
    Alhoewel, een losse blu ray speler staat nog op mijn lijstje. De PS3 maakt veel lawaai en kan niet alle HD formaten aan.
    TV Sony KDL-40W4000 - Blu-ray Sony BDP S357 - DVB Cisco 8455 DVB - Receiver Denon AVR 2309 - Console Sony PS3 - Speakers Mirage Omnisat: front: OS2-FS, center: OS3-CC, rear: OS2-Sat, subwoofer: MM-8

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maranello Bekijk bericht
    Gisteren geluisterd bij Technica Nova in Breda. Keuze speakers viel tegen. Wel nog even naar de Bose Lifestyle 28 serie geluisterd. Gezien het kleine formaat viel het me zeker niet tegen. Wat me wel tegenviel was de prijs en dat je vastzit aan een gedateerde receiver (niet eens met de nieuwste geluidsformaten)

    Vandaag geluisterd bij Hobo hifi in Breda. Een winkel met een mooi assortiment en een hulpvaardige verkoper.

    Hier geluisterd naar onderstaande speakers.

    Het gaat of de Monitor Audio Radius HD serie worden in onderstaande opstelling:
    Front 270 HD
    Center 180 of 225 HD
    Rear 90 HD
    Subwoofer 360 of 370 HD

    De andere set die ik op het oog heb is de Mirage Omnisat serie.
    Front V2-FS
    Center V2 CC
    Rear V2 SAT
    Subwoofer MM-8

    Waarschijnlijk koop ik niet een nieuw model Denon erbij maar ga ik voor een afgeprijsde AVR 2309 met een los wi-fi dock. Kom je rond de € 1000,- uit.

    Het kan dat ik ook nog even wacht op de nieuwe Onkyo modellen met netwerkfunctionaliteit die ook rond de € 1000,- gaat kosten.

    Waarschijnlijk morgen met mijn vriendin kijken en dan de knoop mbt de speakers al doorhakken.

    Hey maranello,
    Wat biedt de netwerkfuctie op een Onkyo of Denon ?
    Ik dacht dat dat meer voor software updates was.

    Overigens gefeliciteerd met je Denon aankoop.
    Ik ben altijd zeer tevreden over Denon. Mooi spul.

    Gr,
    Maurice

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mauspartyhouse Bekijk bericht
    Hey maranello,
    Wat biedt de netwerkfuctie op een Onkyo of Denon ?
    Ik dacht dat dat meer voor software updates was.

    Overigens gefeliciteerd met je Denon aankoop.
    Ik ben altijd zeer tevreden over Denon. Mooi spul.

    Gr,
    Maurice
    Hoi Maurice,

    Uiteraard kun je op deze manier dan een software update uitvoeren. Je kunt dan ook naar internetradio luisteren en ik dacht ook iets van foto's streamen. Dit gebeurt dan via DLNA 1.5 standaard.

    Ik hoop de Denon deze week te krijgen.
    TV Sony KDL-40W4000 - Blu-ray Sony BDP S357 - DVB Cisco 8455 DVB - Receiver Denon AVR 2309 - Console Sony PS3 - Speakers Mirage Omnisat: front: OS2-FS, center: OS3-CC, rear: OS2-Sat, subwoofer: MM-8

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maranello Bekijk bericht
    Hoi Maurice,

    Uiteraard kun je op deze manier dan een software update uitvoeren. Je kunt dan ook naar internetradio luisteren en ik dacht ook iets van foto's streamen. Dit gebeurt dan via DLNA 1.5 standaard.

    Ik hoop de Denon deze week te krijgen.

    Bedankt voor je reactie Maranello.
    Zelf denk ik er aan een media speler te kopen om media te kunnen streamen.
    Een Concepttronic CFULLHDMAI bijvoorbeeld.
    Maar eerst een nieuwe receiver !

    Mocht overigens iemand nog interesse hebben in een Denon AVR-1906 dan hoor ik dat graag.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik heb het idee dat de oude "4308A" kwalitatief beter is dan de nieuwe 4310 klopt dat? Als je ze tegenover elkaar zet op de duitse site www.denon.de dan kan de 4308A meer dan 4310 en hij is ook duurder dan de nieuwe 4310. Deze laatste heeft in Duitsland een adviesprijs van 1999,- euro Heeft iemand nog een adres in Nederland waar ik hem eventueel voor minder zou kunnen krijgen?
    IEMAND?

  23. #23

    Standaard

    Vandaag de Denon 2309 opgehaald en geinstalleerd. Tevens een nieuwe Sony Blu Ray speler gehaald om ook de HD geluidsformaten optimaal te kunnen beluisteren.

    Beurs leeg, woonkamer gevuld!
    TV Sony KDL-40W4000 - Blu-ray Sony BDP S357 - DVB Cisco 8455 DVB - Receiver Denon AVR 2309 - Console Sony PS3 - Speakers Mirage Omnisat: front: OS2-FS, center: OS3-CC, rear: OS2-Sat, subwoofer: MM-8

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    IEMAND?
    Heb de 4310 nu een tijdje thuis staan en in een woord Geweldig! veel meer controle over mijn luidsprekers, diepte en detail bij stereo CD muziek en eindelijk werken de netwerkfuncties nu behoorlijk snel. Een zeer duidelijke verbetering tov mijn "oude" avr3808a. In antwoord op je vraag of de 4310 beter is dan de 4308a? ja, vooral muzikaal gezien, plus veel betere video processing kwaliteiten.
    Laatst aangepast door JayD : 09-08-2009 om 23:19

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayD Bekijk bericht
    Heb de 4310 nu een tijdje thuis staan en in een woord Geweldig! veel meer controle over mijn luidsprekers, diepte en detail bij stereo CD muziek en eindelijk werken de netwerkfuncties nu behoorlijk snel. Een zeer duidelijke verbetering tov mijn "oude" avr3808a. In antwoord op je vraag of de 4310 beter is dan de 4308a? ja, vooral muzikaal gezien, plus veel betere video processing kwaliteiten.
    >>>Ik heb het idee dat de oude "4308A" kwalitatief beter is dan de nieuwe 4310 klopt dat? Als je ze tegenover elkaar zet op de duitse site www.denon.de dan kan de 4308A meer dan 4310 en hij is ook duurder dan de nieuwe 4310. Deze laatste heeft in Duitsland een adviesprijs van 1999,- euro Heeft iemand nog een adres in Nederland waar ik hem eventueel voor minder zou kunnen krijgen?
    __________________






    DENON heeft de nieuwe XX10 lijn voor 2010 bijna compleet uitgebracht.



    Een van de grootste veranderingen is de nieuwe nummering van de nieuwe modellen.



    De opvolger van de huidige AVR-3808(A) --> AVR4310


    De opvolger van de huidige AVR-4308(A) --> AVR-4810 (September 2009 zal alle info vrijgegeven worden)



    Zeer vermoedelijk zal de 4810 een 9.3 versterker met 140 watt 8ohm zijn die ook Dual Mono opgebouwd is. Nieuwprijs NL vermoedelijk 2999 euro



    De AVR-4310 is dus niet de opvolger van de 4308!!!<<<<<<



    Aldus een andere post....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •