Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Uiteraard ben ik het er ook mee EENS.
    Iets wat als kwaliteit wordt aangeprezen moet ook aan deze eisen voldoen.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  3. #28

    Standaard

    Ja volleeeedig mee eens.

    En dan wil ik nog graag even wat extra nadruk leggen op het ontbreken van extra's bij Blu-Ray, waar ik dat niet kan begrijpen. De reden is vast marketingtechnisch, dat ze eerst een Blu-Ray uitbrengen zonder extra's en dan een jaar later nóg eens, maar dan mét extra's (zodat veel mensen gaan double-dippen).

    Maar ik vind dit strontirritant en ik ga er ook niet in mee. Ik koop géén Blu-Ray waarvan de dvd overladen is met extra's, maar op de Blu-Ray niks, of veel minder te vinden is. Silence of the Lambs is hiervan een goed voorbeeld, maar ook bijvoorbeeld King Kong, Kill Bill en Million Dollar Baby waren alláng in mijn bezit geweest als de Blu-Ray alle extra's van de dvd had overgenomen. Nu wacht ik gewoon.

    Warner en Buena Vista zijn distributeurs die mij iedere keer goed tevreden houden, zij brengen op alle gebieden gewoon de beste Blu-Ray's uit. Maar Sony, Fox, RCV en met name A-Film laten behoorlijk wat steken vallen in mijn ogen.

  4. #29

    Standaard

    Waar moet ik tekenen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Ook ik ben het ermee eens, hoop dat dit gaat helpen.
    Soortgelijk probleem hebben we ook wel is met dvd uitgaves die een Franse i.p.v. Engelse DTS track bevatten. Er worden nu gewoon kale Blu-ray versies uitgebracht zonder extra,s om in een later stadium een collectors of special editon uit te brengen.
    Op zich is het geen probleem om een kale versie te kopen maar niet voor de prijzen die ze nu vragen. Denk dat de meeste mensen hun dvd versie met (meer) extra,s ook gewoon zullen houden om de extra,s, en dan de kale Blu-ray willen kopen maar wel voor een schappelijke prijs. De meeste extra,s op Blu-rays op dit moment zijn grotendeels ook niet in HD Kwaliteit als ik me niet vergis.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Volledig mee eens!!!

    Lezen jullie mee Sony en Warner? Ik heb jullie Resident Evil Degeneration en Star Wars Clone Wars mooi terug gebracht naar de winkel en vervolgens de UK en USA import besteld. Jullie denken toch zeker niet dat ik genoegen neem met alleen DD 5.1?!

  8. #33

    Standaard

    Helemaal mee eens
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Helemaal mee eens! Volgens mij is dit één van de weinige topics waarin zoveel verschillende forummembers het eens zijn...

  11. #36

  12. #37

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    nog iemand die ermee eens is. Ik durf zelfs zover te gaan dat het een verplichting zou moeten zijn (en niet een wens) voor het gereleased mag worden om punten als 1080P/24 en de orginele taal op een lossless track.
    Laatst aangepast door Hakker : 13-05-2009 om 08:34
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Ook helemaal mee eens!
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Het begint eentonig te worden, maar ik steun het van harte en hoop echt dat het gaat helpen.

    Give me a pen and I'll sign this petition.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  19. #44

    Standaard

    Mijn handtekening staat erop
    Mijn collectie: http://www.dvdcollectie.be/collection/kencoenen
    Ook een eigen pagina of gewoon mee discussieren over films? Registreer je op http://www.dvdcollectie.be/!

  20. #45

    Standaard

    Ik steun dit zeker voor wat betreft de audio, dit is echt not done. Ook vanuit business oogpunt niet logisch, aangezien de groep die de voorkeur geeft aan Engels ipv Frans vele malen groter is dan de Franstalige Belgen die per se een nasynchronistatie willen. Dat groepje luistert dan maar lekker naar de DD5.1 wat mij betreft.

    De extra's is een andere verhaal, daar moet vaak (fors) voor betaald worden en dat kan niet altijd uit voor de kleine Benelux markt.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 14-05-2009 om 06:05
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #46

    Standaard

    Mee eens. Het is eigenlijk raar dat we deze artikelen moeten importeren ipv van de eigen economie te steunen? Maar zolang men de releases een tweederangs behandeling geeft, haal ik mijn portie wel van overzee.
    Send a maniac to catch a maniac...

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Eens, en van de extra's kan ik alleen maar zeggen ga voor de imports want vaak zijn er niet eens rechten in de Benelux voor het uitgeven van de extra's. Dit zal nooit echt veranderen helaas. De mastercopies hier hebben vaak geen extra's dat probleem wordt dan ook weer doorgevoerd in de blu-rays.

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    ben het er ook helemaal mee eens!!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •